Peter maakt entertainment over criminelen wat sommige dwazen nog wel eens 'journalisme' noemen, maar daar heeft 't natuurlijk niets mee van doen. En als 'entertainer' zal Peter natuurlijk nooit Rutger afvallen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:54 schreef Strani het volgende:
Nou Peter, maak Rutger dan maar meteen helemaal af.
Dat ben ik wel met 'm eens. Ik heb me er ook enorm aan gestoord dat Rutger als een huilende kleuter te werk ging omdat het nou eens een keer niet meezat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:56 schreef UncleDolan het volgende:
Tegen een stootje kunnen... oh God wat is Peter de weg kwijt zeg
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Peter en filisofie... houd je vast... lol
Ik geloof dat hij dat fysiek bedoelde, een fysiek stootjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met 'm eens. Ik heb me er ook enorm aan gestoord dat Rutger als een huilende kleuter te werk ging omdat het nou eens een keer niet meezat.
Een alibi in spijkerbroek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef DrDentz het volgende:
Zou wel een mooi programma zijn. Peter R en Steve Brown op een onbewoond eiland.
Hij wordt bijna weggedraaid.quote:
Ben je de enige ...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
'of eet ik em op?'vond ik wel geestig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |