abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2012 @ 00:39:19 #1
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109637862

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
pi_109637901
Dan wil ik graag beginnen met een vraag, er van uitgaande dat we beiden net zo serieus zullen zijn als de ander wenst en verwacht.

Wat is vanuit Islamitisch perspectief gezien het verschil tussen jou en Mohammad als het gaat over waar jullie beiden staan, qua standpunten en claims?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 00:41:30 ]
  donderdag 29 maart 2012 @ 00:44:31 #3
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109637983
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:41 schreef Triggershot het volgende:
Wat is vanuit Islamitisch perspectief gezien het verschil tussen jou en Mohammad als het gaat over waar jullie beiden staan, qua standpunten en claims?
Je vraagt naar de bekende weg. Het essentiële verschil is dat ik geen profetische gaven claim noch mijzelf als god's boodschapper beschouw.
pi_109638013
Goedenacht heren. Even meelezen :7.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_109638026
Waarom wist ik dat je de laatste post zou proberen te kapen en daarmee een belediging in de TT zou posten. Sorry man, ik vind dit niets minder dan infantiel.
pi_109638079
a boelers wat posten jullie topic vol voordat ik mijn reactie kon posten

leuke vermakelijke, hoofdrolspeelster is O+
vond de einde wel zo abrupt eindigen, maar dat is vast omdat er een vervolgdeel komt
wat wel gaar was dat de baarden niet groeiden in de bos :')

meh, voorspelbare film
[ik ging bijna spoileren]
flinterdun verhaal, dom einde

weiger ik te zien
wtf is intouchables nou weer

leuke beelden wel :D
film om zo ff tussendoor te zien
wel okayish, gewoon kijken verder niet denken

het idee is leuk, maar er zijn echt zoveel clichés :')
mooie beelden, maar niet memorabel verder
maar ergerde me dus aan de clichés
het tofste aan de film was die ene hond, woola dacht ik
ik wil daar ook eentje van

okay film voor een vrije dag
verwacht er niet veel van
je ziet hem en that's it

gare voorspelbare gare film

jennifer aniston :r
film is zo: aanloop en verhaal 85%, 10% hoogtepunt, 5% happy ending :')
echt typisch goedkope amerikaanse humor
niets voor mij

reactie filmindustrie: winnaar van 5 oscars
reactie yavuz: in slaap vallen tijdens het kijken :')

O+
prima film, hele mooie beelden
leuk om te zien hoe er vroeger films gemaakt werden trouwens

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 00:49:58 ]
  donderdag 29 maart 2012 @ 00:48:56 #7
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109638096
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:46 schreef Arcadia het volgende:
Waarom wist ik dat je de laatste post zou proberen te kapen en daarmee een belediging in de TT zou posten. Sorry man, ik vind dit niets minder dan infantiel.
Aldus de man die zich over allerlei infantiele zaken druk maakt. Ja, weer een persoonlijke aanval. Ik probeerde niet de laatste post te kapen, maar ik zag simpelweg dat er nog één reactie mogelijk was en dat de beschikbare ruimte, namelijk nog één reactie, veel te klein is voor een 'serieuze discussie'. Niet achter elke boom een vijand zoeken.
pi_109638104
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:44 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je vraagt naar de bekende weg. Het essentiële verschil is dat ik geen profetische gaven claim noch mijzelf als god's boodschapper beschouw.
Precies het antwoord waar ik op hoopte inderdaad, jij die zo een onderscheid zou maken.

Dat gezegd hebbende, wanneer moslims daar van uitgaan, dat Mohammed inderdaad een profeet is van een god, met een opdracht als boodschapper en jij niet.

Hoe zijn de door jou geïntroduceerde termen, subjectieve waardeoordelen, dan relevant voor wat en waarmee god zich zou bezighouden? Iaw: Jij vindt het wel / niet eten van varkensvlees een futiliteit, geneuzel, dat zijn niet gedeelde definities voor de moslims, maar jouw eigen.

Door je eigen opvattingen op te leggen als algemeen perceptie en dat dan futiliteit te noemen, prima, maar het eindigt waar iemand anders subjectiviteit begint, waarin ze allesbehalve geneuzel zijn, hoe de mens leeft, dat bedoelde ik met relevantie.
pi_109638233
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:48 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Aldus de man die zich over allerlei infantiele zaken druk maakt. Ja, weer een persoonlijke aanval. Ik probeerde niet de laatste post te kapen, maar ik zag simpelweg dat er nog één reactie mogelijk was en dat de beschikbare ruimte, namelijk nog één reactie, veel te klein is voor een 'serieuze discussie'. Niet achter elke boom een vijand zoeken.
Drie posts op het einde, terwijl je daarvoor telkens nooit een dubbel post deed? Je kan trouwens ook reacties gewoon hier weer quoten, maar daar ben jij je vast al bewust van. Ik heb je in ieder geval weinig meer te zeggen, iemand die via Twitter toenadering zoekt bij Ahsan Jami en hem op gelijk voet stelt met zichzelf is wat mij betreft al niet serieus te nemen. Vooral jouw toenadering voor een discussie kan ik niet classificeren als iets wat je niet beledigend kan opvatten.
pi_109638266
jullie zijn homosensueel
pi_109638278
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
jullie zijn homosensueel
ga je rom updaten man.
  donderdag 29 maart 2012 @ 00:59:58 #12
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109638348
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Triggershot het volgende:
Hoe zijn de door jou geïntroduceerde termen, subjectieve waardeoordelen, dan relevant voor wat en waarmee god zich zou bezighouden? Iaw: Jij vindt het wel / niet eten van varkensvlees een futiliteit, geneuzel, dat zijn niet gedeelde definities voor de moslims, maar jouw eigen.

Door je eigen opvattingen op te leggen als algemeen perceptie en dat dan futiliteit te noemen, prima, maar het eindigt waar iemand anders subjectiviteit begint, waarin ze allesbehalve geneuzel zijn, hoe de mens leeft, dat bedoelde ik met relevantie.
Wat mij betreft zijn alle geïntroduceerde termen subjectieve waardeoordelen. Waarom? Nietzsche's uitleg over de 'waarheid' komt daar wat mij betreft het beste in de buurt van. Namelijk; de waarheid is een 'illusie waarvan men vergeten is dat het een illusie is'. Een 'absoluut' perspectief is onmogelijk: alle observaties en oordelen zijn door de mens bemiddeld. Dat gezaghebbende is het wat mij betreft dan ook volkomen irrelevant welke definities wel of niet door moslims worden gedeeld. Voor zover je überhaupt dus over 'gedeelde' definities in het leven kan spreken. Dat betwijfel ik ten zeerste. En natuurlijk is het subjectief en ongefundeerd, alles is slechts gebaseerd op wat IK gadesla en hoe ik de dingen ervaar.
  donderdag 29 maart 2012 @ 01:03:12 #13
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109638422
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:54 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb je in ieder geval weinig meer te zeggen, iemand die via Twitter toenadering zoekt bij Ahsan Jami en hem op gelijk voet stelt met zichzelf is wat mij betreft al niet serieus te nemen.
Wat? Toenadering zoekt tot Ehsan Jami op Twitter? Ik zie Jami als een intellectueel lichtgewicht die überhaupt niets te zoeken heeft in de politiek noch heb ik hem ooit op iets zinnigs betrapt.
pi_109638499
ehsan jami de nigger
And remember, respect is everything!
pi_109638528
quote:
4s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:59 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat mij betreft zijn alle geïntroduceerde termen subjectieve waardeoordelen. Waarom? Nietzsche's uitleg over de 'waarheid' komt daar wat mij betreft het beste in de buurt van. Namelijk; de waarheid is een 'illusie waarvan men vergeten is dat het een illusie is'. Een 'absoluut' perspectief is onmogelijk: alle observaties en oordelen zijn door de mens bemiddeld. Dat gezaghebbende is het wat mij betreft dan ook volkomen irrelevant welke definities wel of niet door moslims worden gedeeld. Voor zover je überhaupt dus over 'gedeelde' definities in het leven kan spreken. Dat betwijfel ik ten zeerste. En natuurlijk is het subjectief en ongefundeerd, alles is slechts gebaseerd op wat IK gadesla en hoe ik de dingen ervaar.
Deels mee eens, deels mee oneens, er is namelijk een groot verschil tussen gedeelde subjectieve waardeoordelen, een collectieve, voor de moslimwereld en één die vanuit een buitenstaander (nofi) wordt gebracht.

Als je zegt van god houdt zich bezig met futiliteiten, dan is dat vanuit een visie van de gelovige te verwerpen als incorrect, daar dat godsdienst juist draait om een persoonlijke band met god in de wereld en het hiernamaals en verliezen dan externe waardeoordelen haar relevantie. Het wordt net geen welles-nietes, omdat de termen niet algemeen toepasbaar zijn, niet vanaf kant X of Y.

Exact, juist dat het irrelevant is, maakt het mijn inziens een faalargument als reactie op waar de gelovige(n) voor staan, als je zegt dat het een persoonlijke opvatting is, dan ga ik het inderdaad meer zien als een mening, waar ik weinig tegen heb in te brengen.

Wat betreft 'de' waarheid en absolutisme ben ik het met je eens, er is teveel diversiteit onder de moslims of welk ander religie dan ook om de relevante groepen zodanig te keuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 01:11:33 ]
pi_109638540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat? Toenadering zoekt tot Ehsan Jami op Twitter? Ik zie Jami als een intellectueel lichtgewicht die überhaupt niets te zoeken heeft in de politiek noch heb ik hem ooit op iets zinnigs betrapt.
Ik moest daar ook even mijn hoofd krabben idd :')
pi_109638603
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:

[ afbeelding ]

weiger ik te zien
wtf is intouchables nou weer
Ik kan je 'Intouchables' wel aanraden. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal trouwens.
pi_109638636
Wat is er aan de hand met Ehsan Jami?
pi_109638661
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:13 schreef Doler12 het volgende:
Wat is er aan de hand met Ehsan Jami?
Aryamehr heeft contact met hem opgenomen via Twitter en sympathie getoond voor zijn inzet, aldus Arcadia.
pi_109638675
Ik ben Ehsan al een paar keer bij ons op de campus tegengekomen. Hij schijnt bestuurskunde te studeren.
pi_109638684
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben Ehsan al een paar keer bij ons op het campus tegengekomen. Hij schint daar bestuurskunde te sturen.
Ja dat klopt.
pi_109638686
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben Ehsan al een paar keer bij ons op het campus tegengekomen. Hij schint daar bestuurskunde te sturen.
Ik stop.
pi_109638702
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je hebt ooit je Twitteraccount hier gedeeld op het forum en ik had gewaagd om de geschiedenis te bekijken, link het even en dan zal ik je het laten zien ;). Je hebt uiteraard de kans om alles te verwijderen en niet te linken óf je linkt het niet, jouw keuze. Ik weet echter wat jij hebt gedaan en daar is geen ontkomen aan. Dat jouw mening over hem is veranderd is niet relevant.
pi_109638707
Ik heb m'n zin al geëdit.
pi_109638739
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Je hebt ooit je Twitteraccount hier gedeeld op het forum en ik had gewaagd om de geschiedenis te bekijken, link het even en dan zal ik je het laten zien ;). Je hebt uiteraard de kans om alles te verwijderen en niet te linken óf je linkt het niet, jouw keuze. Ik weet echter wat jij hebt gedaan en daar is geen ontkomen aan. Dat jouw mening over hem is veranderd is niet relevant.
Volgens mij had ik zijn twitter inderdaad gezien, maar het leek meer dat hij ruzie had met Jami :')
  donderdag 29 maart 2012 @ 01:20:37 #26
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109638759
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik heb ooit Jami gewezen op het feit dat hij geen nakomeling van Alexander de Grote kan zijn en voor zover zijn historische kennis dus wel weer terug naar school kan gaan. Jij schaart dat onder een toenadering? :')
pi_109638807
Ehsan Jami: Zorg dat Iran een bondgenoot wordt van het Westen
quote:
Een oud gezegde luidt: “Als u een slang wilt doden, gebruik dan niet uw handen. Maak liever gebruik van de hand van uw vijanden om de slang te doden”. Dit is de Islamitische doctrine geweest sinds haar ontstaan. Dat zien we nu ook terug in de ‘koude oorlog’ die Iran met zowel de Verenigde Staten als Israël voert. De moellahs in Teheran gebruiken de handen van Hamas, Syrië en Hezbollah om de slangen in de VS en Israël te doden; proxy warfare.

Terecht acht de VS het islamitische regime een reële bedreiging voor de internationale vrede en veiligheid, maar helaas ontbreekt een juist en adequaat beleid in de richting van die dreiging. Ik geloof niet dat de regering van de Verenigde Staten, of die nu onder leiding van Democraten of Republikeinen staat, een politieke verandering in Iran wil. De groei van de wapenmarkt is tenslotte volkomen afhankelijk van het bestaan van een bedreiging van die internationale vrede en veiligheid.

Geen oorlog maar sancties
Het is dus duidelijk dat de VS, maar zeker ook de Europese Unie, geen regime change in Iran willen. Wat ze echt willen bereiken is door middel van de economische sancties en psychologische oorlogvoering het islamitisch regime dwingen om enkele van haar regionale ambities op te geven. De oude en hedendaagse politieke geschiedenis in Iran laat zien dat een regime change altijd middels interventie van een vreemde mogendheid is bewerkstelligd (uiteraard met uitzondering van de revolutie in 1979, die later is gekaapt door de islamisten).

Het Iraanse regime is onhoudbaar: het Westen is het regime zat en het Iraanse volk in Iran accepteert het regime ook niet meer. Er zijn slechts twee scenario’s voor Teheran mogelijk: er ontstaat een revolutie of er volgt buitenlandse interventie. Voor de ineenstorting van het Iraanse regime moet de EU een plan van aanpak klaar hebben of ontwikkelen met betrekking tot de Iraanse oppositie. Helaas kent Iran op dit moment geen legitieme oppositie, slechts een aantal splintergroeperingen die niet serieus te nemen zijn en soms zelfs op de internationale terroristenlijst staan. Het is voor het Westen lastig om te weten wie men moet vertrouwen en steunen. Het is daarom van essentieel belang dat de EU een soort van ‘overgangsraad’ naar Libisch voorbeeld in het leven roept. De Verenigde Staten zijn hiermee al begonnen en hebben de National Iranian-American Council opgericht. Deze organisatie is zeer prominent in Washington en houdt zich bezig met Iraans-Amerikaanse betrekkingen.

Europa moet ook Iran-beleid ontwikkelen
Het is belangrijk dat de EU haar eigen beleid richting het Iranese regime gaat ontwikkelen. Laten we niet de fout maken die we in Irak hebben gemaakt, namelijk onvoorbereid een regime change steunen en bewerkstelligen zonder enige vorm van een politiek alternatief. De EU moet een eigen koers ontwikkelen. De Iraniërs in Iran zijn over het algemeen pro-Westers en hebben geen boodschap aan ‘dood aan Israel’ of ‘dood aan de VS’. We moeten zorgen dat een toekomstig bewind in Iran een bondgenoot is voor het Westen.

Maar hoe? Om te beginnen met een Iranian-European Council. Hierin zullen prominente Iraniërs, politici, experts en EU-afgevaardigden zitting nemen met als hoofdtaak beleid ten aanzien van Iran op te stellen. Hiermee bereiden we de lidstaten voor op een regimeverandering in Iran en ontstaat er draagvlak op dit gebied. Het is tijd dat Europa een einde maakt aan haar onderlinge verdeeldheid en haar eigen, strenge, buitenlandsbeleid ten aanzien van Iran gaat implementeren. Maar dan dit keer met samenwerking met de mensen waar het om gaat: de Perzen.
http://www.dejaap.nl/2012(...)d&utm_medium=twitter
pi_109638822
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik heb ooit Jami gewezen op het feit dat hij geen nakomeling van Alexander de Grote kan zijn en voor zover zijn historische kennis dus wel weer terug naar school kan gaan. Jij schaart dat onder een toenadering? :')
Linkje naar je twitter, mag ook via DM? Ik weet nog goed dat je zei, "Ik ben net zoals jou een nihilistische, dit dat zus zo", rest heb ik niet goed meer onthouden.
  donderdag 29 maart 2012 @ 01:27:58 #29
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109638865
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Linkje naar je twitter, mag ook via DM? Ik weet nog goed dat je zei, "Ik ben net zoals jou een nihilistische, dit dat zus zo", rest heb ik niet goed meer onthouden.
Die Tweet kan ik mij niet herinneren. Ik heb inderdaad een Twitteracount, enkel aangemaakt destijds om de opstand in Iran te volgen en daarna om een beetje te trollen, maar hier:

https://twitter.com/#!/Surenass
pi_109638899
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:27 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Die Tweet kan ik mij niet herinneren. Ik heb inderdaad een Twitteracount, enkel aangemaakt destijds om de opstand in Iran te volgen en daarna om een beetje te trollen, maar hier:

https://twitter.com/#!/Surenass
Zit jij nou serieus ruzie te maken met een faalrapper over het Nederlands? :')
  donderdag 29 maart 2012 @ 01:32:43 #31
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109638926
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zit jij nou serieus ruzie te maken met een faalrapper over het Nederlands? :')
Hij kwam even wijs doen omdat ik een woord niet had gebruikt in mijn Tweet. Hij heeft waarschijnlijk het concept van dit hele Twittergebeuren over het hoofd gezien.
pi_109638961
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:32 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Hij kwam even wijs doen omdat ik een woord niet had gebruikt in mij Tweet. Hij heeft waarschijnlijk het concept van dit hele Twittergebeuren over het hoofd gezien.
Serieus, wat een randdebiel. uberhaupt via twitter iemands taal corrigeren :')
pi_109639052
Ik blijf het toch mooi vinden, zo groene wilde halsbandparkiet in Nederland!

pi_109639062
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:32 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Hij kwam even wijs doen omdat ik een woord niet had gebruikt in mijn Tweet. Hij heeft waarschijnlijk het concept van dit hele Twittergebeuren over het hoofd gezien.
Ik bied bij deze mijn excuses aan over het Twitter-gebeuren, ik kan het niet terugvinden.
  donderdag 29 maart 2012 @ 01:42:52 #35
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109639071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Serieus, wat een randdebiel. uberhaupt via twitter iemands taal corrigeren :')
Ach, hij moest even 'tof' doen en de moraalridder spelen. Los gezien van dat is die hele Twitter-gebeuren best triest. Hoe vaker ik erop kom, hoe 'rechtser' ik word. Wat een boel moraalridders en gevaarlijke idioten lopen er toch rond. Van die mensen die menen de morele waarheid in pacht te hebben, maar tegelijkertijd dreigen aangifte de toen tegen dingen als 'onfatsoenlijkheid'. Op dat soort momenten denk ik dan aan: hoe zwaar hebben die mensen het wel niet dat iemand als Wilders 'deel' uitmaakt van de regering en hoe leven ze elke dag met die gegeven.
pi_109639076
arya, waarom zo'n felle toon tegen de islam? ook al ben je geen moslim. je zou dan denken dat je alles met de islam achter je laat, inclusief negatieve uitspraken.
  donderdag 29 maart 2012 @ 01:46:37 #37
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109639127
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:43 schreef killfrenzy het volgende:
arya, waarom zo'n felle toon tegen de islam? ook al ben je geen moslim. je zou dan denken dat je alles met de islam achter je laat, inclusief negatieve uitspraken.
Waarom niet? De reden van die felheid is precies de reden die mensen destijds hadden om het christendom aan te vallen.
pi_109639143
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:46 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Waarom niet? De reden van die felheid is precies de reden die mensen destijds hadden om het christendom aan te vallen.
van mij mag het hoor, geen probleem. ben alleen benieuwd naar je reden erachter. geloven je ouders wel in een god of is dat allemaal "vrij" gelaten.

:)
  donderdag 29 maart 2012 @ 01:54:11 #39
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109639197
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:48 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

van mij mag het hoor, geen probleem. ben alleen benieuwd naar je reden erachter. geloven je ouders wel in een god of is dat allemaal "vrij" gelaten.

:)
Ouders geloven niet, iig mijn moeder niet. Met mijn vader heb ik geen contact dus ik weet niet hoe hij daarover in het leven staat. De reden ervan, geen idee. Het gebrek aan enig vorm van intelligentie in het geloof wellicht en de wrede zaken die in het geloof genoemd worden of voorkomen.
pi_109644258
Man, ik dacht ik ga het topic eens teruglezen.. Dat viel ff tegen :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:05:02 #41
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109644365
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nooit teruglezen. :Y
pi_109644478
Hahaha, het was wel interessant hoor, maar moeilijk doorheen te komen :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_109644519
Maar nog even fyi: vrouwen zeuren nooit!

:X
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:11:06 #44
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109644581
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar nog even fyi: vrouwen zeuren nooit!

:X
Was dat maar zo. O+
pi_109644626
Ik heb nog nooit gezeurd :@
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:12:55 #46
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109644654
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb nog nooit gezeurd :@
Ik heb het niet over jou, maar over de vrouwen irl.
pi_109644686
Ook irl zeur ik niet...

Wow, ik ben gewoon de ideale vrouw! *O*
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:15:31 #48
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109644761
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ook irl zeur ik niet...

Dat zullen we nog wel zien. }) >:)
pi_109644817
:o hoe dan :@
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:20:06 #50
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109644920
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
:o hoe dan :@
Wat denk jezelf?
pi_109644937
Tell me.. :D
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:20:35 #52
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109644941
Ik ga ff slapen. Te vroeg wakker geworden denk ik.
pi_109644971
Lekker hooooor! Truste!
pi_109645005
Dan ga ik maar eens hersendodende MTV programmas kijken... O+
pi_109648357
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
was kennelijk weer een klassiek arya heeft een "onderbouwde" mening over de islam non-discussie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_109648688
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dan ga ik maar eens hersendodende MTV programmas kijken... O+
Serieus? Op een klaarlichte prachtige dag ga jij MTV kijken..? Ik heb de tv al de hele tijd aan op RTL7.. :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_109648730
Zo prachtig is het niet.
pi_109648974
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Serieus? Op een klaarlichte prachtige dag ga jij MTV kijken..? Ik heb de tv al de hele tijd aan op RTL7.. :')
Waar heb je het over? Het is koud en bewolkt.
pi_109649138
quote:
17s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:41 schreef Doler12 het volgende:
Ik blijf het toch mooi vinden, zo groene wilde halsbandparkiet in Nederland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*;
pi_109651448
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Het is koud en bewolkt.
Kom eens onder je steen vandaan.. Hier is het lekker mooi weer vriend.. :')
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_109651459
En zowiezoo MTV.. _O- _O-
Quote van Tjabbo:
pi_109651471
Zowiezo zowiezoo TV.. :') Ik gebruik hem alleen om zijn Youtube en Break App.. _O-
Quote van Tjabbo:
pi_109651656
quote:
'Meisje pleegt zelfmoord om internetgeruchten'
Laatste update: 29 maart 2012 11:10

AMSTERDAM - Een 13-jarig meisje heeft woensdagavond in Pijnacker zelfmoord gepleegd.

Dat bericht het Algemeen Dagblad. Volgens de krant zou het meisje zich van het leven hebben beroofd, omdat er geruchten over haar op internet zouden staan. Die geruchten werden tot nu toe niet bevestigd.

De politie heeft de zelfmoord wel bevestigd, aldus het AD.

Het meisje zou op een zogenaamde bangalijst staan. Op deze lijst, die door scholieren wordt doorgestuurd, worden klasgenootjes gerangschikt naar een verzonnen mate van zedeloosheid.

Bron: NU.nl.
:{.

Trieste ontwikkelingen allemaal.
pi_109652270
Als dit geen Turkse vogel is...

SPOILER
pi_109652466
Tijdens een vakantie in Turkije trokken we de bergen in met een paar familieleden om te jagen. We hadden 1 geweer bij ons, en wilden eigenlijk ons eten vangen en gelijk opeten maar er was geen dier te bekennen. Dus plaatsten wij een blikje op een rots ofzo, en schoten omstebeurt om te bepalen wie het beste kan mikken. Toen ik op een gegeven moment aan de beurt was nestelde zich toevallig een vogel binnen schietafstand. Het blikje zat op een rots op zo'n 50 meter afstand, terwijl het vogeltje daarachter op een iets hoger gelegen rotsje stond. Maar de vogel was zo klein dat er weinig eetbaar vlees zou overblijven als ik hem met zou neerhalen. Aan de andere kant stond prestige op het spel. Missen is gezichtsverlies, raken is stijgen op de sociale ladder (at, vur, övun :P ).

De vogel had ik al in het vizier, terwijl ik hoopte dat de vogel zou wegvliegen, maar hij bleef op zijn plek. Om nog wat tijd te winnen draaide ik mij om naar mijn neven (ik stond op een hoge rots, zij een beetje achter mij) en vroeg hen of het niet zielig was. Omdat ik per ongeluk ook de loop van het geweer naar hun toe had omgedraaid schreeuwden zij dat ik moest oppassen. :o (in ons dorp was al eens een jongen door zijn beste vriend doodgeschoten omdat ze dachten dat het geweer leeg was. Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn).

Ik draaide me om naar de vogel, die nog steeds achteloos om zich heen tuurde. Het vogeltje stond weer precies op mijn vizier, maar net voordat ik de trekker overhaalde miste ik express door de loop van het geweer iets omhoog te trekken. De kogel trof de rotswand op zo'n 20 cm boven het vogeltje dat toen eindelijk wegvloog.

Als straf werden mijn lange haren geknipt, peukjes uitgedrukt op mijn lichaam, pek en veren aangebracht, en moest ik lopend terug naar huis (ipv ezel). Ach ja.
pi_109652883
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef Bilge het volgende:
Als dit geen Turkse vogel is...

SPOILER
:').

Welke vogel is dat?
pi_109653780
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welke vogel is dat?
Geluksvogel. oO<
Officiële naam = Incastern.
pi_109654203
Ik heb nog altijd in me hoofd zitten dat een of andere buizerd/arend (idk in ieder geval een enorm groot beest met vleugels) in ons dorp ergens in Ardahan een duikvlucht nam om vervolgens vlak voor mijn en me vaders neus een kip mee te nemen.

Me vader besloot hem achterna te rennen want die zag hem al aankomen van boven. Hij had hem bijna, altans zo leek het.

Echt heel indrukwekkend O+
pi_109654681
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ook irl zeur ik niet...

Je zegt 3 keer dat je niet zeurt. Dat is zeuren.
pi_109654707
Owja, Rotterdam is echt :'), sfeerloze kutstad. Wel mooie meisjes overal _O_
pi_109654821
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 13:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

:{.

Trieste ontwikkelingen allemaal.
Is best triest inderdaad, een slet zijn op je 13e :').
pi_109655197
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Is best triest inderdaad, een slet zijn op je 13e :').
Ja, want jongens overdrijven nooit en patsers spreken de volledige waarheid. :').

Wel weer opmerkelijk dat je met zulk verweer komt, zelfs wanneer er iemand is gestorven.
pi_109655210
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
Uit welke stad kom jij?
pi_109655337
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Blocko het volgende:
Ik heb nog altijd in me hoofd zitten dat een of andere buizerd/arend (idk in ieder geval een enorm groot beest met vleugels) in ons dorp ergens in Ardahan een duikvlucht nam om vervolgens vlak voor mijn en me vaders neus een kip mee te nemen.

Me vader besloot hem achterna te rennen want die zag hem al aankomen van boven. Hij had hem bijna, altans zo leek het.

Nog iemand die uit Doğu Anadolu komt? :o.

Wereld was leuker toen we kleiner waren. O_+. Vaders en moeders zijn dan echt helden, ja.
pi_109655411
quote:

Chickies hosseleeeeeen. :') :P

Als ie een kip kan optillen, moet het wel een flinke vogel zijn geweest.
pi_109655442
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Uit welke stad kom jij?
Roosendaal.
pi_109655623
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Roosendaal.
Hebben ze daar al internet?
pi_109655723
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:32 schreef Bilge het volgende:

[..]

Hebben ze daar al internet?
Wij hadden hier glasvezel als een van de eersten in NL.
pi_109656107
In Haarlem hebben we nog steeds geen glasvezel. :N ;( :'( http://www.haarlemopglas.nl/
pi_109656186
Toch verkies ik Haarlem boven het boerengat daar buiten.
pi_109656263
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Roosendaal.
Patat of friet?
pi_109656287
Waar heb je glasvezel voor nodig man. :').
pi_109656325
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef Bilge het volgende:

[..]

wrm noem je ze vader vogle
pi_109656403
quote:

Yeah, nog een oost turk hier.
pi_109656609
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Patat of friet?
Friet.
pi_109656782
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

wrm noem je ze vader vogle
Arend en buizerd zijn mannelijke woorden, die je met hij/ ie kan duiden?
pi_109656841
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:52 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Friet.
pi_109658732
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nog iemand die uit Doğu Anadolu komt? :o.

Wereld was leuker toen we kleiner waren. O_+. Vaders en moeders zijn dan echt helden, ja.
Tabi jongeh Ardahan4evur :').

quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef Bilge het volgende:

[..]

Wmja ging niet goed dus :)
pi_109658854
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef zarGon het volgende:
Waar heb je glasvezel voor nodig man. :').
Aha een of andere Cihan (weet niet exact is alweer een paar weken geleden) kwam aan de deur om glasvezel te verkopen.

Volgens Cihan was vodafone de beste en moesten we daarom overstappen van Ziggo (Hij wist zelfs het pakket dat we hadden :O). Cihan was echter niet op de hoogte van het feit dat we morgen een snelheidsverhoging naaaar 50Mbit per seconde krijgen. Maar als een echte Turk besloot Cihan gewoon in discussie te gaan. Dus echt heel succesvol was hij niet.

HIj vroeg trouwens ook meermaals naar de "hoofdbewoner" toen hij merkte dat die aan mij niets kwijt kon :').

Enne als je dit leest Cihan: Slm Cihan nbr?
pi_109659151
quote:
5s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
Tsssss.. Ik ben straks weer in Roosendaal, die sfeerloze kutstad :')
pi_109660875
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Roosendaal :')

Een en al sletjes man :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 17:36:32 ]
pi_109661138
Iemand gaat nu dawkins posten.
pi_109662003
Watte?
pi_109662066
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 15:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, want jongens overdrijven nooit en patsers spreken de volledige waarheid. :').

Wel weer opmerkelijk dat je met zulk verweer komt, zelfs wanneer er iemand is gestorven.
Neem mijn comment vooral serieus. Ik maar denken dat :') het al duidelijk maakte.
pi_109664303
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Watte?
pi_109665181
"Remember what risk the nations of Europe ran, not so many centuries ago of being overwhelmed by the Turks, and how ridiculous such an idea now is! The more civilised so-called Caucasian races have beaten the Turkish hollow in the struggle for existence. Looking to the world at no very distant date, what an endless number of the lower races will have been eliminated by the higher civilised races throughout the world."
pi_109668515
quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2012 19:39 schreef Bilge het volgende:
"Remember what risk the nations of Europe ran, not so many centuries ago of being overwhelmed by the Turks, and how ridiculous such an idea now is! The more civilised so-called Caucasian races have beaten the Turkish hollow in the struggle for existence. Looking to the world at no very distant date, what an endless number of the lower races will have been eliminated by the higher civilised races throughout the world."
Wat is dat nou weer voor gare vergelijking :'). Deze komt van Dawkins?
pi_109675334
Er komt zo een docu over een Hollandse vrouw op Ned2 die naar :') Iran :') gaat :D
Zou zij zich thuis voelen? daar zo, tussen de blanken? :P
pi_109681167
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Wil jij fittie. Was trouwens op Turkse consulaat, was zo meisje die op jou leek. Zat hele tijd te staren. Ik dacht, zit ze nou te staren omdat het Jaleesa is en mij herkent. Maarja, toen ik dichterbij kwam, was het niet jij. Meisje zwom volgens mij in parfum, werd zo benauwend elke keer als ze langsliep :r.

En hoezo is Roosendaal sfeerloos? Dit is waar de eckte bazen zitten van Nederland.
pi_109681861
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 16:44 schreef Blocko het volgende:

[..]

Aha een of andere Cihan (weet niet exact is alweer een paar weken geleden) kwam aan de deur om glasvezel te verkopen.

Volgens Cihan was vodafone de beste en moesten we daarom overstappen van Ziggo (Hij wist zelfs het pakket dat we hadden :O). Cihan was echter niet op de hoogte van het feit dat we morgen een snelheidsverhoging naaaar 50Mbit per seconde krijgen. Maar als een echte Turk besloot Cihan gewoon in discussie te gaan. Dus echt heel succesvol was hij niet.

HIj vroeg trouwens ook meermaals naar de "hoofdbewoner" toen hij merkte dat die aan mij niets kwijt kon :').

Enne als je dit leest Cihan: Slm Cihan nbr?
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je hem de kans gaf om een discussie te voeren. Ik zou nadat ik heb aangegeven er geen behoefte aan te hebben gewoon de deur sluiten. Vooral als ik merk dat-ie hardnekkig is door o.a. te vragen naar de hoofdbewoner. :').

Mocht je films downloaden in blu-ray-kwaliteit kan ik enigszins begrijpen waarom je nóg sneller internet wil, maar anders heb je toch aan 20 mbit genoeg?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 01:34:10 ]
pi_109681867
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wil jij fittie. Was trouwens op Turkse consulaat, was zo meisje die op jou leek. Zat hele tijd te staren. Ik dacht, zit ze nou te staren omdat het Jaleesa is en mij herkent. Maarja, toen ik dichterbij kwam, was het niet jij. Meisje zwom volgens mij in parfum, werd zo benauwend elke keer als ze langsliep :r.

En hoezo is Roosendaal sfeerloos? Dit is waar de eckte bazen zitten van Nederland.
Roosendaal is gewoon een irritant tussenstation.
pi_109682058
quote:

[..]

Ik zei het omdat jij het zei :@
pi_109682075
quote:

[..]

pi_109682174
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 01:50 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik zei het omdat jij het zei :@
Oog om oog, tand op tand? GAAN WE HET ZO SPELEN
pi_109682175
quote:

[..]

aha, jij was dus die autist die ik daar vanochtend zag.
pi_109682176
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 01:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O-
pi_109682182
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 02:05 schreef xminator het volgende:

[..]

aha, jij was dus die autist die ik daar vanochtend zag.
Daar was inderdaad een autist, helaas ben ik die persoon niet.
pi_109682201
Btw. waarom gaan Turken met hun hele gezin naar het consulaat? Denken ze dat het een gezinsuitje is oid?
pi_109682232
Nederlanders hebben kringverjaardagen die ze met z'n allen herkennen, wij Turken hebben consulaatbezoeken die we met z'n allen herkennen. O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 02:15:16 ]
pi_109682292
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 02:10 schreef xminator het volgende:
Btw. waarom gaan Turken met hun hele gezin naar het consulaat? Denken ze dat het een gezinsuitje is oid?
Bent verplicht :P
pi_109682385
Niet altijd. Altijd kom je bekende mensen tegen daar..

Vandaag waren de zaken wel goed in orde, kwam aan om 11 uur en was 11.20 klaar.
pi_109682400
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 02:44 schreef xminator het volgende:
Niet altijd. Altijd kom je bekende mensen tegen daar..

Vandaag waren de zaken wel goed in orde, kwam aan om 11 uur en was 11.20 klaar.
Ik was daar van 10 uur tot half 3 ofzo.
pi_109682405
volgende keer meet in consulaat
pi_109682417
Vanaf deel 1 : meet dit meet dat, we zitten nu 678 en nog steeds geen meet.

En android is ekt een kankergezwel, enige voordeel is gba emulator.
pi_109682569
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 02:54 schreef xminator het volgende:
_O-

quote:
En android is ekt een kankergezwel, enige voordeel is gba emulator.
waarom kankergezwel
pi_109682687
Werkt gewoon niet zo lekker als ios, mis mn iphone nu al :(
pi_109682727
Hadi iyi geceler, 2 uurtjes slapen en dan knallen.met tentamenn
pi_109682737
yeah baby

good luck
pi_109683170
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 02:54 schreef xminator het volgende:

Turken en plannen :')
pi_109685834
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 07:19 schreef xaban06 het volgende:

[..]

heel waar ja :')
pi_109685895
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 04:09 schreef xminator het volgende:
Hadi iyi geceler, 2 uurtjes slapen en dan knallen.met tentamenn
De nacht voor het tentamen leren O+ Heb ik vannacht ook gedaan :') zo maar slapen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 10:11:05 ]
pi_109686006
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 07:19 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Plannen lukt uiteindelijk nog wel, maar houden aan een gemaakte planning is écht drama. :').

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 10:11:56 ]
pi_109686066
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:07 schreef Ayca het volgende:

[..]

De nacht voor het tentamen leren O+ Heb ik vannacht ook gedaan :') zo maar slapen..
Brings back memories. O+.

Succes beiden!
pi_109687720
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 02:05 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Oog om oog, tand op tand? GAAN WE HET ZO SPELEN
Just kiddin' :@

Maarreuh, wat moet ik in godnaam op het turkse consulaat doen? :P
pi_109687886
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:10 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Just kiddin' :@

Maarreuh, wat moet ik in godnaam op het turkse consulaat doen? :P
Relatiemateriaal scoren.
pi_109688033
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Relatiemateriaal scoren.
Hahaha, nein danke
pi_109688156
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:20 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Hahaha, nein danke
wrm

wat je zoekt vind je daar hoor
pi_109688204
Ik zoek niet.. Ik wil graag gevonden worden :D
pi_109688844
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
moet je wel eerst vindbaar zijn

gewoon een keertje toevallig binnenstappen
pi_109688902
altijd samen met het interner van t-mobile
pi_109688936
ik wil die nieuwe film van tim burton en johnny depp zien
pi_109688993
dark shadows
pi_109689733
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 04:13 schreef zarGon het volgende:
yeah baby

good luck
Thanks!

quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 10:07 schreef Ayca het volgende:

[..]

Echt effectief is dat :D, nu op kantoor scriptie schrijven en vanavond eindelijk rusten.

4 tentamens in 3 dagen is te veel van het goede, voornamelijk als je in de avond blijft studeren tot 0300 _O-
pi_109689764
Fuck depp serieus kut acteur.

Gisteren Hunger games gekeken was nog verrast had er eigenlijk minder van verwacht.

geef het een 4. Had er een soort Death race + The Condemned mix gevoel bij wat niet echt positief is zeg maar :').

The vow was zelfs leuker om naar te kijken. Die geef ik een 6je.
pi_109689883
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:07 schreef xminator het volgende:

[..]

Thanks!

[..]

Echt effectief is dat :D, nu op kantoor scriptie schrijven en vanavond eindelijk rusten.

4 tentamens in 3 dagen is te veel van het goede, voornamelijk als je in de avond blijft studeren tot 0300 _O-
Damn, succes!
pi_109689954
Temple run is tof :D
pi_109690288
That awkward moment when you finish the exam in one hour when it's supposed to be 3 hours and EVERYONE is working hard...

3 maal meegemaakt...

That awkward moment when you think you did so well on an exam, tell everyone how easy that was, but end up getting a C+.
pi_109690498
Sowieso, als we zouden afspreken in Consulaat, meer dan de helft zou te laat opdagen :').
pi_109690541
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Adres? Ik zal het naar een paar Turken doorsturen, zodat ze je kunnen vinden.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 12:55:14 #140
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109691584
  vrijdag 30 maart 2012 @ 13:12:20 #142
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109691700
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:08 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Vind je dit mooi? :@
Jij niet dan?
pi_109691833
Ehm... Nee :N
  vrijdag 30 maart 2012 @ 13:18:58 #144
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109691885
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ehm... Nee :N
Deze dan?

pi_109694213
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik kan je 'Intouchables' wel aanraden. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal trouwens.
Vandaag gezien. Zeer zeker een toffe film! Eén van de leukste die ik de laatste tijd heb gezien. Heb een paar keer hard gelachen, en dan niet eens om domme dingen.

Thanks.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:40:17 #147
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109694644
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vandaag gezien. Zeer zeker een toffe film! Eén van de leukste die ik de laatste tijd heb gezien. Heb een paar keer hard gelachen, en dan niet eens om domme dingen.

Thanks.
Ik lag echt zwaar in een deuk tijdens die opera en toen hij op die auto sloeg. _O-
pi_109695768
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_109696873
Hey ZarGon, hoe is het met je, tijd niet meer gesproken juli dacht ik.

je komt toch uit Delft?
En vertel is over je liefdes geschiedenis, ben wel benieuwd wie je eigenlijk bent,
pi_109697874
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:40 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik lag echt zwaar in een deuk tijdens die opera en toen hij op die auto sloeg. _O-
Hahaha, opera was melig ja. Ik lachte het hardst bij de snor-scène. Het einde was ook leuk, de warme glimlach en de blijheid die hij uitstraalde. O+.

Al met al liep ik met een voldaan gevoel de bios uit.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:20:32 #151
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109698059
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hahaha, opera was melig ja. Ik lachte het hardst bij de snor-scène. Het einde was ook leuk, de warme glimlach en de blijheid die hij uitstraalde. O+.

Al met al liep ik met een voldaan gevoel de bios uit.
Ja, film zat echt vol met leuke humor. In een bioscoop zal hij waarschijnlijk iets vetter zijn geweest; ik had een dvdrip gedownload. Wist je overigens dat die jongen in het echt eigenlijk helemaal niet zwart is? :D

Mooie feel-good movie.
pi_109698131
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:48 schreef Gulmez het volgende:

je komt toch uit Delft?
En vertel is over je liefdes geschiedenis, ben wel benieuwd wie je eigenlijk bent,
Ik herinner geen gesprekken met jou. Wel met amenth. Jij postte ook onder zwollesjappie toch?

Ja, Delft, ja. Je laatste zin deed me "wat is deze" uitspreken. Benieuwd wie ik ben? Wat, je hebt Delft bezocht en gesproken met een aantal Turken?
pi_109698294
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja, film zat echt vol met leuke humor. In een bioscoop zal hij waarschijnlijk iets vetter zijn geweest; ik had een dvdrip gedownload. Wist je overigens dat die jongen in het echt eigenlijk helemaal niet zwart is? :D

Mooie feel-good movie.
Wat? Bedoel je Omar Sy? Hij is wel een zwarte, toch?
pi_109698468
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:18 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Deze dan?

Ook niet :@
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:30:55 #155
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109698487
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat? Bedoel je Omar Sy? Hij is wel een zwarte, toch?
Ja, ik bedoel die jongen in het echt. De rol die vertolkt wordt door Omar Sy.

pi_109698604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:30 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Oooh. De échte Driss. Got it.

Dus dat hele ik kom uit Afrika en zus zo is verzonnen voor de film? Blijkbaar doet een zwarte het beter op het doek dan een blanke. :').

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 16:35:31 ]
pi_109698631
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:30 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De artiesten zijn mooier. :@.

'Jongen'...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 16:35:55 ]
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:02:14 #158
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109699583
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oooh. De échte Driss. Got it.

Dus dat hele ik kom uit Afrika en zus zo is verzonnen voor de film? Blijkbaar doet een zwarte het beter op het doek dan een blanke. :').

Hehe inderdaad. De echte Driss was een Algerijn overigens. :P
pi_109699807
Hoe vaak ben jij eigenlijk in de bios te vinden ZarGon?
pi_109702257
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef Blocko het volgende:
Hoe vaak ben jij eigenlijk in de bios te vinden ZarGon?
Niet zo vaak hoor.

13-3 This Means War
18-3 Safe House
19-3 Project X
21-3 The Hunger Games
21-3 Wanderlust
21-03 Sen Kimsin
22-3 John Carter
23-3 Chronicle
26-3 The Artist
27-3 The Hunger Games
30-3 Intouchables
30-3 Ticket van The Haywire gehaald, maar de film niet bezocht

Laatste twee weken iets meer dan vaker. Pathé Unlimited Card! O+.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 18:18:55 ]
pi_109703791
Waarom 2x the hunger games?
pi_109703851
zG, Arena? :P
pi_109706684
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waarom 2x the hunger games?
Alleen en met zus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:08 schreef Baghdaddy het volgende:
zG, Arena? :P
Doel je op Pathé Arena? Njet, omgeving Delft, dus Den Haag (Spui / Buitenhof / Schevingen) en Delft. Het is dat er geen tramverbinding is tussen Rotterdam en Delft, anders was ik ook vaak in Schouwburgplein. (Tram naar Den Haag is gemakkelijker dan trein naar Rotterdam.)
pi_109714289
Je was dus wel positief over hunger games?

:S:S:S:S:S:S?
pi_109714767
Het was nog niet duidelijk, dus ik vul het maar voor je aan Blocko

:S :S :S :S :S
pi_109715111
Hihi
pi_109718130
Waz met jou.
pi_109718555
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Doel je op Pathé Arena? Njet, omgeving Delft, dus Den Haag (Spui / Buitenhof / Schevingen) en Delft. Het is dat er geen tramverbinding is tussen Rotterdam en Delft, anders was ik ook vaak in Schouwburgplein. (Tram naar Den Haag is gemakkelijker dan trein naar Rotterdam.)
Aha oke. Ik heb net Intouchables door jullie gekeken. Leuke film :)!
pi_109721216
Ik vond 'm ook heel leuk ja O+ ging stuk bij die snor-scene _O-
pi_109721757
Gaan jullie weleens naar Turkse feesten?
pi_109722148
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:40 schreef Blocko het volgende:
Je was dus wel positief over hunger games?

:S:S:S:S:S:S?
Die film verdient geen 4. Dan neem ik je gewoon niet serieus.
pi_109722178
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 02:17 schreef Karzai het volgende:
Alleen als ze plaatsvinden op zolders. En in mijn geval in kelders.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 02:46:49 ]
pi_109722233
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:11 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Aha oke. Ik heb net Intouchables door jullie gekeken. Leuke film :)!
Mhmm!

quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 01:47 schreef Ayca het volgende:
Ik vond 'm ook heel leuk ja O+ ging stuk bij die snor-scene _O-
Ook net gekeken? :P.
pi_109722267
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 02:17 schreef Karzai het volgende:
Net terug vsn een Turks feestje.

(>-_-)> Turkish Party <(-_-<)

<(-_-<) Aww yea (>-_-)>
pi_109722357
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:48 schreef Gulmez het volgende:

je komt toch uit Delft?
Oh, jah. Je liefdesgeschiedenis = wie je bent.
pi_109722459
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 13:44 schreef Gulmez het volgende:
nee man ik heb ruzie met ZarGon en coban *)
Blijkbaar heb ik ruzie met meneer lachstipatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 03:04:47 ]
pi_109722477
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 02:50 schreef Julis het volgende:

[..]

Net terug vsn een Turks feestje.

(>-_-)> Turkish Party <(-_-<)

<(-_-<) Aww yea (>-_-)>
't Is altijd een feestje bij Yavuz.
pi_109722484
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Blijkbaar heb ik ruzie met meneer lachstipatie.
Jij bent ook zo'n gewelddadige persoon, hè.
pi_109722531
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef Julis het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n geweldige persoon, hè.
Uyyy. Çok incesin canım.

O+.
pi_109722543
bliep bleip

[ Bericht 94% gewijzigd door Julis op 31-03-2012 03:18:44 ]
pi_109722588
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef Julis het volgende:

[..]

Jij bent ook zo'n gewelddadige persoon, hè.
Ik heb je wel een aantal blauwe plekke bezorgd, wat dat betreft ben ik een ware geweldenaar.
pi_109722592
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:13 schreef Julis het volgende:
;(. Ik wil niet met je praten op het forum. Dan voel ik me vies.
Lik ik je wel schoon.
pi_109722616
Kız, saat 4'e geliyor. Kalk yat.
pi_109722639
Waarom ik? Jij slaapt altijd eerder dan ik. Slaap dan.
pi_109722655
Okay Yavuz, zal ik doen. Jij bent de baas en ik luister braaf naar jou.
pi_109722656
WTFFFFF
pi_109722659
Dat zei ik niet.
pi_109722697
Check Yavuz nu al Julis haar plaats laten kennen.
pi_109722707
Niet! Ik zie dat niet gebeuren. :{w.
pi_109722711
Mijn UI. _O-.
pi_109722715
Yavuz is een light erkek IRL.
pi_109722716
Zie je, controle geheel kwijt. :')
pi_109722723
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:35 schreef Triggershot het volgende:
Zie je, controle geheel kwijt. :')
Niet! Alles in orde hier.
pi_109722730
Ontkenning.
pi_109722735
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:36 schreef Triggershot het volgende:
Ontkenning.
Ik kan mijn onderdanige rol goed spelen.
pi_109722738
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:37 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik kan mijn onderdanige rol goed spelen.
Baska care kalmayinca.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 03:37:54 ]
pi_109722741
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:35 schreef Julis het volgende:
Yavuz is een light erkek IRL.
Ik weeg 80 kilo. Dat is niet light. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 03:38:31 ]
pi_109722751
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Baska care kalmayinca.
Zie je, ik speel mijn rol zelfs heel goed.
pi_109722764
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

pi_109722765
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Baska care kalmayinca.
Vorige week worstelden we even om te zien wie er sterker was. Ze had me in de wurggreep en had gelukkig nog genade, het enige wat ik klaarspeelde was haar kleren kapotscheuren.
pi_109722767
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe lang ben je?
pi_109722772
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:39 schreef Julis het volgende:

[..]

Zie je, ik speel mijn rol zelfs heel goed.
Heel goed.
pi_109722774
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vorige week worstelden we even om te zien wie er sterker was. Ze had me in de wurggreep en had gelukkig nog genade, het enige wat ik klaarspeelde was haar kleren kapotscheuren.
Win-win situatie lijkt me.
pi_109722777
Turks bier smaakt dat nog een beetje?
Moi/proost
pi_109722781
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:41 schreef Julis het volgende:

[..]

Zooo, da's lang geleden. :').

*swingt en zingt mee*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 03:44:34 ]
pi_109722784
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:43 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Turks bier smaakt dat nog een beetje?
Nee, taurine in Turks bier komt van halalgeslachte dieren, PETA heeft ze nog aangeklaagd vanwege immorele brouwerij.
pi_109722791
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe lang ben je?
Hoelang is een Chinees.
pi_109722796
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe lang ben je?
.... ben ik wat?
pi_109722797
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:47 schreef Julis het volgende:

[..]

Hoelang is een Chinees.
Hoe lang zullen we nog op z'n Chinees gemarteld worden, met zo een grap.
pi_109722800
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

.... ben ik wat?
Boy, beden.
pi_109722807
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zooo, da's lang geleden. :').

*swingt en zingt mee*
Aw yeah. Dat nummer hebben we zo vaak afgespeeld in de auto toen we naar Tirabzon gingen.
pi_109722809
quote:

[..]

Hoelang is een Chinees.

Hoelang is een Mandarijn.
pi_109722813
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Boy, beden.
Male.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 03:52:07 ]
pi_109722816
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Boy, beden.
pi_109722817
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Male.
Gel Beri ya, gel beri...
pi_109722819
quote:
;(
pi_109722820
quote:

[..]

Hoelang is een Chinees.
Vrouwlijk en nat, ik zie het problleem niet.
Moi/proost
pi_109722821
1,74 mmm.
pi_109722823
Iemand had die clip nog als sig volgens mij op FOK! :')
pi_109722828
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:52 schreef zarGon het volgende:
1,74 mmm.
Valt wel mee dan toch, 80 kilo?
pi_109722831
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:52 schreef Triggershot het volgende:
Iemand had die clip nog als sig volgens mij op FOK! :')
_O-. Wel een Turk? Toch ;(?
pi_109722834
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:53 schreef Julis het volgende:

[..]

_O-. Wel een Turk? Toch ;(?
Neen :')
pi_109722837
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:52 schreef zarGon het volgende:
1,74 mmm.
Alleen als die koud is.
Moi/proost
pi_109722838
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Regular erkek. :7.
pi_109722840
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uhu :9. Zijn gewicht is gewoon goed over zijn lichaam verdeeld.
pi_109722841
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Regular erkek. :7.
Erkek dedigin iri ( Turks, zou schrijf je het toch?) Olur.
pi_109722843
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:54 schreef Julis het volgende:

[..]

Uhu :9. Zijn gewicht is gewoon goed over zijn lichaam verdeeld.
Pics :9
pi_109722848
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:54 schreef Julis het volgende:

[..]

Uhu :9. haar gewicht is gewoon goed over zijn lichaam verdeeld.
80 kilio aan klit is best zwaar hoor.
Moi/proost
pi_109722854
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erkek dedigin iri ( Turks, zou schrijf je het toch?) Olur.
Iri yarıyım, dalyan gibiyim. 8-).
pi_109722858
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Iri yarıyım, dalyan gibiyim. 8-).
Wat is dalyan? :o
pi_109722859
Dronken.
Moi/proost
pi_109722872
Wat is jullie gewicht en lengte dan?
pi_109722874
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 03:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is dalyan? :o
quote:
dalyan gibi

1. boylu boslu
"Dalyanda hamlacılar kaçıştı, deniz bir cam kadar sert ve hareketsiz." - A. Dino

Bron: Türk Dil Kurumu.
pi_109722880
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Mijn Turks gaat achteruit man, ik dacht dat het altijd 'poslu' werd genoemd. :')
pi_109722882
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:01 schreef Julis het volgende:
Wat is jullie gewicht en lengte dan?
25 cm.
pi_109722885
Neehee. Boy, beden.
pi_109722889
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn Turks gaat achteruit man, ik dacht dat het altijd 'poslu' werd genoemd. :')
Is het volgens mij ook toch?

quote:
pos
sıfat

1. sıfat Gür ve uzun (bıyık)

Bron: Türk Dil Kurumu
Hm...

Jammer dat er niet direct gelinkt kan worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 04:05:35 ]
pi_109722890
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

25 cm.
Wat een kleintje, zo groot is mijn voorhuid. :').
pi_109722891
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:03 schreef Julis het volgende:
Neehee. Boy, beden.
1.76 ( volgens ID 2008 )
76 kilo.
pi_109722892
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is het volgens mij ook toch?

[..]

Hm...

Jammer dat er niet direct gelinkt kan worden.
Maar in je eerdere citaat staat dan weer boslu, dat is een ander woord, voor iets anders weer dan? :o
pi_109722894
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat een kleintje, zo groot is mijn voorhuid. :').
Niet iedereen is gezegend hé.
pi_109722896
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

1.76 ( volgens ID 2008 )
76 kilo.
:D. Okay dan. Je hebt ook een Turkenlengte.
pi_109722897
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar in je eerdere citaat staat dan weer boslu, dat is een ander woord, voor iets anders weer dan? :o
Geen idee hoe het precies zit. :@.

'Pos' bestaat, 'bos' niet.
pi_109722899
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet iedereen is gezegend hé.
Nu nog een vrouw vinden met een grote mond.
pi_109722900
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:08 schreef Julis het volgende:

[..]

:D. Okay dan. Je hebt ook een Turkenlengte.
Mja, sorry :')
pi_109722903
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geen idee hoe het precies zit. :@.

'Pos' bestaat, 'bos' niet.
Zo heb ik het ook geleerd idd.
pi_109722906
quote:
wat is een sensagent
pi_109722907
quote:

[..]

Elimi salasam elisi.
pi_109722908
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, sorry :')
Sorry waarvoor?
pi_109722911
quote:
Dus Turk Dil Kurumu zit fout?
pi_109722912
quote:

[..]

;(. hmmm
pi_109722913
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:10 schreef Julis het volgende:

[..]

Sorry waarvoor?
Turkse lengte.
pi_109722917
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkse lengte.
Turkse lengtes zijn goed, hoor.
pi_109722925
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Elimi salasam elisi.
Ben elimi sallayınca elime sadece taşak geliyor.
pi_109722926
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:11 schreef Julis het volgende:

[..]

Turkenlengtes zijn goed, hoor.
Mwuah, ondergemiddeld.
pi_109722930
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, ondergemiddeld.
In Nederland, ja.
pi_109722931
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ben elimi sallayınca elime sadece taşak geliyor.
Dasak jonge.
pi_109722934
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:10 schreef Julis het volgende:

[..]

;(. hmmm
Niet zo sip kijken, voorhuid smaakt nergens naar.
pi_109722937
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:14 schreef Julis het volgende:

[..]

In Nederland, ja.
goddelijk in Japan.
pi_109722938
Zei m'n opa tenminste nadat-ie het na mijn sünnet proefte.
pi_109722940
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

goddelijk in Japan.
Ja. Je zult daar vast goed scoren. ;).
pi_109722941
Je excuseren om je lengte. :').
pi_109722942
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:14 schreef zarGon het volgende:
Zei m'n opa tenminste nadat-ie het na mijn sünnet proefte.
_O-.
pi_109722943
Ik woon in ijsland. en gezellig je wil niet weten.
Moi/proost
pi_109722945
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:15 schreef Julis het volgende:

[..]

Waren de meiden daar maar emo.

;(.
pi_109722946
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:15 schreef Julis het volgende:

[..]

Hoeft niet, hentai var.
pi_109722947
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:15 schreef zarGon het volgende:
Je excuseren om je lengte. :').
Niet onzeker zijn. :')
pi_109722948
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waren de meiden daar maar emo.

;(.
Ik zie het probleem niet...
Moi/proost
pi_109722949
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet onzeker zijn. :')
Onzeker zijn over je lengte. :').
pi_109722950
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:17 schreef IkDrinkNooit het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet...
Trek die slipjes omlaag dan man.
pi_109722953
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Onzeker zijn over je lengte. :').
Tevreden zijn over jezelf :')
pi_109722955
Ik ben tevreden over mezelf!
pi_109722956
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Trek die slipjes omlaag dan man.
Alweer...
Moi/proost
pi_109722957
Ik drink bier!
Moi/proost
pi_109722959
Mijn zusje is vandaag jarig.
pi_109722961
Ik moet zo autorijden ;(.
pi_109722962
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:18 schreef Julis het volgende:
Haha :')
pi_109722963
Mijn wijsvinger doet pijn.
pi_109722964
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:19 schreef Julis het volgende:
Gefeli
pi_109722965
Ik heb een smiley op mijn pleister getekend.
pi_109722966
quote:
Mijn zus is zwanger. en nu.
Moi/proost
pi_109722967
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gefeli
Dank je wel :D.
pi_109722969
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:20 schreef IkDrinkNooit het volgende:

[..]

Mijn zus is zwanger. en nu.
Snel laten trouwen!
pi_109722970
alweer oom, begin ouwe zak te worden.
Moi/proost
pi_109722971
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:20 schreef Julis het volgende:

[..]

Dank je wel :D.
Nice Yillara.
pi_109722972
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:18 schreef Julis het volgende:
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:19 schreef Julis het volgende:
Ik moet zo autorijden ;(.
quote:
Mijn wijsvinger doet pijn.
quote:
Ik heb een smiley op mijn pleister getekend.
_O-!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 04:21:33 ]
pi_109722974
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:20 schreef IkDrinkNooit het volgende:
alweer oom, begin ouwe zak te worden.
Je nick klopt aan geen van kanten.
pi_109722975
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

_O-!
Ik mis iets?
Moi/proost
pi_109722977
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nice Yillara.
*O*. Nice. 7 jaar!
pi_109722979
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je nick klopt aan geen van kanten.
Heb ik ook nooit beweert.
Moi/proost
pi_109722980
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:22 schreef Julis het volgende:

[..]

*O*. Nice. 7 jaar!
:~!
pi_109722981
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:22 schreef Julis het volgende:

[..]

*O*. Nice. 7 jaar!
:9~
pi_109722982
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

:~!
Sapik :')
pi_109722983
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:9~
Sapikkk.
pi_109722986
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sapik :')
Sensin pik.
pi_109722988
Op die leeftijd drinken ze toch ook al bier?
Moi/proost
pi_109722989
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:23 schreef Julis het volgende:

[..]

Sapikkk.
Kismet.
pi_109722990
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 04:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Sensin pik.
Niet, mijn slachtoffers zeggen van niet.
pi_109722991
en
pi_109722992
slot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')