skattie tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was jij maar wat kritischer dan hoefde ik het niet te doen
Garpje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zeg ik af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry
Om het goed te maken zou ik je graag willen uitnodigen voor een seksdate
Je had niet eens moeten beginnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
skattie toch
Haha ok ik moet ophouden nu
Ja dat wel. Maar ik ben geen familiemens, nooit geweest, dus ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik mn opa's zou missen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nog gekend?
Mijn ene opa heb ik nooit gekend, die andere overleed toen ik 4 was ofzo, dus vage herinneringen eraan.
Oma 1 werd dement die heb ik nog wel gekend
Oma 2 is oud geworden maarja helaas toch overleden.
Goed punt. Is seks met jou zo goed dan? Dan twijfel ik toch een beetje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, als een begrafenis 'r al tegenhoudt. Zo'n kleine tegenvaller laat je toch niet een goede partij seks verstieren?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel wat voor Joysa, dat is ook een halve buitenlander![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Garpje hoorZuid limburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk mee stoppenThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Tsja, het is graag of niet hè, maar die graag-lijn ben je nu al voorbij. Zonde.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
Goed punt. Is seks met jou zo goed dan? Dan twijfel ik toch een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oh godverdomme. Weer geen seks voor mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, het is graag of niet hè, maar die graag-lijn ben je nu al voorbij. Zonde.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
Dagelijks zeikmomentje.Je had al lopen zeiken vandaag volgens mij. Hier gaan we gewoon niet op in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me wel tegen hoor myr.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh godverdomme. Weer geen seks voor mij.Achja, goed voor mn pandapunten. Hoeveel dagen per punt?
Ohja, wanneer onze pandapunten kruisen heb je weer een kans. Beloofd is beloofd, ik ben een man van m'n woord. Elke maand is één pandapunt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh godverdomme. Weer geen seks voor mij.Achja, goed voor mn pandapunten. Hoeveel dagen per punt?
Oh. Nou. Dan word het wachten tot het moment dat jij van je pandapunten afbent. Want een maand lukt me niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, wanneer onze pandapunten kruisen heb je weer een kans. Beloofd is beloofd, ik ben een man van m'n woord. Elke maand is één pandapunt.
Gewoon. Ik doe niet aan seks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:
Myra pandapunten? Hoe kan dat nou...
Leugens die was van gister.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je had al lopen zeiken vandaag volgens mij. Hier gaan we gewoon niet op in.
Ik ben een hele buitenlander, telt dat dan ook?quote:
Wie weet valt 't één en ander te combineren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Myraela het volgende:
Oh. Nou. Dan word het wachten tot het moment dat jij van je pandapunten afbent. Want een maand lukt me niet.
Een soort 2 voor de prijs van 1.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
Dagelijks zeikmomentje.Oh dan mag ik ook wel even zeiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Three days, 4 hours, 18 minutes and 24 seconds. 41 cigarettes not smoked, saving ¤ 9,59. Life saved: 3 hours, 25 minutesThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Goed plan. Ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet valt 't één en ander te combineren.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:17 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik ben een hele buitenlander, telt dat dan ook?
Vader Frans, moeder Frans-Algerijns.
Maar Limburgers.... ergens had ik toch wel gedacht dat er meer hoop voor me wasHas it come this dar?
Ik ga rokenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dan mag ik ook wel even zeiken.
Three days, 4 hours, 18 minutes and 24 seconds. 41 cigarettes not smoked, saving ¤ 9,59. Life saved: 3 hours, 25 minutes
Goed bezigquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Three days, 4 hours, 18 minutes and 24 seconds. 41 cigarettes not smoked, saving ¤ 9,59. Life saved: 3 hours, 25 minutes
http://www.pandapunt.nl/quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Daqufrance het volgende:
Wat zijn pandapunten trouwens? is dat ook weer zon incrowd-term?
Gaat lekker al!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat lekker al!![]()
Ik moet ook beginnen met roken om weer te stoppen en daarna het gevoel te hebben dat ik geld verdien.
Tuurlijk pak je moment.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja, dat doe ik al. Maar dat gevoel gaat een beetje weg zodra je rekening leeg is en je erachter komt dat het toch gewoon geld kost.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon kleding kopen in de sale, dan heb je dat gevoel ook
Geeft hetzelfde scenario.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zie nu pas dat het voor studenten per week gaat!
Ohhh dat valt best mee heeurquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik Joysa voorstel
Ohja. Goed punt. Maar dit maakt het sparen voor mij wel makkelijker, dan heb ik over een paar dagen al een punt. Geeft wel meer voldoening als je het cijfertje sneller omhoog ziet gaan. Dan heb ik tenminste meteen resultaat van het geen seks hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit je op maximaal 4, dan zal ik dus alsnog als eerste over de brug moeten komen.
Best geil plaatje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik Joysa voorstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |