Misschien moeten we dat even goed oefenen bij elkaar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geoefend in reanimeren
Jij vindt het leuk om adem in je mond te krijgen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat even goed oefenen bij elkaar?
Dat ook, vooral tijdens seksquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om adem in je mond te krijgen?
Van die opgeblazen wangetjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef shifto het volgende:
Dat ook, vooral tijdens seksMaar nu gaat het er toch alleen om dat we kunnen reanimeren wanneer het moet!
Ligt eraan wat je onder een lekker stuk vlees verstaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik gewoon kiezen voor een lekker stuk vlees tussen de kiezen?
Och zoveelquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder een lekker stuk vlees verstaat
True, maar wel vreemd soms naderhand weet ik uit ervaring... Tenzij je eerst seks gehad zou hebben, dan vrienden word, en seks blifjt hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met vrienden neuken is ook niet heel erg hoor.
Och heb er weinig last van gehad. Tis niet voor regelmatig gebruik ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef shifto het volgende:
True, maar wel vreemd soms naderhand weet ik uit ervaring... Tenzij je eerst seks gehad zou hebben, dan vrienden word, en seks blifjt hebben
Ik voel hier een mooie vriendschap opbloeienquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och heb er weinig last van gehad. Tis niet voor regelmatig gebruik ofzoMaar als het toevallig zo loopt, tja niets aan de hand
Heb ik nooit zo'n last van eigenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef shifto het volgende:
[..]
True, maar wel vreemd soms naderhand weet ik uit ervaring... Tenzij je eerst seks gehad zou hebben, dan vrienden word, en seks blifjt hebben
Dan zal er eerst gehosseld moeten worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:44 schreef shifto het volgende:
Zou dit dan alsnog een hossel topic-reeks worden?
je bent er wel naar op zoek zo te merken.quote:
quote:hosselen
` hos - se - len (hosselde, h. gehosseld) slang het leven leiden dat kenmerkend is voor een heroïneverslaafde (vooral gebruikt door Surinamers)
Vind het vooral grappigquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:47 schreef shifto het volgende:
Maar wel een beetjeDus, dit weekend dan maar?
We hoeven niet te meeten met de restquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het vooral grappig
En aangezien ik niet (meer) meet zal er weinig van terecht komen
helemaal naar verwegistan? Dacht het ook hequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
We hoeven niet te meeten met de restJe komt dan toch gewoon naar mijn huis en vertel ik van te voren wel hoe ik heet
Dan is het ook geen meet meer
Mevrouw, mag ik u wat vragen? Ik ben dakloos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Den Bosch is een hele internationale stad hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
helemaal naar verwegistan? Dacht het ook he
vanuit enschede zijn veel steden verwegistanquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Den Bosch is een hele internationale stad hoor
Als je daar al voldoende mee neemtquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
Mevrouw, mag ik u wat vragen? Ik ben dakloos.
Heb je misschien 2 euro voor me zodat ik vannacht in het slaaphuis kan overnachten?
Ik woon in de buurt maar ik wil niet meeten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
helemaal naar verwegistan? Dacht het ook he
Nu vind ik, gelukkig voor jou, Enschede niet verquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vanuit enschede zijn veel steden verwegistan
Jammer dat je van de eerste twee geen idee hebt, maar verder wel leuk bedachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef muhahaha het volgende:
Cue met haar lieve lach
Met je mooie ogen
Ik hossel je desnoods de hele nacht
Dat is niet gelogen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mevrouw, mag ik u wat vragen? Ik ben dakloos.
Heb je misschien 2 euro voor me zodat ik vannacht in het slaaphuis kan overnachten?heb je misschien een euro, ik wil me lekker voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |