dat is serieus een goede aanschafquote:
En wat gaat er dan veranderen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, maar het mocht weer eens gezegd worden!
Hij jou wel?quote:
Whyquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik vind dat jij een andere icon moet
jij met je eisen aan mannenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:55 schreef Tegan het volgende:
Ik ben overigens wel op zoek naar een neukertje hoor. Dit jaar werd mijn datejaar.
Omdat het zo saai is zo.quote:
Dan kun je het dus net zo goed niet weten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niets. Maar we zijn ons er weer wat meer van bewust.
Kom je inmiddels het huis al uit?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef Tegan het volgende:
Owja. Maar als ik hem spot dan is het meteen goed.
Ik hou Air nog steeds aanbevolenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:55 schreef Tegan het volgende:
Ik ben overigens wel op zoek naar een neukertje hoor. Dit jaar werd mijn datejaar.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja. Maar als ik hem spot dan is het meteen goed.
Ik verander mijn eigen ook elke weekquote:
Mja, maar het was wel interessant omdat ik nooit persoonlijke verhalen over had gehoord.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kun je het dus net zo goed niet weten.
Ik krijg hoofdpijn van veranderingen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik verander mijn eigen ook elke week
Het is sowieso geen leuk issuequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, maar het was wel interessant omdat ik nooit persoonlijke verhalen over had gehoord.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik en Air hebben al een deal voor als jij dood bent.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van veranderingen.
Ik hoop wel dat je necrofiel bent, want als ik doodga komt er een Joegoslaaf voor Airquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op deze kan ik me hopelijk nog jaren voorbereiden.
Oh, laat maar dan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je necrofiel bent, want als ik doodga komt er een Joegoslaaf voor Air
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je necrofiel bent, want als ik doodga komt er een Joegoslaaf voor Air
Dat zou wel erg dom zijn van hem, want hij is al op de hoogtequote:Op donderdag 29 maart 2012 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]Air bij de notaris, hij leest voor....
"En meneer Air, nu komt er een speciaal afscheidsgeschenk van uw overleden vrouw"
KNAL
had ik al verteld dat Air en ik gescheiden zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, laat maar dan.
Zo ga ik echt nooit meer neuken.
Minimale verandering. En nog verbetering ookquote:
Twee infinities > eenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minimale verandering. En nog verbetering ook
Dat heeft hij heul niet verteld. Ik denk dat hij niet meer wil danquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
had ik al verteld dat Air en ik gescheiden zijn?
Ik word er verlegen van.quote:
Hij durft niet meerquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat heeft hij heul niet verteld. Ik denk dat hij niet meer wil dan.
Je kunt hem toch verleiden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik toch opzoek naar een nieuw slachtoffer. Tips?
Ze is te braaf, daar kan ik niks mee. Dus heb inmiddels weer een ander object van affectie. De tijd dat ik vrouwen van alles aanleerde ligt achter mij. Ik wil alleen nog maar ervaren vrouwen.... of complete maagden.quote:
Je kent me toch langer dan vandaag.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is te braaf, daar kan ik niks mee. Dus heb inmiddels weer een ander object van affectie. De tijd dat ik vrouwen van alles aanleerde ligt achter mij. Ik wil alleen nog maar ervaren vrouwen.... of complete maagden.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is te braaf, daar kan ik niks mee. Dus heb inmiddels weer een ander object van affectie. De tijd dat ik vrouwen van alles aanleerde ligt achter mij. Ik wil alleen nog maar ervaren vrouwen.... of complete maagden.
Jij bent zo easyquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kent me toch langer dan vandaag.
Plus:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |