skattie tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was jij maar wat kritischer dan hoefde ik het niet te doen
Garpje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zeg ik af.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry
Om het goed te maken zou ik je graag willen uitnodigen voor een seksdate
Je had niet eens moeten beginnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef kree het volgende:
[..]
skattie toch
Haha ok ik moet ophouden nu
Ja dat wel. Maar ik ben geen familiemens, nooit geweest, dus ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik mn opa's zou missen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nog gekend?
Mijn ene opa heb ik nooit gekend, die andere overleed toen ik 4 was ofzo, dus vage herinneringen eraan.
Oma 1 werd dement die heb ik nog wel gekend
Oma 2 is oud geworden maarja helaas toch overleden.
Goed punt. Is seks met jou zo goed dan? Dan twijfel ik toch een beetje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, als een begrafenis 'r al tegenhoudt. Zo'n kleine tegenvaller laat je toch niet een goede partij seks verstieren?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel wat voor Joysa, dat is ook een halve buitenlander![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Garpje hoorZuid limburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk mee stoppenThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Tsja, het is graag of niet hè, maar die graag-lijn ben je nu al voorbij. Zonde.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
Goed punt. Is seks met jou zo goed dan? Dan twijfel ik toch een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oh godverdomme. Weer geen seks voor mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, het is graag of niet hè, maar die graag-lijn ben je nu al voorbij. Zonde.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
Dagelijks zeikmomentje.Je had al lopen zeiken vandaag volgens mij. Hier gaan we gewoon niet op in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me wel tegen hoor myr.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh godverdomme. Weer geen seks voor mij.Achja, goed voor mn pandapunten. Hoeveel dagen per punt?
Ohja, wanneer onze pandapunten kruisen heb je weer een kans. Beloofd is beloofd, ik ben een man van m'n woord. Elke maand is één pandapunt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh godverdomme. Weer geen seks voor mij.Achja, goed voor mn pandapunten. Hoeveel dagen per punt?
Oh. Nou. Dan word het wachten tot het moment dat jij van je pandapunten afbent. Want een maand lukt me niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ohja, wanneer onze pandapunten kruisen heb je weer een kans. Beloofd is beloofd, ik ben een man van m'n woord. Elke maand is één pandapunt.
Gewoon. Ik doe niet aan seks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:
Myra pandapunten? Hoe kan dat nou...
Leugens die was van gister.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je had al lopen zeiken vandaag volgens mij. Hier gaan we gewoon niet op in.
Ik ben een hele buitenlander, telt dat dan ook?quote:
Wie weet valt 't één en ander te combineren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Myraela het volgende:
Oh. Nou. Dan word het wachten tot het moment dat jij van je pandapunten afbent. Want een maand lukt me niet.
Een soort 2 voor de prijs van 1.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef heloef het volgende:
Dagelijks zeikmomentje.Oh dan mag ik ook wel even zeiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Three days, 4 hours, 18 minutes and 24 seconds. 41 cigarettes not smoked, saving ¤ 9,59. Life saved: 3 hours, 25 minutesThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Goed plan. Ik zie mogelijkheden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet valt 't één en ander te combineren.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:17 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik ben een hele buitenlander, telt dat dan ook?
Vader Frans, moeder Frans-Algerijns.
Maar Limburgers.... ergens had ik toch wel gedacht dat er meer hoop voor me wasHas it come this dar?
Ik ga rokenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh dan mag ik ook wel even zeiken.
Three days, 4 hours, 18 minutes and 24 seconds. 41 cigarettes not smoked, saving ¤ 9,59. Life saved: 3 hours, 25 minutes
Goed bezigquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Three days, 4 hours, 18 minutes and 24 seconds. 41 cigarettes not smoked, saving ¤ 9,59. Life saved: 3 hours, 25 minutes
http://www.pandapunt.nl/quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Daqufrance het volgende:
Wat zijn pandapunten trouwens? is dat ook weer zon incrowd-term?
Gaat lekker al!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat lekker al!![]()
Ik moet ook beginnen met roken om weer te stoppen en daarna het gevoel te hebben dat ik geld verdien.
Tuurlijk pak je moment.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ja, dat doe ik al. Maar dat gevoel gaat een beetje weg zodra je rekening leeg is en je erachter komt dat het toch gewoon geld kost.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon kleding kopen in de sale, dan heb je dat gevoel ook
Geeft hetzelfde scenario.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zie nu pas dat het voor studenten per week gaat!
Ohhh dat valt best mee heeurquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik Joysa voorstel
Ohja. Goed punt. Maar dit maakt het sparen voor mij wel makkelijker, dan heb ik over een paar dagen al een punt. Geeft wel meer voldoening als je het cijfertje sneller omhoog ziet gaan. Dan heb ik tenminste meteen resultaat van het geen seks hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zit je op maximaal 4, dan zal ik dus alsnog als eerste over de brug moeten komen.
Best geil plaatje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik Joysa voorstel
Helemaal waar, daarom mocht ik van mezelf gisteren weer 2 paar schoenen en een jurkje mét korting bestellen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon kleding kopen in de sale, dan heb je dat gevoel ook
Ik wil graag 21,5 jaar pandapunten innen, waar kan ik mijn panda ophalen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het voor studenten per week gaat!
Het telt pas na 1 keer seks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil graag 21,5 jaar pandapunten innen, waar kan ik mijn panda ophalen?
Ik voel je pijn.quote:
Liever liefde dan seksquote:
Kan ik jou ook adopteren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voor 20 of 35 euro kan je er al een adopteren bij wnf.
Wat bied je?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Liever liefde dan seks
[..]
Kan ik jou ook adopteren?
Maar mijn liefde toch niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmmmm, nee dat fruit heb ik al.
Oh, ik dacht altijd dat jij al ontmaagd was.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil graag 21,5 jaar pandapunten innen, waar kan ik mijn panda ophalen?
Fout gedachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat jij al ontmaagd was.
Maar mijn liefde is extra bijzonder, jeweetsquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die van jou niet inderdaad, maar wel liefde an sich.
Ik denk van ik kom ook even met an offer you can't refusequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmmmm, nee dat fruit heb ik al.
[..]
Ik vroeg het niet aan jou.
But then I did refuse.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk van ik kom ook even met an offer you can't refuse
Ik was even vergeten dat vrouwen niet rationeel denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen penetratie = geen ontmaagdingquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grootste doel dat je had halen en dan niet blij zijn
Hint: Vrouwen kunnen meer met hun mond dan pratenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grootste doel dat je had halen en dan niet blij zijn
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat vrouwen niet rationeel denkenLiever niet rationeel denken dan jou kunstjes moeten ondergaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, omdat het daar over seks ging die tegenvielquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Hint: Vrouwen kunnen meer met hun mond dan praten
Kon ze wel pijpen dan? Er zijn genoeg vrouwen waarvan ik denk laat maar zitten ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Hint: Vrouwen kunnen meer met hun mond dan praten
Vrouwen die niet gedrilboord willen wordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Liever niet rationeel denken dan jou kunstjes moeten ondergaan.
Het woord alleen al.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vrouwen die niet gedrilboord willen worden
Nja, dat gevoel had ik dus ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kon ze wel pijpen dan? Er zijn genoeg vrouwen waarvan ik denk laat maar zitten dit
En laten tekenen met bloedquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef twi het volgende:
Je had 'r je ook niet moeten laten pijpen, je had 'r een contract voor een lief en ongecompliceerd leven aan moeten bieden.
Nja, misschien lag het ook wel aan mij, ik was heel erg gespannen enzoquote:
Mannen die denken dat het een automatisch het ander uitsluit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vrouwen die alleen van tedere seks houden
Denken dat ik weet hoe je moet pijpenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je tips geven zodat ze het leert.
In dit geval schijnbaar wel. Je kan me niet vertellen dat het aan de persoon ligtquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mannen die denken dat het een automatisch het ander uitsluit.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik weet hoe je moet pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeik dan niet als je het niet lekker vindt. Vrouwen weten al helemaal niet wat jij aan je lul voelt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik weet hoe je moet pijpenHoe weet je dan of ze het goed doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet laat ze de hond het wel overnemen als jij ligt te slapen
Ik zeik ook niet, als ze niet kan pijpen gewoon direct batsen. Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeik dan niet als je het niet lekker vindt. Vrouwen weten al helemaal niet wat jij aan je lul voelt.
Schijn bedriegt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In dit geval schijnbaar wel. Je kan me niet vertellen dat het aan de persoon ligt
Dit serieus nemenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of ze het goed doen?
Wie weet laat ze de hond het wel overnemen als jij ligt te slapen
Ik had je gebroken, ik snap hetquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Schijn bedriegt.
En jawel, het ligt aan jou niet aan mij.
Zoiets ja, de kunst van MFN liefhebben versta je niet vrees ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had je gebroken, ik snap het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |