Komt een Anchorman II hequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef JackieBrown het volgende:
Wat staat er dan over dennis? Heb geen facebook.
Do share. Bvd.
Zo kankerchill die Facebook van m'n projectgroep @ school, nu kan ik gewoon zoveel shit wél zienquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef JackieBrown het volgende:
Wat staat er dan over dennis? Heb geen facebook.
Do share. Bvd.
Dat ook, maar ook van die oudere vrouw. Je moet elkaar toch wel kunnen vertrouwen als je zulke pics stuurt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eigenlijk sad dat ze op facebook aandacht zoekt maargoed
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo kankerchill die Facebook van m'n projectgroep @ school, nu kan ik gewoon zoveel shit wél zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No homo trouwens, bedenk ik me nu. Niet dat ik dit zo graag wil zien ofzo hè.
Deathlift or Die.
Anchorman kan niet minder dan briljant zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]hopelijk doen ze het goed, sequels zijn soms jammer. Net dat Conan filmpje gekeken
Dit ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook van die oudere vrouw. Je moet elkaar toch wel kunnen vertrouwen als je zulke pics stuurt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo kankerchill die Facebook van m'n projectgroep @ school, nu kan ik gewoon zoveel shit wél zien.
OkeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No homo trouwens, bedenk ik me nu. Niet dat ik dit zo graag wil zien ofzo hè.
Lol boefje die dennis
thanks tho![]()
Zonde wel, ik heb ook allemaal van zulke badkamer pics op mijn FB staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een split second hoopte ik op jouw FB na het lezen van die naam.
You tease.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zonde wel, ik heb ook allemaal van zulke badkamer pics op mijn FB staan.
toen ik net keek stond hij nog op 6890 ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
sowieso 7951 likes in 6 uur is crazy
Bij mij ook, toen ik de reacties gelezen had 1000 erbijquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
toen ik net keek stond hij nog op 6890 ofzo
ik ben gestopt met die reacties lezen nadat iedereen zei 'ik ken je niet maar....'quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij ook, toen ik de reacties gelezen had 1000 erbij
quote:
Echt he, alles vind ze eng.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Juminelle het volgende:
DIe blonde pussy vind ik echt hinderlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |