Whehe, freaky!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef junamii het volgende:
[..]
[..]
Wauw, echt té toevallig dit. Ik zei dit dus vanmiddag tegen m'n vriendin, wij kwamen er ook niet op. Maar inderdaad Nordstrom dus
Jumi heb je trouwens DH al gezien? Ik heb het nu al 2 weken niet gekeken omdat ik geen tijd heb gehad
06.30 en ik kan me echt niet ziekmeldenquote:
Ghehe ja ik ook, ben twee weken bezig geweest met tentamens en zo dus heb echt geen tijd gehad. Dit weekend inderdaad inhalen allesquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, freaky!
Nope, heb het al een tijdje niet gekekenKomende week ga ik alles weer inhalen
Jammer, maar heb ik ook een keer gedaan, vrijdag uit, 7 uur werken, zaterdag weer uit. En dat zonder drugs ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:24 schreef junamii het volgende:
[..]
06.30 en ik kan me echt niet ziekmeldende afgelopen weken vaak iemand anders ook laten werken, dus ik moet wel
[..]
Ghehe ja ik ook, ben twee weken bezig geweest met tentamens en zo dus heb echt geen tijd gehad. Dit weekend inderdaad inhalen alles
Ik ben een paar keer gewoon niet eens naar huis geweest, gewoon meteen door naar werkquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer, maar heb ik ook een keer gedaan, vrijdag uit, 7 uur werken, zaterdag weer uit. En dat zonder drugs ofzo
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:29 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer gewoon niet eens naar huis geweest, gewoon meteen door naar werkEcht nooit meer dat, ik was kapot
Maar dits gewoon echt klote, heb me twee weken de tyfus geleerd door die kuttentamens en nu kan ik niet eens uitgaan. Deze zaterdag een of andere vergadering tot laat in de avond, dus ben echt de hele dag bezig en volgende week een of andere cursus op werk ()
Ex-badmeester etha en zo, hoe gaat het met de bloemetjes leveren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo herkenbaarDat deed ik toen ik nog badmeester was (en toen ik vakkenvulde ofcourse). Nu kan ik dat echter niet meer, omdat ik moet rijden voor m'n werk.
Ja ik dacht dat badmeester/instructeur zijn chill werk was, maar dit is echt superrelax en leuk werk gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:36 schreef junamii het volgende:
[..]
Ex-badmeester etha en zo, hoe gaat het met de bloemetjes leveren?
Deze man weet teveelquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Etha maakt buit. In het weekend kan je niet met je studenten-OV naar Utrecht hè
.
Ik wil dit dus vanavond doen, maar ik twijfel. Heb eigenlijk niet zo heel veel zin maar ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik de hele avond thuisblijfquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Girlygirl talk, ik ga dit weekend helemaal naar de kelauwte2 dagen achter elkaar, hemel
Hehe drempeltje die je over moet en dan is het leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wil dit dus vanavond doen, maar ik twijfel. Heb eigenlijk niet zo heel veel zin maar ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik de hele avond thuisblijf
Ah, je neemt dus ook al geen retourtjes?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze man weet teveel
Idd, kost gewoon 5 euro per enkele reis![]()
Met korting uiteraard.[ afbeelding ]
Gewoon doen jumi. Ik ga m'n boeken nu induiken met de hoop m'n laatste tentamen morgen te halenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wil dit dus vanavond doen, maar ik twijfel. Heb eigenlijk niet zo heel veel zin maar ik weet dat ik spijt ga krijgen als ik de hele avond thuisblijf
Heb je MW3 alquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
Toch besloten een gamenight te houden met twee vrienden
Ja! Dit weekend even oefenen zodat je m'n ass niet gaat beatenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
Toch besloten een gamenight te houden met twee vrienden
Hahah okey nicequote:Op donderdag 29 maart 2012 23:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja! Dit weekend even oefenen zodat je m'n ass niet gaat beaten
NERD?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Cut you open and your just wide
You ain't tired, you wanna cause a riot
And who can say no to you?
Wait til they get a load of you
No shit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hell yeah babePharrell heeft wel een onmin geile voice.
Niet alleen dat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hell yeah babePharrell heeft wel een onmin geile voice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |