Crew heeft toch toegang tot alle fora? Of was ze geen crew toen? Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:14 schreef conleche het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat Faithy in KEL deed?
Hehehe, ken je die kant van Faithy/MoBlo niet?!quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:14 schreef conleche het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat Faithy in KEL deed?
Kelder is volgens mij 2 dagen toegankelijk geweest voor Crew ofzo, daarna is het dicht getimmerd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Crew heeft toch toegang tot alle fora? Of was ze geen crew toen? Dat weet ik niet.
Die komt helaas nooit meer terug, ben mijn wachtwoord kwijt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
Als MissS zich ook nog even kwam melden, werd het smullen![]()
Joh, ik was ervan overtuigd dat Sarabi = Miss_Squote:Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
Als MissS zich ook nog even kwam melden, werd het smullen![]()
Makkelijke snacks bij ons = chips, popcorn, frituurhapjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef minilot het volgende:
Het goede voorbeeld geven Billy!![]()
Zo. Uit de makkelijke snacks voor morgen, als mijn lief jarig is. Veel kerels, weinig volk dat van liflafjes houdt. En ik heb sowieso te weinig tijd voor ge-liflaf. Ergo:
- Cherry Coke Jalapeno Meatballs
- Honey Teriyaki Hotwings
- Toast met filet americain van makreel en een gesnipperd uitje![]()
- Druipende stokbroodjes uit de oven met brie en katenspek
- Kettle-chips
- Bier
Moet lukken. Nu boodschappen. En dan slapen!
Wel hoor... /zwangerschapsdementiequote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh, ik was ervan overtuigd dat Sarabi = Miss_SNiet dus. Blijkt maar weer wat een oplettende lurker ik back in the days was
Klopt ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh, ik was ervan overtuigd dat Sarabi = Miss_SNiet dus. Blijkt maar weer wat een oplettende lurker ik back in the days was
Ik heb geen frituurpan!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Makkelijke snacks bij ons = chips, popcorn, frituurhapjes
Hoe lang heb je die Garmin nou, twee of drie weken? Daarvoor rende je toch ook altijd zonder?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:08 schreef Viking84 het volgende:
ik wilde gaan hardlopen, maar m'n Garmin is leeg en zonder Garmin ga ik niet.
Godver, ik baal daar zo van. Ik voel me fit, het zonnetje schijnt nog... kan wel vanavond nog gaan om 21 uur, maar dan is het idee van lopen bij daglicht een beetje weg. Dus dan maar morgen na het werk.
Dat heb ik ook heel erg. Mirjam is MissyMirjam en Stefan is Sunchaser en daar houdt het mee op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:03 schreef Sarabi het volgende:
Klopt ook
Ik heb trouwens geen idee wie wie is (van diegene die hun naam hebben veranderd)
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik ga dan zonder Garmin... en waarom is dat ding leeg
Gewoon gaan kan je altijd later nog terug meten met afstandmeten ofzo... En trouwens, rennen is rennen...
Ga nouhou! Weet zeker dat je vandaag heerlijk rent
Waarom ga je dan nu niet gewoon lekker lopen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:08 schreef Viking84 het volgende:
ik wilde gaan hardlopen, maar m'n Garmin is leeg en zonder Garmin ga ik niet.
Godver, ik baal daar zo van. Ik voel me fit, het zonnetje schijnt nog... kan wel vanavond nog gaan om 21 uur, maar dan is het idee van lopen bij daglicht een beetje weg. Dus dan maar morgen na het werk.
Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel erg. Mirjam is MissyMirjam en Stefan is Sunchaser en daar houdt het mee op.
Ik ga dat dus écht niet kunnen hè?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
*puf* *zweet* *steun* *kreun*
In level 2 is mijn hel: de afwisseling van squat + omhoog (ooghoogte) dumbbells en op één been staan, andere been uitstrekken icm dumbbells op ooghoogte en dan uitstrekken tot boven 't hoofd.
AUW!
Makkelijk is hier: wel lekkere, vullende en warme snacks, maar van het soort dat sowieso goed smaakt, waarbij het recept niet al te nauw luistert.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Makkelijke snacks bij ons = chips, popcorn, frituurhapjes
Toen liep ik met Nike+ (= minder betrouwbaar) en ik vind het juist zo leuk om m'n snelheid bij te houden. Bovendien wil ik al mijn hardloopactiviteiten registreren /neurootquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die Garmin nou, twee of drie weken? Daarvoor rende je toch ook altijd zonder?
Hm, volgens mij hebben ze wel redelijk betaalbare cocktails... Het is de stamkroeg van 'mijn' studievereniging, dus ik kan wel even aan iemand vragen of die 't weet toevallig? Ik neem er altijd Guinness, dus zou 't niet wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef Sarabi het volgende:
Mo jij weet zeker niet toevallig hoe duur de cocktails zijn bij Absolute Zero? Kan geen site vindenen heb niet echt het geld voor 7,50 per drankje.
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm, volgens mij hebben ze wel redelijk betaalbare cocktails... Het is de stamkroeg van 'mijn' studievereniging, dus ik kan wel even aan iemand vragen of die 't weet toevallig? Ik neem er altijd Guinness, dus zou 't niet weten
Kan dat ook met een iPod?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
GPSding waarmee ze d'r tijd en route kan inladen.
Nee. Je hebt wel de Nike+ sports kit, een soort veredelde stappenteller, maar dat werkt dus niet met GPS. Je kunt dan wel je tijd en afstand uploaden.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wel hoor... /zwangerschapsdementie
Oh, dus tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt ook
Ik heb trouwens geen idee wie wie is (van diegene die hun naam hebben veranderd)
Het leuke is gewoon dat die lijst met hapjes voor ons echt culinair zou zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Makkelijk is hier: wel lekkere, vullende en warme snacks, maar van het soort dat sowieso goed smaakt, waarbij het recept niet al te nauw luistert.
Maar nu ben ik een stuk leuker, toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus tochIk wist het alleen door foto's van vroegah en door die buikdansfoto van laatst
Ik dacht dat ik er gewoon finaal naast zat
Blijkbaar niet dus
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijnguinness is ook altijd nog een optie hahaha.
quote:eh er zijn er een aantal, met thrifty thursday prijzen op donderdagen (duh) en voor GAGleden, die zijn 4euro, de rest 4,50 tot 5,50 geloof ik
Bij de iPod kon je ook iets van een Nike ding in je schoen kopen. Ik heb er echt totaal geen verstand van hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef Viking84 het volgende:
Nee. Je hebt wel de Nike+ sports kit, een soort veredelde stappenteller, maar dat werkt dus niet met GPS. Je kunt dan wel je tijd en afstand uploaden.
quote:
Wow! Ben jij Miss_S? Dat heb ik me ook nooit gerealiseerd! Maar.. Maar.. Je bent veel volwassener en leuker dan Miss_S!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar nu ben ik een stuk leuker, toch?
Ja dat is die Nike sports kit dus. Niet aan te radenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij de iPod kon je ook iets van een Nike ding in je schoen kopen. Ik heb er echt totaal geen verstand van hoorIk heb alleen zo'n onnozel ding waarvan ik niet weet wat ik ermee moet.
(tot nu toe handig in de keuken om online recepten te lezen; hoef ik niet meer steeds van keuken naar pc te lopen)
Het is geen foon, het is een iPod touch. En die garmin werkt die ook samen met een iPod?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Ja dat is die Nike sports kit dus. Niet aan te raden. Je kunt dan beter met een running app op je foon lopen. Of een Garmin kopen
* Viking84 evangeliseert weer eens
.
Hahaha wist je het echt niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow! Ben jij Miss_S? Dat heb ik me ook nooit gerealiseerd! Maar.. Maar.. Je bent veel volwassener en leuker dan Miss_S!
Maar je hebt toch ook wel een smartphone?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is geen foon, het is een iPod touch. En die garmin werkt die ook samen met een iPod?
In ieder geval bedankt voor de waarschuwing, want ik zat er wel aan te denken die te kopen. Niet doen dus.
Ik vrees dat je dan een eiwitshake had moeten nemen. Heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
*klaag* ik heb me een partij spierpijn in mijn kont van Jillian![]()
echt niet normaal meer
mijn leerlingen hebben me de hele dag uitgelachen iedere keer als ik haast niet van mijn stoel/kruk kon komen
rotkinderen
![]()
*klaag*
Dat horloge is wel te fugly voor dagelijks gebruik hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef minilot het volgende:
Mijn lief dénkt dat -ie morgen voor zijn verjaardag (onder andere) een zelf-uit-te-kiezen horloge van me krijgt (hij wil al eeuwen een horloge, komt er steeds niet van), maar ik ga 'm zeker weten subliminaal in de richting van een Garmin-sporhorloge dwingen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
*klaag* ik heb me een partij spierpijn in mijn kont van Jillian![]()
echt niet normaal meer
mijn leerlingen hebben me de hele dag uitgelachen iedere keer als ik haast niet van mijn stoel/kruk kon komen
rotkinderen
![]()
*klaag*
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan een eiwitshake had moeten nemen. Heb ik van horen zeggen.![]()
Mijn lief houdt van te fugly als het 'm een rete-sportieve uitstraling geeft.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat horloge is wel te fugly voor dagelijks gebruik hoor.
Nee hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Maar je hebt toch ook wel een smartphone?
En nu zit ik me af te vragen of de iPod touch geen GPS heeft... (ik liep zelf met nano en moest van tijd tot tijd kalibreren omdat de snelheid wel erg onwaarschijnlijk werd).
Volgens mij kan ik meer die stoere spieren shaken..quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan kun je 't wel shaken, die slanke lijn
Ze shaked sowieso d'r bootie nu ff niet: spierpijn hèquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dan kun je 't wel shaken, die slanke lijn
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze shaked sowieso d'r bootie nu ff niet: spierpijn hè
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Al m'n spullen voor morgen zijn ingepakt, denk ik. Op m'n laptop enzo na, natuurlijk. En m'n vlucht gaat nogsteeds! Het zal eens meezitten!
Nu zo eens eten koken, en dan uitgebreid douchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
*shake shake shake*
Ola! bowaaah ik ben een gaarneus en hoofdpijnkopje! Maar ging wel goed, al ging de discussie een beetje skeef hier en daar
Zo zou ik dingen ook brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herkenbaar +1
En nu lekker even niets?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja nu Dr Who kijken en vroeg slapen denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo zou ik dingen ook brengenHerkenbaar +1
En nu lekker even niets?
Ik zou normaal zeggen: meer tijdens de lunch eten, maar 4 boterhammen met kaas zouden toch genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Ja, mijn lijstje. Faalt steeds, vlak voor m'n D.
T: mueslireep
S: 1,7 km hardlopen![]()
O: yoghurt, banaan, muesli, honing
L: vier bth kaas
T: appel
T: blikje cola
T: klein zakje chips
T: nog een mueslireep
D: quinoa met linzen en spinazie e.d.
Dusss!!
Vik, kan je 4 boterhammen spreiden over de dag?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Dusss!!
Zonde van je lijstje. Morgen beterquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Dusss!!
En als je nu geen kleingeld meer meeneemt? Kan je ook niets in een automaat gooien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik weet niet, in de trein stond een jongetje chips te eten en daar kreeg ik honger van, dus kocht ik op het station ook een zakje. En die cola was omdat ik in een goed humeur was na het gesprek.
Bth had ik idd moeten spreiden.
Dat is wel een idee idd. Het is nu bijna opquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als je nu geen kleingeld meer meeneemt? Kan je ook niets in een automaat gooien.
Okay, ik ga reageren. Kan je uitleggen waarom je twee shakes op een dag neemt? Er zijn toch veel meer voedzame dingen om je dag door te komen? Aan 1 shake net na je sportprestatie heb je echt voldoende. En aan groenten zie ik alleen een beetje rucola en spinazie staan, voornamelijk op het einde van je dag. Groenten kun je beter verspreid over de hele dag nemen, dan heb je het meest nodig en kun je ook de shakes laten staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:38 schreef slacker_nl het volgende:
Je mag mij wegdragen, 8 uur lang rijlessen en 45 minuten hardlopen.. Ka-poet.
Voorlopig/semi vaststaand lijstje:
T: sap + creatine + glutamine, water
O: weishake + chocopoeder
T: 2 bammetjes (of hoe ze die shizzle tegenwoordig ook noemen), koffie met suiker
L: volkoren penne + bolognese + rucola (sans fromage) vd Julia's
T: ciabatte vd Julia's, koffie met suiker
T:banaan
S: 7km hardlopen, .25l aqaurius + .25l water
T: weishake + chocopoeder + glutamine
D: Braadworst + aardappel/spinaziestampot
T: koffie met suiker
T: Nectarine
T: sap + glutamine
Ook als ik in een kuthumeur ben: die tweede mueslireep ging erin toen m'n Garmin leeg wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Wel grappig dat ik de neiging krijg slecht eten te kopen als ik in een kuthumeur ben en Vik koopt het als ze in een goed humeur is
Oh, cola mag best, maar alleen in het weekend of doordeweeks als ik er heel heel veel zin in heb en het erg warm is enzo. En vandaag vond ik hem matig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef MarMar het volgende:
Noes Vik, die cola moet niet terug en die mueslirepen, werkt dat of krijg je daarvan alleen meer zin in suikers?
En dat nietrenverhaal is wel een klein beetje facepalmRadiohead zingt erover: You did it to yourself.
Jagar have fun!!!
Emotie eter muchquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Ook als ik in een kuthumeur ben: die tweede mueslireep ging erin toen m'n Garmin leeg was
En ik zei ook echt tegen M.: "En nu ben ik boos en ga ik een mueslireep naar binnen werken!"
Deed ik alleen maar omdat het in huis was hoor! Als ik geen troep in huis heb en geen kleingeld bij me is er niets aan de hand. En als ik geen honger had gehad, was er ook niets aan de hand geweest. Sighquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Emotie eter much
Je beloont jezelf èn troost jezelf met eten! Met suikers om precies te zijn.
Ga daar eens wat mee doen, Vikje saboteert jezelf zo alleen maar.
Geen foutmelding. Het is gewoon alsof de thermostaat hier beneden geen connectie maakt met de cv.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Sunny wat geeft de cv aan voor fout?
Laatste gedaan, geen verandering, kraantjes geen idee? Maar warm water doet het verder wel. Nooit eerder gedoe gehad na onderhoud ook hoor dus dat valt ook wel weer mee. Ik bel morgenochtend wel ff of hij eind van de middag nog ff kan komen als ik van mijn werk terug ben..quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Staan al de kraantjes open?
Owwwwwwww altijd ellende na "onderhoud"
Kan je cv resetten?
Jup van morgenmiddag tot maandagmorgen. Ik heb een volledig weekendquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is hier vandaag bewolkt, koud, stormachtig... brrr
Sjaapje, heb het wel eens een keer rustig??
Fijn..quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:12 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Jup van morgenmiddag tot maandagmorgen. Ik heb een volledig weekend, extra genieten want paasweekend is ook werkweekend...
Dat mag, omdat ik vanochtend 0,0 tijd had om ontbijt te maken en er iets in moest en de shake was het meest handige/makkelijke. Vandaag ging het niet anders en morgen gaat net zo'n dag worden. Al denk ik dat ik straks even m'n ontbijt maak en wat boterhammen voor morgenmiddag maak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Okay, ik ga reageren. Kan je uitleggen waarom je twee shakes op een dag neemt? Er zijn toch veel meer voedzame dingen om je dag door te komen? Aan 1 shake net na je sportprestatie heb je echt voldoende. En aan groenten zie ik alleen een beetje rucola en spinazie staan, voornamelijk op het einde van je dag. Groenten kun je beter verspreid over de hele dag nemen, dan heb je het meest nodig en kun je ook de shakes laten staan.
kwestie van gewennign Sjaapje.. nieuw ritme is altijd heel moeilijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:13 schreef Sjaapje het volgende:
En het is hier best 'rustig'. Goed weer -> weinig zieke kindjes.
Vorige week was ik nochtans goed bezig met mijn Sigme-zakjes. Dus gewoon terug verder doen!
Ik vind 'm mooi. *sticker plaktquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef Faithy het volgende:
O: Wheyshake
T: ontbijtkoek met margarine en nutella
T: wheyshake
L: Witbrood met gebakken eieren en spek, blikej redbull
T: 3 koppen koffie met 2 klontjes suiker
T: muffin en stukje appeltaart (werd getrakteerd hè, twee jarigen!)
D: Domino's pizza, extra large, want laat thuis
T: biertje en wat chips
Oke.....ga je gang maarquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, we moeten iemand afzeiken lees ik!
Ik zeg het netjes toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, we moeten iemand afzeiken lees ik!
Slim!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat mag, omdat ik vanochtend 0,0 tijd had om ontbijt te maken en er iets in moest en de shake was het meest handige/makkelijke. Vandaag ging het niet anders en morgen gaat net zo'n dag worden. Al denk ik dat ik straks even m'n ontbijt maak en wat boterhammen voor morgenmiddag maak.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef Faithy het volgende:
In vroeger tijden had ik graag gehapt waarschijnlijk, maar sorry, het is nu te laat: ben aan 't koken!quote:
Owww, kom op, twee shakes, red bull en chips!! Make her bleed!quote:
Het is niet het ritme, ik had gewoon geen groenten meerquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
kwestie van gewennign Sjaapje.. nieuw ritme is altijd heel moeilijk
Boringquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In vroeger tijden had ik graag gehapt waarschijnlijk, maar sorry, het is nu te laat: ben aan 't koken!
Vroeger opstaan voor mijn eten klaar te maken lukt nooit! Worteltjes raspen voor je het bed in duiktquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb mijn eten voor het werk al lang in de koelkast liggen, dat ga ik morgen echt niet eerst maken hoor!
Er ligt: 250 gr rauwe wortelen, vis met volk.boterham, 1 plak kaas met wat jam met 2 boterhammen, tartaar met boterham, tomaat, kwart meloen, appel, peer.
Dat ga ik echt niet morgenochtend klaarmaken
In de ochtend lukt mij dat ook niet en in de avond ben ik te lui. Ik heb gewoon het werk naar mijn hand gezet. Ik plan liever dat dan mijn eten geloof ik. (behalve als ik de hele dag in de auto zit, dan vul ik netjes mijn Built tasje)quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb mijn eten voor het werk al lang in de koelkast liggen, dat ga ik morgen echt niet eerst maken hoor!
Er ligt: 250 gr rauwe wortelen, vis met volk.boterham, 1 plak kaas met wat jam met 2 boterhammen, tartaar met boterham, tomaat, kwart meloen, appel, peer.
Dat ga ik echt niet morgenochtend klaarmaken
Mooi ontbijt, lunch en diner! Mis alleen nog wat tussendoortjes, dan was ´ie goed geweest.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Phah!
Houd je vast!
O: 1 croissant, 1 donker (zwaar!) broodje met 2 plakken kaas, 1 gekookt ei en 2 glazen verse jus.
L: 1 ciabatta met gerookte kip en pesto, bosvruchtensmoothie
S: RPM
D: rotien een 1/2e lemper, biertje
Geen idee? Weet niet wat voor iemand je toen wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar nu ben ik een stuk leuker, toch?
Geloof dat ik er niet op kon fietsen.quote:
Nee joh gekkie, dat is gewoon en ontbijt!quote:
Dat komt omdat je het niet gewend bentquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was echt veel. Groot croissant en dat broodje was ook groot. Ik zat bomvol in ieder geval.
Ik vind hem mooiquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef Faithy het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Owww, kom op, twee shakes, red bull en chips!! Make her bleed!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:44 schreef minilot het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat driekwart van het lijstjescommentaar in Slank neerkomt op: 'te weinig'. Aaaargh!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:44 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik vind hem mooiWel een beetje weinig. Misschien morgen bij je D nog een Red Bull?
Ja, we worden oud en saai hierquote:
Allemaal lekkere dingen, ik ben trots!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Phah!
Houd je vast!
O: 1 croissant, 1 donker (zwaar!) broodje met 2 plakken kaas, 1 gekookt ei en 2 glazen verse jus.
L: 1 ciabatta met gerookte kip en pesto, bosvruchtensmoothie
S: RPM
D: rotien een 1/2e lemper, biertje
Wat goed!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef Quinazoline het volgende:
PR gelopen met hardloopwedstrijd(5k in 31:16
). Nu net een salade op van 150gr gemengde sla en 200 gr gerookte zalm
. Tijd voor een douche!
thanks! had niet perse gehoeven, zeker die bonbons niet. maar ja, niet desastreus. en nee, geen reactie meer voor zover ik weet, maar ik merk zelf al dat ik dacht aan dit topic toen ik net hongerig in de AH stond (& dat weerhield me van allerlei zoetigheid), dus ik ben allang tevreden met hier postenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:46 schreef V1z0R het volgende:
Bo, naast die zoete dingen net lijstje! Op die van gister nog wel iemand gereageerd?
Jaaaa rebellie! Op de barricade! Gonna start à riot!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:44 schreef minilot het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat driekwart van het lijstjescommentaar in Slank neerkomt op: 'te weinig'. Aaaargh!
Te weinig in volume/hoeveelheid, waar het hier steeds over lijkt te gaan, dat is toch gewoon vreselijk lastig in te schatten als iemand niet heel nauwkeurig specificeert hoeveel van alles en als je niet precies op de hoogte bent van iemands lichaamsverhoudingen, gemiddelde verbranding en hoeveel de maag is opgerekt dan wel gekrompen door wennen aan grote of kleine porties?
Te weinig voedingsstoffen, daar wordt veel minder om gezeurd, terwijl aardig wat van de lijstjesposters hier best wat meer variatie kunnen gebruiken wat betreft groenten, fruit, noten, vis, vlees, zuivel en graanproducten.![]()
Niettemin zijn jullie schatten.En de drumsticks en gehaktballen voor morgen zijn klaar, dus ik ga -nu- naar bed.
![]()
-x-
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]2x
Is echt niet te weinig hoor
Oh, en een kop koffie.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een beetje visueel blijven hè
Ik moet morgen om 6 uur opstaan. Feel your painquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef anna82 het volgende:
Jaaaa rebellie! Op de barricade! Gonna start à riot!
Ik ben het wel met je eens, team minilot!
Ik ben een beetje uitgelaten omdat het voelt alsof het weekend is. Koude kermis gaat dat morgen worden.
Kun je dan niet beter kwark eten dan yoghurt? /vizor Ik heb bv kwark van het merk Senoble, heel zacht en romig desalniettemin halfvol.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:49 schreef creepycookie het volgende:
Lijstje:
O: Bak yoghurt, volkoren tosti
T: aardbei/bosbes/melk smoothie
T: Salade van couscous, rucola, bietjes, pijnboompitten en pesto
L: spelt bth kokosspullie en groentespread
T: bak magere yoghurt met notenmix
T: 2 gekookte eieren
T: puur chocolade paaseitje
D: volkoren rijst, broccoli, kip prutje met aardappel en paprika
T: denk nog bakje yoghurt, misschien nog een spelt bth oid en een stuks fruit
Ik probeer heel veel eiwitten te eten, denk dat dat vandaag wel redelijk gelukt is?
Jaa, die heb ik ook altijdquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter kwark eten dan yoghurt? /vizor Ik heb bv kwark van het merk Senoble, heel zacht en romig desalniettemin halfvol.
hysterisch duur biowinkelliflafje: www.loveshock.nlquote:
Ik ben ook voor dit teamquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:44 schreef minilot het volgende:
Te weinig in volume/hoeveelheid, waar het hier steeds over lijkt te gaan, dat is toch gewoon vreselijk lastig in te schatten als iemand niet heel nauwkeurig specificeert hoeveel van alles en als je niet precies op de hoogte bent van iemands lichaamsverhoudingen, gemiddelde verbranding en hoeveel de maag is opgerekt dan wel gekrompen door wennen aan grote of kleine porties?
Te weinig voedingsstoffen, daar wordt veel minder om gezeurd, terwijl aardig wat van de lijstjesposters hier best wat meer variatie kunnen gebruiken wat betreft groenten, fruit, noten, vis, vlees, zuivel en graanproducten.![]()
Niettemin zijn jullie schatten.En de drumsticks en gehaktballen voor morgen zijn klaar, dus ik ga -nu- naar bed.
![]()
-x-
Ja, dat denk ik ook wel eens.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, ken je die kant van Faithy/MoBlo niet?!
soms realiseer ik me dat ik gewoon veel te veel weet van sommige users hier
Zo werkt het voor mij ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef the85mc het volgende:
Iedereen heeft wel eens crap op zn lijstje. Maar dat je het op je lijstje zet werkt wel verhelderend en je wordt bewuster. Ik at vroeger vrij vaak slechte dingen maar ook gezonde dingen en ik dacht dat ik prima at. Lijstjes werken dan prima om inzicht te krijgen.
Nu voetbal kijken.. Tot morgen!
Of gewoon eerlijk en directquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef Sjaapje het volgende:
Lijstjes zijn super nuttig, gewoon omdat je elke dag eens op een rijtje zet wat je eet en waarom. En ook waar het fout gaat. En je maakt pas echt lijstjes als je ze ergens post. Maar het commentaar is hier soms nogal bits...
Ik lurkte hier eventjes mee, maar wilde even zeggen dat je door te weinig eten ook niet afvalt. Als als ik jou lijstje ziet, is het echt heel weinig. Je lichaam heeft brandstof nodig om af te vallen. dat moet je niet vergeten. Zeker ook als je ook sport.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik heb geen smoes hoor. Normaal ontbijt ik met een bakje kwark (ca. 200-250 gr). Je kon me wegrollen vanochtend. Persoonlijk vind ik mn lijstje eerder teveel dan te weinig. Maar ik weet dat dat waarschijnlijk niet zo ís. En ja er zijn hier veeleters, die echt grote volumes weg kunnen werken zonder een grammetje aan te komen. Ik ben er daar geen van. Ik kan ook geen 3 borden avondeten wegzetten, zonder 2x een vinger in mn keel te steken
. Ik denk/vind dat ik een voor een vrouw vrij uitgebreid ontbijt gehad. Een 'zondags' ontbijt.
Mijn wekker gaat morgen om 3.30.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 6 uur opstaan. Feel your pain
Ga maar eens iets anders doen dan computeren
Met vleesvervangers, groente e.d. kom je ook een heel eind toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ja, qua voedingsstoffen zou er bij mij nog wel veel verbeterd kunnen worden. Maar ik ben geen liefhebber van vis en noten. Vlees heb ik ook geminimaliseerd, dus dat is nog wel een lastige
.
Voor mij mag het eerlijk en direct, maar ik Xm wel ergens volgen als het telkens gewoon als 'te weinig' wordt gebombardeerd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Of gewoon eerlijk en directik vind het prima als mensen zeggen waar het op staat. Kritisch is niet erg, zolang het maar opbouwend is.
Ik vind ze viesquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:02 schreef .Bo het volgende:
[..]
hysterisch duur biowinkelliflafje: www.loveshock.nl
best lekker maar echt niet te betalen (zo'n reepje is 3 euro geloof ik). wilde 't eens proberen!
Ja, ik eet ook geen vlees of vis, maar eet regelmatig een vleesvervanger, er is een heel lekker nieuw merk: Goodbitequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met vleesvervangers, groente e.d. kom je ook een heel eind toch?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstjes opschrijven, zelf beoordelen, dingen van anderen aannemen, er iets mee doen.
Oja, ik heb vannacht compleet overgeslagen (max. 1 uur gedommeld) dus ben zo chagrijnigen morgen de wekker om 4.45
Ben hyper, valt het op ?
Jullie zien natuurlijk niet hoe hard ik op de toetsen ram
Ik wil toch weer even zeggen dat jij een schatje bentquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstjes opschrijven, zelf beoordelen, dingen van anderen aannemen, er iets mee doen.
Oja, ik heb vannacht compleet overgeslagen (max. 1 uur gedommeld) dus ben zo chagrijnigen morgen de wekker om 4.45
Ben hyper, valt het op ?
Boah ik zit al knettergaar achter mn pctje met circa 4,5 uur slaapquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben hyper, valt het op ?
Zal het eens doorgeven aan mijn zusje. Die is al bijna 10 jaar strikt vegetarisch (ze heeft echt nog nóóit gezondigd) en ik vind het knap. Heb wel eens van haar vleesvervangers geproefd (van die burgers en balletjes bijvoorbeeld) en die vond ik echt smerig. Heb het idee dat de markt in vleesvervangers echt aan het verbeteren is de laatste tijd!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik eet ook geen vlees of vis, maar eet regelmatig een vleesvervanger, er is een heel lekker nieuw merk: GoodbiteScheelt je noten eten, al zijn die wel heel gezond, dus ik gooi ze maar gewoon door mn kwark
Ik ontplof alleen al van het lezen van haar lijstjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef Sjaapje het volgende:
Uniek haar commentaar is altijd wel! Alsof ze bijna ontploft van onze eetgewoontes
Maar jij ontploft al van het denken aan eten alleen denk ik soms...quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ontplof alleen al van het lezen van haar lijstjes.
Truste Uniekjequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben hyper, valt het op ?
Was het maar waarquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:28 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Maar jij ontploft al van het denken aan eten alleen denk ik soms...
wat een groot assortiment! heb je een aanrader? zal eens langs een c1000 als ik daar in de buurt ben & het proberen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik eet ook geen vlees of vis, maar eet regelmatig een vleesvervanger, er is een heel lekker nieuw merk: GoodbiteScheelt je noten eten, al zijn die wel heel gezond, dus ik gooi ze maar gewoon door mn kwark
Wie ben jij en waar heb je faizor gelaten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
O: glas melk
L: 2bth schinken
D: spinaziesalade met ei tomaat en paprika, 250gr kipfilet, aardappel
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
Grapje toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
Beterschaap!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:37 schreef V1z0R het volgende:
Heb lekker mogen genieten van de slechte TV die er 's middags op is ja...
Oh, sinaasappel hoort er nog wel bij!
Griepje, meh! Maar misselijkheid is dus al beetje over.
Oeh, snoep als wraak. Been there...quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook als ik in een kuthumeur ben: die tweede mueslireep ging erin toen m'n Garmin leeg was
En ik zei ook echt tegen M.: "En nu ben ik boos en ga ik een mueslireep naar binnen werken!"
Aw! Beterschap!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:37 schreef V1z0R het volgende:
Heb lekker mogen genieten van de slechte TV die er 's middags op is ja...
Oh, sinaasappel hoort er nog wel bij!
Griepje, meh! Maar misselijkheid is dus al beetje over.
Ja? Kan me er niks bij voorstellen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Oeh, snoep als wraak. Been there...
Ik ben fan van de balletjes, de rookworsten, de baconstukjes, enne.... heb de frankfurters wel eens gehad, maar verder eet ik vrij vaak hetzelfdequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:30 schreef .Bo het volgende:
[..]
wat een groot assortiment! heb je een aanrader? zal eens langs een c1000 als ik daar in de buurt ben & het proberen.
quote:
quote:
Zoete aardappel is oranje, een yam is wit van binnen. Beide smaken zoet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
V1z0R, ik kom juist overal tegen dat het lijkt op een zoete aardappel, maar iets heel anders isDus nu weet ik niet wat ik dan precies van een yam moet verwachten
en wat er dan hier in de supermarkten ligt. Zoete aardappel iig, maar of ze ook yams hebben is de vraag.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Zoete aardappel is oranje, een yam is wit van binnen. Beide smaken zoet.
Okee....ik heb het een paar keer laten weten hoor! Maar hoezo nu wel opeens?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef Sjaapje het volgende:
Ik denk trouwens dat ik nu pas doorheb wie Creepycookie eigenlijk is...
Ik had de hints altijd gemist, maar ik was mij vandaag plots aan het afvragen waar 'jij' naartoe was, en toen viel mijn euro...quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:48 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Okee....ik heb het een paar keer laten weten hoor! Maar hoezo nu wel opeens?
Perr: ik vind het wel meevallen eigenlijk...mijn D was niet al te groot want we aten met z'n zessen. Het is een redelijk normale dag voor me, had alleen veel eetmomenten
Om mee te doen moet je je NAW-gegevens invullen. Geen wasbord voor mijquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[WIN] Het boek: 'Het nieuwe Wasborddieet'
Tevens, voor de ijzer- en shakefans!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Van t weekend gaan we slapen in ons nieuwe huis
Ik zou toch wat etenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, een kater denk ik.Ik heb geeneens ontbeten vanochtend.
De bangalijsten circuleren op internet en bevatten namen van meisjes die volgens de opstellers makkelijk tot seks zouden zijn te porren. In veel gevallen zijn de lijsten verzonnen. Banga is straattaal voor slet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:06 schreef Perruche het volgende:
Ok ik lees het overl maar ik weet steeds niet wat het is; een bangalijst?
Someone enlighten me, please?
Triest +1!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De bangalijsten circuleren op internet en bevatten namen van meisjes die volgens de opstellers makkelijk tot seks zouden zijn te porren. In veel gevallen zijn de lijsten verzonnen. Banga is straattaal voor slet.
Over bangalijstjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Triest +1!
Thanks mo en dino![]()
Ik heb heel leuk gedroomd vannacht
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Als ze in het schap staan, wat is dan het probleem?
quote:
Dat is heel persoonlijk denk ik. Ik heb wel een redelijk ontbijt nodig, maar van zuivel heb ik dan weer snel last. Gewoon een keer proberen denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:25 schreef Mixende_match het volgende:
Hai there!
Ben weer terug van mini weekje vakantie!
Niet alles bijgelezen, nog dingen gemist?
Lijstje posten doe ik ff niet haha. Too bad!
Heb wel hardloopschoenen van Oasics aangeschaft. Ga dus beginnen met hardlopen zo, dmv Runkeeper.
Ik ga zo ff eerst een appel eten, en daarna gewoon ontbijten. Is dat oke met hardlopen of kan ik beter iets anders eten vòòr het hardlopen?
Oh, en de magere Franse kwark van de C1000!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Q, heb je de magere kwark van c1000 wel eens geprobeerd? Ben ik zelf groot fan van!
Van rijstwafels raak ik nooit echt vol, al zou ik heel pak opeten, maar als het voor jou werkt, waarom niet?!
Nooit geprobeerd, want er zitten 4 AHs op weg naar huis, en de C1000 is erg ver weg (en een rotwinkel, die van ons in ieder geval).quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Q, heb je de magere kwark van c1000 wel eens geprobeerd? Ben ik zelf groot fan van!
Van rijstwafels raak ik nooit echt vol, al zou ik heel pak opeten, maar als het voor jou werkt, waarom niet?!
Dat is hier ook.. Heb nu die van de zuivelhoeve, is ook lekker!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:12 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen! Ik moet wel zeggen dat het posten van lijstje an sich me wel motiveert om ze netjes te houden.
Gisteren:
08.00 O: kwark, mango, banaan
11.00 T: 1 bth schinken
12.30 L: 2 bth schinken
16.00 T: zakje snack a jacks, noten-twister
18.30 S: 5k wedstrijd, inlopen en uitlopen
20.00 T: 2 speculaasjes bij de thee, want HONGER
20.30 D: 150 gr gemengde sla, 200 gr gerookte zalm
Vandaag:
O: bulgaarse yoghurt, diepvriesfruit, banaan
T: 1 bth auberginepaprikaspul
L: 1 bth auberginepaprikaspul en iets uit de kantine want lunchen met een vriend(dikke snee brood met gekookt ei en bakje salade?)
T: zakje snack a jacks
D: Geen idee nog. Ik heb nog peultjes, dus mss daar iets mee.
Wat vinden jullie van snack a jacks? Ik merk dat ik vaak toch wel behoefte/zin heb aan/in een snack met koolhydraten, en dit leek me een redelijk alternatief. 125 kcal voor een zakje.
Mag ik ook even klagen over het feit dat de ah (verschillende vestigingen) al 1,5 week magere kwark niet in het schap heeft staan? Er is alleen biologische en die vind ik te duur, en verder lijken ze de nieuwe zuivelhoeve kwark/yoghurtmix te willen pluggen. Ik wil mijn magere kwark terug!
Kan je niet beter gaan meten? Dat lijkt me in combinatie met veel sport een betere manier om voorgang in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben op de weegschaal gaan staan. Ik ga weer proberen of ik 't met kg's bijhouden kan, in gedachten houdend dat ik ook wel aardig wat spier ontwikkel tegenwoordig...
77..
Ja, dat doe ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
M'n maag is weer opgestaan uit het rijk der doden. Nu natuurlijk spijt dat ik niet heb ontbeten.
[..]
Kan je niet beter gaan meten? Dat lijkt me in combinatie met veel sport een betere manier om voorgang in de gaten te houden.
De posteleinquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:35 schreef LieLie het volgende:
![]()
Mogguh!
Gisteren een boeiende training en een heel gezellig etentje gehad
En we hebben de groentetas gehaald, dus we moeten de komende dagen iets eten met andijvie, bloemkool, wortelen, avocado en/of winterpostelein.. Wat kan het beste als eerste?
Idd de postelein, de andijvie is nog een hele krop? Indien gesneden dan die misschien nog voor de postelein.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:35 schreef LieLie het volgende:
![]()
Mogguh!
Gisteren een boeiende training en een heel gezellig etentje gehad
En we hebben de groentetas gehaald, dus we moeten de komende dagen iets eten met andijvie, bloemkool, wortelen, avocado en/of winterpostelein.. Wat kan het beste als eerste?
Deze week tweede halve prijs.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Ja, andijvie is een krop inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:57 schreef MarMar het volgende:
[..]
Idd de postelein, de andijvie is nog een hele krop? Indien gesneden dan die misschien nog voor de postelein.
Goed lekker trouwens winterpostelein
Goed zoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef Perruche het volgende:
Ik heb minder spekjesheb jurkje aan (beetje aansluitend) en normaal had ik echt zo'n hobbel op mn heupen, die is echt minder! kreeg net zelfs een compliment van een collegaatje dat ik er goed uitzag
![]()
.
Edit: EN ik zei alleen maar "dankjewel" niet eens sarcastisch ofzo. Whoei. vooruitgang.
Kraken deden ze altijd al, het is een beetje branderig aan de binnenkant van de knie, daar waar hij overgaat in mijn kuiten. Misschien meer een spier of pees dan het gewricht zelf?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:15 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, wat voor last dan Anna? Stekende, zeurende, krakende?
hoe lang ben je Mo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik ben op de weegschaal gaan staan. Ik ga weer proberen of ik 't met kg's bijhouden kan, in gedachten houdend dat ik ook wel aardig wat spier ontwikkel tegenwoordig...
77..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |