Geen zilvervlies? foei.quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:11 schreef krioro het volgende:
En zo doen we dat op dit moment:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een paar namen die daar for realz op kunnen, maar dan breek ik codes weetje.quote:
Die chick die jij gebangt had ja?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar namen die daar for realz op kunnen, maar dan breek ik codes weetje.
DM staat open voor details.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar namen die daar for realz op kunnen, maar dan breek ik codes weetje.
Ohja, fucking nice dezequote:Op donderdag 29 maart 2012 02:11 schreef krioro het volgende:
En zo doen we dat op dit moment:
[ afbeelding ]
Adembenemendquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
bt toch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Chicks die kankermakkelijk zijn worden gewoon onderling geruild als Pokémonkaartjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan nog slaat het echt nergens op. Net als die bezem/bezemina filmpjes. Al heb ik daar destijds wel als een malle om gelachen
Hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, fucking nice deze!
[..]
Adembenemend.
[ afbeelding ]
jemig de pemigquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie kent hier Joop Klepzeiker nog?
Hoezo niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Maar nee die bedoel ik niet.
Ik spreek nu niet echt uit ervaringen maar meer uit van wat ik weet van anderen. Die chicks die ik op die lijst zou zetten zijn niet per definitie chicks die ik zelf heb geknald.quote:
Chipszak ja?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ChipsZak. scheen ook een matras van haar stad te zijn, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
[..]
Chicks die kankermakkelijk zijn worden gewoon onderling geruild als Pokémonkaartjes.
Welke stad is dat daaaan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ChipsZak. scheen ook een matras van haar stad te zijn, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
[..]
Chicks die kankermakkelijk zijn worden gewoon onderling geruild als Pokémonkaartjes.
Die woont bij mij in de stad volgens mij, en alle chicks met roze haar zijn easy, naw mean.quote:
GroNiNgeNquote:
Omdat wij daar wonen tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:34 schreef Chai het volgende:
Waarom wonen alle sletjes daar. Daar wonen er toch al genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |