Crew heeft toch toegang tot alle fora? Of was ze geen crew toen? Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:14 schreef conleche het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat Faithy in KEL deed?
Hehehe, ken je die kant van Faithy/MoBlo niet?!quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:14 schreef conleche het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat Faithy in KEL deed?
Kelder is volgens mij 2 dagen toegankelijk geweest voor Crew ofzo, daarna is het dicht getimmerd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Crew heeft toch toegang tot alle fora? Of was ze geen crew toen? Dat weet ik niet.
Die komt helaas nooit meer terug, ben mijn wachtwoord kwijt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
Als MissS zich ook nog even kwam melden, werd het smullen![]()
Joh, ik was ervan overtuigd dat Sarabi = Miss_Squote:Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
Als MissS zich ook nog even kwam melden, werd het smullen![]()
Makkelijke snacks bij ons = chips, popcorn, frituurhapjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef minilot het volgende:
Het goede voorbeeld geven Billy!![]()
Zo. Uit de makkelijke snacks voor morgen, als mijn lief jarig is. Veel kerels, weinig volk dat van liflafjes houdt. En ik heb sowieso te weinig tijd voor ge-liflaf. Ergo:
- Cherry Coke Jalapeno Meatballs
- Honey Teriyaki Hotwings
- Toast met filet americain van makreel en een gesnipperd uitje![]()
- Druipende stokbroodjes uit de oven met brie en katenspek
- Kettle-chips
- Bier
Moet lukken. Nu boodschappen. En dan slapen!
Wel hoor... /zwangerschapsdementiequote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh, ik was ervan overtuigd dat Sarabi = Miss_SNiet dus. Blijkt maar weer wat een oplettende lurker ik back in the days was
Klopt ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh, ik was ervan overtuigd dat Sarabi = Miss_SNiet dus. Blijkt maar weer wat een oplettende lurker ik back in the days was
Ik heb geen frituurpan!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Makkelijke snacks bij ons = chips, popcorn, frituurhapjes
Hoe lang heb je die Garmin nou, twee of drie weken? Daarvoor rende je toch ook altijd zonder?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:08 schreef Viking84 het volgende:
ik wilde gaan hardlopen, maar m'n Garmin is leeg en zonder Garmin ga ik niet.
Godver, ik baal daar zo van. Ik voel me fit, het zonnetje schijnt nog... kan wel vanavond nog gaan om 21 uur, maar dan is het idee van lopen bij daglicht een beetje weg. Dus dan maar morgen na het werk.
Dat heb ik ook heel erg. Mirjam is MissyMirjam en Stefan is Sunchaser en daar houdt het mee op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:03 schreef Sarabi het volgende:
Klopt ook
Ik heb trouwens geen idee wie wie is (van diegene die hun naam hebben veranderd)
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik ga dan zonder Garmin... en waarom is dat ding leeg
Gewoon gaan kan je altijd later nog terug meten met afstandmeten ofzo... En trouwens, rennen is rennen...
Ga nouhou! Weet zeker dat je vandaag heerlijk rent
Waarom ga je dan nu niet gewoon lekker lopen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:08 schreef Viking84 het volgende:
ik wilde gaan hardlopen, maar m'n Garmin is leeg en zonder Garmin ga ik niet.
Godver, ik baal daar zo van. Ik voel me fit, het zonnetje schijnt nog... kan wel vanavond nog gaan om 21 uur, maar dan is het idee van lopen bij daglicht een beetje weg. Dus dan maar morgen na het werk.
Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel erg. Mirjam is MissyMirjam en Stefan is Sunchaser en daar houdt het mee op.
Ik ga dat dus écht niet kunnen hè?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
*puf* *zweet* *steun* *kreun*
In level 2 is mijn hel: de afwisseling van squat + omhoog (ooghoogte) dumbbells en op één been staan, andere been uitstrekken icm dumbbells op ooghoogte en dan uitstrekken tot boven 't hoofd.
AUW!
Makkelijk is hier: wel lekkere, vullende en warme snacks, maar van het soort dat sowieso goed smaakt, waarbij het recept niet al te nauw luistert.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Makkelijke snacks bij ons = chips, popcorn, frituurhapjes
Toen liep ik met Nike+ (= minder betrouwbaar) en ik vind het juist zo leuk om m'n snelheid bij te houden. Bovendien wil ik al mijn hardloopactiviteiten registreren /neurootquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die Garmin nou, twee of drie weken? Daarvoor rende je toch ook altijd zonder?
Hm, volgens mij hebben ze wel redelijk betaalbare cocktails... Het is de stamkroeg van 'mijn' studievereniging, dus ik kan wel even aan iemand vragen of die 't weet toevallig? Ik neem er altijd Guinness, dus zou 't niet wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef Sarabi het volgende:
Mo jij weet zeker niet toevallig hoe duur de cocktails zijn bij Absolute Zero? Kan geen site vindenen heb niet echt het geld voor 7,50 per drankje.
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm, volgens mij hebben ze wel redelijk betaalbare cocktails... Het is de stamkroeg van 'mijn' studievereniging, dus ik kan wel even aan iemand vragen of die 't weet toevallig? Ik neem er altijd Guinness, dus zou 't niet weten
Kan dat ook met een iPod?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
GPSding waarmee ze d'r tijd en route kan inladen.
Nee. Je hebt wel de Nike+ sports kit, een soort veredelde stappenteller, maar dat werkt dus niet met GPS. Je kunt dan wel je tijd en afstand uploaden.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wel hoor... /zwangerschapsdementie
Oh, dus tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt ook
Ik heb trouwens geen idee wie wie is (van diegene die hun naam hebben veranderd)
Het leuke is gewoon dat die lijst met hapjes voor ons echt culinair zou zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Makkelijk is hier: wel lekkere, vullende en warme snacks, maar van het soort dat sowieso goed smaakt, waarbij het recept niet al te nauw luistert.
Maar nu ben ik een stuk leuker, toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus tochIk wist het alleen door foto's van vroegah en door die buikdansfoto van laatst
Ik dacht dat ik er gewoon finaal naast zat
Blijkbaar niet dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |