Ik -3 maanden.quote:
Ik was 7, net oud genoeg om het bewust mee te maken, maar eigenlijk vooral de finale. Mijn ouders waren geen voetbalfans.quote:
Je hebt me alleen ten strijde laten trekken tegen het onfatsoen..ik miste jequote:Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef alors het volgende:
Hoe was het? Jullie misten mij natuurlijk al, ik had bezoek
Morgen zal ik weer dapper naast je strijden!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt me alleen ten strijde laten trekken tegen het onfatsoen..ik miste je
Er werden keiharde grappen gemaakt in het topic. Ik miste je harde mooie lach.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef alors het volgende:
Hoe was het? Jullie misten mij natuurlijk al, ik had bezoek
Beloof je dat?? En de aflevering was aardig maar ik heb betere gezien, persoonlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Morgen zal ik weer dapper naast je strijden!
Zo waarlijk helpe mij God almachtig!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Beloof je dat?? En de aflevering was aardig maar ik heb betere gezien, persoonlijk.
7 dan maak je het idd wel een beetje bewust mee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was 7, net oud genoeg om het bewust mee te maken, maar eigenlijk vooral de finale. Mijn ouders waren geen voetbalfans.
Ik sinds die ene wedstrijd wel.
Precies, je mag dan nog niet drinken, dus je maakt de uren na de finale ook nog meequote:Op donderdag 29 maart 2012 20:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
7 dan maak je het idd wel een beetje bewust mee.
Waar komt die behoefte vandaan om steeds persoonlijk te worden?quote:
Jij schijnt de behoefte te hebben hele slechte grappen te maken over anderen, maar zodra het zich tegen jou keert is het ineens niet meer leuk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar komt die behoefte vandaan om steeds persoonlijk te worden?
Verwacht je niet van iemand van jouw leeftijd.
Haha er zullen idd mensen van 30 zijn die de finale en de uren daarna minder bewust hebben meegemaakt dan jij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, je mag dan nog niet drinken, dus je maakt de uren na de finale ook nog mee
Uitdelen doe je pas na incasseren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij schijnt de behoefte te hebben hele slechte grappen te maken over anderen, maar zodra het zich tegen jou keert is het ineens niet meer leuk.
Als je uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren.
En van de DWDD site:quote:Na vier maanden weer media-uitzending DWDD
Geplaatst op vrijdag 30 maart 2012 om 14:02
Na nagenoeg vier maanden komt De Wereld Draait Door vrijdag weer met een media-uitzending. De gasten zijn Maxim Hartman, Peter R. de Vries en Ron Fresen. Dat heeft de VARA laten weten. Op de laatste vrijdag van de maand blikt DWDD traditiegetrouw terug op de tv van de voorbije maand. Eind december was er echter geen uitzending, eind januari werd de media-uitzending afgelast voor een Willem Holleeder-special en eind februari stond de talkshow in het teken van prins Friso.
Nu is de media-DWDD weer terug. Presentator Matthijs van Nieuwkerk en tafeldame Claudia de Breij praten met Fresen over Catshuis-journalistiek en met Hartman over zijn programma Omroep Maxim.
De Vries komt zijn mening geven over de stelling van Buitenhof-columniste Naema Tahir; zij wil dat Pownews en soortgelijken van het Binnenhof moeten worden geweerd, zodat politici rustig hun werk kunnen doen.
De vorige media-uitzending van De Wereld Draait Door was op 2 december en veroorzaakte wat ophef. Presentator Paul de Leeuw was woest over de wijze waarop hij door collega’s aan tafel werd neergesabeld.
Bron
Ouderwets ergeren met Peter R. en Claudiaquote:Media-uitzending 30 maart 2012
Elke laatste vrijdag van de maand blikken we in DWDD terug op de afgelopen televisiemaand. Met drie gasten bespreken we welke personen en kwesties dominant in de media aanwezig waren. Ook tonen zij hun favoriete tv-moment van de afgelopen maand.
Vanavond komen in de uitzending onder meer de volgende gasten en onderwerpen aan bod:
- Wekenlang hebben de parlementaire verslaggevers bij het Catshuis gepost om maar iets van de besprekingen over de toekomst van ons land op te vangen. Ron Fresen is daar een van. Hij moest in deze tijd zonder nieuws toch verslag doen en wist van niets iets te maken.
- Peter R. de Vries bespreekt de stelling van Buitenhof-columniste Naema Tahir; zij wil dat Pownews en soortgelijken van het Binnenhof moeten worden geweerd, zodat politici rustig hun werk kunnen doen.
- Maxim Hartman begon aan de tweede reeks van zijn programma 'Omroep Maxim' en vroeg het grote publiek vooral niet te kijken. Nu lijken de mensen zich daar echt aan te houden en heeft het absurdistische VPRO-programma niet meer dan honderdduizend kijkers. Opzet geslaagd?
En natuurlijk is er muziek van DWDD's huisband Chef’Special en een compilatie van de beste TV Draait Door fargmenten.
Maxim.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:24 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
[..]
En van de DWDD site:
[..]
Ouderwets ergeren met Peter R. en Claudia
Zeikerd, Maxim is geniaal en zijn programma ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:27 schreef TheGOAT het volgende:
MaximIk snap heel goed wat die kerel doet met z'n programma, maar ik kan er niet naar kijken, tenenkrommend vind ik het, net als die man. Al was hij bij 'de waterval' of hoe dat heette wel ubergrappig
Benieuwd of het wat wordt vanavond
quote:- Peter R. de Vries bespreekt de stelling van Buitenhof-columniste Naema Tahir; zij wil dat Pownews en soortgelijken van het Binnenhof moeten worden geweerd, zodat politici rustig hun werk kunnen doen.
Ik mag toch een mening hebben? Ik vind het totaal niet interessant wat hij in z'n programma doet, voor mij zit er totaal niets in wat ik leuk vind om naar te kijken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeikerd, Maxim is geniaal en zijn programma ook.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:27 schreef TheGOAT het volgende:
MaximIk snap heel goed wat die kerel doet met z'n programma, maar ik kan er niet naar kijken, tenenkrommend vind ik het, net als die man. Al was hij bij 'de waterval' of hoe dat heette wel ubergrappig
Benieuwd of het wat wordt vanavond
Jullie kijken liever naar voorspelbare voorgekauwde zouteloze programma's?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
Leuk dat Maxim er weer is. Ik heb het 2 afleveringen volgehouden, maar ik kan gewoon niet langer kijken naar de show van Maxim.
Soms zijn er leuke stukjes, maar voor de rest denk je WTF is dit
Elke dag DWDD, niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:01 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar voorspelbare voorgekauwde zouteloze programma's?
Enige programma dat ik kijk op televisie is DWDD en soms VIquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:01 schreef arucard het volgende:
[..]
[..]
Jullie kijken liever naar voorspelbare voorgekauwde zouteloze programma's?
WTF in de zin van bizar grappig is leuk, maar dat is niet altijd het geval.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:59 schreef DrDentz het volgende:
Het WTF-effect, dat lijkt me ook wel iets waar Maxim naar streeft eigenlijk.
Dat is toch dat ie 2 helften weer aan elkaar doet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Een voorbeeld: dat stukje met de beschuit puzzel is bizar grappig
Ja dat bedoel ik. Ik snap die zin van je met die broek nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch dat ie 2 helften weer aan elkaar doet?
Volgens mij had ik mijn broek nog aan toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |