quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef Skv het volgende:
Ik woon in de buurt maar ik wil niet meeten.
Heb je misschien 20 euro, dan mag je me lekker voelen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
[..]
heb je misschien een euro, ik wil me lekker voelen.
Het zou je mss verbazenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
Ik ga serieus morgenavond aan een willekeurig vrouwmens vragen of ik dr mag hosselen. Eens checken wat de reactie is.
In Aspen moet dat geen probleem zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Skv het volgende:
Ik ga serieus morgenavond aan een willekeurig vrouwmens vragen of ik dr mag hosselen. Eens checken wat de reactie is.
Het is die Fok!-zolderkamer hosselclique.quote:
Kloptquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jammer dat je van de eerste twee geen idee hebt, maar verder wel leuk bedacht
Daar kom ik niet, ik ben geen 16 meer.quote:
Dat kan. Ze kan ook een puisterige rotbakkes hebben, shag roken en vlassig snorretje dragen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt
Toch kun je mooie ogen en een lieve glimlach hebben
Moet je dan eens heen gaan, dan lukt het je zeker!quote:
Dat eerste geen idee, nop, en nopquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat kan. Ze kan ook een puisterige rotbakkes hebben, shag roken en vlassig snorretje dragen.
Daar val ik wel op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat kan. Ze kan ook een puisterige rotbakkes hebben, shag roken en vlassig snorretje dragen.
Als ik er naartoe ga kom ik altijd om 3 uur binnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je dan eens heen gaan, dan lukt het je zeker!
Paddy's op Vrijdag is idd een betere keuze dan![]()
Vanaf 3.30 uur zijn de wanhopigen nog over, dan moet het ook lukken
3:30 he, bedankt voor de tip. Trouwens dat zijn toch niet alleen maar maatje walvis he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je dan eens heen gaan, dan lukt het je zeker!
Paddy's op Vrijdag is idd een betere keuze dan![]()
Vanaf 3.30 uur zijn de wanhopigen nog over, dan moet het ook lukken
Dat zou ook niet snel goed gaan lijkt mequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef Skv het volgende:
Als ik er naartoe ga kom ik altijd om 3 uur binnen.Vorige week nog getracht twee potten mee te trekken, maar dat ging ook allemaal mis. Ze waren zelfs getrouwd.
Vrijdagavond is secretaresseavond daar. Maar soms staat het ook vol met negervolk en kleerkasten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3:30 he, bedankt voor de tip. Trouwens dat zijn toch niet alleen maar maatje walvis he?
Goeie mentale score, meis.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou ook niet snel goed gaan lijkt me
Ik heb wel eens gehad dat een lesbisch meisje de hele avond op me stond te wachten, maar dat had ik totaal niet door omdat haar vriend vooral bij een vriendin van mij stond (en bleek later dat ze het over mij hadden)
Natuurlijk welquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
3:30 he, bedankt voor de tip. Trouwens dat zijn toch niet alleen maar maatje walvis he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |