ik denk het niet.. zijn ze veel te slap voor en ik denk dat je cakepop zo naar beneden over het stokje glijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand of ik cake pops kan maken op sate stokjes?
Heb je de pistachepasta zelf gemaakt of ergens gekocht?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yup, 2 stuks, 1 met aardbeien en 1 met vijgen ( voordat het de oven in ging)
[ afbeelding ]
Zelf gemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:20 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Heb je de pistachepasta zelf gemaakt of ergens gekocht?
Met foodprocessor gedaan. Zou denk ik wel met blender kunnen. Beste is een compacte stickblender ( hogere toeren en kleine mesjes ).quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:25 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Met een foodprocessor? Zou het ook met een blender kunnen?
Super gaaf!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef Estolan het volgende:
Ik kan gaan koken/bakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:32 schreef Estolan het volgende:
[..]
Moest even
Vandaag de Stand Mixer binnen gekregen, wat een machine!
Ooh wow ik ben jaloers!quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:24 schreef Estolan het volgende:
Ik kan gaan koken/bakken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik de ene keer wel. Vaak als je het oplossenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:33 schreef Sjeen het volgende:
ik gebruik deze als er caster sugar in een recept staat:
[ afbeelding ]
Ik had laatst muffins (gemaakt door schoonzusje) waar zure room doorheen moest. we hadden te weinig meegenomen bleek, dus het was half zure room en half melk, maar ik vond dat je er niets van proefde.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:37 schreef The_Hives het volgende:
ik ga zondag een chocoladecake maken met vulling ertussen en een chocoladeglazuur er om heen.
Nu twijfel ik welke chocoladecake ik zal maken. Een standaard chocoladecake of een 'Devils food cake'.
De laatste is met zure room in het recept. Ervaringen hier over de smaak van de laatste?
thnxquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik had laatst muffins (gemaakt door schoonzusje) waar zure room doorheen moest. we hadden te weinig meegenomen bleek, dus het was half zure room en half melk, maar ik vond dat je er niets van proefde.
ik blief absoluut geen zure room/yoghurt/creme fraiche/mascarpone/cream cheese, dus ik was er wat nerveus over, maar t ware lekkere smeuiige cakejes, en je proefde niks zurigs...
(de enige zuivel die ik eet is geklopte slagroom en ijs, en melk als het door een baksel zit)
Het kan wel, ze blijven ook wel zitten, maar alleen als je onderin een soort 'dijkje' druppelt van chocolade, was mijn ervaring. Maar plaats het puntje naar beneden en dan nog zou ik aanraden andere stokjes te gebruikenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:56 schreef arachide. het volgende:
Weet iemand of ik cake pops kan maken op sate stokjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |