Dank voor deze uitgebreide verhandeling.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:38 schreef yyyentle het volgende:
http://www.welingelichtek(...)de-4-scenario-s.html
Landsbelang....quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:39 schreef Nielsch het volgende:
In het landsbelang hoop ik dat Wilders buigt en Rutte zijn rug recht gaat houden. Ik vrees echter dat onze slappe weglachpremier toch Wilders zijn zin gaat geven.
Barsten.quote:
Als je dan scenario's wilt geven doe dan dezequote:Op donderdag 29 maart 2012 09:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dank voor deze uitgebreide verhandeling.
Bedankt,quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je dan scenario's wilt geven doe dan deze
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)mogelijke-scenarios/
Ook niet gek uitgebreid maar wel een stukje beter dan dat welingelichtekringen
twitter:politiek24 twitterde op donderdag 29-03-2012 om 09:52:54DONDERDAG LIVE: Vanaf 10 uur kijken we op politiek24.nl met het NOS Journaal even mee bij het hek van het #Catshuis reageer retweet
Zal toch niet zoveel te zien zijn. Mark, Geert & Maxime komen binnenfietsen met een sip of blij gezichtje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:53 schreef StephanL het volgende:
twitter:politiek24 twitterde op donderdag 29-03-2012 om 09:52:54DONDERDAG LIVE: Vanaf 10 uur kijken we op politiek24.nl met het NOS Journaal even mee bij het hek van het #Catshuis reageer retweet
Bij het hek kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal toch niet zoveel te zien zijn. Mark, Geert & Maxime komen binnenfietsen met een sip of blij gezichtje.
Ik maak een flauw grapje, ik wil het ook graag allemaal weten en heb de televisie ook aangezet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch is het altijd leuk om die journalisten op hun af te zien rennen voor hun vragen.
Met de hooivorken naar het Catshuis...quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef AryaMehr het volgende:
Ik hoop wel een keer dat ze door de hekken doorbreken.
Gaat niet gebeuren natuurlijk. Dan zijn die journalisten nergens meer welkomquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef AryaMehr het volgende:
Ik hoop wel een keer dat ze door de hekken doorbreken.
Voor vrijheid en openheid.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de hooivorken naar het Catshuis...
Ga achter ze staan en geef een schreeuw.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef AryaMehr het volgende:
Ik hoop wel wel een keer dat ze door de hekken doorbreken.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga achter ze staan en geef een schreeuw.
Geen grote bek achter het hek bij mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga achter ze staan en geef een schreeuw.
Zou wel gruwelijk zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan kan je beter spycams ophangen daar.
Is dat nou eigenlijk een smiley die een toost uitbrengt of één die een hooivork vasthoudt?quote:
Het bestand heet vork.gif, dus ik heb een vermoeden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk een smiley die een toost uitbrengt of één die een hooivork vasthoudt?
Zeker niet nee. Ook strafbaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daarom. Moet je wel wat trotserenLijkt mij niet erg makkelijk namelijk.
Ja vast, maar niet door mijquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ook die moeten soms wel eens ontdooid worden.
Nee, hopelijk gaat Wilders diep buigen vandaag. Dat is een win-win-win situatie:quote:
Wilders buigt niet. De kans is dan groter dat Rutte zijn billen spreidt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, hopelijk gaat Wilders diep buigen vandaag. Dat is een win-win-win situatie:
- PVV kiezers diep teleurgesteld in Wilders;
- Broodnodige hervormingen kunnen doorgaan;
- remlof trakteert zaterdag op bitterballen.
Ik weet niet. Het kan allebei de kanten op. Wilders heeft de laatste tijd laten zien dat het pluche blijkbaar wel erg lekker zit en dat de achterkamertjes helemaal zo eng niet zijn. Ik denk niet dat hij terug wil naar de Kamer als lulletje Rozenwater in plaats van als de macht achter het Kabinet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders buigt niet. De kans is dan groter dat Rutte zijn billen spreidt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |