Neem je het bandje toch ook over, heb ik vorig jaar op Lowlands ook gedaan, toen ben ik er zaterdagavond naartoe gegaan, bandje vastlijmen en naar binnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet hè. Zonder bandje kom je het terrein niet op. Heb ook hetzelfde gezeik meegemaakt, doordat ik het kaartje van een vriend kosteloos overnam.
Nogal een risico, als ze het merken (ze trekken soms even aan de bandjes om te zien of ze nog goed vastzitten) dan ben je én je geld kwijt, én je kan het terrein niet op.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Neem je het bandje toch ook over, heb ik vorig jaar op Lowlands ook gedaan, toen ben ik er zaterdagavond naartoe gegaan, bandje vastlijmen en naar binnen.
Klopt, daarbij komt ook nog dat het een 'nieuw' type bandje is met een sluiting met weerhaakjes. Zodra je hem af probeert te krijgen, scheurt je hele bandje naar de tering.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogal een risico, als ze het merken (ze trekken soms even aan de bandjes om te zien of ze nog goed vastzitten) dan ben je én je geld kwijt, én je kan het terrein niet op.
Dat snap ik. Ik heb daar een andere manier voor waardoor je het bandje niet lost hoeft te maken. Vorig jaar getest (verder geen misbruik van gemaakt) en het werkt prima.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet hè. Zonder bandje kom je het terrein niet op. Heb ook hetzelfde gezeik meegemaakt, doordat ik het kaartje van een vriend kosteloos overnam. Werd uiteindelijk naar huis gestuurd
en de camping niet meer opquote:Op zondag 6 mei 2012 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogal een risico, als ze het merken (ze trekken soms even aan de bandjes om te zien of ze nog goed vastzitten) dan ben je én je geld kwijt, én je kan het terrein niet op.
Vertelquote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik heb daar een andere manier voor waardoor je het bandje niet lost hoeft te maken. Vorig jaar getest (verder geen misbruik van gemaakt) en het werkt prima.
Helemaal mee eens, werd vanmorgen al aangekondigd als DE zomerhit van 2012.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef tdrone het volgende:
die megahit van will & the people is niet verkeerd
Die irriteert me al na 3 keer gehoord te hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef tdrone het volgende:
die megahit van will & the people is niet verkeerd
Er gaan pendelbussen, maar die zitten vaak propvol. Het is maar iets van 15 minuten lopen naar B, dus dat valt best mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
gaan er geen bussen vanaf het station dan?
A is het dichtst bij het terrein, maar B is het grootste en gezelligste.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
B is dus het gunstigste om het terrein op te komen? Is het ver lopen vanaf de andere campings?
Kan je een soort vergelijking trekken met Lowlands? Daar zijn 2 en 3 zeer gunstig qua liggen.
Het meest opvallende verschil met Lowlands vond ik de afstand vanaf de camping tot het festivalterrein. Het grootste gros van de campings bij Pinkpop is verder bij het terrein vandaan, in vergelijking met Lowlands. Ik zat op Camping B., en dat was een aardig eindje lopen. Wel heel gezellig.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:23 schreef Fuszy het volgende:
B is dus het gunstigste om het terrein op te komen? Is het ver lopen vanaf de andere campings?
Kan je een soort vergelijking trekken met Lowlands? Daar zijn 2 en 3 zeer gunstig qua liggen.
En wanneer je terug loopt ben je tenminste weer nuchter zodat je op de feesttent op de camping verder kan knallequote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Het meest opvallende verschil met Lowlands vond ik de afstand vanaf de camping tot het festivalterrein. Het grootste gros van de campings bij Pinkpop is verder bij het terrein vandaan, in vergelijking met Lowlands. Ik zat op Camping B., en dat was een aardig eindje lopen. Wel heel gezellig.
Hoe lang moet je dan wel niet lopenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:39 schreef Exterminator het volgende:
[..]
En wanneer je terug loopt ben je tenminste weer nuchter zodat je op de feesttent op de camping verder kan knalle
Nuchter of dronken?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dan wel niet lopen.
Hoop dat Pinkpop een beetje meevalt. Ben er nog niet dolend enthousiast over
maar dan is er wel altijd wat te zienquote:Op maandag 7 mei 2012 20:25 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Nuchter of dronken?![]()
Nja, heen zal sowieso wel een minuut of 15 zijn. Terug loop je altijd langer aangezien je dan tussen de massa loopt.
Als je het gaat vergelijken met lowlands zul je er sowieso geen zak aan vinden want het is gewoon heel andersquote:Op maandag 7 mei 2012 18:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe lang moet je dan wel niet lopen.
Hoop dat Pinkpop een beetje meevalt. Ben er nog niet dolend enthousiast over
Of even eten, over het algemeen is het daar wat goedkoper dan op het festivalterrein en vaak is dat zo net rond lunchtijd.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
Die looptijd is in principe natuurlijk effectieve drinktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |