Je had het gewoon niet achter z'n rug om moeten doen. Zeker niet toen jullie die ene dag samen hadden doorgebracht en dat toch wel erg leuk was. Toen had je hem even moeten bellen om te vertellen hoe en wat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef Biefstuk het volgende:
Omdat hij het niet kan hebben dat het meisje mij wel leuk vindt moet ik maar niet afspreken met haar...
Bro's before ho's..quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Je loopt het voor jezelf recht te lullen, maar het is natuurlijk ook gewoon een kutstreek. Maar goed, het kwaad is geschied en als die vriend geen contact meer met je wil is de vriendschap over. Hopen dat het nog wat wordt met dat meisje, dan hou je er in ieder geval nog wat aan over.
bijnaquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:11 schreef simmu het volgende:
nja, die (ex)maat van je is een emo loser en jij bent een matennaaier. wat is je vraag eigenlijk?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef KeimpeHart het volgende:
Je vriend gedraagt zich wel emo, maar verder kan ik hem goed begrijpen.
Scharrels van vrienden, daar hoor je gewoon af te blijven als hij er nog mee bezig is.
Weet je hoe we dat soort mensen als jij noemen? Een matennaaier, dat ben jij.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:15 schreef Biefstuk het volgende:
Hij was er niet meer mee bezig, hij zei dat ie het had afgesloten
Juist een reden om het WEL te bespreken. Jullie, of eigenlijk jij houdt iets achter voor een (goede) vriend van je, bewust. Dat is niet goedquote:Omdat het een goede vriend van mij is en een zeer goede vriend van het meisje is, besloten we om niks tegen hem te zeggen omdat we in konden schatten dat ie het slecht zou opnemen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:15 schreef spoorrails het volgende:
[..]
hij naaide toch de crush van zn maat?
Waarom heb je dan gelogen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:15 schreef Biefstuk het volgende:
Twee vliegen in één klap!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:15 schreef spoorrails het volgende:
[..]
hij naaide toch de crush van zn maat?
Wat valt er te bespreken als die emo vriend het al afgesloten had?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Juist een reden om het WEL te bespreken. Jullie, of eigenlijk jij houdt iets achter voor een (goede) vriend van je, bewust. Dat is niet goed
Even duidelijk, de desbetreffende vriend is emotioneel gewoon instabiel. Af en toe nog down omdat het uit is met zijn ex. Ik en het meisje waren benieuwd naar elkaar en vonden het niet noodzakelijk om het te zeggen en hem druk te laten maken om iets wat misschien niet eens gaat werken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Juist een reden om het WEL te bespreken. Jullie, of eigenlijk jij houdt iets achter voor een (goede) vriend van je, bewust. Dat is niet goed
Blijkbaar had ie het niet afgesloten. Het is een oude crush etc.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:17 schreef BELASTING het volgende:
Wat valt er te bespreken als die emo vriend het al afgesloten had?
Ok. Dat heeft goed uitgepakt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:18 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Even duidelijk, de desbetreffende vriend is emotioneel gewoon instabiel. Af en toe nog down omdat het uit is met zijn ex. Ik en het meisje waren benieuwd naar elkaar en vonden het niet noodzakelijk om het te zeggen en hem druk te laten maken om iets wat misschien niet eens gaat werken.
Ik ga er vanuit dat mijn vrienden niet op eens een relatie beginnen met een ex van me, ook al is het 5 jaar geleden. Zoals ik dat andersom ook niet zou doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar had ie het niet afgesloten. Het is een oude crush etc.
Ondanks dat ik al 6 jaar bij m'n ex weg ben, zou ik het toch wel graag willen weten als een vriendin van mij ineens contact met hem zou hebben.
Dit is trouwens ook wel een opmerkelijk stukje. Of je vriend is paranormaal begaafd, of er speelde toch al langer iets tussen jullie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:05 schreef Biefstuk het volgende:
Diezelfde avond begon het gezeik al, het meisje reageerde nauwelijks op zijn berichten en ik reageerde niet tot heel laat. Aan de hand van dit, trok hij de conclusie al dat het meisje bij mij was.
We vroegen hoe hij bij het idee kwam dat ze bij mij was en dit vertelde hij zelf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dit is trouwens ook wel een opmerkelijk stukje. Of je vriend is paranormaal begaafd, of er speelde toch al langer iets tussen jullie.
Misschien stalkte ie d'r welquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
We vroegen hoe hij bij het idee kwam dat ze bij mij was en dit vertelde hij zelf.
De kern van dit probleem zit hem in het feit, dat jullie verschillende opvattingen erop nahouden wat dit betreft. Jij vindt dit gewoon direct en aardig zijn, hij ziet dat als gedrag dat jij hebt aangeleerd om meisjes aan te trekken, en dat je soms gericht en bewust, maar ook soms ongericht toepast, zoals je opmerking over haar lach. Je zou zoiets immers niet tegen een jongen zeggen, of in ieder geval op een heel andere manier. Hij ziet dat als spelletjes die je niet moet spelen, omdat je het gras voor andere jongens ermee wegmaait. Wat hij niet inziet, is dat meisjes nooit iets voor je gaan voelen als je nooit dergelijke "spelletjes" speelt.quote:Ik had weleens tegen haar gezegd dat ze echt schattig lachte maar zonder bijbedoelingen, ik ben gewoon direct. Ik had dit ook tegen haar gezegd terwijl de vriend naast haar zat.
Doorgaans zie je dat iedereen de mening kiest, die hem het beste uitkomt: jongens die hebben geleerd om in elk gesprek met meisjes leuke opmerkingen te plaatsen, grapjes te maken, blikken te werpen etc. zullen vinden dat dat gewoon en zonder bijbedoelingen kan. Om te oefenen, om een fijn sfeertje te maken, whatever. Jongens die het (nog) niet zo goed onder de knie hebben, vinden elke high-five al een poging om haar vlinders te geven. De enige oplossing die ik zie, is zorgen dat de laatstgenoemde groep het leert. Dan stappen ze met een vernieuwde mening zo over naar de eerste groep.quote:Hij beweert dat ik vanaf dag 1 al zat te azen op het meisje en dat ik mijn kans schoon zag om het meisje te pakken nadat ik wist dat het meisje niks in hem zag.
Natuurlijk is het een overdreven reactie van hem. Maarja zoals je al zegt hij is blijkbaar sowieso instabiel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef Biefstuk het volgende:
Maar kom op, met zelfmoord dreigen... Ik kan veel begrijpen maar hij doet nu alsof ik zijn vriendin heb afgepakt waarmee hij een relatie heeft.
Dit, en zo liegen zou je tegen anderen ook niet hoeven te proberen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een overdreven reactie van hem. Maarja zoals je al zegt hij is blijkbaar sowieso instabiel.
Maar als je dat weet, weet je ook dat je hem (en zijn contacten) anders moet 'aanpakken'' dan anderen.
Dat moet je aan hem vragen! Hoe moeten wij dat nou wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Biefstuk het volgende:
Kan niet op alles reageren maar dank voor jullie reactie. Jullie mening dat ik een matennaaier ben maar het is eenmaal zo gegaan. Hij zei dat ie eroverheen was en dat ie verder moest gaan. Betekent dit dan voor alle jongens uit zijn omgeving dat het meisje onbereikbaar is omdat hij ooit verliefd was op haar?
Je was er zelf bij, neem gewoon je verantwoording voor je daden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Biefstuk het volgende:
Kan niet op alles reageren maar dank voor jullie reactie. Jullie mening dat ik een matennaaier ben maar het is eenmaal zo gegaan.
Dit geldt voor zijn vrienden, ja. Je weet dat hij niet de meest stabiele persoon is en je ziet dat hij een crush op haar heeft en met haar rommelt. Dan kun je het gewoon niet maken om achter zijn rug om af te spreken met het meisje.quote:Hij zei dat ie eroverheen was en dat ie verder moest gaan. Betekent dit dan voor alle jongens uit zijn omgeving dat het meisje onbereikbaar is omdat hij ooit verliefd was op haar?
Omdat jullie het oordeel vellen dat ik een matennaaier ben. Het komt erop neer dat je in je directe omgeving vrijwel nooit een meisje kan daten want er zijn altijd vrienden die het meisje wel leuk hebben gevonden...quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat moet je aan hem vragen! Hoe moeten wij dat nou weten
daarbij verschilt het vast per meisje en per situatie en afhankelijk van de gevoelens die hij per meisje heeft gehad enzo.
Misschien komt het door de TT maar hij was niet meer bezig met het meisje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je was er zelf bij, neem gewoon je verantwoording voor je daden.
[..]
Dit geldt voor zijn vrienden, ja. Je weet dat hij niet de meest stabiele persoon is en je ziet dat hij een crush op haar heeft en met haar rommelt. Dan kun je het gewoon niet maken om achter zijn rug om af te spreken met het meisje.
quote:Omdat het een goede vriend van mij is en een zeer goede vriend van het meisje is, besloten we om niks tegen hem te zeggen
Er is een verschil tussen 'leuk gevonden hebben' , 'er mee gespeeld hebben ' , 'verliefd zijn geweest op' , 'nog altijd gevoelens hebben voor ', 'een relatie hebben gehad' etc etc.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Omdat jullie het oordeel vellen dat ik een matennaaier ben. Het komt erop neer dat je in je directe omgeving vrijwel nooit een meisje kan daten want er zijn altijd vrienden die het meisje wel leuk hebben gevonden...
Ik ga mezelf niet lopen verdedigen hier, het is hoe het is maar ik wilde alleen mijn verhaal kwijt
Dat komt niet uit je OP, daar lijkt het alsof hij nog steeds bezig is met haar, op een "vriendschappelijke" manier en dat ze klef op de bank zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Misschien komt het door de TT maar hij was niet meer bezig met het meisje.
je had hem moeten vertellen dat ze langs kwam, hoe hij dat verder oppakt is zijn zaak... nu heb je daadwerkelijk gelogen (of iig iets verzwegen)quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Misschien komt het door de TT maar hij was niet meer bezig met het meisje.
rivalquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef rival het volgende:
je had hem moeten vertellen dat ze langs kwam, hoe hij dat verder oppakt is zijn zaak... nu heb je daadwerkelijk gelogen (of iig iets verzwegen)
WTF welke hansworst gaat zich dan ook connecten net moeders van vrienden? Een beetje MILF hunten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:05 schreef Biefstuk het volgende:
.......en heeft zelfs zijn moeder heeft mij verwijderd op facebook…
Is dat net zoiets als: je bent mijn maatje tot aan het gaatje?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:43 schreef tong_poh het volgende:
Bro's before Ho's is de grootste onzin die er bestaat.
Niet helemaal mee eens, je kan altijd rekening houden met een goede vriend. In het geval dat het geen goede vriend is boeit het me niet zoveel, lekker belangrijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:43 schreef tong_poh het volgende:
Bro's before Ho's is de grootste onzin die er bestaat.[...]
True.quote:Dat hij emotioneel er niet tegen kan om jullie samen te zien, kan ik begrijpen. Dat hij daarom kiest om de vriendschap op een lager pitje te zetten, kan ik ook begrijpen. Daar moet TS dan ook mee om kunnen gaan. Actie heeft nou eenmaal een reactie. Maar ik kan het niet eens zijn met de aandachttrekkerij van die vriend van TS.
Natuurlijk kan je rekening houden met een goede vriend. Maar een goede vriend zal ook rekening houden met jou. Een vrouw kiest ook, niet alleen de man. En daarom is bro's before ho's onzin.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, je kan altijd rekening houden met een goede vriend. In het geval dat het geen goede vriend is boeit het me niet zoveel, lekker belangrijk.
zoals iemand al aangaf verschilt dat sterk per situatie en per vriend. Daarom had je er ook vooraf over moeten praten met die zogenaamde vriend van je.Dan had je een beetje kunnen peilen hoe hij erin stond en dan had je de afweging kunnen maken of zij het waard is om de vriendschap te ondermijnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Omdat jullie het oordeel vellen dat ik een matennaaier ben. Het komt erop neer dat je in je directe omgeving vrijwel nooit een meisje kan daten want er zijn altijd vrienden die het meisje wel leuk hebben gevonden...
Ik ga mezelf niet lopen verdedigen hier, het is hoe het is maar ik wilde alleen mijn verhaal kwijt
Naja, van tevoren lijkt me ook weer overdreven. Niet verzwijgen in ieder geval.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef rapelsen het volgende:
Je bent gewoon geen goede vriend geweest. Had 't dan vantevoren met hem besproken dat zij jou wilde zien en dat je van plan was om hierop in te gaan. Dan had je altijd aan zijn reactie af kunnen leiden of hij dit erg vond of niet.
Hoe het nu gegaan is is 't gewoon niet netjes imo.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:05 schreef Biefstuk het volgende:
Omdat het een goede vriend van mij is en een zeer goede vriend van het meisje is, besloten we om niks tegen hem te zeggen omdat we in konden schatten dat ie het slecht zou opnemen. Het was immers de eerste keer dat we elkaar zagen en wat als het niks gaat worden? Diezelfde avond begon het gezeik al, het meisje reageerde nauwelijks op zijn berichten en ik reageerde niet tot heel laat. Aan de hand van dit, trok hij de conclusie al dat het meisje bij mij was.
Opgelost, toch?quote:Samenvatting: Vriend vindt meisje leuk, meisje vindt hem niet leuk, meisje vindt mij leuk, vriend wilt ons verbannen uit zijn leven
Precies, en dat is wat het "fout" maakt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
je had hem moeten vertellen dat ze langs kwam, hoe hij dat verder oppakt is zijn zaak... nu heb je daadwerkelijk gelogen (of iig iets verzwegen)
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:44 schreef jogy het volgende:
Je had het zelf beter kunnen inschatten. Mannen zeggen nou eenmaal snel 'i'm over her' terwijl het niet zo is. Een 'fake it untill you make it' verhaal. Als jij zo'n goede vriend bent van hem had je het kunnen weten lijkt me. Aan de andere kant is hij wel drastisch verwijft bezig en moet ie niet zodanig miepen. Een paar traantjes in een kussen en een ter pletter zuip sessie met daarna een negeer periode van een maand aan jouw adres had genoeg moeten zijn lijkt me.
Zeg kachelpijp, waar zie je mij huillie doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:56 schreef Hallmark het volgende:
Dit is echt een magnifiek backfire-topic.
TS: "Dit is er gebeurd, is die ander niet een enorme sukkel?"
Fok: "Nee, JIJ bent een sukkel."
TS: *huilie*
Waar niet? Ik zie je enkel "Já, máár, hij...zij...!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:27 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Zeg kachelpijp, waar zie je mij huillie doenHet loopt tevens allemaal een beetje los op dit moment
dit dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:43 schreef tong_poh het volgende:
Bro's before Ho's is de grootste onzin die er bestaat.
Diegene die dat het hardst roepen zijn juist diegene die zich er nooit aan houden. Ze zeggen het alleen maar, omdat ze bang zijn, dat iemand een meid die zij leuk vinden gaan proberen te versieren.
Gewoon niks van aantrekken TS. Hij heeft geen claim op die meid. Wie de fuck is hij om eventueel jouw geluk in de weg te staan. Dat hij emotioneel er niet tegen kan om jullie samen te zien, kan ik begrijpen. Dat hij daarom kiest om de vriendschap op een lager pitje te zetten, kan ik ook begrijpen. Daar moet TS dan ook mee om kunnen gaan. Actie heeft nou eenmaal een reactie. Maar ik kan het niet eens zijn met de aandachttrekkerij van die vriend van TS.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Waar niet? Ik zie je enkel "Já, máár, hij...zij...!" en "Typisch FOK!
"-reacties geven.
De overdrevenheid van de reactie van jouw vriend staat los van het feit dat jij je onbehoorlijk hebt gedragen. Nou kan je wel roepen dat we gewoon de typische FOK!ker aan het uithangen zijn wanneer we je dit melden, maar wees dan niet verbaasd wanneer de mensen in dit topic een nóg lagere pet van jou opkrijgen en als dusdanig reageren.
Neem je verantwoordelijkheid en houd op met jezelf zielig te vinden terwijl tussen jou en jouw vriend jij degene bent die in dit verhaal hoofdzakelijk fout zit.
Dit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef KeimpeHart het volgende:
Scharrels van vrienden, daar hoor je gewoon af te blijven als hij er nog mee bezig is.
Weet je hoe we dat soort mensen als jij noemen? Een matennaaier, dat ben jij.
Hij zat nog bij jou op de bank met haar te vozen, dan was hij er dus nog wel mee bezig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:15 schreef Biefstuk het volgende:
Als jij dit oprecht denkt, waarom sloegen jij en het meisje dan aan het liegen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Biefstuk het volgende:
Kan niet op alles reageren maar dank voor jullie reactie. Jullie mening dat ik een matennaaier ben maar het is eenmaal zo gegaan. Hij zei dat ie eroverheen was en dat ie verder moest gaan. Betekent dit dan voor alle jongens uit zijn omgeving dat het meisje onbereikbaar is omdat hij ooit verliefd was op haar?
Precies, ook het meisje zat fout. Weliswaar vanuit een iets andere hoek dan de TS, maar fout. Hij heeft haar heus niet gedwongen en ook in het geheimhouden is zij vrijwillig meegegaan. Tevens had zij de situatie met jou anders aan moeten pakken. Vergeet haar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:32 schreef Kopieerapparaat het volgende:
Leuk om te zien dat meer, veel meer, dan de helft aan mijn kant staat. Zelfs onze vriendengroep noemt hem een matennaaier =P. Mijn vader wilt dat ik hem tyfus in sla, puur om het feit dat hij een 'erg goede' vriend was.
De situatie is nu veel minder erg geworden, maar kijk nog steeds anders naar de Backstabber en het meisje. En ja, ik ben erg instabiel, depressief kan je het ook wel noemen, maar daar zijn privéredenen voor.
Biefstuk, je bent een lul en je moeder is een biatch met 5000 vrienden op FaceBook. Wanneer waterpijp?
Ik begin inmiddels wel te begrijpen waarom dat meisje liever met TS is dan met jou.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:32 schreef Kopieerapparaat het volgende:
Leuk om te zien dat meer, veel meer, dan de helft aan mijn kant staat. Zelfs onze vriendengroep noemt hem een matennaaier =P. Mijn vader wilt dat ik hem tyfus in sla, puur om het feit dat hij een 'erg goede' vriend was.
De situatie is nu veel minder erg geworden, maar kijk nog steeds anders naar de Backstabber en het meisje. En ja, ik ben erg instabiel, depressief kan je het ook wel noemen, maar daar zijn privéredenen voor.
Biefstuk, je bent een lul en je moeder is een biatch met 5000 vrienden op FaceBook. Wanneer waterpijp?
Held.quote:Op woensdag 4 april 2012 02:24 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Ik ken je niet en ik heb al de conclussie getrokken dat je vanaf dag 1 op zijn vriendin zat te azen. Als je echt zo direct was gaf je dat nu ook gewoon toe. Je heb haar waarschijnlijk pas vorige week aangeraakt omdat je die vriend van jou zielig vond. Ik neem aan dat jij iets knapper bent dan hem. Je wist eigenlijk ook wel dat het een naaistreek was maar het kon je op dat moment niks schelen. Nu heb je spijt en dat gevoel probeer je kwijt te raken door hem slecht te praten en zijn persoonlijke problemen op Fok! te zetten. Wie zoekt er nou aandacht?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:23 schreef Polarcat het volgende:
Quote van TS: "Ik had weleens tegen haar gezegd dat ze echt schattig lachte maar zonder bijbedoelingen, ik ben gewoon direct. Ik had dit ook tegen haar gezegd terwijl de vriend naast haar zat."
De kern van dit probleem zit hem in het feit, dat jullie verschillende opvattingen erop nahouden wat dit betreft. Jij (TS) vindt dit gewoon direct en aardig zijn, hij (Kopieerapparaat) ziet dat als gedrag dat jij hebt aangeleerd om meisjes aan te trekken, en dat je soms gericht en bewust, maar ook soms ongericht toepast, zoals je opmerking over haar lach. Je zou zoiets immers niet tegen een jongen zeggen, of in ieder geval op een heel andere manier. Hij ziet dat als spelletjes die je niet moet spelen, omdat je het gras voor andere jongens ermee wegmaait. Wat hij niet inziet, is dat meisjes nooit iets voor je gaan voelen als je nooit dergelijke "spelletjes" speelt.
"Hij beweert dat ik vanaf dag 1 al zat te azen op het meisje en dat ik mijn kans schoon zag om het meisje te pakken nadat ik wist dat het meisje niks in hem zag."
iemand klappen omdat hij een chick regelt die jij niet kan regelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Als je 1 van mijn "vrienden" had geweest had je er nog een extra vuist in je gezicht achter aan gekregen ipv alleen een verbroken vriendschap. Goeie vriend ben jij
En dan bedoel ik vooral het achter zijn rug om afspreken, beter maar niet zeggen straks vind die het vervelend loop ik mijn scharreltje mis.
Gaat er niet om dat hij een chick zou regelen die ik niet zou kunnen regelen. Als "vrienden" (Wat TS imo niet is) doe je zoiets niet, zeker niet als je weet dat die "vriend" helemaal leip is van die chick. Het zou een ander verhaal zijn als die vriend ook het idee had "leuk voor een avondje, verder niets"quote:Op woensdag 4 april 2012 13:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
iemand klappen omdat hij een chick regelt die jij niet kan regelen.
Je moet je gewoon afvragen of je liever een goede vriend of een vriendin hebt...
Ja, uiteraard. Dat is precies ik en dat is precies de TS, vandaar dat ik ook advies van de TS ontving.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:50 schreef Polarcat het volgende:
Kopieerapparaat, ik ben nu eigenlijk wel benieuwd of jij je herkent in mijn vorige post.
[..]
Het slaan zou sowieso niets uithalen, daar was ik direct al achter gekomen. Dat is alleen om je agressie kwijt te raken, maar dat kan je overal op doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Als je 1 van mijn "vrienden" had geweest had je er nog een extra vuist in je gezicht achter aan gekregen ipv alleen een verbroken vriendschap. Goeie vriend ben jij
En dan bedoel ik vooral het achter zijn rug om afspreken, beter maar niet zeggen straks vind die het vervelend loop ik mijn scharreltje mis.
Held.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat hij een chick zou regelen die ik niet zou kunnen regelen. Als "vrienden" (Wat TS imo niet is) doe je zoiets niet, zeker niet als je weet dat die "vriend" helemaal leip is van die chick. Het zou een ander verhaal zijn als die vriend ook het idee had "leuk voor een avondje, verder niets"
Doe je het wel, moet je inderdaad niet raar opkijken dat de zogenaamde vriendschap voorbij is.Bro's before Ho's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |