Crew heeft toch toegang tot alle fora? Of was ze geen crew toen? Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:14 schreef conleche het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat Faithy in KEL deed?
Hehehe, ken je die kant van Faithy/MoBlo niet?!quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:14 schreef conleche het volgende:
Ben ik nu de enige die zich afvraagt wat Faithy in KEL deed?
Kelder is volgens mij 2 dagen toegankelijk geweest voor Crew ofzo, daarna is het dicht getimmerd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Crew heeft toch toegang tot alle fora? Of was ze geen crew toen? Dat weet ik niet.
Die komt helaas nooit meer terug, ben mijn wachtwoord kwijt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
Als MissS zich ook nog even kwam melden, werd het smullen![]()
Joh, ik was ervan overtuigd dat Sarabi = Miss_Squote:Op donderdag 29 maart 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
Als MissS zich ook nog even kwam melden, werd het smullen![]()
Makkelijke snacks bij ons = chips, popcorn, frituurhapjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef minilot het volgende:
Het goede voorbeeld geven Billy!![]()
Zo. Uit de makkelijke snacks voor morgen, als mijn lief jarig is. Veel kerels, weinig volk dat van liflafjes houdt. En ik heb sowieso te weinig tijd voor ge-liflaf. Ergo:
- Cherry Coke Jalapeno Meatballs
- Honey Teriyaki Hotwings
- Toast met filet americain van makreel en een gesnipperd uitje![]()
- Druipende stokbroodjes uit de oven met brie en katenspek
- Kettle-chips
- Bier
Moet lukken. Nu boodschappen. En dan slapen!
Wel hoor... /zwangerschapsdementiequote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh, ik was ervan overtuigd dat Sarabi = Miss_SNiet dus. Blijkt maar weer wat een oplettende lurker ik back in the days was
Klopt ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Joh, ik was ervan overtuigd dat Sarabi = Miss_SNiet dus. Blijkt maar weer wat een oplettende lurker ik back in the days was
Ik heb geen frituurpan!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Makkelijke snacks bij ons = chips, popcorn, frituurhapjes
Hoe lang heb je die Garmin nou, twee of drie weken? Daarvoor rende je toch ook altijd zonder?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:08 schreef Viking84 het volgende:
ik wilde gaan hardlopen, maar m'n Garmin is leeg en zonder Garmin ga ik niet.
Godver, ik baal daar zo van. Ik voel me fit, het zonnetje schijnt nog... kan wel vanavond nog gaan om 21 uur, maar dan is het idee van lopen bij daglicht een beetje weg. Dus dan maar morgen na het werk.
Dat heb ik ook heel erg. Mirjam is MissyMirjam en Stefan is Sunchaser en daar houdt het mee op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:03 schreef Sarabi het volgende:
Klopt ook
Ik heb trouwens geen idee wie wie is (van diegene die hun naam hebben veranderd)
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Vik ga dan zonder Garmin... en waarom is dat ding leeg
Gewoon gaan kan je altijd later nog terug meten met afstandmeten ofzo... En trouwens, rennen is rennen...
Ga nouhou! Weet zeker dat je vandaag heerlijk rent
Waarom ga je dan nu niet gewoon lekker lopen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:08 schreef Viking84 het volgende:
ik wilde gaan hardlopen, maar m'n Garmin is leeg en zonder Garmin ga ik niet.
Godver, ik baal daar zo van. Ik voel me fit, het zonnetje schijnt nog... kan wel vanavond nog gaan om 21 uur, maar dan is het idee van lopen bij daglicht een beetje weg. Dus dan maar morgen na het werk.
Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel erg. Mirjam is MissyMirjam en Stefan is Sunchaser en daar houdt het mee op.
Ik ga dat dus écht niet kunnen hè?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:09 schreef motorbloempje het volgende:
*puf* *zweet* *steun* *kreun*
In level 2 is mijn hel: de afwisseling van squat + omhoog (ooghoogte) dumbbells en op één been staan, andere been uitstrekken icm dumbbells op ooghoogte en dan uitstrekken tot boven 't hoofd.
AUW!
Makkelijk is hier: wel lekkere, vullende en warme snacks, maar van het soort dat sowieso goed smaakt, waarbij het recept niet al te nauw luistert.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Makkelijke snacks bij ons = chips, popcorn, frituurhapjes
Toen liep ik met Nike+ (= minder betrouwbaar) en ik vind het juist zo leuk om m'n snelheid bij te houden. Bovendien wil ik al mijn hardloopactiviteiten registreren /neurootquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die Garmin nou, twee of drie weken? Daarvoor rende je toch ook altijd zonder?
Hm, volgens mij hebben ze wel redelijk betaalbare cocktails... Het is de stamkroeg van 'mijn' studievereniging, dus ik kan wel even aan iemand vragen of die 't weet toevallig? Ik neem er altijd Guinness, dus zou 't niet wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef Sarabi het volgende:
Mo jij weet zeker niet toevallig hoe duur de cocktails zijn bij Absolute Zero? Kan geen site vindenen heb niet echt het geld voor 7,50 per drankje.
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm, volgens mij hebben ze wel redelijk betaalbare cocktails... Het is de stamkroeg van 'mijn' studievereniging, dus ik kan wel even aan iemand vragen of die 't weet toevallig? Ik neem er altijd Guinness, dus zou 't niet weten
Kan dat ook met een iPod?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
GPSding waarmee ze d'r tijd en route kan inladen.
Nee. Je hebt wel de Nike+ sports kit, een soort veredelde stappenteller, maar dat werkt dus niet met GPS. Je kunt dan wel je tijd en afstand uploaden.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wel hoor... /zwangerschapsdementie
Oh, dus tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt ook
Ik heb trouwens geen idee wie wie is (van diegene die hun naam hebben veranderd)
Het leuke is gewoon dat die lijst met hapjes voor ons echt culinair zou zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Makkelijk is hier: wel lekkere, vullende en warme snacks, maar van het soort dat sowieso goed smaakt, waarbij het recept niet al te nauw luistert.
Maar nu ben ik een stuk leuker, toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Oh, dus tochIk wist het alleen door foto's van vroegah en door die buikdansfoto van laatst
Ik dacht dat ik er gewoon finaal naast zat
Blijkbaar niet dus
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijnguinness is ook altijd nog een optie hahaha.
quote:eh er zijn er een aantal, met thrifty thursday prijzen op donderdagen (duh) en voor GAGleden, die zijn 4euro, de rest 4,50 tot 5,50 geloof ik
Bij de iPod kon je ook iets van een Nike ding in je schoen kopen. Ik heb er echt totaal geen verstand van hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef Viking84 het volgende:
Nee. Je hebt wel de Nike+ sports kit, een soort veredelde stappenteller, maar dat werkt dus niet met GPS. Je kunt dan wel je tijd en afstand uploaden.
quote:
Wow! Ben jij Miss_S? Dat heb ik me ook nooit gerealiseerd! Maar.. Maar.. Je bent veel volwassener en leuker dan Miss_S!quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar nu ben ik een stuk leuker, toch?
Ja dat is die Nike sports kit dus. Niet aan te radenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij de iPod kon je ook iets van een Nike ding in je schoen kopen. Ik heb er echt totaal geen verstand van hoorIk heb alleen zo'n onnozel ding waarvan ik niet weet wat ik ermee moet.
(tot nu toe handig in de keuken om online recepten te lezen; hoef ik niet meer steeds van keuken naar pc te lopen)
Het is geen foon, het is een iPod touch. En die garmin werkt die ook samen met een iPod?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef Viking84 het volgende:
Ja dat is die Nike sports kit dus. Niet aan te raden. Je kunt dan beter met een running app op je foon lopen. Of een Garmin kopen
* Viking84 evangeliseert weer eens
.
Hahaha wist je het echt niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow! Ben jij Miss_S? Dat heb ik me ook nooit gerealiseerd! Maar.. Maar.. Je bent veel volwassener en leuker dan Miss_S!
Maar je hebt toch ook wel een smartphone?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is geen foon, het is een iPod touch. En die garmin werkt die ook samen met een iPod?
In ieder geval bedankt voor de waarschuwing, want ik zat er wel aan te denken die te kopen. Niet doen dus.
Ik vrees dat je dan een eiwitshake had moeten nemen. Heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
*klaag* ik heb me een partij spierpijn in mijn kont van Jillian![]()
echt niet normaal meer
mijn leerlingen hebben me de hele dag uitgelachen iedere keer als ik haast niet van mijn stoel/kruk kon komen
rotkinderen
![]()
*klaag*
Dat horloge is wel te fugly voor dagelijks gebruik hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef minilot het volgende:
Mijn lief dénkt dat -ie morgen voor zijn verjaardag (onder andere) een zelf-uit-te-kiezen horloge van me krijgt (hij wil al eeuwen een horloge, komt er steeds niet van), maar ik ga 'm zeker weten subliminaal in de richting van een Garmin-sporhorloge dwingen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
*klaag* ik heb me een partij spierpijn in mijn kont van Jillian![]()
echt niet normaal meer
mijn leerlingen hebben me de hele dag uitgelachen iedere keer als ik haast niet van mijn stoel/kruk kon komen
rotkinderen
![]()
*klaag*
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan een eiwitshake had moeten nemen. Heb ik van horen zeggen.![]()
Mijn lief houdt van te fugly als het 'm een rete-sportieve uitstraling geeft.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat horloge is wel te fugly voor dagelijks gebruik hoor.
Nee hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Maar je hebt toch ook wel een smartphone?
En nu zit ik me af te vragen of de iPod touch geen GPS heeft... (ik liep zelf met nano en moest van tijd tot tijd kalibreren omdat de snelheid wel erg onwaarschijnlijk werd).
Volgens mij kan ik meer die stoere spieren shaken..quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan kun je 't wel shaken, die slanke lijn
Ze shaked sowieso d'r bootie nu ff niet: spierpijn hèquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dan kun je 't wel shaken, die slanke lijn
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze shaked sowieso d'r bootie nu ff niet: spierpijn hè
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:00 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Al m'n spullen voor morgen zijn ingepakt, denk ik. Op m'n laptop enzo na, natuurlijk. En m'n vlucht gaat nogsteeds! Het zal eens meezitten!
Nu zo eens eten koken, en dan uitgebreid douchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
*shake shake shake*
Ola! bowaaah ik ben een gaarneus en hoofdpijnkopje! Maar ging wel goed, al ging de discussie een beetje skeef hier en daar
Zo zou ik dingen ook brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herkenbaar +1
En nu lekker even niets?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja nu Dr Who kijken en vroeg slapen denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo zou ik dingen ook brengenHerkenbaar +1
En nu lekker even niets?
Ik zou normaal zeggen: meer tijdens de lunch eten, maar 4 boterhammen met kaas zouden toch genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Ja, mijn lijstje. Faalt steeds, vlak voor m'n D.
T: mueslireep
S: 1,7 km hardlopen![]()
O: yoghurt, banaan, muesli, honing
L: vier bth kaas
T: appel
T: blikje cola
T: klein zakje chips
T: nog een mueslireep
D: quinoa met linzen en spinazie e.d.
Dusss!!
Vik, kan je 4 boterhammen spreiden over de dag?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Dusss!!
Zonde van je lijstje. Morgen beterquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
Dusss!!
En als je nu geen kleingeld meer meeneemt? Kan je ook niets in een automaat gooien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik weet niet, in de trein stond een jongetje chips te eten en daar kreeg ik honger van, dus kocht ik op het station ook een zakje. En die cola was omdat ik in een goed humeur was na het gesprek.
Bth had ik idd moeten spreiden.
Dat is wel een idee idd. Het is nu bijna opquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als je nu geen kleingeld meer meeneemt? Kan je ook niets in een automaat gooien.
Okay, ik ga reageren. Kan je uitleggen waarom je twee shakes op een dag neemt? Er zijn toch veel meer voedzame dingen om je dag door te komen? Aan 1 shake net na je sportprestatie heb je echt voldoende. En aan groenten zie ik alleen een beetje rucola en spinazie staan, voornamelijk op het einde van je dag. Groenten kun je beter verspreid over de hele dag nemen, dan heb je het meest nodig en kun je ook de shakes laten staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:38 schreef slacker_nl het volgende:
Je mag mij wegdragen, 8 uur lang rijlessen en 45 minuten hardlopen.. Ka-poet.
Voorlopig/semi vaststaand lijstje:
T: sap + creatine + glutamine, water
O: weishake + chocopoeder
T: 2 bammetjes (of hoe ze die shizzle tegenwoordig ook noemen), koffie met suiker
L: volkoren penne + bolognese + rucola (sans fromage) vd Julia's
T: ciabatte vd Julia's, koffie met suiker
T:banaan
S: 7km hardlopen, .25l aqaurius + .25l water
T: weishake + chocopoeder + glutamine
D: Braadworst + aardappel/spinaziestampot
T: koffie met suiker
T: Nectarine
T: sap + glutamine
Ook als ik in een kuthumeur ben: die tweede mueslireep ging erin toen m'n Garmin leeg wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Wel grappig dat ik de neiging krijg slecht eten te kopen als ik in een kuthumeur ben en Vik koopt het als ze in een goed humeur is
Oh, cola mag best, maar alleen in het weekend of doordeweeks als ik er heel heel veel zin in heb en het erg warm is enzo. En vandaag vond ik hem matig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:47 schreef MarMar het volgende:
Noes Vik, die cola moet niet terug en die mueslirepen, werkt dat of krijg je daarvan alleen meer zin in suikers?
En dat nietrenverhaal is wel een klein beetje facepalmRadiohead zingt erover: You did it to yourself.
Jagar have fun!!!
Emotie eter muchquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Ook als ik in een kuthumeur ben: die tweede mueslireep ging erin toen m'n Garmin leeg was
En ik zei ook echt tegen M.: "En nu ben ik boos en ga ik een mueslireep naar binnen werken!"
Deed ik alleen maar omdat het in huis was hoor! Als ik geen troep in huis heb en geen kleingeld bij me is er niets aan de hand. En als ik geen honger had gehad, was er ook niets aan de hand geweest. Sighquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Emotie eter much
Je beloont jezelf èn troost jezelf met eten! Met suikers om precies te zijn.
Ga daar eens wat mee doen, Vikje saboteert jezelf zo alleen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |