quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:02 schreef Chai het volgende:
Fas is traag. Over 1 minuut mag er een nieuwe geopend worden door iemand anders.
Nee, niet nodig, still hot. Problem?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ChipsZak. scheen ook een matras van haar stad te zijn, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:35 schreef tliciouz het volgende:
Dafuq, hoe krijg je zoiets voor elkaar.AuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vaak spijker in mn voet gekregen maar dit..
Dat kan ik nog begrijpen, maar hoe kun je zoiets nou in je voet krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
AuwHeb vaak spijker in mn voet gekregen maar dit..
Daar sta ik dan ook op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zaterdag Keizer en Hydrohomos in P60.quote:
Wat gaan we nou krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zaterdag Keizer en Hydrohomos in P60.
Ik ga er enkel heen omdat ik VIP heb.quote:
Wat denk jij nou.quote:
Hoi geile stewardessen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |