skattie tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was jij maar wat kritischer dan hoefde ik het niet te doen
Garpje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zeg ik af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry
Om het goed te maken zou ik je graag willen uitnodigen voor een seksdate
Je had niet eens moeten beginnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
skattie toch
Haha ok ik moet ophouden nu
Ja dat wel. Maar ik ben geen familiemens, nooit geweest, dus ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik mn opa's zou missen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nog gekend?
Mijn ene opa heb ik nooit gekend, die andere overleed toen ik 4 was ofzo, dus vage herinneringen eraan.
Oma 1 werd dement die heb ik nog wel gekend
Oma 2 is oud geworden maarja helaas toch overleden.
Goed punt. Is seks met jou zo goed dan? Dan twijfel ik toch een beetje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, als een begrafenis 'r al tegenhoudt. Zo'n kleine tegenvaller laat je toch niet een goede partij seks verstieren?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel wat voor Joysa, dat is ook een halve buitenlander![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Garpje hoorZuid limburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk mee stoppenThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Tsja, het is graag of niet hè, maar die graag-lijn ben je nu al voorbij. Zonde.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
Goed punt. Is seks met jou zo goed dan? Dan twijfel ik toch een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oh godverdomme. Weer geen seks voor mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, het is graag of niet hè, maar die graag-lijn ben je nu al voorbij. Zonde.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
Dagelijks zeikmomentje.Je had al lopen zeiken vandaag volgens mij. Hier gaan we gewoon niet op in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me wel tegen hoor myr.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh godverdomme. Weer geen seks voor mij.Achja, goed voor mn pandapunten. Hoeveel dagen per punt?
Ohja, wanneer onze pandapunten kruisen heb je weer een kans. Beloofd is beloofd, ik ben een man van m'n woord. Elke maand is één pandapunt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh godverdomme. Weer geen seks voor mij.Achja, goed voor mn pandapunten. Hoeveel dagen per punt?
Oh. Nou. Dan word het wachten tot het moment dat jij van je pandapunten afbent. Want een maand lukt me niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, wanneer onze pandapunten kruisen heb je weer een kans. Beloofd is beloofd, ik ben een man van m'n woord. Elke maand is één pandapunt.
Gewoon. Ik doe niet aan seks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:
Myra pandapunten? Hoe kan dat nou...
Leugens die was van gister.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je had al lopen zeiken vandaag volgens mij. Hier gaan we gewoon niet op in.
Ik ben een hele buitenlander, telt dat dan ook?quote:
Wie weet valt 't één en ander te combineren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Myraela het volgende:
Oh. Nou. Dan word het wachten tot het moment dat jij van je pandapunten afbent. Want een maand lukt me niet.
Een soort 2 voor de prijs van 1.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
Dagelijks zeikmomentje.Oh dan mag ik ook wel even zeiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Three days, 4 hours, 18 minutes and 24 seconds. 41 cigarettes not smoked, saving ¤ 9,59. Life saved: 3 hours, 25 minutesThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Goed plan. Ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet valt 't één en ander te combineren.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:17 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik ben een hele buitenlander, telt dat dan ook?
Vader Frans, moeder Frans-Algerijns.
Maar Limburgers.... ergens had ik toch wel gedacht dat er meer hoop voor me wasHas it come this dar?
Ik ga rokenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dan mag ik ook wel even zeiken.
Three days, 4 hours, 18 minutes and 24 seconds. 41 cigarettes not smoked, saving ¤ 9,59. Life saved: 3 hours, 25 minutes
Goed bezigquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Three days, 4 hours, 18 minutes and 24 seconds. 41 cigarettes not smoked, saving ¤ 9,59. Life saved: 3 hours, 25 minutes
http://www.pandapunt.nl/quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Daqufrance het volgende:
Wat zijn pandapunten trouwens? is dat ook weer zon incrowd-term?
Gaat lekker al!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat lekker al!![]()
Ik moet ook beginnen met roken om weer te stoppen en daarna het gevoel te hebben dat ik geld verdien.
Tuurlijk pak je moment.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja, dat doe ik al. Maar dat gevoel gaat een beetje weg zodra je rekening leeg is en je erachter komt dat het toch gewoon geld kost.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon kleding kopen in de sale, dan heb je dat gevoel ook
Geeft hetzelfde scenario.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zie nu pas dat het voor studenten per week gaat!
Ohhh dat valt best mee heeurquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik Joysa voorstel
Ohja. Goed punt. Maar dit maakt het sparen voor mij wel makkelijker, dan heb ik over een paar dagen al een punt. Geeft wel meer voldoening als je het cijfertje sneller omhoog ziet gaan. Dan heb ik tenminste meteen resultaat van het geen seks hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit je op maximaal 4, dan zal ik dus alsnog als eerste over de brug moeten komen.
Best geil plaatje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik Joysa voorstel
Helemaal waar, daarom mocht ik van mezelf gisteren weer 2 paar schoenen en een jurkje mét korting bestellen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon kleding kopen in de sale, dan heb je dat gevoel ook
Ik wil graag 21,5 jaar pandapunten innen, waar kan ik mijn panda ophalen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het voor studenten per week gaat!
Het telt pas na 1 keer seks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil graag 21,5 jaar pandapunten innen, waar kan ik mijn panda ophalen?
Ik voel je pijn.quote:
Liever liefde dan seksquote:
Kan ik jou ook adopteren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voor 20 of 35 euro kan je er al een adopteren bij wnf.
Wat bied je?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Liever liefde dan seks
[..]
Kan ik jou ook adopteren?
Maar mijn liefde toch niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmmmm, nee dat fruit heb ik al.
Oh, ik dacht altijd dat jij al ontmaagd was.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil graag 21,5 jaar pandapunten innen, waar kan ik mijn panda ophalen?
Fout gedachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat jij al ontmaagd was.
Maar mijn liefde is extra bijzonder, jeweetsquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die van jou niet inderdaad, maar wel liefde an sich.
Ik denk van ik kom ook even met an offer you can't refusequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmmmm, nee dat fruit heb ik al.
[..]
Ik vroeg het niet aan jou.
But then I did refuse.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk van ik kom ook even met an offer you can't refuse
Ik was even vergeten dat vrouwen niet rationeel denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen penetratie = geen ontmaagdingquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grootste doel dat je had halen en dan niet blij zijn
Hint: Vrouwen kunnen meer met hun mond dan pratenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grootste doel dat je had halen en dan niet blij zijn
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat vrouwen niet rationeel denkenLiever niet rationeel denken dan jou kunstjes moeten ondergaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, omdat het daar over seks ging die tegenvielquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Hint: Vrouwen kunnen meer met hun mond dan praten
Kon ze wel pijpen dan? Er zijn genoeg vrouwen waarvan ik denk laat maar zitten ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Hint: Vrouwen kunnen meer met hun mond dan praten
Vrouwen die niet gedrilboord willen wordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Liever niet rationeel denken dan jou kunstjes moeten ondergaan.
Het woord alleen al.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vrouwen die niet gedrilboord willen worden
Nja, dat gevoel had ik dus ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kon ze wel pijpen dan? Er zijn genoeg vrouwen waarvan ik denk laat maar zitten dit
En laten tekenen met bloedquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef twi het volgende:
Je had 'r je ook niet moeten laten pijpen, je had 'r een contract voor een lief en ongecompliceerd leven aan moeten bieden.
Nja, misschien lag het ook wel aan mij, ik was heel erg gespannen enzoquote:
Mannen die denken dat het een automatisch het ander uitsluit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vrouwen die alleen van tedere seks houden
Denken dat ik weet hoe je moet pijpenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je tips geven zodat ze het leert.
In dit geval schijnbaar wel. Je kan me niet vertellen dat het aan de persoon ligtquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mannen die denken dat het een automatisch het ander uitsluit.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik weet hoe je moet pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeik dan niet als je het niet lekker vindt. Vrouwen weten al helemaal niet wat jij aan je lul voelt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik weet hoe je moet pijpenHoe weet je dan of ze het goed doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet laat ze de hond het wel overnemen als jij ligt te slapen
Ik zeik ook niet, als ze niet kan pijpen gewoon direct batsen. Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeik dan niet als je het niet lekker vindt. Vrouwen weten al helemaal niet wat jij aan je lul voelt.
Schijn bedriegt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In dit geval schijnbaar wel. Je kan me niet vertellen dat het aan de persoon ligt
Dit serieus nemenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of ze het goed doen?
Wie weet laat ze de hond het wel overnemen als jij ligt te slapen
Ik had je gebroken, ik snap hetquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Schijn bedriegt.
En jawel, het ligt aan jou niet aan mij.
Zoiets ja, de kunst van MFN liefhebben versta je niet vrees ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had je gebroken, ik snap het
Jij snapt de kunst van het incasseren nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoiets ja, de kunst van MFN liefhebben versta je niet vrees ik.
Drilboren wil ik niet incasseren dus dan krijg je dat ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij snapt de kunst van het incasseren niet
En nu wil je toch mijn bijzondere liefde?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoiets ja, de kunst van MFN liefhebben versta je niet vrees ik.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:01 schreef benzin het volgende:
[..]
En nu wil je toch mijn bijzondere liefde?Ik ben goed in lief en schattig zijn
![]()
Ze wil een ruige asociale lekkere klootzak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:01 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Jij snapt het 'het een sluit het ander niet uit' verhaaltje ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:01 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Ze wil gewoon een F16-piloot. Snap dat dan!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze wil een ruige asociale lekkere klootzak.
Toch MFN?
Ze wil lief en schattig, en een arrogante klootzak die haar wat ruiger behandeld..quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:01 schreef benzin het volgende:
[..]
![]()
Ik snap het al..quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij snapt het 'het een sluit het ander niet uit' verhaaltje ook niet.
Omdat ik Drommels doorramseks niet wil, wil niet zeggen dat ik dan alleen een lief schattig jochie wil.
Je ego?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan ook iets heel snel laten vliegen
Ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ze wil gewoon een F16-monteur. Snap dat dan!
En ja.quote:
quote:
Ik wil geen arrogante klootzak.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze wil lief en schattig, en een arrogante klootzak die haar wat ruiger behandeld..
Aan jouw de taak om in te schatten wanneer ze wat wil.
Wat wil je dan wel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil geen arrogante klootzak.
Ik geef het bij deze opquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alleen niet tegen degene die 'm wilde pijpen. Gemiste kans.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Soms vind ik je wel een enorme slijmbal jegens alles wat vrouwelijk is hoor Benzin.
Maar je bent verder wel lief hoor.
Jammer dit..quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Blijkbaar moet een meisje toch meer hebben dan alleen de eigenschap dat ze niet gemeen is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen niet tegen degene die 'm wilde pijpen. Gemiste kans.
Joh dan rot je toch lekker op, hufter!quote:
Hypocriet hoor, als "lief zijn" genoeg moet zijn voor het meisje van z'n dromen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blijkbaar moet een meisje toch meer hebben dan alleen de eigenschap dat ze niet gemeen is.
seksen? hahaha grapjequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh gelukkig, het valt meer mensen op.
Grappig, aantrekkelijk, slim, lang, sterk, zelfverzekerd, lief voor mij en dieren, mij vrij latend, niet moeilijk doen, sociaal.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joh dan rot je toch lekker op, hufter!Nou nou nou, wat een taalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo erg ben ik nu ook weer niet
Do what you love, love what you do!
Misschien is een opblaaspop wel wat voor Benzin?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:08 schreef twi het volgende:
[..]
Hypocriet hoor, als "lief zijn" genoeg moet zijn voor het meisje van z'n dromen.
Verdomme, ik ben niet lang en aantrekkelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Grappig, aantrekkelijk, slim, lang, sterk, zelfverzekerd, lief voor mij en dieren, mij vrij latend, niet moeilijk doen, sociaal.
Niet perse in die volgorde of in dezelfde mate per keer/eigenschap.
Sorry, die heb ik alquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Grappig, aantrekkelijk, slim, lang, sterk, zelfverzekerd, lief voor mij en dieren, mij vrij latend, niet moeilijk doen, sociaal.
Ik heb inderdaad niets met anaal gebeuren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iemand die wat minder haar kont kust want volgens mij houdt ze niet zo van rimmen
3 strike rule?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Grappig, aantrekkelijk, slim, lang, sterk, zelfverzekerd, lief, mij vrij latend, niet moeilijk doen, sociaal.
Ik wel, alleen de rest niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, ik ben niet lang en aantrekkelijk.
Vergeet het dan maar!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niets met anaal gebeuren.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lang is relatiefquote:
dan ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lang is relatief
Iedereen meer dan 5 cm langer dan mij vind ik lang genoeg
Heb je geen 15cm hakken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lang is relatief
Nee. Jij wel?quote:
Maar niet volgens mijn maatstaven die je quote.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lang is relatief
Jij, blijkbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef kree het volgende:
iemand wel eens een peer in een plastic tasje in de auto laten liggen?
Ik heb wel eens een peer in een plastic zakje laten liggen, telt dat ook?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef kree het volgende:
Hoe lang heb je hem laten liggen daar dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef kree het volgende:
Da's fijn. Kan ik de mijne houdenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar niet volgens mijn maatstaven die je quote.
Als ik hoge hakken draag moet hij ook nog langer zijn, dus 5cm is niet genoeg.
Peer+plastic tasje+ zon= stinkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef kree het volgende:
Omdat jij er bentquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef kutkloon7 het volgende:
Waarom de fuck is het hier zo druk om donderdag kwart over drie?
Ach, over een klein uurtje ben ik hopelijk weer weg. Best lekker dat ik hier niet alleen zitquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef kutkloon7 het volgende:
We zijn allemaal wakker nuquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef kutkloon7 het volgende:
Gelukkig maar ja, had hem al bijna ingepikt na je opmerking dat jij hem had. Maarja als het zo'n kleintje is hoef ik hem niet meer nee.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee. Jij wel?
Tevens vind ik het fijn om iemand te kunnen zoenen zonder daarvoor op m'n tenen te hoeven gaan staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik heb helemaal geen hakken. Maar Silk ik kan je toch gewoon op de stoeprand zetten of je optillen?![]()
Kan altijd erger, maar dat ga ik hier niet lopen vertellenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:15 schreef kree het volgende:
't rook naar drank
haha laat ik maar ophouden, oja de papieren die erbij zaten kan ik ook wel weg gooien
Dan heb ik een lijstje waar ik aan moet werkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoi heloef.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan altijd erger, maar dat ga ik hier niet lopen vertellen
vertel maarquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan altijd erger, maar dat ga ik hier niet lopen vertellen
Ik moet ook nodig eens wat groeihormonen in gaan nemen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan heb ik een lijstje waar ik aan moet werken
Mooi, ik hoor het wel hoe het met je vorderingen staat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Theorie =/= praktijk. Je gaat me niet vertellen dat je niet wist dat meeste dingen hier genoemd sowieso aantrekkelijk zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:06 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen niet tegen degene die 'm wilde pijpen. Gemiste kans.
Hehe, altijd als vrouwen van die lijstjes posten komen er vervolgens posts van heren met 'ja, dat ben ik' of 'alleen ... niet' en posts van vrouwen met 'ik heb er al zoeen'.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn vast heel veel mensen die aan zo'n lijst voldoen alleen in welke mate is de vraagquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hehe, altijd als vrouwen van die lijstjes posten komen er vervolgens posts van heren met 'ja, dat ben ik' of 'alleen ... niet' en posts van vrouwen met 'ik heb er al zoeen'.
Viel me gewoon op
Post jij eens een lijstje, dan wil ik ook wel dat soort reacties geven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hehe, altijd als vrouwen van die lijstjes posten komen er vervolgens posts van heren met 'ja, dat ben ik' of 'alleen ... niet' en posts van vrouwen met 'ik heb er al zoeen'.
Viel me gewoon op
Ik realiseer me dat we vergeten zijn mee te nemen hoelang we zelf zijn. Misschien ben je wel 10 cm kleiner dan ik en is het alsnog geen probleem.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig maar ja, had hem al bijna ingepikt na je opmerking dat jij hem had. Maarja als het zo'n kleintje is hoef ik hem niet meer nee.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan moet het altijd van jou uitkomen. Ik wil gewoon af een toe een kusje kunnen stelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik heb helemaal geen hakken. Maar Silk ik kan je toch gewoon op de stoeprand zetten of je optillen?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Blond, dikke tieten, gewilligquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Post jij eens een lijstje, dan wil ik ook wel dat soort reacties geven.
Jawel, want 15 cm langer dan ik is nog niet lang genoeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik realiseer me dat we vergeten zijn mee te nemen hoelang we zelf zijn. Misschien ben je wel 10 cm kleiner dan ik en is het alsnog geen probleem.
[..]
Maar dan moet het altijd van jou uitkomen. Ik wil gewoon af een toe een kusje kunnen stelen
Hihi, ik ben/heb alles behalve dat laatste.quote:
Close enoughquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hihi, ik ben alles behalve dat laatste.
TOO LATEquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nou moet mfn natuurlijk reageren "Dat ben ik!"
Ik ben alleen het laatstequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hihi, ik ben/heb alles behalve dat laatste.
Hoe lang moet ie zijn dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel, want 15 cm langer dan ik is nog niet lang genoeg.
Je bent sexy, hebt goede tieten, goede kledingsstijl, sociaal, spontaan, eerlijk, trouw, gevoelig, zeurt niet, kan koken, laat partner vrij, neemt initiatief, heeft geduld, kan dansen, is enthousiast, heeft geld, geniet van dingen die ze doet, is romantisch etc..quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Post jij eens een lijstje, dan wil ik ook wel dat soort reacties geven.
jezusquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent sexy, hebt goede tieten, goede kledingsstijl, sociaal, spontaan, eerlijk, trouw, gevoelig, zeurt niet, kan koken, laat partner vrij, neemt initiatief, heeft geduld, kan dansen, is enthousiast, heeft geld, geniet van dingen die ze doet, is romantisch etc..
Hahaha.. ja... succes met zoekenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent sexy, hebt goede tieten, goede kledingsstijl, sociaal, spontaan, eerlijk, trouw, gevoelig, zeurt niet, kan koken, laat partner vrij, neemt initiatief, heeft geduld, kan dansen, is enthousiast, heeft geld, geniet van dingen die ze doet, is romantisch etc..
Mwoa, ik kan wel op de maat bewegen maar ken geen echte dansen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou kan ik wel wat geld gebruiken...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mwoa, ik kan wel op de maat bewegen maar ken geen echte dansen.
En dat laatste enkel met vlagen.
Voor de rest uiteraard spot on.
Mijn lijstje is wel een stuk korter, maar nog niet compleet. Ik vergeet hem steeds op te schrijven waardoor ik dingen vergeetquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kus gewoon mn tepel jeweet of spring om me heen, ik vang welquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik realiseer me dat we vergeten zijn mee te nemen hoelang we zelf zijn. Misschien ben je wel 10 cm kleiner dan ik en is het alsnog geen probleem.
[..]
Maar dan moet het altijd van jou uitkomen. Ik wil gewoon af een toe een kusje kunnen stelen
Trouwens niet mijn lijstje. Meeste dingen zijn wel pro, maar niet per se voor mij. Mijn eisenlijstje is ook niet groot hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn lijstje is wel een stuk korter, maar nog niet compleet. Ik vergeet hem steeds op te schrijven waardoor ik dingen vergeet
Ik ben gestopt met eisen stellen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn lijstje is wel een stuk korter, maar nog niet compleet. Ik vergeet hem steeds op te schrijven waardoor ik dingen vergeet
Dat red ik nét. Is wel lastig, meeste meiden zijn veul kleiner.quote:
Je hebt nu een ondergrens bereikt dat je gewoon alles wat er voorbij komt als een potentieeltje ziet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met eisen stellen.
Tja heeft niet echt gewerkt de laatste tijd
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben ook veul kleiner.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:25 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Dat red ik nét. Is wel lastig, meeste meiden zijn veul kleiner.
Het is zelfs mij gelukt om zo iemand te vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef Murdera het volgende:
Eisenlijst:
-Ze moet mij kunnen verdragen.
Verdomd moeilijk voor zo'n korte lijst.
Dude, dat is ook wel een behoorlijke eis die je daar stelt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef Murdera het volgende:
Eisenlijst:
Dit komt ook in mijn lijstje voor trouwensquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef Murdera het volgende:
Eisenlijst:
Wij moesten sowieso nog eens een keer ergens koffie gaan drinkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mooi, ik hoor het wel hoe het met je vorderingen staat.
Te grote eis he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dude, dat is ook wel een behoorlijke eis die je daar stelt.
Wil je nu wel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Wij moesten sowieso nog eens een keer ergens koffie gaan drinken
Die heb ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef Murdera het volgende:
Eisenlijst:
euh jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt nu een ondergrens bereikt dat je gewoon alles wat er voorbij komt als een potentieeltje ziet?
Dus jij zal nooit een vrouw die je leuk vindt afwijzen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef Murdera het volgende:
Eisenlijst:
Niets zegt alles.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
euh ja
hahaha sowieso is het uiterlijk niet mijn eerste eis.
Tuurlijk een knappe meid is leuk, maar het zegt niet alles.
vertel... "paar dingetjes"quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
In de praktijk werk ik ook niet met lijstjes trouwens, behalve een paar dingetjes dan waarvan ik altijd de helft vergeet op te sommen
Zolang ze maar niet te lelijk is, ook ik heb een ondergrens. Maar over het algemeen gesproken ben ik wel makkelijk wat dat aangaat. Ik heb natuurlijk wel zo m'n voorkeuren maar dat heeft iedereen wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
euh ja
hahaha sowieso is het uiterlijk niet mijn eerste eis.
Tuurlijk een knappe meid is leuk, maar het zegt niet alles.
Nee, hij zorgt gewoon dat hij ze het leven zo zuur maakt dat ze hem al snel niet meer verdragen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus jij zal nooit een vrouw die je leuk vindt afwijzen?
Nja, ben wat bang, maar het zou misschien niet slecht zijn. Het staat eigenlijk al weken op mijn todo-lijstjequote:
Ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet te lelijk is, ook ik heb een ondergrens. Maar over het algemeen gesproken ben ik wel makkelijk wat dat aangaat. Ik heb natuurlijk wel zo m'n voorkeuren maar dat heeft iedereen wel.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, hij zorgt gewoon dat hij ze het leven zo zuur maakt dat ze hem al snel niet meer verdragen.
Doe gewoon, erger dan met mij wordt het niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ben wat bang, maar het zou misschien niet slecht zijn. Het staat eigenlijk al weken op mijn todo-lijstje
Ok, ze moet mij kunnen verdragen (ook ik heb zo m'n mindere puntjes), we moeten van ongeveer dezelfde leeftijd zijn, het moet een vrouw zijn (sorrie kerels)...nu weet ik 't effe niet meer!quote:
Hahaha, d'aww.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ben wat bang, maar het zou misschien niet slecht zijn. Het staat eigenlijk al weken op mijn todo-lijstje
Wodka zeker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hahaha, d'aww.
Ik vind het prima hoor, alleen neem ik dan geen koffie.
Kijk, dit vind ik wel een leuke!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
Een jongen met een paar minder gebruikelijke interesses vind ik altijd wel een pluspunt.
Dat zijn ook de personen die wat meer respect hebben voor de apartere dingen die ik leuk vind
Geen kinderen of kinderwens toch? Ik weet nog meer over je eisen dan jijzelfquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, ze moet mij kunnen verdragen (ook ik heb zo m'n mindere puntjes), we moeten van ongeveer dezelfde leeftijd zijn, het moet een vrouw zijn (sorrie kerels)...nu weet ik 't effe niet meer!
Keuze genoeg dus..quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, ze moet mij kunnen verdragen (ook ik heb zo m'n mindere puntjes), we moeten van ongeveer dezelfde leeftijd zijn, het moet een vrouw zijn (sorrie kerels)...nu weet ik 't effe niet meer!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In dr oog, zodat ze instant dronken is...
Jij hebt dan ook niet het geheugen van een zeefquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen kinderen of kinderwens toch? Ik weet nog meer over je eisen dan jijzelf
Afgelopen weekend wel, probeerde ik met een leuke vrouw te flirten, maar ze hapte helaas niet. Maar goed, dat komt nog wel een keer. Ik heb toch geen haast. Ben met mezelf bezig en dat gaat de goeie kant opquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Keuze genoeg dus..
Haha ja kweet lekkere dooddoener he als je gewoon niemand tegen het lijf loopt.
Tijn denkt dat ik een goede moeder zou zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet het geheugen van een zeef
Hmm, ik denk dat het juist wel brandt maar dat weet ik ook niet zeker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Of tampon in de wodka, dat brandt niet zo.
Geloof ik.
Moeder zijn is dan ook vooral veel regelen. Ze zeggen ook niet voor niets, meervoud van "moe" is "moeder"quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijn denkt dat ik een goede moeder zou zijn
Je lijkt op Jim Carrey?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:33 schreef kree het volgende:
owh die film "Yes man" is wel een aanradertje
dacht dat ik mezelf zag
Dat maakt niet uit, het gaat ook niet om de koffiequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hahaha, d'aww.
Ik vind het prima hoor, alleen neem ik dan geen koffie.
Ik vind het in mijn eentje allemaal al veel teveel gedoequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moeder zijn is dan ook vooral veel regelen. Ze zeggen ook niet voor niets, meervoud van "moe" is "moeder"
Goedzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend wel, probeerde ik met een leuke vrouw te flirten, maar ze hapte helaas niet. Maar goed, dat komt nog wel een keer. Ik heb toch geen haast. Ben met mezelf bezig en dat gaat de goeie kant op
lol euh nee, maar ik denk dat ik wel grappig ben op 1 of andere manier haha.quote:
Ooh ik dacht dat ik gewoon een excuus van je was om naar de starbucks te kunnen, maar valt mee!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het gaat ook niet om de koffie
Ik hoop daar snel iets van te merken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef kree het volgende:
[..]
lol euh nee, maar ik denk dat ik wel grappig ben op 1 of andere manier haha.
Je lacht iig wel veel om jezelf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef kree het volgende:
[..]
lol euh nee, maar ik denk dat ik wel grappig ben op 1 of andere manier haha.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop daar snel iets van te merken.
Geeft niet hoor kree, je hebt er net aan geproefd en dan wil je meerquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo
Kan me het helemaal voorstellen trouwens.
Hoewel haast?
Ik heb geen haast maar ik wil zoooo graag gewoon een relatie met een leuke meid.
't gaat zo ook maar ik ben er niet tevreden mee.
Klinkt dik egoïstisch als ik het zo neer zet.
Ben ik niet maar ik mis wel iets.
Mwaah, dat valt tegen, maar ben sowieso 5 dagen per week in Utrecht, dus dat is geen probleemquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat ik gewoon een excuus van je was om naar de starbucks te kunnen, maar valt mee!![]()
Jij woonde in de buurt van Utrecht toch? Dat is wel te doen vanaf hier.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop daar snel iets van te merken.
Ik vind het altijd wel wat kansloos hebben, op zoek zijn naar een relatie in plaats van naar een leuke meid. Gelijk al tien stappen vooruit denken, denk dat dat wel het probleem is van (de oudere) mannen (en benzin) hier.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo
Kan me het helemaal voorstellen trouwens.
Hoewel haast?
Ik heb geen haast maar ik wil zoooo graag gewoon een relatie met een leuke meid.
't gaat zo ook maar ik ben er niet tevreden mee.
Klinkt dik egoïstisch als ik het zo neer zet.
Ben ik niet maar ik mis wel iets.
Oh, dan kunnen we misschien nog wel eens meeten als ik daar volgend jaar ook studeer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, dat valt tegen, maar ben sowieso 5 dagen per week in Utrecht, dus dat is geen probleem
Eensch... Ik ben meer op zoek naar sociale stabiliteit... Das misschien nog wel daar een stap voor :pquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel wat kansloos hebben, op zoek zijn naar een relatie in plaats van naar een leuke meid. Gelijk al tien stappen vooruit denken, denk dat dat wel het probleem is van (de oudere) mannen hier.
5 dagen is goed genoeg, en anders dm-en we wel over een andere locatie die handig is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, dat valt tegen, maar ben sowieso 5 dagen per week in Utrecht, dus dat is geen probleem
Zelfspot jaaa 100%quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je lacht iig wel veel om jezelf.
Dat is ook een vorm van grappig zijn toch?
We kunnen ook naar het oosten afreizen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:39 schreef debeterebob het volgende:
Alle chicks gaan ook gewoon bij benzin langs
neee zo is het niet, je gaat toch ook alleen een relatie aan als je een meid echt leuk vindt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel wat kansloos hebben, op zoek zijn naar een relatie in plaats van naar een leuke meid. Gelijk al tien stappen vooruit denken, denk dat dat wel het probleem is van (de oudere) mannen (en benzin) hier.
Valt me toch een beetje van je tegenquote:
Surequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen we misschien nog wel eens meeten als ik daar volgend jaar ook studeer.
Ik ben 5 dagen per week de hele dag bezet, maar ik kan wel een keer een middag of ochtend vrij regelen als ik het van tevoren weetquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:39 schreef moneyfornothing het volgende:
5 dagen is goed genoeg, en anders dm-en we wel over een andere locatie die handig is.
Ik ben alleen afhankelijk van mijn werktijden atm dus dat komt goed.
Maar voordat je zo'n meid gesproken hebt, praat je vaak al over relatiesquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:41 schreef kree het volgende:
neee zo is het niet, je gaat toch ook alleen een relatie aan als je een meid echt leuk vindt?
Althans zo denk ik, tis niet dat ik een relatie wil hebben omdat ik dan een relatie heb.
Kan alleen met iemand die ik leuk vindt natuurlijk
Weekend is ook prima hoor, ben zondagen altijd vrij en heb er af en toe een vrije zaterdag tussen zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:42 schreef benzin het volgende:
[..]
SureHoewel ik er dan misschien juist niet meer studeer
[..]
Ik ben 5 dagen per week de hele dag bezet, maar ik kan wel een keer een middag of ochtend vrij regelen als ik het van tevoren weet
yep, maar er zijn gedachten en dingen die je graag zou willenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:42 schreef twi het volgende:
[..]
Maar voordat je zo'n meid gesproken hebt, praat je vaak al over relaties
Wat valt je tegen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:42 schreef kree het volgende:
V
[..]
Valt me toch een beetje van je tegen![]()
Ben ik niet grappig genoeg?
Het is juist wel handig ivm mijn ouders en de reistijd als ik dat gewoon onopvallend doordeweeks doequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weekend is ook prima hoor, ben zondagen altijd vrij en heb er af en toe een vrije zaterdag tussen zitten.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is juist wel handig ivm mijn ouders en de reistijd als ik dat gewoon onopvallend doordeweeks doe
Je ouders mogen niet weten dat je koffie gaat drinken met een vriendin van je?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is juist wel handig ivm mijn ouders en de reistijd als ik dat gewoon onopvallend doordeweeks doe
quote:
Het is beter als ik dat niet zeg neequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ouders mogen niet weten dat je koffie gaat drinken met een vriendin van je?
Daar is toch niks mis mee?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is beter als ik dat niet zeg nee
Wat heb jij voor oudersquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer???quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar ben je nu zo bang voor dan? Ze zijn echt niet teleurgesteld omdat je een keer wat leuks doet in het weekend, hoop ik?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef kree het volgende:
[..]![]()
hehe think again.
Hmmm nee hoor ik was hier allang al weg geweest als ik niet afentoe keihard zou moeten lachen om alles wat hier gepost wordt.
En trouwens er zit toch altijd nog wel een kern van waarheid in alles hier
Doordeweeks it is dan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze vragen dan gelijk of ie een date had...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar ben je nu zo bang voor dan? Ze zijn echt niet teleurgesteld omdat je een keer wat leuks doet in het weekend, hoop ik?
Oh dit is een leuke.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien verwachten ze van 'm dat 'ie homofiel is?
Dat weet je niet, misschien is hij in het echt wel gewoon heel grappig om mee te maken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]Je hebt gewoon echt geen humor.
heej en bedanktquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]Je hebt gewoon echt geen humor.
Ik wil niets hoeven uitleggen en ik weet dat ze gelijk teveel verwachten als ik zoiets zegquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar ben je nu zo bang voor dan? Ze zijn echt niet teleurgesteld omdat je een keer wat leuks doet in het weekend, hoop ik?
Okquote:
De verklaringen die mensen geven voor je single zijn ja...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dit is een leuke.
Ook gehoord "of misschien een leuke jongen"
Wtf man hahahahaha
Je staat niet op goede voet met je ouders Benzin?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil niets hoeven uitleggen en ik weet dat ze gelijk teveel verwachten als ik zoiets zeg
[..]
Ok
Mwah, zien ook elk meisje waar ik ooit mee om ga als een potentiële vriendin, beetje irritantquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ouders mogen niet weten dat je koffie gaat drinken met een vriendin van je?
tja weet ik veel, niet dat het me ook maar iets aan me reet kan roesten hoe ik hier over kom.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kun je beter deze smiley gebruiken -->
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |