Misschien moeten we dat even goed oefenen bij elkaar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geoefend in reanimeren
Jij vindt het leuk om adem in je mond te krijgen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat even goed oefenen bij elkaar?
Dat ook, vooral tijdens seksquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om adem in je mond te krijgen?
Van die opgeblazen wangetjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef shifto het volgende:
Dat ook, vooral tijdens seksMaar nu gaat het er toch alleen om dat we kunnen reanimeren wanneer het moet!
Ligt eraan wat je onder een lekker stuk vlees verstaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik gewoon kiezen voor een lekker stuk vlees tussen de kiezen?
Och zoveelquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder een lekker stuk vlees verstaat
True, maar wel vreemd soms naderhand weet ik uit ervaring... Tenzij je eerst seks gehad zou hebben, dan vrienden word, en seks blifjt hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met vrienden neuken is ook niet heel erg hoor.
Och heb er weinig last van gehad. Tis niet voor regelmatig gebruik ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef shifto het volgende:
True, maar wel vreemd soms naderhand weet ik uit ervaring... Tenzij je eerst seks gehad zou hebben, dan vrienden word, en seks blifjt hebben
Ik voel hier een mooie vriendschap opbloeienquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och heb er weinig last van gehad. Tis niet voor regelmatig gebruik ofzoMaar als het toevallig zo loopt, tja niets aan de hand
Heb ik nooit zo'n last van eigenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef shifto het volgende:
[..]
True, maar wel vreemd soms naderhand weet ik uit ervaring... Tenzij je eerst seks gehad zou hebben, dan vrienden word, en seks blifjt hebben
Dan zal er eerst gehosseld moeten worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:44 schreef shifto het volgende:
Zou dit dan alsnog een hossel topic-reeks worden?
je bent er wel naar op zoek zo te merken.quote:
quote:hosselen
` hos - se - len (hosselde, h. gehosseld) slang het leven leiden dat kenmerkend is voor een heroïneverslaafde (vooral gebruikt door Surinamers)
Vind het vooral grappigquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:47 schreef shifto het volgende:
Maar wel een beetjeDus, dit weekend dan maar?
We hoeven niet te meeten met de restquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het vooral grappig
En aangezien ik niet (meer) meet zal er weinig van terecht komen
helemaal naar verwegistan? Dacht het ook hequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
We hoeven niet te meeten met de restJe komt dan toch gewoon naar mijn huis en vertel ik van te voren wel hoe ik heet
Dan is het ook geen meet meer
Mevrouw, mag ik u wat vragen? Ik ben dakloos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Den Bosch is een hele internationale stad hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
helemaal naar verwegistan? Dacht het ook he
vanuit enschede zijn veel steden verwegistanquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Den Bosch is een hele internationale stad hoor
Als je daar al voldoende mee neemtquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
Mevrouw, mag ik u wat vragen? Ik ben dakloos.
Heb je misschien 2 euro voor me zodat ik vannacht in het slaaphuis kan overnachten?
Ik woon in de buurt maar ik wil niet meeten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
helemaal naar verwegistan? Dacht het ook he
Nu vind ik, gelukkig voor jou, Enschede niet verquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vanuit enschede zijn veel steden verwegistan
Jammer dat je van de eerste twee geen idee hebt, maar verder wel leuk bedachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef muhahaha het volgende:
Cue met haar lieve lach
Met je mooie ogen
Ik hossel je desnoods de hele nacht
Dat is niet gelogen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mevrouw, mag ik u wat vragen? Ik ben dakloos.
Heb je misschien 2 euro voor me zodat ik vannacht in het slaaphuis kan overnachten?heb je misschien een euro, ik wil me lekker voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef Skv het volgende:
Ik woon in de buurt maar ik wil niet meeten.
Heb je misschien 20 euro, dan mag je me lekker voelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
[..]
heb je misschien een euro, ik wil me lekker voelen.
Het zou je mss verbazenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
Ik ga serieus morgenavond aan een willekeurig vrouwmens vragen of ik dr mag hosselen. Eens checken wat de reactie is.
In Aspen moet dat geen probleem zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
Ik ga serieus morgenavond aan een willekeurig vrouwmens vragen of ik dr mag hosselen. Eens checken wat de reactie is.
Het is die Fok!-zolderkamer hosselclique.quote:
Kloptquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jammer dat je van de eerste twee geen idee hebt, maar verder wel leuk bedacht
Daar kom ik niet, ik ben geen 16 meer.quote:
Dat kan. Ze kan ook een puisterige rotbakkes hebben, shag roken en vlassig snorretje dragen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt
Toch kun je mooie ogen en een lieve glimlach hebben
Moet je dan eens heen gaan, dan lukt het je zeker!quote:
Dat eerste geen idee, nop, en nopquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat kan. Ze kan ook een puisterige rotbakkes hebben, shag roken en vlassig snorretje dragen.
Daar val ik wel op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat kan. Ze kan ook een puisterige rotbakkes hebben, shag roken en vlassig snorretje dragen.
Als ik er naartoe ga kom ik altijd om 3 uur binnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je dan eens heen gaan, dan lukt het je zeker!
Paddy's op Vrijdag is idd een betere keuze dan![]()
Vanaf 3.30 uur zijn de wanhopigen nog over, dan moet het ook lukken
3:30 he, bedankt voor de tip. Trouwens dat zijn toch niet alleen maar maatje walvis he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je dan eens heen gaan, dan lukt het je zeker!
Paddy's op Vrijdag is idd een betere keuze dan![]()
Vanaf 3.30 uur zijn de wanhopigen nog over, dan moet het ook lukken
Dat zou ook niet snel goed gaan lijkt mequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef Skv het volgende:
Als ik er naartoe ga kom ik altijd om 3 uur binnen.Vorige week nog getracht twee potten mee te trekken, maar dat ging ook allemaal mis. Ze waren zelfs getrouwd.
Vrijdagavond is secretaresseavond daar. Maar soms staat het ook vol met negervolk en kleerkasten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3:30 he, bedankt voor de tip. Trouwens dat zijn toch niet alleen maar maatje walvis he?
Goeie mentale score, meis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou ook niet snel goed gaan lijkt me
Ik heb wel eens gehad dat een lesbisch meisje de hele avond op me stond te wachten, maar dat had ik totaal niet door omdat haar vriend vooral bij een vriendin van mij stond (en bleek later dat ze het over mij hadden)
Natuurlijk welquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
3:30 he, bedankt voor de tip. Trouwens dat zijn toch niet alleen maar maatje walvis he?
Dan moet ik daar maar eens langs gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Vrijdagavond is secretaresseavond daar. Maar soms staat het ook vol met negervolk en kleerkasten.
Laag zelfbeeld... Ik vond je zo leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Nee geen idee, let meestal niet op vrouwen die er dan nog zijn. Maarja ik sta erop.. dus maatje walvis is soms wel aanwezig
Dat ben jij nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Nee geen idee, let meestal niet op vrouwen die er dan nog zijn. Maarja ik sta erop.. dus maatje walvis is soms wel aanwezig
Of zelfkennisquote:
Walvis?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of zelfkennisOf overdrijving
Of in the eye of the beholder
I don't care, ik vermaak me in ieder geval wel op vrijdag daar.. of ergens anders
Nouja ik neuk voor het vaderland, ook de vrouwen met een maatje meer. Gewoon neus omhoog en gaanquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of zelfkennisOf overdrijving
Of in the eye of the beholder
I don't care, ik vermaak me in ieder geval wel op vrijdag daar.. of ergens anders
Waarom is dat goed voor het vaderland?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja ik neuk voor het vaderland, ook de vrouwen met een maatje meer. Gewoon neus omhoog en gaan
Dude.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja ik neuk voor het vaderland, ook de vrouwen met een maatje meer. Gewoon neus omhoog en gaan
Die vrouwen verdienen het ook om geneukt te worden en wie ben ik om ze dat te onthoudenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom is dat goed voor het vaderland?
In mijn wereld verdienen ze een flauwe glimlach. En dan is dat nog gul.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die vrouwen verdienen het ook om geneukt te worden en wie ben ik om ze dat te onthouden
Iemand met een eigenwaarde die enkel datgene doet wat ie leuk vindt? En niet omdat ie iemand zielig vindt? Misschein maar hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:01 schreef muhahaha het volgende:
Die vrouwen verdienen het ook om geneukt te worden en wie ben ik om ze dat te onthouden
Dat is dan toch ook weer een beetje kort door de bocht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:02 schreef Skv het volgende:
[..]
In mijn wereld verdienen ze een flauwe glimlach. En dan is dat nog gul.
Nou, dan wil ik ook nog wel een biertje van ze.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook weer een beetje kort door de bocht.
Dat ben ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er moeten ook mannen zijn die voor mannen gaan
Nohomoquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan altijd nog.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd en een gat hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:04 schreef shifto het volgende:
Tis dat vrouwen gewoon veel lekkerder zijn![]()
Ze een beetje valse hoop geven, klootzak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik ook nog wel een biertje van ze.
mannen ookquote:
Nou, het is ook niet dat ik er uit zie als Hercules ofzo hoor. Maar een biertje mag altijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze een beetje valse hoop geven, klootzak.
Everyday I'm hosselin'quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, het is ook niet dat ik er uit zie als Hercules ofzo hoor. Maar een biertje mag altijd.
Ik ben laatst wel gehosseld door een vrouw overigens.
Vrouwen willen ook geen Hercules, ze willen een shiftoquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, het is ook niet dat ik er uit zie als Hercules ofzo hoor. Maar een biertje mag altijd.
Ik ben laatst wel gehosseld door een vrouw overigens.
I got hosseled.quote:
Pics of gtfoquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Vrouwen willen ook geen Hercules, ze willen een shifto
I'M.. TOOOOO WEAAAAKK AARHHH.quote:
Nee.quote:
Aangezien jij er niet slecht uitziet, mag je IRL komen kijken.quote:
Ohjeejquote:
Moet ik weer reizen enzo dudequote:Op donderdag 29 maart 2012 16:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Aangezien jij er niet slecht uitziet, mag je IRL komen kijken.
Ik haal en breng je welquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohjeej
[..]
Moet ik weer reizen enzo dude
Het zou niet de 1e keer zijn dat ik 2 FOKsters tegelijk hebquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
Nou shifto, je probeert wel veel te hosselen. Alleen meerdere vrouwen in eenzelfde topic gaat niet werken vrees ik, vriend.
Worth itquote:
Waar tegelijk heb? In je DM?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Het zou niet de 1e keer zijn dat ik 2 FOKsters tegelijk heb
[..]
Worth it
Ja maar ja maar ja maar ja maar.. Neequote:Op donderdag 29 maart 2012 16:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Het zou niet de 1e keer zijn dat ik 2 FOKsters tegelijk heb
[..]
Worth it
Speel ze tegen elkaar uit. Maar er een wapenwedloop van.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:09 schreef Skv het volgende:
Nou shifto, je probeert wel veel te hosselen. Alleen meerdere vrouwen in eenzelfde topic gaat niet werken vrees ik, vriend.
Dan zet ik mijn geheime wapen in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Speel ze tegen elkaar uit. Maar er een wapenwedloop van.
Boobs werken niet op andere meisjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn geheime wapen in.
Enlighten me.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn geheime wapen in.
Ja, zo regel ik ze ook bij bosjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel positief ingestelde jongen
Alleen omdat ik er reden toe hebquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent wel een heel positief ingestelde jongen
Ik heb grote boobs jwt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Boobs werken niet op andere meisjes.
Mijn vriend.quote:
Pics.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb grote boobs jwt.
[..]
Mijn vriend.
ja. Slapen of doodzijn. Dan is het leven tof.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het leven is soms zoveel mooier in een fantasiewereld
Ik zit mensen niet te 'pwnen' met onzichtbare fantasiefoto's en nooit-gebeurde hossels.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ze kunnen niet allemaal zijn zoals jij
Dat bedoel ik toch ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
Ik zit mensen niet te 'pwnen' met onzichtbare fantasiefoto's en nooit-gebeurde hossels.
Nee juist niet. :quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:23 schreef muhahaha het volgende:
Steeds blijven terugkomen en aangeven hoe suf de dames hier zijn. Ja ja een heel sterk argument hoor![]()
Voor mij hoeft 't niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel joh. Maar wat is de fantasiefoto? De foto van mijn vriend? Ik wil hem wel posten hoor.
Ik kan ook wel een foto van je vriend posten!quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel joh. Maar wat is de fantasiefoto? De foto van mijn vriend? Ik wil hem wel posten hoor.
Vet geylquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een foto van je vriend posten!![]()
Ninja wil ik het niet noemenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vet geyl
NINJA EDIT bitch hahahaa
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Vet geyl
NINJA EDIT bitch hahahaa
Genoeg foto's van jullie twee samen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaDacht die zin staat een beetje raar
Is dat zo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Genoeg foto's van jullie twee samen.
Ah joh, hij is ook een FOK!ker, dus daar maakt ie zichzelf niet zo druk om.quote:
Slecht! Je broeder heeft er wel een van Koninginnedag sowieso.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik heb er geen 1 op mijn laptop staan denk ik.
Ik ook, toch zou ik me er wel druk om maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:33 schreef Heroinjunk het volgende:
Ah joh, hij is ook een FOK!ker, dus daar maakt ie zichzelf niet zo druk om.
Begin jij vast?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef thatday het volgende:
Jaaaaa pics! Al die mannen met grote mond moeten nu wel. Ill judge
Picca in mijn fobo mangquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef thatday het volgende:
Mijne staat wel in het US topic.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef thatday het volgende:
Why is that? Weet je, ik kan mezelf daar wel druk om gaan maken, maar deze foto staat ook op Facebook, dus hij is sowieso wijdverspreid.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook, toch zou ik me er wel druk om maken.
Alleen als zijn facebook op public staatquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Why is that? Weet je, ik kan mezelf daar wel druk om gaan maken, maar deze foto staat ook op Facebook, dus hij is sowieso wijdverspreid.En ach, als mensen me er lastig mee gaan vallen (wat ik hier betwijfel, want dit behoort een serieus subforum te zijn), val ik de modjes even lastig en vraag of zij hem willen verwijderen. Simple as that.
Geen idee, sowieso vrienden van vrienden geloof ik. En die mag ik ook niet allemaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als zijn facebook op public staat
Ik heb niet zo'n zin om hier bekend te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Why is that? Weet je, ik kan mezelf daar wel druk om gaan maken, maar deze foto staat ook op Facebook, dus hij is sowieso wijdverspreid.En ach, als mensen me er lastig mee gaan vallen (wat ik hier betwijfel, want dit behoort een serieus subforum te zijn), val ik de modjes even lastig en vraag of zij hem willen verwijderen. Simple as that.
Wie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin om hier bekend te worden.Kijk naar wat er met geluidstechnicus is gebeurd.
En ik heb geen facebook.
Userfoto's #272quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:38 schreef thatday het volgende:
Als ze al in t us topic staan kun je ze net zo goed hier gooien :p bn niet zo wegwijs op fok. heb ook net dankzij dit topic eindelijk geleerd wat dat blokje 'sc' voor staat hehe
Google maar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wie?En naja weetje, ik ben al bijna 5 jaar lid en heb ook in een andere SC gezeten en heb genoeg mensen gemeet en er zullen hier wel meerdere foto's rondzwerven (ik heb die van net ook wel eens in US gepost), dus ja, dan kan ik nu wel hypocriet gaan doen, maar geen zin in.
Ik wacht eerst even jouw foto af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:38 schreef thatday het volgende:
Als ze al in t us topic staan kun je ze net zo goed hier gooien :p bn niet zo wegwijs op fok. heb ook net dankzij dit topic eindelijk geleerd wat dat blokje 'sc' voor staat hehe
Dan mag je ook niet zeuren om fotos!quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef thatday het volgende:
Doe ik niet aan. Ben liever een gluurder
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef thatday het volgende:
Doe ik niet aan. Ben liever een gluurder
Ja oke op fb heb ik er wel 1tje ja!quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ah joh, hij is ook een FOK!ker, dus daar maakt ie zichzelf niet zo druk om.
[..]
Slecht! Je broeder heeft er wel een van Koninginnedag sowieso.Edit: oh Henk, die heb je zelfs zelf gepost.
Dat heb ik al gedaaaaaaaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zet FOK! er achter.
Kan je ergens zien hoe vaak die foto in topics is gepost?
Mag ik jou hosselenquote:
Heb je een foto van een meis gevonden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:46 schreef thatday het volgende:
Haha oeh leuk. Er zitten dus niet alleen nerds op fok hihi
quote:
Dan mag je nu een foto van jezelf PMenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:46 schreef thatday het volgende:
In het fototopic Henk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je een foto van een meis gevonden?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Bepaal ik zelf wel. Net als dat iedereen voor zichzelf moet bepalen of hij zijn fokposts aan een gezicht wil koppelen. :pquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet zeuren om fotos!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:47 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb Heroinjunk in het echt gezien!Ik over_hedge ook! Nooooooh wij zijn de bazen van deze topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, maar mijn foto staat hier al en wij hadden een dealquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef thatday het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel. Net als dat iedereen voor zichzelf moet bepalen of hij zijn fokposts aan een gezicht wil koppelen. :p
Je hebt zelfs in mijn kamer geslapen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik over_hedge ook! Nooooooh wij zijn de bazen van deze topic.
Oh zo gevonden. Ik dacht dat je op de stoep stond.quote:
de sletquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt zelfs in mijn kamer geslapen.
Ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt zelfs in mijn kamer geslapen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.En toen mijn boyfriend op de grond geduwd omdat ie in de weg lag.
Ja al een tijdquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar wat hoorde ik, is Dino dood?Neeeee.
Ben je stiekem een man van veertig met een snor?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:46 schreef thatday het volgende:
Niet wetend wat de geschiedenis is van dit verhaal kan je rare dinge denken xDquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja.En toen mijn boyfriend op de grond geduwd omdat ie in de weg lag.
Geen idee waar ik heen moet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh zo gevonden. Ik dacht dat je op de stoep stond.
Dino was liev joh. Maar hij bijt telkens in sokken heb ik gehoord.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja al een tijdNu hebben we een nieuwe hond die veel leuker is
Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld en had ie op dat moment ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:49 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Niet wetend wat de geschiedenis is van dit verhaal kan je rare dinge denken xD
Ja was best lief beest. Maar die we nu hebben is gewoon leuker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee waar ik heen moet.
[..]
Dino was liev joh. Maar hij bijt telkens in sokken heb ik gehoord.
Kijk dan is het goed..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld en had ie op dat moment ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.
Die had ik zodat ik 'quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef thatday het volgende:
Nee had t eerder over jouw foto skr alleen jammer van die pretentieuze peuk. Rook zelf ook maar staat nie tof ofzo.
Maar idd, ik ben een vies ventje van 40... Pas op
Toch typ je als iemand van 12.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef thatday het volgende:
Nee had t eerder over jouw foto skr alleen jammer van die pretentieuze peuk. Rook zelf ook maar staat nie tof ofzo.
Maar idd, ik ben een vies ventje van 40... Pas op
Wat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld en had ie op dat moment ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.
Ja hey,quote:
nee, je hele typstijlquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef thatday het volgende:
I blame my phone.. Of nee dat is idd ook een actie van een 12jarige. Mss komt t omdat ik momenteel werkboeken van 12jarigen aan he nakijken ben mmm
Dit verhaal is een stuk minder spannend dan wat er werdt gedacht denkquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hey,
Ze bedoelde. toen zij op mijn kamer sliep. Lag ik lekker alleen in mijn bed. En zij samen met haar vriend ( wat een goede vriend van mij is) op een matras samen. En wat toen nog mijn vriendin was lag thuis gewoon in bed.
Waar zit Tjik in dit stuk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hey,
Ze bedoelde. toen zij op mijn kamer sliep. Lag ik lekker alleen in mijn bed. En zij samen met haar vriend ( wat een goede vriend van mij is) op een matras samen. En wat toen nog mijn vriendin was lag thuis gewoon in bed.
Die stond op de gang te soppen.quote:
Ja nergens. Want die heeft er niks mee te maken?quote:
Wat zegt HJ dan over tjik hosselen terwijl je een vriendin hebt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nergens. Want die heeft er niks mee te maken?Die kende ik toen nog helemaal niet.
Ik lees uit dat stukje dat je Tjik versierde terwijl je nog een vriendin had?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nergens. Want die heeft er niks mee te maken?Die kende ik toen nog helemaal niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef thatday het volgende:
I blame my phone.. Of nee dat is idd ook een actie van een 12jarige. Mss komt t omdat ik momenteel werkboeken van 12jarigen aan he nakijken ben mmm
Ja iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat zegt HJ dan over tjik hosselen terwijl je een vriendin hebt?
Ik snap er niks meer van
Ja, ze zei het een beetje raarquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik lees uit dat stukje dat je Tjik versierde terwijl je nog een vriendin had?
[..]Wat een excuus.
Zo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld
en had ie op dat moment (Dat heroinejunk bleef slapen) ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.
Bedankt ik heb er mijn best op gedaan!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik lees uit dat stukje dat je Tjik versierde terwijl je nog een vriendin had?
[..]Wat een excuus.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:02 schreef thatday het volgende:
[..]
Bedankt ik heb er mijn best op gedaan!
Ja zoquote:
Anders zou het ook best wel een achterbakse zaak zijn imho.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:04 schreef over_hedge het volgende:
De tering wat een verwarring door 1 post
quote:
Meet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:06 schreef shifto het volgende:
Voor de 1e meet er is geweest zitten we denk ik al aan 20 topics
Heb ik ook altijd als ik stoned benquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja mijn probleem ik type iets wat voor mij duidelijk is maar anderen snappen het dan niet sorrymaar zo bedoelde ik het ja
Smoke weed everydayquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik stoned ben
22. Jammer dat mijn schrijfstijl daar voor jou niet bij past. Ik neem fok gewoon niet al te serieusquote:
Wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef thatday het volgende:
[..]
22. Jammer dat mijn schrijfstijl daar voor jou niet bij past. Ik neem fok gewoon niet al te serieus
Nou een blokje hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik het doe voel ik me een blokje.
Ik doe het eigenlijk nooit dus ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou een blokje hahaNee lam en passief worden doe ik ook altijd, dat is ook de reden dat het lang niet meer elke dag gebeurd, dat en het geld
Soft-drugs is voor mietjes toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk nooit dus ja.
Godgloeiendeeeeeeequote:Op donderdag 29 maart 2012 17:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Brabants uiteraard. Godnondeju enzo.
quote:
Brad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Brad.Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
Ik zou jullie allemaal doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@ spoiler
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik ga nu pas avond eten maken.. -.-quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
Ik ben vrij!!!!Ik ga naar huis, eens een overheerlijke maaltijd koken
Ik ook, of naja kromgetrokken, meer weggedruktquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef Skv het volgende:
Zo, ik heb de sportschool weer kromgetrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |