dat is serieus een goede aanschafquote:
En wat gaat er dan veranderen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, maar het mocht weer eens gezegd worden!
Hij jou wel?quote:
Whyquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik vind dat jij een andere icon moet
jij met je eisen aan mannenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:55 schreef Tegan het volgende:
Ik ben overigens wel op zoek naar een neukertje hoor. Dit jaar werd mijn datejaar.
Omdat het zo saai is zo.quote:
Dan kun je het dus net zo goed niet weten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niets. Maar we zijn ons er weer wat meer van bewust.
Kom je inmiddels het huis al uit?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef Tegan het volgende:
Owja. Maar als ik hem spot dan is het meteen goed.
Ik hou Air nog steeds aanbevolenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:55 schreef Tegan het volgende:
Ik ben overigens wel op zoek naar een neukertje hoor. Dit jaar werd mijn datejaar.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja. Maar als ik hem spot dan is het meteen goed.
Ik verander mijn eigen ook elke weekquote:
Mja, maar het was wel interessant omdat ik nooit persoonlijke verhalen over had gehoord.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kun je het dus net zo goed niet weten.
Ik krijg hoofdpijn van veranderingen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik verander mijn eigen ook elke week
Het is sowieso geen leuk issuequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, maar het was wel interessant omdat ik nooit persoonlijke verhalen over had gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |