abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109952851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

De beste man trekt tenminste volle zalen in tegenstelling tot de rest.
Gevuld met de enige Ron Paul stemmers in de staat zeker?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_109952865
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Draait het uiteindelijk niet om het aantal stemmen dat daadwerkelijk op iemand wordt uitgebracht?

Dat is namelijk marginaal en dat in een zeer, zeer zwak deelnemersveld.
En dat is een aanwijzing dat er iets niet helemaal klopt, volle zalen krijgen maar niemand die op hem stemt?
Dat is hetzelfde als een top 40 artiest die veel CD`s verkoopt maar nog niet eens de Heineken Music Hall vol krijgt. :')
pi_109952976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

En dat is een aanwijzing dat er iets niet helemaal klopt, volle zalen krijgen maar niemand die op hem stemt?
Dat is hetzelfde als een top 40 artiest die veel CD`s verkoopt maar nog niet eens de Heineken Music Hall vol krijgt. :')
Waarom kan iemand niet gewoon een kleine groep supporters hebben die zeer fanatiek zijn?

Wel typisch, even gaat het weer over Ron Paul en meteen onploft het topic.. :P
pi_109953135
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, het duidt op een fanatieke luidruchtige aanhang die niet zo heel groot is in het totaal. De SGP trekt ook prima volle zalen maar meer dan 2 zetels halen ze echt niet.
Dat is vrij vergelijkbaar met een Ron Paul, een kleine niche van de bevolking wordt aangesproken.

quote:
Nee, eerder een artiest die erg populair is op de piratenzenders maar toch maar nooit die nr 1 hit scoort.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_109953379
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef noruas_ het volgende:

[..]

Waarom kan iemand niet gewoon een kleine groep supporters hebben die zeer fanatiek zijn?

Wel typisch, even gaat het weer over Ron Paul en meteen onploft het topic.. :P
Ja dat kan natuurlijk, maar ik vind het op z`n zachst gezegd nogal vreemd dat alleen RP zo`n fanatieke groep heeft. Waar zijn die religieuze mensen voor Santorum, waar zijn al die Romney supporters gebleven? Ze winnen alle staten maar er is geen publiek te vinden bij die besprekingen. Noem mij gek maar dit zijn allemaal aanwijzingen dat er iets niet klopt en ik vind het een beetje makkelijk om het af te doen als "ja RP heeft een fanatiek publiek" of "hij moet het vooral van het internet hebben".
pi_109953458
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, het duidt op een fanatieke luidruchtige aanhang die niet zo heel groot is in het totaal. De SGP trekt ook prima volle zalen maar meer dan 2 zetels halen ze echt niet.
Dat is vrij vergelijkbaar met een Ron Paul, een kleine niche van de bevolking wordt aangesproken.
Dus jij wilt nu met droge ogen beweren dat de SGP structureel meer bezoekers trekt dan bijvoorbeeld de PVDA?
quote:
[..]

Nee, eerder een artiest die erg populair is op de piratenzenders maar toch maar nooit die nr 1 hit scoort.
Ik geloof dat Frans Bauer de kuip wel vol krijgt in tegenstelling tot Kempi.
pi_109953572
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:10 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dus jij wilt nu met droge ogen beweren dat de SGP structureel meer bezoekers trekt dan bijvoorbeeld de PVDA?
Meer misschien niet altijd maar wanneer ze een zaal vol willen hebben zal ze dat zonder enige probleem lukken.

[..]
quote:
Ik geloof dat Frans Bauer de kuip wel vol krijgt in tegenstelling tot Kempi.
Die worden geen van beiden gedraaid op de piratenzenders ;)
pi_109953735
SGP heeft relatief gezien inderdaad meer leden.

Meen dat ze zelfs de grootste jongerenorganisatie hebben.
pi_109953855
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef KoosVogels het volgende:

Nou is de SGP-aanhang niet zo luidruchtig maar daar heb je weer andere voorbeelden van, veel protestclubjes weten meer aandacht te trekken dan waar ze gezien hun aanhang 'recht' op zouden hebben.
pi_109953947
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou is de SGP-aanhang niet zo luidruchtig maar daar heb je weer andere voorbeelden van, veel protestclubjes weten meer aandacht te trekken dan waar ze gezien hun aanhang 'recht' op zouden hebben.
Ron Paul heeft Alex Jones en die heeft vrijwel altijd een megafoon op zak.

pi_109954110
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef KoosVogels het volgende:

Mischien omdat alle religieuze jongeren in Zeeland en omgeving staphorst er in stappen terwijl de PVDA het moet hebben van de mainstream jongeren.

In tegenstelling tot RP die het niet moet hebben van een subcultuur, defensie staat achter hem de jongeren staan achter hem en dan natuurlijk al die andere mensen die door hebben dat het verschil tussen Romney of Obama nagenoeg nihil is.
pi_109954136
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ron Paul heeft Alex Jones en die heeft vrijwel altijd een megafoon op zak.

[ afbeelding ]
Met dat soort 'vrienden' maak je het je tegenstanders wel erg makkelijk :P
pi_109954163
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Mischien omdat alle religieuze jongeren in Zeeland en omgeving staphorst er in stappen terwijl de PVDA het moet hebben van de mainstream jongeren.

In tegenstelling tot RP die het niet moet hebben van een subcultuur, defensie staat achter hem de jongeren staan achter hem en dan natuurlijk al die andere mensen die door hebben dat het verschil tussen Romney of Obama nagenoeg nihil is.
Aha, als die allemaal achter hem staan waarom stemmen ze dan niet op hem?
pi_109954182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Ron Paul juist een cultstatus en moet hij het hebben van de subcultuur.
pi_109954429
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha, als die allemaal achter hem staan waarom stemmen ze dan niet op hem?
Wie zegt dat dat niet gebeurt, ik twijfel over de eerlijkheid van heel de stemming. Vooral als je naar het filmpje heb gekeken wat ik heb gepost dan kun je toch wel uitmaken dat er iets niet in de haak zit. Dit kun je natuurlijk weer ongefundeerd afdoen als kletskoek of conspiricy denken....
pi_109954496
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet gebeurt, ik twijfel over de eerlijkheid van heel de stemming. Vooral als je naar het filmpje heb gekeken wat ik heb gepost dan kun je toch wel uitmaken dat er iets niet in de haak zit. Dit kun je natuurlijk weer ongefundeerd afdoen als kletskoek of conspiricy denken....
Ja, nu ga je mij persoonlijk inderdaad met gemak te ver met je complotdenken. Zelfs Poetin krijgt een zodanig grote stemfraude niet voor elkaar.
pi_109954664
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja, nu ga je mij persoonlijk inderdaad met gemak te ver met je complotdenken. Zelfs Poetin krijgt een zodanig grote stemfraude niet voor elkaar.
Zolang het tegenbewijs niet is geleverd en er constant filmpjes/berichten door komen met betrekking tot het negeren van RP en andere fratsen zoals het niet tellen van stemmen en mensen ronduit blokkeren blijf ik geloven dat er iets niet in de haak zit.

Kijk nou toch eens naar die opkomst. Dus we hebben in de RP hoek dus defensie, de alu-hoedjes, de jongeren, het internetvolk, en de occupy beweging. (Om het allemaal even in hokjes te plaatsen.)
  donderdag 5 april 2012 @ 20:46:16 #118
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109955426
Het lijkt me een mooi moment om eens te stoppen met de discussie rond Ron Paul. De kans dat hij president wordt is niet veel hoger dan die van de gemiddelde FOK!er, niemand gaat het met elkaar eens worden en alles wat erover gezegd kan worden is gezegd.
pi_109958831
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:46 schreef Premium_Quality het volgende:
Het lijkt me een mooi moment om eens te stoppen met de discussie rond Ron Paul. De kans dat hij president wordt is niet veel hoger dan die van de gemiddelde FOK!er, niemand gaat het met elkaar eens worden en alles wat erover gezegd kan worden is gezegd.
Ik ben enorm geïntrigeerd door de man, ik wens hem succes toe, niet omdat ik denk dat hij een goede president zou worden, maar omdat zijn afwijkende ideeën op zijn minst gehoord worden.
Indien in deze topics zou gesproken worden over de reikwijdte van zijn ideeën, de kans dat andere kandidaten ze oppikken,.... dan zou het nog aangenaam zijn.
Jammer genoeg begin ik een soort cyclisch patroon te zien (een beetje zoals in vampierenfilms), op sommige momenten komen mensen met kennis van zaken hier schrijven, en op andere momenten komen de Ron Paul-adepten/tegenstanders uit hun slaap om een robbertje te vechten. Voorlopig zit er niks anders op dan mezelf weer ergens in te sluiten met knoflook en kruistekens en terug te keren als we aan pagina 9 of zo zitten. :'(
  donderdag 5 april 2012 @ 21:42:48 #120
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_109958935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Zolang het tegenbewijs niet is geleverd
Wel eens van Russell's Teapot gehoord?

Paul krijgt schijnbaar een groter deel van zijn supporters gemotiveerd om naar Townhalls e.d. te komen. Als je kijkt naar peilingen en ontvangen stemmen is hij echter totaal kansloos. Conspiracy theories veranderen daar niks aan.
Als hij wil kan hij vast wel de kandidaat v/d Libertarian Party of Constitution Party worden, maar ook dan gaat hij geen potten breken in November. De ideologie waar Paul voor staat is op een nationaal vlak simpelweg onverkoopbaar

Ik vind het fenomeen 'Paul' ook interessant, met name de aantrekkingskracht die hij lijkt te hebben op bepaalde jonge(re) kiezers. Misschien is het goed om het daar in een apart topic over te hebben en de discussie hier te houden bij mensen die kans maken om president te worden.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:45:56 #121
177885 JoaC
Het is patat
pi_109959144
quote:

[..]

Zolang het tegenbewijs niet is geleverd en er constant filmpjes/berichten door komen met betrekking tot het negeren van RP en andere fratsen zoals het niet tellen van stemmen en mensen ronduit blokkeren blijf ik geloven dat er iets niet in de haak zit.

Kijk nou toch eens naar die opkomst. Dus we hebben in de RP hoek dus defensie, de alu-hoedjes, de jongeren, het internetvolk, en de occupy beweging. (Om het allemaal even in hokjes te plaatsen.)
Als je de polls over Ron Paul bekijkt, zie je naast veel voorstanders ook veel tegenstanders, tel daarbij de macht van de ultraconservatieve vleugel in de primaries van de GOP en hij is kansloos.

Over mensen als Romney twijfelen mensen nog, terwijl mensen over Paul veel uitgesprokener zijn.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_109965679
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]
. Een beetje jammer dat men zo goedgelovig is geworden want de regeringen en de gevestigde orde spreken natuurlijk altijd de waarheid.
Jaah,door iedereen hard in de kont te naaien!! _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 06-04-2012 01:12:43 ]
pi_109967419
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef Niox het volgende:

[..]

Ik vind het fenomeen 'Paul' ook interessant, met name de aantrekkingskracht die hij lijkt te hebben op bepaalde jonge(re) kiezers. Misschien is het goed om het daar in een apart topic over te hebben en de discussie hier te houden bij mensen die kans maken om president te worden.
Zo'n topic is zeker welkom
  vrijdag 6 april 2012 @ 01:33:23 #124
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_109968351
quote:

[..]

Schuldig tot het tegendeel bewezen is? Dus ''lekker'' terug naar de middeleeuwen, toen heksenjacht nog heel gewoon was? Daar werd namelijk dezelfde methode toegepast. Zolang je wílt zien dat er gefraudeerd wordt kun je er altijd wel iets over vinden (zeker bij zoiets grootschaligs als de voorverkiezingen).

Ik wil even weten of mijn redenatie klopt:

Jij bent het criminele brein achter de verdwijning van duizenden kilo's champignons. Want heel belangrijk; in je username komt CHAMP voor (een feit wat duidelijk over het hoofd gezien kan worden zeker als je blijft geloven wat de regering je te zeggen heeft), en eigenlijk ben je gewoon heel verdacht (fraude bij de voorverkiezingen keer op keer benoemen? Je zal zelf wel iets te verbergen hebben!).

Volgens jouw manier van denken ben je nu schuldig, je hebt immers geen bewijs dat je onschuldig bent.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_109969216
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 01:33 schreef Euribob het volgende:

[..]

Schuldig tot het tegendeel bewezen is? Dus ''lekker'' terug naar de middeleeuwen, toen heksenjacht nog heel gewoon was? Daar werd namelijk dezelfde methode toegepast. Zolang je wílt zien dat er gefraudeerd wordt kun je er altijd wel iets over vinden (zeker bij zoiets grootschaligs als de voorverkiezingen).
Als men iets aan het verbergen is dan hoeft er niet perse direct bewijs er voor te zijn dat het daadwerkelijk verborgen word. Dat is nu net het hele punt. Ik kan dus concluderen dat er eerst een NOS bericht moet komen voordat iemand hier begint te twijfelen. Ik vind dat de zaken best rond RP nogal vreemd zijn. Stemmen die niet worden geteld, kiezers die worden geblokkeerd en de totale media blackout die RP eerst ondervond.
Toen Obama president zou worden beloofde hij change en iedereen op een paar "conspiricy denkers" geloofden er ook daadwerkelijk in. Die klokkenluiders werden toen belachelijk gemaakt maar hebben achteraf toch wel gelijk gehad. Toen was er ook geen bewijs dat hij aan het liegen was, ik adviseer jullie allemaal om al die officiele persberichten met een zak zout te nemen en ga zelf op onderzoek uit en trek dan je conclusie`s.
Zolang het volk al die politieke praatjes en de media blijft geloven zal er nooit iets veranderen.
quote:
Ik wil even weten of mijn redenatie klopt:

Jij bent het criminele brein achter de verdwijning van duizenden kilo's champignons. Want heel belangrijk; in je username komt CHAMP voor (een feit wat duidelijk over het hoofd gezien kan worden zeker als je blijft geloven wat de regering je te zeggen heeft), en eigenlijk ben je gewoon heel verdacht (fraude bij de voorverkiezingen keer op keer benoemen? Je zal zelf wel iets te verbergen hebben!).

Volgens jouw manier van denken ben je nu schuldig, je hebt immers geen bewijs dat je onschuldig bent.
Maar als ik nou als schuldige ontlastend bewijs heb, weliswaar niet direct bewijs maar indirect. Getuige verklaringen die verklaren dat het een blanke was ipv een zwarte. Mijn telefoon signaal die niet op de plaats van het misdrijf was enz......

Is het dan geen reden om de zaak weer te openen?

[ Bericht 24% gewijzigd door PKRChamp op 06-04-2012 02:24:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')