SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
zin inquote:Op donderdag 29 maart 2012 02:11 schreef krioro het volgende:
En zo doen we dat op dit moment:
[ afbeelding ]graag verwijderen![]()
Het grootste deel van onze wereld is vernietigd.
Onze beschaving verkeert in groot gevaar
Overleven verdient uw aandacht
Overleven verdient uw arbeid
Overleven verdient uw inzet
Het product moet worden geconsumeerd
Het product moet worden geconsumeerd
Het product is de enige hoop voor onze beschaving
U produceert geluk
U produceert vrijheid
U produceert een gelukkige toekomst
Produceer
Consumeer
Creëer
Mooiere toekomstIce Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beginnen met 100 squats dan maar.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik heb vanmorgen al meegedaan aan Nederland in Beweging.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beginnen met 100 squats dan maar.Deathlift or Die.![]()
serieus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beginnen met 100 squats dan maar.![]()
![]()
Dat was wel ernstig inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2012 03:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zag wat daar stond. Totaal niet grappig.![]()
![]()
Grijze wereld.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Er zaten net bij mij in de trein van die Bijlmer negers een bangalijst te makenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:39 schreef Juminelle het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-om-bangalijst.dhtml
'Bangalijst'Sneu bericht wel.
Deathlift or Die.![]()
Omg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er zaten net bij mij in de trein van die Bijlmer negers een bangalijst te maken![]()
![]()
Doen alsof bangalijsten nieuw zijn, wtf. Trouwens, die chicks maken het er zelf naar, met hun sletterig gedrag
.
![]()
Dan nog slaat het echt nergens op. Net als die bezem/bezemina filmpjes. Al heb ik daar destijds wel als een malle om gelachenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Doen alsof bangalijsten nieuw zijn, wtf. Trouwens, die chicks maken het er zelf naar, met hun sletterig gedrag
.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Geen zilvervlies? foei.quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:11 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Ik heb wel een paar namen die daar for realz op kunnen, maar dan breek ik codes weetje.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Die chick die jij gebangt had ja?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar namen die daar for realz op kunnen, maar dan breek ik codes weetje.![]()
DM staat open voor details.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar namen die daar for realz op kunnen, maar dan breek ik codes weetje.Deathlift or Die.![]()
Ohja, fucking nice dezequote:Op donderdag 29 maart 2012 02:11 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]!
Adembenemendquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar namen die daar for realz op kunnen, maar dan breek ik codes weetje..
![]()
![]()
bt toch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar namen die daar for realz op kunnen, maar dan breek ik codes weetje.![]()
Wie kent hier Joop Klepzeiker nog?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ChipsZak. scheen ook een matras van haar stad te zijn, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.Chicks die kankermakkelijk zijn worden gewoon onderling geruild als Pokémonkaartjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan nog slaat het echt nergens op. Net als die bezem/bezemina filmpjes. Al heb ik daar destijds wel als een malle om gelachen.
![]()
Hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, fucking nice deze!
[..]
Adembenemend.
[ afbeelding ]. Maar nee die bedoel ik niet.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
jemig de pemigquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie kent hier Joop Klepzeiker nog?
familie doorzon
chef van oekel
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hoezo niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Maar nee die bedoel ik niet.
![]()
Ik spreek nu niet echt uit ervaringen maar meer uit van wat ik weet van anderen. Die chicks die ik op die lijst zou zetten zijn niet per definitie chicks die ik zelf heb geknald.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Gelijk allemaal DM's
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Chipszak ja?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ChipsZak. scheen ook een matras van haar stad te zijn, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
[..]
Chicks die kankermakkelijk zijn worden gewoon onderling geruild als Pokémonkaartjes.
All good things are wild and free.![]()
Welke stad is dat daaaan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ChipsZak. scheen ook een matras van haar stad te zijn, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
[..]
Chicks die kankermakkelijk zijn worden gewoon onderling geruild als Pokémonkaartjes.
![]()
Die woont bij mij in de stad volgens mij, en alle chicks met roze haar zijn easy, naw mean.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
GroNiNgeNquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Omdat wij daar wonen tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
Waarom wonen alle sletjes daar. Daar wonen er toch al genoeg.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:02 schreef Chai het volgende:
Fas is traag. Over 1 minuut mag er een nieuwe geopend worden door iemand anders.Volgende keer.
![]()
![]()
Doe het.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, niet nodig, still hot. Problem?quote:quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ChipsZak. scheen ook een matras van haar stad te zijn, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.Daar had ik best eens op willen liggen.
full stops and exclamation marks![]()
Dafuq, hoe krijg je zoiets voor elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:35 schreef tliciouz het volgende:
Dafuq, hoe krijg je zoiets voor elkaar.AuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vaak spijker in mn voet gekregen maar dit..
![]()
Ik ben een slet.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat kan ik nog begrijpen, maar hoe kun je zoiets nou in je voet krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
AuwHeb vaak spijker in mn voet gekregen maar dit..
Een pen blijft al niet recht op staan.
Daar sta ik dan ook op.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zaterdag Keizer en Hydrohomos in P60.quote:
Wat gaan we nou krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zaterdag Keizer en Hydrohomos in P60.![]()
Ik ga er enkel heen omdat ik VIP heb.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat denk jij nou.quote:
Hoi geile stewardessen.quote:Nu even verder kijken.
quote:Wacht tot je bij het stuk bent van die fucking lekkere Surinaamse presentatrice, ken jij d'r?quote:.
![]()
Ik hoorde dat vrouwen wegglibberen bij hem en ik snap er vrij weinig vanquote:Heaven is a place on earth with you![]()
Vraag Jumi, die sopt ook op deze man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat vrouwen wegglibberen bij hem en ik snap er vrij weinig van![]()
Door zijn eloquentie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat vrouwen wegglibberen bij hem en ik snap er vrij weinig vanThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
jatoghhhhhhquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sommige kk harde nummers worden echt verneukt door YouTube-kwaliteit, dit is er één![]()
.
![]()
quote:
Weet iemand wie die man uit deze clip is? Stoelglijdings als een malle
Meh hij is te skinnyquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet iemand wie die man uit deze clip is? Stoelglijdings als een malle![]()
Was mij ook al opgevallen, hij heet Holden Nowell. Te gay en te skinny voor mijn smaak tho.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet iemand wie die man uit deze clip is? Stoelglijdings als een malleHeaven is a place on earth with you![]()
Thanks. Hij is skinny inderdaad, maar zijn gezichtquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen, hij heet Holden Nowell. Te gay en te skinny voor mijn smaak tho.En gay, hoe dan
!?
Edit: Ik ben fucking dom, m'n pc staat vol met pics van die gast en ik herkende 'm niet
Chris Brown - Real Hip Hop Sh*t
http://www.worldstarhipho(...)wshh4Bo0ifu748cOwdDM
Conclusie: iedereen kan old skool rappen op een old skool beat, 50 Cent heeft ook wat van zulke nummers. Moet wel eerlijk zeggen dat ik deze ziek hard vind
.
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Conclusie: iedereen kan old skool rappen op een old skool beat, 50 Cent heeft ook wat van zulke nummers. Moet wel eerlijk zeggen dat ik deze ziek hard vind
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Neequote:Op donderdag 29 maart 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
![]()
![]()
Gecensureerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Chris Brownquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Conclusie: iedereen kan old skool rappen op een old skool beat, 50 Cent heeft ook wat van zulke nummers.
![]()
En dan te bekenden dat ik op mn 16e verliefd op hem was haaahahaa__!
Naja geen idee of hij ook echt homo is maar hij heeft gewoon zo'n gay vibe over zich heen, zo'n skinny male model look zegmaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks. Hij is skinny inderdaad, maar zijn gezichtEn gay, hoe dan
!?
Edit: Ik ben fucking dom, m'n pc staat vol met pics van die gast en ik herkende 'm niet![]()
Heaven is a place on earth with you![]()
Hij ziet er ook best wel gay uit hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks. Hij is skinny inderdaad, maar zijn gezichtEn gay, hoe dan
!?
Edit: Ik ben fucking dom, m'n pc staat vol met pics van die gast en ik herkende 'm niet![]()
![]()
Wat is er dan slecht aan, onderbouw het eens? De beat staat sowieso als een huis, de comments zijn overwegend positief (die mensen op die site zijn niet je makkelijkste publiek), de lyrics, wordplay, punchlines, delivery, het klopt allemaal gewoon hoor. Jullie haten gewoon om het haten.
Als ik het niet had gepost of als jullie niet wisten dat het Chris Brown was reageerden jullie vast anders.
![]()
Niet geluisterd eerlijk gezegd maar gewoon Chris Brown alleen al isquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is er dan slecht aan, onderbouw het eens? De beat staat sowieso als een huis, de comments zijn overwegend positief (die mensen op die site zijn niet je makkelijkste publiek), de lyrics, wordplay, punchlines, delivery, het klopt allemaal gewoon hoor. Jullie haten gewoon om het haten.
Als ik het niet had gepost of als jullie niet wisten dat het Chris Brown was reageerden jullie vast anders.
Dat vind ik dan weer een kankerirritant nummer, alleen die beat alquote:.
![]()
Haha, die biet vind ik juist tantoehardquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een kankerirritant nummer, alleen die beat al.
![]()
![]()
Ja klopt man, zieke lyrics dit:quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:give me 4 quarters and i be riding in waters
i gust the wind in this game i just gotta fuck reporters
a nigger somersault 9, it’s not what the doctor ordered
it’s on your forehead, they record in
now i’m on the west coast, riding in that …
with a couple killers who be hiding from the popo
know they got the best smoke, feel like you in slow mo
but i don’t speak that shit so know that want no promo
… yeah we hard bitch, cause everywhere i go i feel like i’m a target
i’m a star, you just start shit
super hero … fist, like i’m clark kent
superman, … check, look
see the way … make double i guess you can say i’m gipsy
i’m all about my hustle like my first name nipsy
breathe it from me i won’t so i be wherever chris be
i’m the next to blow believe it or not, ripley
biggest thang in l.a. how can you miss me?
tell the bank tell them keep the hundreds extra crispy
cash move everything around me,
i see her mouth to dream really saying shit like the lips…
a lot of chips on my team for the common coach
my dick game got the bugging call them cockroach
… i don’t fly coach
nigger i’m 6 so when i spit it’s fucking gross
that’s dope, nigger that’s dope, i … in the bitch
and i ain’t ever seen the slopes
californication, i’m rapping the west coast
east side, young niggers, my cousins are straight …
can’t fight the feeling, yeah, yeah, yeah, yeah.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Die lyrics heeft iemand totaal verkeerd verstaan en uitgetypt, hou ze er maar bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt man, zieke lyrics dit:
[..].
![]()
Hij is ook gay, kijk maar naar die reacties.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Chris Brown![]()
En dan te bekenden dat ik op mn 16e verliefd op hem was haaahahaa__!
[..]
Naja geen idee of hij ook echt homo is maar hij heeft gewoon zo'n gay vibe over zich heen, zo'n skinny male model look zegmaar.![]()
Nee, nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wacht tot je bij het stuk bent van die fucking lekkere Surinaamse presentatrice, ken jij d'r?.
Haha line uit de achtergrondmuziek, "lijst vol met bangas".
Wie is dat? Een jonge Herman Brood ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Alles en iedereen is gay vergeleken met
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Dat, mijn katoenplukkertje, dat is Liam fucking Gallagherquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is dat? Een jonge Herman Brood ofzo?![]()
![]()
Zag ik aan de url jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat, mijn katoenplukkertje, dat is Liam fucking Gallagher. Lijkt wel serieus op een jongere versie van:
![]()
![]()
Als dit het toonbeeld van mannelijkheid moet voorstellen zal zelfs ik gaan kutjelikkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Damn zo onsmakelijk gewoon die ventHeaven is a place on earth with you![]()
Liam heeft kkdikke skitta en swagt d'r op losquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dit het toonbeeld van mannelijkheid moet voorstellen zal zelfs ik gaan kutjelikken![]()
Damn zo onsmakelijk gewoon die vent![]()
![]()
Oh god, mama vroeg aan mijn vader wat een bangalijst was, zegt ie ja dat is iets waar jij wel tussen past
Sinos, we verwachten pics van je nu je hier post.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:42 schreef Juminelle het volgende:
Sinos, we verwachten pics van je nu je hier post.Deathlift or Die.![]()
Dit i.c.m. je eerdere uitspraak van vandaagquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dit het toonbeeld van mannelijkheid moet voorstellen zal zelfs ik gaan kutjelikken![]()
!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Sinosappel het volgende:
En nee ik ben geen wannaBI zoals al die Fernandeswijfjes.
No offence![]()
Geef je vader een knuffel namens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Oh god, mama vroeg aan mijn vader wat een bangalijst was, zegt ie ja dat is iets waar jij wel tussen past![]()
![]()
Co-sign. Oh wacht. Maar toch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Damn zo onsmakelijk gewoon die ventfull stops and exclamation marks![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Oh god, mama vroeg aan mijn vader wat een bangalijst was, zegt ie ja dat is iets waar jij wel tussen past!
Je bent gayquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag jou een knuffel geven namens mijn vaderquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geef je vader een knuffel namens mij.![]()
![]()
mocht je vader mij willen pijpen, doe je ook dat soort dingen namens hem?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag jou een knuffel geven namens mijn vaderwant ik kreeg toevallig zo'n funky sms van hem..
graag verwijderen![]()
olaI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik mag je mijn piemel geven namens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag jou een knuffel geven namens mijn vaderThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hey you. Ga je 17 april naar Immortal Techniquequote:?
Uhm, staat niet op de planningquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hey you. Ga je 17 april naar Immortal Technique?
, gaan er meer van hier?
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Niet dat ik weet. Alhoewel Grizzly het overwoog volgens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Uhm, staat niet op de planning, gaan er meer van hier?
Ik twijfel ook nog. Het is wel ziek goedkoop en IT is echt tof live
Oh ok. Nja, weet niet. Moet helemaal uit Zuid-Limboland komen hequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Alhoewel Grizzly het overwoog volgens mij.
Ik twijfel ook nog. Het is wel ziek goedkoop en IT is echt tof live
Met een beetje schijtmazzel krijg ik morgen te horen dat ik ben aangenomen en dan kan ik hopelijk zo naar binnen wandelen bij IT.
Vind je het gek dat ze nog geen millionair zijnquote:. HE CB
![]()
![]()
.
Tevens net een potje Fifa gespeeld, stond snel 0-2 achter, na zo'n 75 minuten alweer 4-2. Nu ragequit hij.
![]()
Wat speel jequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze nog geen millionair zijn. HE CB
![]()
![]()
.
Tevens net een potje Fifa gespeeld, stond snel 0-2 achter, na zo'n 75 minuten alweer 4-2. Nu ragequit hij.
? Fifa street? Goed plan wel, ik ga zo ook weer eens een keer gamen als een malle
Al een aantal weken niet gedaan.
Ik niet iigquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Uhm, staat niet op de planning, gaan er meer van hier?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze nog geen millionair zijn. HE CB
![]()
![]()
.
Fifa 12quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat speel je? Fifa street? Goed plan wel, ik ga zo ook weer eens een keer gamen als een malle
Al een aantal weken niet gedaan.
. Ik was er eerst op uitgekeken en verslááfd geraakt aan MW3, nu is het weer omgekeerd
.
quote:!
![]()
![]()
League 2.quote:
Wait wut?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Whehe, herkenbaar. Ik heb MW3 inmiddels gekregen dus ga 'm zo even uitproberenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fifa 12. Ik was er eerst op uitgekeken en verslááfd geraakt aan MW3, nu is het weer omgekeerd
.
Is dat serieusquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:30 schreef Milou__ het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1509678079
Die post over dennispwnd
Wauw
6.580 personen vinden dit leuk. Kanker.![]()
enne wie is dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:30 schreef Milou__ het volgende:
Die post over dennispwnd
Heb een mutual friend bij haar!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die lees ik net ook ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:30 schreef Milou__ het volgende:
Die post over dennispwnd
Aan de ene kant een toffe actie maar andere kant ook best sad van die andere vrouw.
Eigenlijk sad dat ze op facebook aandacht zoekt maargoedquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die lees ik net ook ja.Aan de ene kant een toffe actie maar andere kant ook best sad van die andere vrouw.
![]()
![]()
Ja dat welquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eigenlijk sad dat ze op facebook aandacht zoekt maargoed![]()
![]()
Komt een Anchorman II hequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef JackieBrown het volgende:
Wat staat er dan over dennis? Heb geen facebook.
Do share. Bvd.
Zo kankerchill die Facebook van m'n projectgroep @ school, nu kan ik gewoon zoveel shit wél zienquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef JackieBrown het volgende:
Wat staat er dan over dennis? Heb geen facebook.
Do share. Bvd..
-weg-
No homo trouwens, bedenk ik me nu. Niet dat ik dit zo graag wil zien ofzo hè.
![]()
Dat ook, maar ook van die oudere vrouw. Je moet elkaar toch wel kunnen vertrouwen als je zulke pics stuurt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eigenlijk sad dat ze op facebook aandacht zoekt maargoedAll good things are wild and free.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo kankerchill die Facebook van m'n projectgroep @ school, nu kan ik gewoon zoveel shit wél zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No homo trouwens, bedenk ik me nu. Niet dat ik dit zo graag wil zien ofzo hè.
Deathlift or Die.![]()
Anchorman kan niet minder dan briljant zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]hopelijk doen ze het goed, sequels zijn soms jammer. Net dat Conan filmpje gekeken
Kinderachtige actie datDit ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook van die oudere vrouw. Je moet elkaar toch wel kunnen vertrouwen als je zulke pics stuurt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wel een held zeg, voor kerst geen cadeau kopen voor zijn vriendin wel voor die vrouw een armband van 100 eurowaar zij even later het bonnetje van vind.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo kankerchill die Facebook van m'n projectgroep @ school, nu kan ik gewoon zoveel shit wél zien.
OkeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No homo trouwens, bedenk ik me nu. Niet dat ik dit zo graag wil zien ofzo hè.
Lol boefje die dennis
thanks tho![]()
![]()
Zonde wel, ik heb ook allemaal van zulke badkamer pics op mijn FB staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een split second hoopte ik op jouw FB na het lezen van die naam.
You tease.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zonde wel, ik heb ook allemaal van zulke badkamer pics op mijn FB staan.full stops and exclamation marks![]()
toen ik net keek stond hij nog op 6890 ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
sowieso 7951 likes in 6 uur is crazy![]()
Bij mij ook, toen ik de reacties gelezen had 1000 erbijquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
toen ik net keek stond hij nog op 6890 ofzo![]()
![]()
ik ben gestopt met die reacties lezen nadat iedereen zei 'ik ken je niet maar....'quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij ook, toen ik de reacties gelezen had 1000 erbij![]()
![]()
quote:![]()
Echte meisjes op zoek naar zichzelfIk begin Bibi wel leuk te vinden tho.
[ Bericht 1% gewijzigd door Juminelle op 29-03-2012 20:37:39 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
DIe blonde pussy vind ik echt hinderlijk.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Echt he, alles vind ze eng.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Juminelle het volgende:
DIe blonde pussy vind ik echt hinderlijk.
Hoe die man aan die staart trokquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind die olifanten zielig man. Ik weet hoe ze getraind worde en dat is echt niet chill.![]()
![]()
Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind die olifanten zielig man. Ik weet hoe ze getraind worde en dat is echt niet chill.
Ik heb dat met leeuwen en tijgers. Hoop altijd dat ze in het circus die temmer een flinke mep gevenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind die olifanten zielig man. Ik weet hoe ze getraind worde en dat is echt niet chill.
graag verwijderen![]()
Ze willen wilde dieren in het circus toch afschaffen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb dat met leeuwen en tijgers. Hoop altijd dat ze in het circus die temmer een flinke mep gevenAll good things are wild and free.![]()
ik heb in thailand ook op dingen geredenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:58 schreef fyah het volgende:
Ik heb wel in Thailand op een olifant geredenpussymobile fyah
![]()
Wat wil men dan? Een circus met gedomesticeerde dieren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze willen wilde dieren in het circus toch afschaffen?![]()
![]()
Nee met dansende poedeltjes ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil men dan? Een circus met gedomesticeerde dieren?All good things are wild and free.![]()
Op vieze aziaten zekerquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik heb in thailand ook op dingen geredenLekker zo'n Phong-Phi motherfucker aan je klitter laten likken
U LIKE SPICY FOOD LADY? likkielikkie
graag verwijderen![]()
ROBOTSquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil men dan? Een circus met gedomesticeerde dieren?
animatronix. de toekomst, en ik kan het weten.graag verwijderen![]()
cause fyah AM the future![]()
terug ontopic: hoe heet dat circus met die 8-12 supergetalenteerde internationale danseressen weer? Die de hele show doen.graag verwijderen![]()
Wilde gok: Cirque du Soleil?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:03 schreef fyah het volgende:
cause fyah AM the future![]()
terug ontopic: hoe heet dat circus met die 8-12 supergetalenteerde internationale danseressen weer? Die de hele show doen.![]()
![]()
naaktdansen, maar met superveel klassequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah, wat is dat voor show?
[ afbeelding ]Ik ga er volgend jaar heen met de vriendin. Moet ik tegen dan wel een vriendin hebben. Hm. Binnenkort nog maar eens het fobo afstruinen
graag verwijderen![]()
HAHA zo´n lekkere ladyboy gefixtquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Op vieze aziaten zekerLekker zo'n Phong-Phi motherfucker aan je klitter laten likken
U LIKE SPICY FOOD LADY? likkielikkie
![]()
Jenna?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie is dat wijf die zo sloom praat? Ze is irritantalleen al om hoe ze praat moet ik lachen
Ze deed mee met meisjes in de dop, tweede geworden als ik me niet vergis![]()
thailand is wel aan jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef fyah het volgende:
[..]
thailand is wel een van mijn beste vakanties tot nu toe![]()
Dat programma vond ik ook altijd leuk. Van die heerlijk slechte TV programma'squote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef junamii het volgende:
[..]
Jenna?alleen al om hoe ze praat moet ik lachen
Ze deed mee met meisjes in de dop, tweede geworden als ik me niet vergis
"Ik hoop echt op een fysieke opdracht, want iets lichamelijks kan ik echt niet meer aan."
Haha, klopt. De ruzies die ze altijd maakten daar, geweldigquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat programma vond ik ook altijd leuk. Van die heerlijk slechte TV programma's![]()
![]()
Gaat ze weer huilenIk zou me doodergeren als ik in dat team zat.
Dan krijg je ook gewoon zin om haar een schop te geven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:26 schreef Juminelle het volgende:
Gaat ze weer huilenIk zou me doodergeren als ik in dat team zat.
Nu heb je iets om te janken trut.
![]()
Ja, dat dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan krijg je ook gewoon zin om haar een schop te geven.Nu heb je iets om te janken trut.
Snap ook niet waarom die chicks haar steeds gaan troosten.
goudvis vs walvisquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Britt moet d'r kop houden met die domme monologen van haar die over jan lul gaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets wat je door heb vanaf de ruimte.Die meid zal me nooit teleurstellen
Juna, weet jij toevallig wat die site was van dat Amerikaanse online-warenhuis? Ik kan gewoon niet meer op de naam komen
Nope, was een redelijk onbekende. Tenminste, voor mij dan.quote:
Fucking hinderlijk dit
JAAAA, Nordstrom! Thanksquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:44 schreef tliciouz het volgende:
Saks Fifth Avenue? Sears? WalMart? Nordstrom?
Dat wou ik ook zeggen, bedacht me alleen op tijd dat ik dan de swag van Jumi dan grof zou beledigenquote:.
![]()
De lobiquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen, bedacht me alleen op tijd dat ik dan de swag van Jumi dan grof zou beledigen.
Ik wou The Wal-Mart Song plaatsen maar lukt niet want geen account.All good things are wild and free.![]()
Ja bedankt, Titi. Nu ben ik weer bij Bloomingdales en Saks aan het kwijlen
Sorry hon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:47 schreef Juminelle het volgende:
Ja bedankt, Titi. Nu ben ik weer bij Bloomingdales en Saks aan het kwijlen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:37 schreef Juminelle het volgende:
Juna, weet jij toevallig wat die site was van dat Amerikaanse online-warenhuis? Ik kan gewoon niet meer op de naam komenWauw, echt té toevallig dit. Ik zei dit dus vanmiddag tegen m'n vriendin, wij kwamen er ook niet op. Maar inderdaad Nordstrom dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nope, was een redelijk onbekende. Tenminste, voor mij dan.
Fucking hinderlijk dit
Jumi heb je trouwens DH al gezien? Ik heb het nu al 2 weken niet gekeken omdat ik geen tijd heb gehad![]()
![]()
Heerlijk!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Girlygirl talk, ik ga dit weekend helemaal naar de kelauwte2 dagen achter elkaar, hemel
Jaloers wel, kon ik morgen maar uitgaan![]()
![]()
Moet je zaterdag weer werken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:22 schreef junamii het volgende:
[..]
Heerlijk!
Jaloers wel, kon ik morgen maar uitgaan![]()
![]()
Whehe, freaky!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef junamii het volgende:
[..]
[..]
Wauw, echt té toevallig dit. Ik zei dit dus vanmiddag tegen m'n vriendin, wij kwamen er ook niet op. Maar inderdaad Nordstrom dus
Jumi heb je trouwens DH al gezien? Ik heb het nu al 2 weken niet gekeken omdat ik geen tijd heb gehad
Nope, heb het al een tijdje niet gekekenKomende week ga ik alles weer inhalen
06.30 en ik kan me echt niet ziekmeldenquote:de afgelopen weken vaak iemand anders ook laten werken, dus ik moet wel
Ghehe ja ik ook, ben twee weken bezig geweest met tentamens en zo dus heb echt geen tijd gehad. Dit weekend inderdaad inhalen allesquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, freaky!
Nope, heb het al een tijdje niet gekekenKomende week ga ik alles weer inhalen
![]()
![]()
Jammer, maar heb ik ook een keer gedaan, vrijdag uit, 7 uur werken, zaterdag weer uit. En dat zonder drugs ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:24 schreef junamii het volgende:
[..]
06.30 en ik kan me echt niet ziekmeldende afgelopen weken vaak iemand anders ook laten werken, dus ik moet wel
[..]
Ghehe ja ik ook, ben twee weken bezig geweest met tentamens en zo dus heb echt geen tijd gehad. Dit weekend inderdaad inhalen alles![]()
![]()
Ik ben een paar keer gewoon niet eens naar huis geweest, gewoon meteen door naar werkquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer, maar heb ik ook een keer gedaan, vrijdag uit, 7 uur werken, zaterdag weer uit. En dat zonder drugs ofzoEcht nooit meer dat, ik was kapot
Maar dits gewoon echt klote, heb me twee weken de tyfus geleerd door die kuttentamens en nu kan ik niet eens uitgaan. Deze zaterdag een of andere vergadering tot laat in de avond, dus ben echt de hele dag bezig en volgende week een of andere cursus op werk ()
![]()
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:29 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer gewoon niet eens naar huis geweest, gewoon meteen door naar werkEcht nooit meer dat, ik was kapot
Maar dits gewoon echt klote, heb me twee weken de tyfus geleerd door die kuttentamens en nu kan ik niet eens uitgaan. Deze zaterdag een of andere vergadering tot laat in de avond, dus ben echt de hele dag bezig en volgende week een of andere cursus op werk ()
Dat deed ik toen ik nog badmeester was (en toen ik vakkenvulde ofcourse). Nu kan ik dat echter niet meer, omdat ik moet rijden voor m'n werk.
Deathlift or Die.![]()
Ex-badmeester etha en zo, hoe gaat het met de bloemetjes leveren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo herkenbaarDat deed ik toen ik nog badmeester was (en toen ik vakkenvulde ofcourse). Nu kan ik dat echter niet meer, omdat ik moet rijden voor m'n werk.
![]()
Ja ik dacht dat badmeester/instructeur zijn chill werk was, maar dit is echt superrelax en leuk werk gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Ex-badmeester etha en zo, hoe gaat het met de bloemetjes leveren?![]()
Twee vliegen in één klap geslagen, in april ook bij dat andere baantje beginnen.
Deathlift or Die.![]()
Deze man weet teveelquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Etha maakt buit. In het weekend kan je niet met je studenten-OV naar Utrecht hè
.
Idd, kost gewoon 5 euro per enkele reis![]()
Met korting uiteraard.![]()
Deathlift or Die.![]()
Ik wil dit dus vanavond doen, maar ik twijfel. Heb eigenlijk niet zo heel veel zin maar ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik de hele avond thuisblijfquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Girlygirl talk, ik ga dit weekend helemaal naar de kelauwte2 dagen achter elkaar, hemel
Hehe drempeltje die je over moet en dan is het leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wil dit dus vanavond doen, maar ik twijfel. Heb eigenlijk niet zo heel veel zin maar ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik de hele avond thuisblijf![]()
![]()
Ah, je neemt dus ook al geen retourtjes?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze man weet teveel
Idd, kost gewoon 5 euro per enkele reis![]()
Met korting uiteraard.[ afbeelding ]
Gewoon doen jumi. Ik ga m'n boeken nu induiken met de hoop m'n laatste tentamen morgen te halenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wil dit dus vanavond doen, maar ik twijfel. Heb eigenlijk niet zo heel veel zin maar ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik de hele avond thuisblijf![]()
![]()
Toch besloten een gamenight te houden met twee vrienden
Heb je MW3 alquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
Toch besloten een gamenight te houden met twee vriendenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ja! Dit weekend even oefenen zodat je m'n ass niet gaat beatenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
Toch besloten een gamenight te houden met twee vrienden![]()
![]()
Hahah okey nicequote:Op donderdag 29 maart 2012 23:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Dit weekend even oefenen zodat je m'n ass niet gaat beatenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Cut you open and your just wide
You ain't tired, you wanna cause a riot
And who can say no to you?
Wait til they get a load of you![]()
![]()
NERD?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Cut you open and your just wide
You ain't tired, you wanna cause a riot
And who can say no to you?
Wait til they get a load of you
No shit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hell yeah babePharrell heeft wel een onmin geile voice.
Niet alleen dat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hell yeah babePharrell heeft wel een onmin geile voice.
Ik was even aan het kwijlen bij die neptunes tumblr, kom ik dit tegen:
Fucking moodkiller. Eerst naar Pharrell kijken en dan een van de lelijkste negers ooit op je beeldscherm zien verschijnen. Rick Ross
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking moodkiller. Eerst naar Pharrell kijken en dan een van de lelijkste negers ooit op je beeldscherm zien verschijnen. Rick RossJe hebt zó gelijk.
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking moodkiller. Eerst naar Pharrell kijken en dan een van de lelijkste negers ooit op je beeldscherm zien verschijnen. Rick Ross
Haten op Rick Ross
Hahaha.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:34 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking moodkiller. Eerst naar Pharrell kijken en dan een van de lelijkste negers ooit op je beeldscherm zien verschijnen. Rick RossOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
oei chai staat bovenaan dagcijfersI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kankernerd die Chai[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Mooie imgfail. Noob.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Doet pijn he, die goal van Wayne.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja, true. Ik begon zelfs even aan mijn skills te twijfelenquote:
Stond zeker op amateur.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Helemaal nietquote:True dat. Ik ben die vriend zwaar aan het pesten nuquote:
Die mod van US is echt hinderlijk trouwensNonstop chagrijnige posts.
Wie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:10 schreef Juminelle het volgende:
![]()
Vind je het gek, ze heeft gewoon een ontieglijke rotkop. Ze realiseert zich dat ze ChocoBear nooit kan krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:10 schreef Juminelle het volgende:
Ja echt hèquote:Voor de rest natuurlijk dit:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Vind je het gek, ze heeft gewoon een ontieglijke rotkop. Ze realiseert zich dat ze ChocoBear nooit kan krijgen.![]()
Leugens.quote:
Als ik FIFA 12 nog had had ik je alle hoeken van San Siro laten zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Vind je het gek, ze heeft gewoon een ontieglijke rotkop. Ze realiseert zich dat ze ChocoBear nooit kan krijgen.![]()
![]()
Overigens is US echt een kansloos forum geworden. Kansloze reacties van mannen op foto's van FOK!dames.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
In before ban @ US.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En foto's van Tha_Erik en trollscience niet te vergetenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Leugens.
Als ik FIFA 12 nog had had ik je alle hoeken van San Siro laten zien.
[..]![]()
![]()
Overigens is US echt een kansloos forum geworden. Kansloze reacties van mannen op foto's van FOK!dames.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:
Die reactie van TheSorrow btwquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En foto's van Tha_Erik en trollscience niet te vergeten
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Riiiiiiiiiggghtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Leugens.
Als ik FIFA 12 nog had had ik je alle hoeken van San Siro laten zien.
[..]![]()
![]()
Overigens is US echt een kansloos forum geworden. Kansloze reacties van mannen op foto's van FOK!dames.![]()
Ja, dat dus. Er is ook nog maar één topic waar regelmatig wordt gepost.En dit jaquote:
Riekt naar desperatie.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jij houdt van kutten.quote:
Klopt dat?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij houdt van kutten.
Klopt dat?
maar deze is skattig![]()
Iedereen hier toch, moet je dat nog vragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij houdt van kutten.
Klopt dat?![]()
ja, allemaal aandagsthoeruuh!!!! :s;squote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iedereen hier toch, moet je dat nog vragen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Kankersletten.
Deze bwoi is net aangenomen bij de Melkweg.
Kankerfijn.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nicequote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Kankersletten.
Deze bwoi is net aangenomen bij de Melkweg.
Kankerfijn.!
Jep. Iedereen is bi op het interwebs. Zogenaamd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iedereen hier toch, moet je dat nog vragen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wie is hier bi dan? Behalve Phan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jep. Iedereen is bi op het interwebs. Zogenaamd.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Volgens mij is bijna elke vrouw wel bi, tot op zekere hoogte.quote:
De een gaat alleen minder ver dan de ander.
Ja, bijna elke vrouw vindt andere vrouwen sexy. Betekent overigens niet dat elke vrouw ook een serieuze relatie met een andere vrouw zou willen opbouwen. Die opmerking van Jajong is gewoon bullshitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij is bijna elke vrouw wel bi, tot op zekere hoogte.
De een gaat alleen minder ver dan de ander.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: