Misschien moeten we dat even goed oefenen bij elkaar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geoefend in reanimeren
Jij vindt het leuk om adem in je mond te krijgen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat even goed oefenen bij elkaar?
Dat ook, vooral tijdens seksquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om adem in je mond te krijgen?
Van die opgeblazen wangetjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef shifto het volgende:
Dat ook, vooral tijdens seksMaar nu gaat het er toch alleen om dat we kunnen reanimeren wanneer het moet!
Ligt eraan wat je onder een lekker stuk vlees verstaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik gewoon kiezen voor een lekker stuk vlees tussen de kiezen?
Och zoveelquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder een lekker stuk vlees verstaat
True, maar wel vreemd soms naderhand weet ik uit ervaring... Tenzij je eerst seks gehad zou hebben, dan vrienden word, en seks blifjt hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met vrienden neuken is ook niet heel erg hoor.
Och heb er weinig last van gehad. Tis niet voor regelmatig gebruik ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef shifto het volgende:
True, maar wel vreemd soms naderhand weet ik uit ervaring... Tenzij je eerst seks gehad zou hebben, dan vrienden word, en seks blifjt hebben
Ik voel hier een mooie vriendschap opbloeienquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och heb er weinig last van gehad. Tis niet voor regelmatig gebruik ofzoMaar als het toevallig zo loopt, tja niets aan de hand
Heb ik nooit zo'n last van eigenlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef shifto het volgende:
[..]
True, maar wel vreemd soms naderhand weet ik uit ervaring... Tenzij je eerst seks gehad zou hebben, dan vrienden word, en seks blifjt hebben
Dan zal er eerst gehosseld moeten worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:44 schreef shifto het volgende:
Zou dit dan alsnog een hossel topic-reeks worden?
je bent er wel naar op zoek zo te merken.quote:
quote:hosselen
` hos - se - len (hosselde, h. gehosseld) slang het leven leiden dat kenmerkend is voor een heroïneverslaafde (vooral gebruikt door Surinamers)
Vind het vooral grappigquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:47 schreef shifto het volgende:
Maar wel een beetjeDus, dit weekend dan maar?
We hoeven niet te meeten met de restquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind het vooral grappig
En aangezien ik niet (meer) meet zal er weinig van terecht komen
helemaal naar verwegistan? Dacht het ook hequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
We hoeven niet te meeten met de restJe komt dan toch gewoon naar mijn huis en vertel ik van te voren wel hoe ik heet
Dan is het ook geen meet meer
Mevrouw, mag ik u wat vragen? Ik ben dakloos.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Den Bosch is een hele internationale stad hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
helemaal naar verwegistan? Dacht het ook he
vanuit enschede zijn veel steden verwegistanquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Den Bosch is een hele internationale stad hoor
Als je daar al voldoende mee neemtquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
Mevrouw, mag ik u wat vragen? Ik ben dakloos.
Heb je misschien 2 euro voor me zodat ik vannacht in het slaaphuis kan overnachten?
Ik woon in de buurt maar ik wil niet meeten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
helemaal naar verwegistan? Dacht het ook he
Nu vind ik, gelukkig voor jou, Enschede niet verquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vanuit enschede zijn veel steden verwegistan
Jammer dat je van de eerste twee geen idee hebt, maar verder wel leuk bedachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef muhahaha het volgende:
Cue met haar lieve lach
Met je mooie ogen
Ik hossel je desnoods de hele nacht
Dat is niet gelogen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mevrouw, mag ik u wat vragen? Ik ben dakloos.
Heb je misschien 2 euro voor me zodat ik vannacht in het slaaphuis kan overnachten?heb je misschien een euro, ik wil me lekker voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef Skv het volgende:
Ik woon in de buurt maar ik wil niet meeten.
Heb je misschien 20 euro, dan mag je me lekker voelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
[..]
heb je misschien een euro, ik wil me lekker voelen.
Het zou je mss verbazenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
Ik ga serieus morgenavond aan een willekeurig vrouwmens vragen of ik dr mag hosselen. Eens checken wat de reactie is.
In Aspen moet dat geen probleem zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
Ik ga serieus morgenavond aan een willekeurig vrouwmens vragen of ik dr mag hosselen. Eens checken wat de reactie is.
Het is die Fok!-zolderkamer hosselclique.quote:
Kloptquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jammer dat je van de eerste twee geen idee hebt, maar verder wel leuk bedacht
Daar kom ik niet, ik ben geen 16 meer.quote:
Dat kan. Ze kan ook een puisterige rotbakkes hebben, shag roken en vlassig snorretje dragen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt
Toch kun je mooie ogen en een lieve glimlach hebben
Moet je dan eens heen gaan, dan lukt het je zeker!quote:
Dat eerste geen idee, nop, en nopquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat kan. Ze kan ook een puisterige rotbakkes hebben, shag roken en vlassig snorretje dragen.
Daar val ik wel op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat kan. Ze kan ook een puisterige rotbakkes hebben, shag roken en vlassig snorretje dragen.
Als ik er naartoe ga kom ik altijd om 3 uur binnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je dan eens heen gaan, dan lukt het je zeker!
Paddy's op Vrijdag is idd een betere keuze dan![]()
Vanaf 3.30 uur zijn de wanhopigen nog over, dan moet het ook lukken
3:30 he, bedankt voor de tip. Trouwens dat zijn toch niet alleen maar maatje walvis he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je dan eens heen gaan, dan lukt het je zeker!
Paddy's op Vrijdag is idd een betere keuze dan![]()
Vanaf 3.30 uur zijn de wanhopigen nog over, dan moet het ook lukken
Dat zou ook niet snel goed gaan lijkt mequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef Skv het volgende:
Als ik er naartoe ga kom ik altijd om 3 uur binnen.Vorige week nog getracht twee potten mee te trekken, maar dat ging ook allemaal mis. Ze waren zelfs getrouwd.
Vrijdagavond is secretaresseavond daar. Maar soms staat het ook vol met negervolk en kleerkasten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3:30 he, bedankt voor de tip. Trouwens dat zijn toch niet alleen maar maatje walvis he?
Goeie mentale score, meis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou ook niet snel goed gaan lijkt me
Ik heb wel eens gehad dat een lesbisch meisje de hele avond op me stond te wachten, maar dat had ik totaal niet door omdat haar vriend vooral bij een vriendin van mij stond (en bleek later dat ze het over mij hadden)
Natuurlijk welquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
3:30 he, bedankt voor de tip. Trouwens dat zijn toch niet alleen maar maatje walvis he?
Dan moet ik daar maar eens langs gaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Vrijdagavond is secretaresseavond daar. Maar soms staat het ook vol met negervolk en kleerkasten.
Laag zelfbeeld... Ik vond je zo leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Nee geen idee, let meestal niet op vrouwen die er dan nog zijn. Maarja ik sta erop.. dus maatje walvis is soms wel aanwezig
Dat ben jij nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Nee geen idee, let meestal niet op vrouwen die er dan nog zijn. Maarja ik sta erop.. dus maatje walvis is soms wel aanwezig
Of zelfkennisquote:
Walvis?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of zelfkennisOf overdrijving
Of in the eye of the beholder
I don't care, ik vermaak me in ieder geval wel op vrijdag daar.. of ergens anders
Nouja ik neuk voor het vaderland, ook de vrouwen met een maatje meer. Gewoon neus omhoog en gaanquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of zelfkennisOf overdrijving
Of in the eye of the beholder
I don't care, ik vermaak me in ieder geval wel op vrijdag daar.. of ergens anders
Waarom is dat goed voor het vaderland?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja ik neuk voor het vaderland, ook de vrouwen met een maatje meer. Gewoon neus omhoog en gaan
Dude.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja ik neuk voor het vaderland, ook de vrouwen met een maatje meer. Gewoon neus omhoog en gaan
Die vrouwen verdienen het ook om geneukt te worden en wie ben ik om ze dat te onthoudenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom is dat goed voor het vaderland?
In mijn wereld verdienen ze een flauwe glimlach. En dan is dat nog gul.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die vrouwen verdienen het ook om geneukt te worden en wie ben ik om ze dat te onthouden
Iemand met een eigenwaarde die enkel datgene doet wat ie leuk vindt? En niet omdat ie iemand zielig vindt? Misschein maar hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:01 schreef muhahaha het volgende:
Die vrouwen verdienen het ook om geneukt te worden en wie ben ik om ze dat te onthouden
Dat is dan toch ook weer een beetje kort door de bocht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:02 schreef Skv het volgende:
[..]
In mijn wereld verdienen ze een flauwe glimlach. En dan is dat nog gul.
Nou, dan wil ik ook nog wel een biertje van ze.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook weer een beetje kort door de bocht.
Dat ben ik nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er moeten ook mannen zijn die voor mannen gaan
Nohomoquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan altijd nog.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd en een gat hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:04 schreef shifto het volgende:
Tis dat vrouwen gewoon veel lekkerder zijn![]()
Ze een beetje valse hoop geven, klootzak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik ook nog wel een biertje van ze.
mannen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |