quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:10 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is een Tahir?
Oh, ik zie het al, zo'n moslimkut die zich hier eerst klaplopend vol vreet om daarna te klagen dat alles kut is.
Niet zozeer controversieel maar ze moet niet met zo'n debiel megageforceerd accent praten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:46 schreef Specularium het volgende:
Zal ik alvast wat controversiele opmerkingen plaatsen aan het adres van Tahir?
Of in iedere column in de nrc over het Verenigd Koninkrijk beginnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet zozeer controversieel maar ze moet niet met zo'n debiel megageforceerd accent praten.
In vind het sowieso wel mooi. Column aan column vollullen van de autocue oplezen over dictatoriale regimes, en dan zelf met een voorstel komen de politiek journalisten en vragen vooraf goed te laten keuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:10 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is een Tahir?
Oh, ik zie het al, zo'n moslimkut die zich hier eerst klaplopend vol vreet om daarna te klagen dat alles kut is.
Plus dat ze met die zandbakgenen haar bek moet houden over vrijheden hier.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet zozeer controversieel maar ze moet niet met zo'n debiel megageforceerd accent praten.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:10 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is een Tahir?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:57 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
In vind het sowieso wel mooi. Column aan column vollullen van de autocue oplezen over dictatoriale regimes, en dan zelf met een voorstel komen de politiek journalisten en vragen vooraf goed te laten keuren.
Klopt, bij een gewone uitzending loop je zelfs het risico dat een Halina Reijn meekwebbelt over jouw onderwerp.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Nee tijdens een media-uitzending word je als gast serieus genomen en bij een normale uitzending moet je na 7 minuten weg.
Of Yvonquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, bij een gewone uitzending loop je zelfs het risico dat een Halina Reijn meekwebbelt over jouw onderwerp.
Mooi gesprek was dat. Rouw is verliefdheid zonder verlossing.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:21 schreef Cynix ® het volgende:
Een soort thema-uirtzending? Zoals toen met Connie Palmen?
Dat je 50 minuten lang ongegeneerd en vol zelfmedelijden mag mijmeren over lang vervlogen tijden en hoe mooi het toen was en hoe moeilijk nu? Of was dat weer iets anders?
Pieter had dr gewoon op de smoel moeten slaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pieter Lakeman heeft er nog steeds slapeloze nachten van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |