Deze lijst wordt ook altijd gebruikt voor Rock am Ring (met camper op camping), dus ja sommige dingen zijn voor Pinkpop inderdaad overbodig zoals tie-wraps etc. Maja, ik weet dat er in principe alles opstaat wat ik nodig heb. Tijdens het inpakken zie ik wel wat ik thuis laatquote:
Ik zag grijze wolkjes met regendruppels... ;oquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Het weer voorspeld op dit moment veel goed
http://www.weeronline.nl/Festival/Pinkpop/4113quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:56 schreef rosa95 het volgende:
[..]
Ik zag grijze wolkjes met regendruppels... ;o
Nee inderdaad, het blijft verdacht stil rondom de kaarten. Zal wel tegenvallen dan, hoewel Smeets toch de laatste avond zal vertellen dat het festival alle dagen uitverkocht wasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef VisStick het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kaartverkoop? Voor zover ik weet zijn alleen de dagkaarten voor maandag uitverkocht, maar verder niks. Zou mooi zijn, want dan hoef ik niet zo lang op mijn biertje te wachten
okee daar heb je een punt ;pquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
http://www.weeronline.nl/Festival/Pinkpop/4113
Heb jij in Nederland ooit eerder een weerbericht gezien zonder regendrupelsdie zijn uiterst zeldzaam hier. Kans op een buitje heb je altijd.
Link Park is in Duitsland groter dan dat ze zijn in NL. Daar zijn ze toch wat meer voor het "hardere" werk dan hier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
Denk dat Linkin Park best een festival kan doen uitverkopen, zie Rock am Ring maar. Maar je hebt gelijk, ze zijn ondertussen al (ver) over hun beste tijd heen, maar vrees dat dit ook een beetje aan het gelden is voor Pinkpop, de concurrentie van Rock am Ring en Werchter neemt toe, het is daar allemaal wat groter, 'beter', later, massaler. Pinkpop heeft (naar mijn idee) steeds meer moeite daar mee mee te komen.
Ze moeten het dan ook vooral van hun lineup hebben, aangezien je verder qua terrein, aankleding, campingfeesten, e.d. bar weinig hebt, zeker in vergelijk met de bovengenoemde festivals, of dingen als Lowlands of Pukkelpop.
En Bruce is dan wel een van de meest onderscheidende dingen, vandaar dat die dag uitverkoopt.
Maar het blijft speculatie natuurlijk. Maar ik denk dat Pinkpop in de huidige opzet niet nog 10 jaar verder kan.
Jawel, maar ze waren een jaar of wat geleden al bijna klaar, toen hebben ze het beleid aangepast om toch ook maar voor de grote knallers te gaan. Maar ik weet niet, tis een gevoelsdingetje hoor, maar ik ben op genoeg festivals geweest, en Pinkpop staat qua sfeer, aankleding, en gewoon 'alles er omheen' toch wel echt onderaan. Dus ze moeten het echt gewoon van hun lineup hebben. En op het moment dat die veel overlapt met zaalshows, of Werchter, Rock am Ring, noem maar op, dan denk ik dat ze het lastig gaan krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Link Park is in Duitsland groter dan dat ze zijn in NL. Daar zijn ze toch wat meer voor het "hardere" werk dan hier.
Ik zie Pinkpop nog best 10 jaar mee gaan. Vorig jaar verkochte ze namelijk makkelijk uit. Toen hadden ze Coldplay en Foo Fighters staan wat toch 2 grote publiekstrekkers waren.
Daarnaast stond Kings Of Leon die daar prima tussen in past. Veel mensen die van Coldplay EN van Foo Fighters houden, kunnen KoL ook waarderen.
Dit jaar is Linkin Park toch beetje een vreemde eend in de bijt dit jaar. Als Pinkpop naast Bruce er een Pearl Jam of RHCP had gezet dan hadden ze het makkelijk uitverkocht.
Nicequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Voordeel van niet uitverkocht festival, weekendkaart voor 9 tientjesik ga dus ook
Jaloersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Voordeel van niet uitverkocht festival, weekendkaart voor 9 tientjesik ga dus ook
Voor mij ook een must see!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd naar Herbert Grönemeyer. Zijn er hier mensen die hem weleens live hebben gezien ?
Op youtube heb ik wat geluisterd en mij kan het wel bekoren. Benieuwd hoe zich het hier in Nederland gaat uitpakken.
Dan is verhuizen de enige optie want meneer Smeets is niet de enige die flink doet kontkussen bij de gemeente. Het lievelingetje van de gemeente is toch wel de Gaia Zoo. En die arme leeuwtjes raken in de stress als ze 3 dagen niet kunnen slapen. En dat vind de gemeente zieligquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is toch ook een enorme inkomstenbron voor de provincie, en de gemeente. Ga eens babbelen, leg uit dat gezien de concurrentie en dergelijke het echt niet meer van deze tijd is om om 23u klaar te moeten zijn. Of verhuis gewoon, het Megaland terrein is redelijk beperkt met mogelijkheden om de boel er omheen wat 'op te leuken'.
Nu de Android versie nog...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:46 schreef robuust89 het volgende:
Bij de weg, de Pinkpop 2.0 app is live!
Fraaie app!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:46 schreef robuust89 het volgende:
Bij de weg, de Pinkpop 2.0 app is live!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |