Die heeft hij niet eens genoemd.quote:
Ongeveer het tegenovergestelde blijkbaar.quote:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 20:37:37Santorum roept zijn kiezers nadrukkelijk niet op om op een van de andere kandidaten te stemmen. reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:38 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ongeveer het tegenovergestelde blijkbaar.twitter:erikmouthaanRTL twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 20:37:37Santorum roept zijn kiezers nadrukkelijk niet op om op een van de andere kandidaten te stemmen. reageer retweet
Mouthaan heeft een andere persconferentie gezien dan..quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Hoe werkt dat met de delegates tot nu toe trouwens, anyone?
Die moeten in de eerste ronde op Santorum stemmen (of op de kandidaat die Santorum kiest geloof ik), in een eventuele tweede ronde zijn ze vrij om te stemmen op wie ze willen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Hoe werkt dat met de delegates tot nu toe trouwens, anyone?
Santorum is een rund!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:38 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ongeveer het tegenovergestelde blijkbaar.twitter:erikmouthaanRTL twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 20:37:37Santorum roept zijn kiezers nadrukkelijk niet op om op een van de andere kandidaten te stemmen. reageer retweet
Wat is de toegevoegde waarde van zo`n trap na naar de partij toe? Een beetje vreemd van Santorum om op te roepen om niet op de andere kandidaten te kiezen terwijl hij zelf uit de race stapt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:38 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een complot is om Ron Paul klein te houden!quote:Op woensdag 11 april 2012 00:42 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van zo`n trap na naar de partij toe? Een beetje vreemd van Santorum om op te roepen om niet op de andere kandidaten te kiezen terwijl hij zelf uit de race stapt.
Romney is de zwakste voorman van een grote partij sinds Dukakis in '88. Iedereen die deze keer heeft meegedaan voor de GOP nominatie en het niet heeft gered kan beter stoppen met politiek.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:45 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een complot is om Ron Paul klein te houden!
Nee, de mensen zijn gewoon nog niet wakker geworden. Ron Paul heeft al velen de ogen doen openen.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:48 schreef Niox het volgende:
[..]
Romney is de zwakste voorman van een grote partij sinds Dukakis in '88. Iedereen die deze keer heeft meegedaan voor de GOP nominatie en het niet heeft gered kan beter stoppen met politiek.
Hij heeft dus zijn kiezers niet opgeroepen op een andere kandidaat te stemmen, oftewel geen endorsement. Dat is dus wat anders dan oproepen niet op de anderen te stemmen. Het is misschien wel opvallend (meestal scharen de verliezers zich achter de winnaar) maar geen trap na ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 00:42 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van zo`n trap na naar de partij toe? Een beetje vreemd van Santorum om op te roepen om niet op de andere kandidaten te kiezen terwijl hij zelf uit de race stapt.
Een endorsement zou ongeloofwaardig zijn, maar meestal is dat voor die lui geen probleem.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:47 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Hij heeft dus zijn kiezers niet opgeroepen op een andere kandidaat te stemmen, oftewel geen endorsement. Dat is dus wat anders dan oproepen niet op de anderen te stemmen. Het is misschien wel opvallend (meestal scharen de verliezers zich achter de winnaar) maar geen trap na ofzo.
Wat is daar ongeloofwaardig aan? Het enige punt is dat de campagne wat harder dan normaal geweest is misschien..quote:Op woensdag 11 april 2012 02:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een endorsement zou ongeloofwaardig zijn, maar meestal is dat voor die lui geen probleem.
Inderdaad. Ik vraag me uberhaupt af wat de macht van de President nou eigenlijk echt is...quote:Op woensdag 11 april 2012 12:47 schreef popolon het volgende:
Ach wat is ongeloofwaardig? Vier jaar geleden was het net zo'n poppenkast, toen gooiden Hillary en Obama modder over en weer. Nu zijn het twee handen op een buik.
Geloofwaardig is in ieder geval dat voor iemand als Santorum alles beter is dan Obama, dus ook Romney. Waarschijnlijk zelfs Paul..quote:Op woensdag 11 april 2012 12:47 schreef popolon het volgende:
Ach wat is ongeloofwaardig? Vier jaar geleden was het net zo'n poppenkast, toen gooiden Hillary en Obama modder over en weer. Nu zijn het twee handen op een buik.
Ja ik las het even verkeerd, zal wel aan het tijdstip liggen.quote:Op woensdag 11 april 2012 01:47 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Hij heeft dus zijn kiezers niet opgeroepen op een andere kandidaat te stemmen, oftewel geen endorsement. Dat is dus wat anders dan oproepen niet op de anderen te stemmen. Het is misschien wel opvallend (meestal scharen de verliezers zich achter de winnaar) maar geen trap na ofzo.
Volgens Zeleny van de NY Times moet je daar niet te veel in zien. Dit was de dag dat Santorum zijn campagne opschortte en daar ging zijn statement over. Binnenkort vindt er een gesprek plaats met Romney.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ja ik las het even verkeerd, zal wel aan het tijdstip liggen.![]()
Maar vreemd toch eigenlijk dat hij geen endorsement geeft voor Romney, hij lijkt mij wel iemand die mogelijk VP zou kunnen worden van Romney.
Romney heeft ook vermeld dat er voor Santorum een plek gereserveerd zou worden mocht hij president worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |