Dat moet je ook helemaal niet doen joh, vrouwentennis kijken; daar wordt je alleen maar gefrustreerd vanquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:55 schreef Morthill het volgende:
Azarenka verslagen door Bartoli"beauty" verslagen door de beast
Deze H2H zegt niet bar veel. De 5 overwinningen van Ferrer zijn:quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:39 schreef Salamando het volgende:
Ferrer staat 'maar' 7-5 achter tegen Djoko zie ik nu pas.
noooquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:55 schreef Morthill het volgende:
Azarenka verslagen door Bartoli"beauty" verslagen door de beast
Die wedstrijd tegen Delpo was idd heerlijk, vooral als ze elkaar aan het eind een hand geven en je zo duidelijk ziet dat die dwerg de reus een masterclass heeft gegevenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Deze H2H zegt niet bar veel. De 5 overwinningen van Ferrer zijn:
1x 2004 op gravel, Djokovic was 16 of 17 of zo.
2x WTF, waar Djokovic meestal niet al te best is, vooral niet in 2007 en 2011.
Nog 2x op enorm traag gravel (Davis Cup 2009 en Monte Carlo 2007)
Ferrer heeft in 6 ontmoetingen op outdoor hardcourt, waarvan drie in de latere rondes op GS's, geen set gewonnen, dat is 0-15. Dit geeft ook een enigszins vertekend beeld.
Denk alsnog dat Ferrer een goede kans maakt als hij zo speelt als tegen Del Potro.
ik dacht 6-4 voor mariaquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:07 schreef Szura het volgende:
Maria![]()
*4-1 voor en de set met 4-6 verliezen
Ik las louter de uitslag op internetquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:33 schreef EmpRichard het volgende:
[..]
Dat moet je ook helemaal niet doen joh, vrouwentennis kijken; daar wordt je alleen maar gefrustreerd van
baal ook van mn switchquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had em moeten laten staan, ik wist t. Mietje.
wou Federer bewaren, je ziet wat daar van komtquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:44 schreef luckass het volgende:
Ik wilde gewoon voor Murray gaan, maar ik wilde "wat zekerheid voor de finale"!!
die gaat stijgen in de ranglijstquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Monaco![]()
Fish zijn opleving was van korte duur lijkt het.
Dit is mooi.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:23 schreef Norrage het volgende:
Wat die XL game wel niet allemaal met jullie doet
Niet voor 1 uur in ieder geval. Hangt verder af van de dubbelpartij ervoor, Bryans versus Paes-Stepanek. Ook trouwens wel de moeite van het kijken waard.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:33 schreef Anonymousz het volgende:
hoe laat begint nole/ferrer
nederlandse tijd?
thanks manquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niet voor 1 uur in ieder geval. Hangt verder af van de dubbelpartij ervoor, Bryans versus Paes-Stepanek. Ook trouwens wel de moeite van het kijken waard.
http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.htmlquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:46 schreef Anonymousz het volgende:
Kan ik op sopcast kijken?
kan iemand een link aan mij geven
topquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:47 schreef BobW het volgende:
[..]
http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html
Hier kan je streams vinden als de wedstrijd gaat beginnen.
same herequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:00 schreef luckass het volgende:
Ik blijf nog maar even op voor Ferrer - Djoko dan.
wat een kans inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Goh, dat had de break moeten zijn.
Ik wilde net posten: Nole weer in zijn 2011 januari-juni vormquote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
2*-1 Djokovic.
Nole beter dan ik hem in lange tijd heb gezien.
quote:
erg zuurquote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:02 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Slechte challenge van Ferrer.
Anonymousz: wist je dat er 20 verschillende PI's zijn?
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Anon: Post Icoon, dat ding waarmee je een toon aan je post mee kan geven, bij jou altijd het lachende gezichtje.
Brilliante Djokovic in de eerste set, iets minder in de tweede, maar dat had ook met de strijdlust en kwaliteit van Ferrer te maken. Ferrer gaf uiteindelijk de tiebreak een beetje weg.
ik dacht dat er een 3e set zou komenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Anon: Post Icoon, dat ding waarmee je een toon aan je post mee kan geven, bij jou altijd het lachende gezichtje.
Brilliante Djokovic in de eerste set, iets minder in de tweede, maar dat had ook met de strijdlust en kwaliteit van Ferrer te maken. Ferrer gaf uiteindelijk de tiebreak een beetje weg.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 06:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fijn voor je, FOK! is geen dagboek. Volgende keer wat minder dus.
Goede ralliesquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 06:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fijn voor je, FOK! is geen dagboek. Volgende keer wat minder dus.
leuke wedstrijd idd vooral de 2e setquote:
Wel fijn ja, en ook hoog tempoquote:
Ja, ik ook. Echt balen. En ik had me verheugd op Djokovic-Nadal als finale, dus ik had dan liever gehad dat Murray zich had teruggetrokken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Pfff, had me wel verheugd op die wedstrijd.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef truedestiny het volgende:
Nou dat is slecht nieuws voor Nadal lijkt mij.
Herstelt.quote:Ben benieuwd of die daar weer goed van hersteld.
Bron.quote:Nadal pulls out of Miami semi with knee injury
Rafael Nadal has pulled out of his semifinal against Andy Murray at Miami's Sony Ericsson Open with a left knee injury, organizers announced. Nadal has been complaining about knee pain all week. Murray will meet the winner of the Novak Djokovic vs. Juan Monaco match in Sunday's final.
"Well, I have problems on my left knee," Nadal said after his three-set win over Jo-Wilfried Tsonga in the quarterfinals. "That's the thing. I'm not feeling great. I don't know what's gonna happen in the next match, because gonna be a big match against one of the toughest opponents on tour, and probably I don't arrive in my perfect conditions to that match."
de persoonlijke excuses voor jullietwitter:RafaelNadal twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 19:43:56So sorry for my fans, those here at Miami and those around the world. Myknee won't let me play today. reageer retweet
Wie is Myknee, zijn nieuwe Thaise vriendin ofzo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:52 schreef franklop het volgende:
de persoonlijke excuses voor jullietwitter:RafaelNadal twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 19:43:56So sorry for my fans, those here at Miami and those around the world. Myknee won't let me play today. reageer retweet
Hoi lieve Federer-fanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou je denken?
[..]
Herstelt.
Het artikel is trouwens iets aangepast. Ik post het maar even:
[..]
Bron.
Om het helemaal af te maken moet hij het toernooi winnen door een overwinning op Monaco in de finale.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef franklop het volgende:
Lekker toernooi voor Murray ook, twee walkovers (Raonic, Nadal) en een bye
Ik denk naar de middagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden ze Djokovic-Monaco verplaatsen naar de middag of gewoon staan?
Dat zou mede geniaal zijn omdat dat betekent dat Joker verliest van Monacoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Om het helemaal af te maken moet hij het toernooi winnen door een overwinning op Monaco in de finale.
Vanwaar je PI? Is het een grap?quote:
Als hij geopereerd wordt, krijg je daarna denk ik van die Mustertaferelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:24 schreef franklop het volgende:
Begin nu toch wel te vrezen voor Nadal hoor, zal denk ik een belangrijke keuze moeten maken; of onder het mes met zn knie, of doorgaan zoals nu
Waarom zou hij onder het mes gaan? Alleen voor die paar toernooitjes die hij eens in de twee jaar mist? Ondanks het eeuwige gezeur met zijn knie heeft Nadal eigenlijk nooit echt blessureleed gehad als spelers als Del Potro, Haas etc..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:24 schreef franklop het volgende:
Begin nu toch wel te vrezen voor Nadal hoor, zal denk ik een belangrijke keuze moeten maken; of onder het mes met zn knie, of doorgaan zoals nu
staat als standaardquote:
Cool.quote:
jammerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Cool.
Hier nog een ander artikel over Nadal en zijn knie.
Djokovic-Monaco is gewoon om 01.00 uur NL tijd.Daar ga ik niet op wachten.
![]()
quote:Rafael Nadal lichtte in een persconferentie zijn walk-over in Miami toe. "Ik ben niet klaar om te spelen, vandaag. Het spijt me voor de fans, voor het toernooi en voor de mensen die de wedstrijd op televisie wilden kijken", vertelde Nadal, die Andy Murray een vrije doortocht naar het Masterstoernooi in Miami verleende.
Nadal vervolgde: "Ik geef niet graag op, maar kon niet anders. Ik ben niet klaar om te strijden en kan niet de baan op gaan en tegen iedereen liegen."
Nadal denkt dat de blessure aan zijn knie dezelfde is die hem in het verleden al meermaals parten speelde. "Ik moet een arts er naar laten kijken, maar het lijkt niet anders dan wat er een aantal keren in het verleden gebeurde", besloot Nadal.
quote:
Ennn 4e keerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:57 schreef theSummoner het volgende:
Wtf ze herhalen nu hetzelfde stukje voor de 3e keer op tennistv, dat uitmondt in een herhaling Djoko-Ferrer, waarbij ze vervolgens op 15-30 in de eerste game stoppen
Kun je voortaan een bron vermelden?quote:
Neequote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je voortaan een bron vermelden?
quote:
Misschien juist daardoor? Dat hij een beetje 'rusty' is?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:23 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wel apart dat Nadal zoveel last heeft van zijn knieën. Zoveel speelt hij niet de laatste tijd. Na de Australian Open heeft hij zelfs 7 weken niet gespeeld.
kloptquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:23 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wel apart dat Nadal zoveel last heeft van zijn knieën. Zoveel speelt hij niet de laatste tijd. Na de Australian Open heeft hij zelfs 7 weken niet gespeeld.
gewoon een heel gevoelige kniequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:12 schreef Norrage het volgende:
Wel zielig eigenlijk, doet ie het een keertje wat rustiger (lees: slimmer, erg zeldzaam gebeuren) (alhoewel, volgens mij speelt hij nooit tussen AO en IW, behalve misschien 1 of 2x Rotterdam/Dubai)...en dan raakt ie ineens geblesseerd...
Ach, straks zal hij wel weer elk graveltoernooi spelen wat los en vast zit...
iets wat er hardnekkig zit is niet zomaar weg met een paar weken 'rust'quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:23 schreef TheGeneral het volgende:
Bron.quote:Nadal: Knees much better than in 2009
Rafael Nadal, who pulled out of his semifinal against Andy Murray at Miami’s Sony Ericsson Open, says his sore left knee is not as bad as it was in 2009, when he was forced to pull out of Wimbledon and did not have chance to defend his title. Nadal said the knee pain began while he was training at home in Mallorca in February, then got worse at the tournament at Indian Wells, where he lost in the semifinals to Roger Federer.
The Spaniard is optimistic about the clay-court season, when he is scheduled to play five tournaments in two months time: Monte Carlo and Barcelona back to back, Madrid and Rome back to back, and then Roland Garros.
“Seriously the tendons are much better today than three years ago,” Nadal told reporters. “The treatments worked fantastic. Even if today a really bad knee and last couple of days were tough for me, but positive thing the tendon improve a lot the last couple of years. I am more health with both tendons than now. So the treatments are working well. In 2009 I compete in very bad conditions a lot of times. For the last couple of years, 2010, 2011, I was able to compete with perfect conditions for almost all the year. So that's always fantastic when that's happening...I try my best in every moment with pain, without pain, but when I see the situation is done and I cannot, I cannot."
quote:I try my best in every moment with pain, without pain, but when I see the situation is done and I cannot, I cannot."
Hij probeert zijn beste tennis te spelen met of zonder pijn, maar wanneer het spelen echt niet kan, kan het niet (en trekt hij zich dus terug (uit Miami)).quote:
Koningenquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Koningen. Hopelijk komen er nog highlights, hij zal vast wel weer de luchtfiets hebben gedaan
.
Damn, die tweede set ookquote:
Nja, vind je? In die eerste sets van zijn laatste partijen wel, maar in de tweede sets ging het een paar keer mis.quote:Op zondag 1 april 2012 17:59 schreef Norrage het volgende:
Djoko is wel weer als vanouds bezig. [...]
eensquote:Op zondag 1 april 2012 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, vind je? In die eerste sets van zijn laatste partijen wel, maar in de tweede sets ging het een paar keer mis.
Ik heb Ferrer niet helemaal gezien, maar Monaco speelde zelf gewoon ook briljant. Die had serieus van iedereen gewonnen die dag, behalve van Djoko. Holy shitquote:Op zondag 1 april 2012 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, vind je? In die eerste sets van zijn laatste partijen wel, maar in de tweede sets ging het een paar keer mis.
Ik vind je PI verwarrend.quote:
quote:
Bedoel je tussen Anonymousz en mij of heb je het nou over de wedstrijd?quote:Op zondag 1 april 2012 19:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Dat het maar lekker close mag worden
over de wedstrijd natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je tussen Anonymousz en mij of heb je het nou over de wedstrijd?
Doe wat je niet laten kanquote:Op zondag 1 april 2012 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je tussen Anonymousz en mij of heb je het nou over de wedstrijd?
Uit je PI leid ik af dat je dit ironisch bedoelt.quote:
ik zet wel een anderequote:Op zondag 1 april 2012 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uit je PI leid ik af dat je dit ironisch bedoelt.
Mooi tennis al. Djokovic net met een ontzettend moeilijk volley die hij maakte.
Mooi tennis idd, wel een beetje kalmpjes allemaal nog...quote:Op zondag 1 april 2012 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Uit je PI leid ik af dat je dit ironisch bedoelt.
Mooi tennis al. Djokovic net met een ontzettend moeilijk volley die hij maakte.
Ja, ik heb alleen het gevoel dat Djokovic moe is.quote:
Tsja, dat was ie bij de AO ook....quote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen het gevoel dat Djokovic moe is.
Ik zie eigenlijk alleen veel last van de zon.quote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen het gevoel dat Djokovic moe is.
Zitten paar goede rallies tussen, maar verder toch wel wat veel fouten...zeker van Murary ja.quote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Niveau is ook niet echt top, vind ik.
Die zon op zijn hoogste punt help ook niet echt. Sowieso is Djokovic 's avonds en 's nachts beter.
ditquote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen veel last van de zon.
Het klinkt voor mij alsof het hem meer inspanning kost dan andere keren. Die laatste bal van Djokovic vond ik er vermoeid uitzien. Maar goed, ligt misschien aan mij. We zullen het zien.quote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen veel last van de zon.
Inderdaad. Hij maakt ook meer geluid bij het serveren.quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het klinkt voor mij alsof het hem meer inspanning kost dan andere keren. Die laatste bal van Djokovic vond ik er vermoeid uitzien. Maar goed, ligt misschien aan mij. We zullen het zien.
uuh wat?quote:
Oh ik dacht dat ie wat raars deed ofzoquote:
ik zou het doen voor de zekerheidquote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
2 SP's voor 6-1.
Murray denkt van ik challenge maar eens.
Djokovic zet hem juist niet heel erg onder druk. Het zijn gewoon makkelijke ballen die hij gewoon mist. Djokovic staat gewoon zeer constant te spelen, meer hoeft hij ook niet te doen, want Murray maakt de fout wel.quote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef Norrage het volgende:
Murray speelt niet goed, maar ik vind Djoko ook wel weer heel veel druk uitoefenen...van het een komt het andere...
Volledig mee eens.quote:Op zondag 1 april 2012 20:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Djokovic zet hem juist niet heel erg onder druk. Het zijn gewoon makkelijke ballen die hij gewoon mist. Djokovic staat gewoon zeer constant te spelen, meer hoeft hij ook niet te doen, want Murray maakt de fout wel.
Natuurlijk maakt Djoko ook gewoon goede punten op z'n tijd natuurlijk.
Mjah, druk als in dat Murray perfecte ballen moet slaan anders springt Djoko er keihard bovenop. Elk kansje pakt Djoko hard aan.quote:Op zondag 1 april 2012 20:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Djokovic zet hem juist niet heel erg onder druk. Het zijn gewoon makkelijke ballen die hij gewoon mist. Djokovic staat gewoon zeer constant te spelen, meer hoeft hij ook niet te doen, want Murray maakt de fout wel.
Natuurlijk maakt Djoko ook gewoon goede punten op z'n tijd natuurlijk.
En ik trap er gewoon weer in.quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef Norrage het volgende:
2-1 Murray
Djoko weer zo lekker vermoeid aan het doen, en ook een paar keer pech met de netband.
Trapte je erin?quote:
Nee.quote:
Ik hoop ook wel dat Murray deze set wint, maar voorlopig komt het wel erg voorspelbar over ja, precies zoals je zegt...quote:Op zondag 1 april 2012 20:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind er vrij weinig aan. Een wedstrijd die gedomineerd wordt door fouten en waar het voorlopig wachten is tot dat Murray net een fout te veel maakt en Djoko breakt.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef TheGeneral het volgende:
Murray
Nog een keer dan: Murray![]()
En nog een keer: Murray![]()
Niet zo best nee...quote:
Precies, is wel een beetje het verhaal....quote:Op zondag 1 april 2012 21:08 schreef TheGeneral het volgende:
Prima rally met goede verdediging van Djoko, jammer dat het dan toch weer met een misser eindigt.
hehequote:Op zondag 1 april 2012 21:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
6-2 7-6
6-0 7-6
6-1 7-6
We gaan ervoor.
Vandaag wel de enige waarin hij niet een break heeft weggegeven.quote:Op zondag 1 april 2012 21:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
6-2 7-6
6-0 7-6
6-1 7-6
We gaan ervoor.
echt hequote:
Hmm ik wilde net zeggen dat ik dat wel interessant vond, want ik heb er nooit bij stilgestaanquote:Op zondag 1 april 2012 21:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Forehandje daar.
Geen tiebreak gaat voorbij dat ze niet zeggen dat de eerste wissel de enige wissel is waarin je kan leiden in de stand.
Het ligt zo gruwelijk voor de handquote:Op zondag 1 april 2012 21:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hmm ik wilde net zeggen dat ik dat wel interessant vond, want ik heb er nooit bij stilgestaannooit eerder horen zeggen...maar dat zal aan mij liggen....
Heb je de beste pot meegepikt.quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef luckass het volgende:
Djoko. Heb alleen zijn pot tegen Ferrer serieus gezien eigenlijk.
Tegen Monaco was beterquote:Op zondag 1 april 2012 21:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Heb je de beste pot meegepikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Bijna, 11.quote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Hoeveel Masterstoernooien heeft Djokovic inmiddels gewonnen, 10 ofzo?
Bedankt. Ook al aardig wat. Agassi heeft er 17, Nadal en Federer beiden 19, toch?quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Bijna, 11.
2007: Miami, Canada
2008: Indian Wells, Rome,
2009: Parijs
2010: -
2011: Indian Wells, Miami, Rome, Madrid. Canada
2012: Miami
[...]
http://en.wikipedia.org/w(...)cords_and_statisticsquote:Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Ook al aardig wat. Agassi heeft er 17, Nadal en Federer beiden 19, toch?
tijdens de tiebreak was monaco beter imoquote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Bijna, 11.
Norrage: smaken verschillen. Ik vond Ferrer beter dan Monaco en de tweede set beter (en begrijpelijker dat er een tiebreak kwam).
quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
tijdens de tijdbreak was monaco beter imo
nee hoor ik weet het alquote:
Als hij op gravel zo speelt als vorig jaar gaat hij Fed en Nadal nog naderenquote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Bijna, 11.
Norrage: smaken verschillen. Ik vond Ferrer beter dan Monaco en de tweede set beter (en begrijpelijker dat er een tiebreak kwam).
Dat was wel ziek, ik denk niet dat hij nog een keer zo'n gravelstreak neer gaat zettenquote:Op zondag 1 april 2012 22:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als hij op gravel zo speelt als vorig jaar gaat hij Fed en Nadal nog naderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |