Gevuld met de enige Ron Paul stemmers in de staat zeker?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:56 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De beste man trekt tenminste volle zalen in tegenstelling tot de rest.
En dat is een aanwijzing dat er iets niet helemaal klopt, volle zalen krijgen maar niemand die op hem stemt?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Draait het uiteindelijk niet om het aantal stemmen dat daadwerkelijk op iemand wordt uitgebracht?
Dat is namelijk marginaal en dat in een zeer, zeer zwak deelnemersveld.
Waarom kan iemand niet gewoon een kleine groep supporters hebben die zeer fanatiek zijn?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En dat is een aanwijzing dat er iets niet helemaal klopt, volle zalen krijgen maar niemand die op hem stemt?
Dat is hetzelfde als een top 40 artiest die veel CD`s verkoopt maar nog niet eens de Heineken Music Hall vol krijgt.
Eigenlijk niet, het duidt op een fanatieke luidruchtige aanhang die niet zo heel groot is in het totaal. De SGP trekt ook prima volle zalen maar meer dan 2 zetels halen ze echt niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:00 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En dat is een aanwijzing dat er iets niet helemaal klopt, volle zalen krijgen maar niemand die op hem stemt?
Nee, eerder een artiest die erg populair is op de piratenzenders maar toch maar nooit die nr 1 hit scoort.quote:Dat is hetzelfde als een top 40 artiest die veel CD`s verkoopt maar nog niet eens de Heineken Music Hall vol krijgt.
Ja dat kan natuurlijk, maar ik vind het op z`n zachst gezegd nogal vreemd dat alleen RP zo`n fanatieke groep heeft. Waar zijn die religieuze mensen voor Santorum, waar zijn al die Romney supporters gebleven? Ze winnen alle staten maar er is geen publiek te vinden bij die besprekingen. Noem mij gek maar dit zijn allemaal aanwijzingen dat er iets niet klopt en ik vind het een beetje makkelijk om het af te doen als "ja RP heeft een fanatiek publiek" of "hij moet het vooral van het internet hebben".quote:Op donderdag 5 april 2012 20:02 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Waarom kan iemand niet gewoon een kleine groep supporters hebben die zeer fanatiek zijn?
Wel typisch, even gaat het weer over Ron Paul en meteen onploft het topic..
Dus jij wilt nu met droge ogen beweren dat de SGP structureel meer bezoekers trekt dan bijvoorbeeld de PVDA?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, het duidt op een fanatieke luidruchtige aanhang die niet zo heel groot is in het totaal. De SGP trekt ook prima volle zalen maar meer dan 2 zetels halen ze echt niet.
Dat is vrij vergelijkbaar met een Ron Paul, een kleine niche van de bevolking wordt aangesproken.
Ik geloof dat Frans Bauer de kuip wel vol krijgt in tegenstelling tot Kempi.quote:[..]
Nee, eerder een artiest die erg populair is op de piratenzenders maar toch maar nooit die nr 1 hit scoort.
Meer misschien niet altijd maar wanneer ze een zaal vol willen hebben zal ze dat zonder enige probleem lukken.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:10 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus jij wilt nu met droge ogen beweren dat de SGP structureel meer bezoekers trekt dan bijvoorbeeld de PVDA?
Die worden geen van beiden gedraaid op de piratenzendersquote:Ik geloof dat Frans Bauer de kuip wel vol krijgt in tegenstelling tot Kempi.
Nou is de SGP-aanhang niet zo luidruchtig maar daar heb je weer andere voorbeelden van, veel protestclubjes weten meer aandacht te trekken dan waar ze gezien hun aanhang 'recht' op zouden hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
SGP heeft relatief gezien inderdaad meer leden.
Meen dat ze zelfs de grootste jongerenorganisatie hebben.
Ron Paul heeft Alex Jones en die heeft vrijwel altijd een megafoon op zak.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou is de SGP-aanhang niet zo luidruchtig maar daar heb je weer andere voorbeelden van, veel protestclubjes weten meer aandacht te trekken dan waar ze gezien hun aanhang 'recht' op zouden hebben.
Mischien omdat alle religieuze jongeren in Zeeland en omgeving staphorst er in stappen terwijl de PVDA het moet hebben van de mainstream jongeren.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
SGP heeft relatief gezien inderdaad meer leden.
Meen dat ze zelfs de grootste jongerenorganisatie hebben.
Met dat soort 'vrienden' maak je het je tegenstanders wel erg makkelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 20:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ron Paul heeft Alex Jones en die heeft vrijwel altijd een megafoon op zak.
[ afbeelding ]
Aha, als die allemaal achter hem staan waarom stemmen ze dan niet op hem?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mischien omdat alle religieuze jongeren in Zeeland en omgeving staphorst er in stappen terwijl de PVDA het moet hebben van de mainstream jongeren.
In tegenstelling tot RP die het niet moet hebben van een subcultuur, defensie staat achter hem de jongeren staan achter hem en dan natuurlijk al die andere mensen die door hebben dat het verschil tussen Romney of Obama nagenoeg nihil is.
Volgens mij heeft Ron Paul juist een cultstatus en moet hij het hebben van de subcultuur.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mischien omdat alle religieuze jongeren in Zeeland en omgeving staphorst er in stappen terwijl de PVDA het moet hebben van de mainstream jongeren.
In tegenstelling tot RP die het niet moet hebben van een subcultuur, defensie staat achter hem de jongeren staan achter hem en dan natuurlijk al die andere mensen die door hebben dat het verschil tussen Romney of Obama nagenoeg nihil is.
Wie zegt dat dat niet gebeurt, ik twijfel over de eerlijkheid van heel de stemming. Vooral als je naar het filmpje heb gekeken wat ik heb gepost dan kun je toch wel uitmaken dat er iets niet in de haak zit. Dit kun je natuurlijk weer ongefundeerd afdoen als kletskoek of conspiricy denken....quote:Op donderdag 5 april 2012 20:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, als die allemaal achter hem staan waarom stemmen ze dan niet op hem?
Ja, nu ga je mij persoonlijk inderdaad met gemak te ver met je complotdenken. Zelfs Poetin krijgt een zodanig grote stemfraude niet voor elkaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet gebeurt, ik twijfel over de eerlijkheid van heel de stemming. Vooral als je naar het filmpje heb gekeken wat ik heb gepost dan kun je toch wel uitmaken dat er iets niet in de haak zit. Dit kun je natuurlijk weer ongefundeerd afdoen als kletskoek of conspiricy denken....
Zolang het tegenbewijs niet is geleverd en er constant filmpjes/berichten door komen met betrekking tot het negeren van RP en andere fratsen zoals het niet tellen van stemmen en mensen ronduit blokkeren blijf ik geloven dat er iets niet in de haak zit.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, nu ga je mij persoonlijk inderdaad met gemak te ver met je complotdenken. Zelfs Poetin krijgt een zodanig grote stemfraude niet voor elkaar.
Ik ben enorm geïntrigeerd door de man, ik wens hem succes toe, niet omdat ik denk dat hij een goede president zou worden, maar omdat zijn afwijkende ideeën op zijn minst gehoord worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:46 schreef Premium_Quality het volgende:
Het lijkt me een mooi moment om eens te stoppen met de discussie rond Ron Paul. De kans dat hij president wordt is niet veel hoger dan die van de gemiddelde FOK!er, niemand gaat het met elkaar eens worden en alles wat erover gezegd kan worden is gezegd.
Wel eens van Russell's Teapot gehoord?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zolang het tegenbewijs niet is geleverd
Als je de polls over Ron Paul bekijkt, zie je naast veel voorstanders ook veel tegenstanders, tel daarbij de macht van de ultraconservatieve vleugel in de primaries van de GOP en hij is kansloos.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zolang het tegenbewijs niet is geleverd en er constant filmpjes/berichten door komen met betrekking tot het negeren van RP en andere fratsen zoals het niet tellen van stemmen en mensen ronduit blokkeren blijf ik geloven dat er iets niet in de haak zit.
Kijk nou toch eens naar die opkomst. Dus we hebben in de RP hoek dus defensie, de alu-hoedjes, de jongeren, het internetvolk, en de occupy beweging. (Om het allemaal even in hokjes te plaatsen.)
Jaah,door iedereen hard in de kont te naaien!!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
. Een beetje jammer dat men zo goedgelovig is geworden want de regeringen en de gevestigde orde spreken natuurlijk altijd de waarheid.
Zo'n topic is zeker welkomquote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik vind het fenomeen 'Paul' ook interessant, met name de aantrekkingskracht die hij lijkt te hebben op bepaalde jonge(re) kiezers. Misschien is het goed om het daar in een apart topic over te hebben en de discussie hier te houden bij mensen die kans maken om president te worden.
Schuldig tot het tegendeel bewezen is? Dus ''lekker'' terug naar de middeleeuwen, toen heksenjacht nog heel gewoon was? Daar werd namelijk dezelfde methode toegepast. Zolang je wílt zien dat er gefraudeerd wordt kun je er altijd wel iets over vinden (zeker bij zoiets grootschaligs als de voorverkiezingen).quote:Op donderdag 5 april 2012 20:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zolang het tegenbewijs niet is geleverd en er constant filmpjes/berichten door komen met betrekking tot het negeren van RP en andere fratsen zoals het niet tellen van stemmen en mensen ronduit blokkeren blijf ik geloven dat er iets niet in de haak zit.
Als men iets aan het verbergen is dan hoeft er niet perse direct bewijs er voor te zijn dat het daadwerkelijk verborgen word. Dat is nu net het hele punt. Ik kan dus concluderen dat er eerst een NOS bericht moet komen voordat iemand hier begint te twijfelen. Ik vind dat de zaken best rond RP nogal vreemd zijn. Stemmen die niet worden geteld, kiezers die worden geblokkeerd en de totale media blackout die RP eerst ondervond.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Schuldig tot het tegendeel bewezen is? Dus ''lekker'' terug naar de middeleeuwen, toen heksenjacht nog heel gewoon was? Daar werd namelijk dezelfde methode toegepast. Zolang je wílt zien dat er gefraudeerd wordt kun je er altijd wel iets over vinden (zeker bij zoiets grootschaligs als de voorverkiezingen).
Maar als ik nou als schuldige ontlastend bewijs heb, weliswaar niet direct bewijs maar indirect. Getuige verklaringen die verklaren dat het een blanke was ipv een zwarte. Mijn telefoon signaal die niet op de plaats van het misdrijf was enz......quote:Ik wil even weten of mijn redenatie klopt:
Jij bent het criminele brein achter de verdwijning van duizenden kilo's champignons. Want heel belangrijk; in je username komt CHAMP voor (een feit wat duidelijk over het hoofd gezien kan worden zeker als je blijft geloven wat de regering je te zeggen heeft), en eigenlijk ben je gewoon heel verdacht (fraude bij de voorverkiezingen keer op keer benoemen? Je zal zelf wel iets te verbergen hebben!).
Volgens jouw manier van denken ben je nu schuldig, je hebt immers geen bewijs dat je onschuldig bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |