Werchter heeft dat ook sinds vorig jaar, best ideaalquote:Op zondag 20 mei 2012 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook dat zal wel niet van de gemeente mogen?
Ik ga dit jaar naar rock am ring, camping woensdag open, festival begint vrijdag, donderdag ff beetje omgeving verkennen enzo, best lekker na een rit van 5 uur ofzo
Ja, het is echt een pre, en bij Werchter hadden ze al even dat het festival 4 dagen was, en dan donderdag laat begon, zodat iedereen eerst rustig de camping kon bereiken.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Werchter heeft dat ook sinds vorig jaar, best ideaal
Het betekent zoveel rust voor jezelf, maar ik denk ook voor de festivalorganisator wanneer je niet iedereen op de camping moet krijgen en direct beginnen met de programmering, maar juist een dag ertussen hebt.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, het is echt een pre, en bij Werchter hadden ze al even dat het festival 4 dagen was, en dan donderdag laat begon, zodat iedereen eerst rustig de camping kon bereiken.
Maar goed, dit soort dingen zijn voor mij reden te denken dat pinkpop binnen nu en een jaartje of wat gaat afhaken bij de top. iedereen innoveert, maar pinkpop mag, kan, of wil niet.
De camping zal dan nog niet als "vol" worden bestempeld, maar denk wel dat je langzaam aan het proppen komt tussen andere tentjes in.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
maar om 10 uur bij B is wel nog op tijd? Eerder kan niet, vanwege het gebrek aan een auto...
Dat maakt niet uit, ik heb maar een klein tentje. Twee personen maar. Dus ik prop wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef Exterminator het volgende:
[..]
De camping zal dan nog niet als "vol" worden bestempeld, maar denk wel dat je langzaam aan het proppen komt tussen andere tentjes in.
Oh wij hebben 3 tenten. Ik zal het eens overleggen met degenen die meegaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef Exterminator het volgende:
[..]
De camping zal dan nog niet als "vol" worden bestempeld, maar denk wel dat je langzaam aan het proppen komt tussen andere tentjes in.
Dan zou ik echt zorgen dat je op tijd bent, dan kan je mooi plekje claimen. Niks vervelender dan hutje mutje te moeten gaan staan en het hele weekend bijna lepeltje lepeltje te liggen met je onbekende buurmanquote:Op zondag 20 mei 2012 17:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh wij hebben 3 tenten. Ik zal het eens overleggen met degenen die meegaan.
Haha!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou ik echt zorgen dat je op tijd bent, dan kan je mooi plekje claimen. Niks vervelender dan hutje mutje te moeten gaan staan en het hele weekend bijna lepeltje lepeltje te liggen met je onbekende buurman
Pinkpop is wel wat chaotischer dan lowlands, en camping b is stukje verder weg, bij lowlands liggen eerste vier campings tegenover het terreinquote:Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Haha!
Ik heb ze er al op geattendeerd. Ik ben de enige met festival ervaring (3 jaar Lowlands), maar ik heb geen idee hoe het er aan toe gaat op Pinkpop. Ze hebben nu voorgesteld om er tussen half 9 en 9 te zijn. Rond 7 uur wegrijden is prima
Met 'n leuke buurvrouw heb ik daar geen moeite mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zou ik echt zorgen dat je op tijd bent, dan kan je mooi plekje claimen. Niks vervelender dan hutje mutje te moeten gaan staan en het hele weekend bijna lepeltje lepeltje te liggen met je onbekende buurman
Ja dat had ik al gemerkt. Vind ik wel erg jammer, maar als er geen ruimte voor is. Helaas.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pinkpop is wel wat chaotischer dan lowlands, en camping b is stukje verder weg, bij lowlands liggen eerste vier campings tegenover het terrein
Ik heb:quote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef robuust89 het volgende:
Wat voor eten nemen jullie mee? Ik kan natuurlijk alles daar kopen, maar dat kost een godsvermogen
Geen Lying from youquote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
http://www.setlist.fm/set(...)ood-ca-73df96a1.html
Please Linkin Park, speel ook zo'n set op Pinkpop
Ik zou graag Point of Authority willen zien, maar die hebben ze dus voor het eerst sinds 2009 gedaan en A place for my head. Verder geen voorkeuren.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen Lying from you
Ben benieuwd naar hun Pinkpop set, zowel welke nummers als hoe t gaat zijn. Ze hebben op RaR een flink stukje langere dus hoop op meer oldies
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:00 schreef robuust89 het volgende:
Wat voor eten nemen jullie mee? Ik kan natuurlijk alles daar kopen, maar dat kost een godsvermogen
A place for my head is ook nice jaquote:Op zondag 20 mei 2012 20:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou graag Point of Authority willen zien, maar die hebben ze dus voor het eerst sinds 2009 gedaan en A place for my head. Verder geen voorkeuren.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:41 schreef henkde_j het volgende:
Ik weet dat het nog wat ver weg is maar damn!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heel veel, vaak onder de kostprijs. Vorig jaar weekend kaart voor ¤ 90 gehaaldquote:Op maandag 21 mei 2012 10:11 schreef skit het volgende:
Weet iemand of er nog op het laatste moment heel veel aanbod vna kaarten zijn op marktplaats .o.i.d. ? Paar mensen die ik ken willen nu toch wel naar pinkpop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |