Wat zegt HJ dan over tjik hosselen terwijl je een vriendin hebt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nergens. Want die heeft er niks mee te maken?Die kende ik toen nog helemaal niet.
Ik lees uit dat stukje dat je Tjik versierde terwijl je nog een vriendin had?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nergens. Want die heeft er niks mee te maken?Die kende ik toen nog helemaal niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef thatday het volgende:
I blame my phone.. Of nee dat is idd ook een actie van een 12jarige. Mss komt t omdat ik momenteel werkboeken van 12jarigen aan he nakijken ben mmm
Ja iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat zegt HJ dan over tjik hosselen terwijl je een vriendin hebt?
Ik snap er niks meer van
Ja, ze zei het een beetje raarquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik lees uit dat stukje dat je Tjik versierde terwijl je nog een vriendin had?
[..]Wat een excuus.
Zo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld
en had ie op dat moment (Dat heroinejunk bleef slapen) ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.
Bedankt ik heb er mijn best op gedaan!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik lees uit dat stukje dat je Tjik versierde terwijl je nog een vriendin had?
[..]Wat een excuus.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:02 schreef thatday het volgende:
[..]
Bedankt ik heb er mijn best op gedaan!
Ja zoquote:
Anders zou het ook best wel een achterbakse zaak zijn imho.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:04 schreef over_hedge het volgende:
De tering wat een verwarring door 1 post
quote:
Meet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:06 schreef shifto het volgende:
Voor de 1e meet er is geweest zitten we denk ik al aan 20 topics
Heb ik ook altijd als ik stoned benquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja mijn probleem ik type iets wat voor mij duidelijk is maar anderen snappen het dan niet sorrymaar zo bedoelde ik het ja
Smoke weed everydayquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik stoned ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |