Ik zeg niets meer! Prima smaak!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:20 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Nee, solo's heb ik niet veel mee. Maar als je dan toch depressieve muziek wil luisteren met enige melodie en de nodige "hooks" erin, luister dan The Chameleons. Niet dat dat mijn favoriet ofzo is, verre van. Maar onderstaande nummers vind ik erg sterk.
Niet zo depressief als Joy Division (qua teksten), maar omdat de muziek melodieuzer, dromeriger en meeslepender is, komt het deste beter bij mij binnen.
Hoewel ik die 'nieuwe' (33 jaar terugquote:Op woensdag 4 april 2012 18:58 schreef Lidlchips het volgende:
De vroege Joy Division
De nieuwe Joy Division
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
Ja, dat is niet te doen. Dan krijg je 10 winnaars, o.i.d., volgens mij is nu nog geen nummer twee keer genoemd.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:57 schreef ranja het volgende:
Leuk, maar moeilijk en ik verwacht dat er weinig eindlijst te maken zal zijn
Wilco heeft een flinke voorsprong van 200%quote:Op donderdag 5 april 2012 09:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
volgens mij is nu nog geen nummer twee keer genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |