SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je vraagt naar de bekende weg. Het essentiële verschil is dat ik geen profetische gaven claim noch mijzelf als god's boodschapper beschouw.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:41 schreef Triggershot het volgende:
Wat is vanuit Islamitisch perspectief gezien het verschil tussen jou en Mohammad als het gaat over waar jullie beiden staan, qua standpunten en claims?
Aldus de man die zich over allerlei infantiele zaken druk maakt. Ja, weer een persoonlijke aanval. Ik probeerde niet de laatste post te kapen, maar ik zag simpelweg dat er nog één reactie mogelijk was en dat de beschikbare ruimte, namelijk nog één reactie, veel te klein is voor een 'serieuze discussie'. Niet achter elke boom een vijand zoeken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:46 schreef Arcadia het volgende:
Waarom wist ik dat je de laatste post zou proberen te kapen en daarmee een belediging in de TT zou posten. Sorry man, ik vind dit niets minder dan infantiel.
Precies het antwoord waar ik op hoopte inderdaad, jij die zo een onderscheid zou maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg. Het essentiële verschil is dat ik geen profetische gaven claim noch mijzelf als god's boodschapper beschouw.
Drie posts op het einde, terwijl je daarvoor telkens nooit een dubbel post deed? Je kan trouwens ook reacties gewoon hier weer quoten, maar daar ben jij je vast al bewust van. Ik heb je in ieder geval weinig meer te zeggen, iemand die via Twitter toenadering zoekt bij Ahsan Jami en hem op gelijk voet stelt met zichzelf is wat mij betreft al niet serieus te nemen. Vooral jouw toenadering voor een discussie kan ik niet classificeren als iets wat je niet beledigend kan opvatten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aldus de man die zich over allerlei infantiele zaken druk maakt. Ja, weer een persoonlijke aanval. Ik probeerde niet de laatste post te kapen, maar ik zag simpelweg dat er nog één reactie mogelijk was en dat de beschikbare ruimte, namelijk nog één reactie, veel te klein is voor een 'serieuze discussie'. Niet achter elke boom een vijand zoeken.
Wat mij betreft zijn alle geïntroduceerde termen subjectieve waardeoordelen. Waarom? Nietzsche's uitleg over de 'waarheid' komt daar wat mij betreft het beste in de buurt van. Namelijk; de waarheid is een 'illusie waarvan men vergeten is dat het een illusie is'. Een 'absoluut' perspectief is onmogelijk: alle observaties en oordelen zijn door de mens bemiddeld. Dat gezaghebbende is het wat mij betreft dan ook volkomen irrelevant welke definities wel of niet door moslims worden gedeeld. Voor zover je überhaupt dus over 'gedeelde' definities in het leven kan spreken. Dat betwijfel ik ten zeerste. En natuurlijk is het subjectief en ongefundeerd, alles is slechts gebaseerd op wat IK gadesla en hoe ik de dingen ervaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Triggershot het volgende:
Hoe zijn de door jou geïntroduceerde termen, subjectieve waardeoordelen, dan relevant voor wat en waarmee god zich zou bezighouden? Iaw: Jij vindt het wel / niet eten van varkensvlees een futiliteit, geneuzel, dat zijn niet gedeelde definities voor de moslims, maar jouw eigen.
Door je eigen opvattingen op te leggen als algemeen perceptie en dat dan futiliteit te noemen, prima, maar het eindigt waar iemand anders subjectiviteit begint, waarin ze allesbehalve geneuzel zijn, hoe de mens leeft, dat bedoelde ik met relevantie.
Wat? Toenadering zoekt tot Ehsan Jami op Twitter? Ik zie Jami als een intellectueel lichtgewicht die überhaupt niets te zoeken heeft in de politiek noch heb ik hem ooit op iets zinnigs betrapt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:54 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb je in ieder geval weinig meer te zeggen, iemand die via Twitter toenadering zoekt bij Ahsan Jami en hem op gelijk voet stelt met zichzelf is wat mij betreft al niet serieus te nemen.
Deels mee eens, deels mee oneens, er is namelijk een groot verschil tussen gedeelde subjectieve waardeoordelen, een collectieve, voor de moslimwereld en één die vanuit een buitenstaander (nofi) wordt gebracht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn alle geïntroduceerde termen subjectieve waardeoordelen. Waarom? Nietzsche's uitleg over de 'waarheid' komt daar wat mij betreft het beste in de buurt van. Namelijk; de waarheid is een 'illusie waarvan men vergeten is dat het een illusie is'. Een 'absoluut' perspectief is onmogelijk: alle observaties en oordelen zijn door de mens bemiddeld. Dat gezaghebbende is het wat mij betreft dan ook volkomen irrelevant welke definities wel of niet door moslims worden gedeeld. Voor zover je überhaupt dus over 'gedeelde' definities in het leven kan spreken. Dat betwijfel ik ten zeerste. En natuurlijk is het subjectief en ongefundeerd, alles is slechts gebaseerd op wat IK gadesla en hoe ik de dingen ervaar.
Ik moest daar ook even mijn hoofd krabben iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat? Toenadering zoekt tot Ehsan Jami op Twitter? Ik zie Jami als een intellectueel lichtgewicht die überhaupt niets te zoeken heeft in de politiek noch heb ik hem ooit op iets zinnigs betrapt.
Ik kan je 'Intouchables' wel aanraden. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal trouwens.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
weiger ik te zien
wtf is intouchables nou weer
Aryamehr heeft contact met hem opgenomen via Twitter en sympathie getoond voor zijn inzet, aldus Arcadia.quote:
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben Ehsan al een paar keer bij ons op het campus tegengekomen. Hij schint daar bestuurskunde te sturen.
Ik stop.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben Ehsan al een paar keer bij ons op het campus tegengekomen. Hij schint daar bestuurskunde te sturen.
Je hebt ooit je Twitteraccount hier gedeeld op het forum en ik had gewaagd om de geschiedenis te bekijken, link het even en dan zal ik je het laten zienquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat? Toenadering zoekt tot Ehsan Jami op Twitter? Ik zie Jami als een intellectueel lichtgewicht die überhaupt niets te zoeken heeft in de politiek noch heb ik hem ooit op iets zinnigs betrapt.
Volgens mij had ik zijn twitter inderdaad gezien, maar het leek meer dat hij ruzie had met Jamiquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt ooit je Twitteraccount hier gedeeld op het forum en ik had gewaagd om de geschiedenis te bekijken, link het even en dan zal ik je het laten zien. Je hebt uiteraard de kans om alles te verwijderen en niet te linken óf je linkt het niet, jouw keuze. Ik weet echter wat jij hebt gedaan en daar is geen ontkomen aan. Dat jouw mening over hem is veranderd is niet relevant.
Ik heb ooit Jami gewezen op het feit dat hij geen nakomeling van Alexander de Grote kan zijn en voor zover zijn historische kennis dus wel weer terug naar school kan gaan. Jij schaart dat onder een toenadering?quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt ooit je Twitteraccount hier gedeeld op het forum en ik had gewaagd om de geschiedenis te bekijken, link het even en dan zal ik je het laten zien. Je hebt uiteraard de kans om alles te verwijderen en niet te linken óf je linkt het niet, jouw keuze. Ik weet echter wat jij hebt gedaan en daar is geen ontkomen aan. Dat jouw mening over hem is veranderd is niet relevant.
http://www.dejaap.nl/2012(...)d&utm_medium=twitterquote:Een oud gezegde luidt: “Als u een slang wilt doden, gebruik dan niet uw handen. Maak liever gebruik van de hand van uw vijanden om de slang te doden”. Dit is de Islamitische doctrine geweest sinds haar ontstaan. Dat zien we nu ook terug in de ‘koude oorlog’ die Iran met zowel de Verenigde Staten als Israël voert. De moellahs in Teheran gebruiken de handen van Hamas, Syrië en Hezbollah om de slangen in de VS en Israël te doden; proxy warfare.
Terecht acht de VS het islamitische regime een reële bedreiging voor de internationale vrede en veiligheid, maar helaas ontbreekt een juist en adequaat beleid in de richting van die dreiging. Ik geloof niet dat de regering van de Verenigde Staten, of die nu onder leiding van Democraten of Republikeinen staat, een politieke verandering in Iran wil. De groei van de wapenmarkt is tenslotte volkomen afhankelijk van het bestaan van een bedreiging van die internationale vrede en veiligheid.
Geen oorlog maar sancties
Het is dus duidelijk dat de VS, maar zeker ook de Europese Unie, geen regime change in Iran willen. Wat ze echt willen bereiken is door middel van de economische sancties en psychologische oorlogvoering het islamitisch regime dwingen om enkele van haar regionale ambities op te geven. De oude en hedendaagse politieke geschiedenis in Iran laat zien dat een regime change altijd middels interventie van een vreemde mogendheid is bewerkstelligd (uiteraard met uitzondering van de revolutie in 1979, die later is gekaapt door de islamisten).
Het Iraanse regime is onhoudbaar: het Westen is het regime zat en het Iraanse volk in Iran accepteert het regime ook niet meer. Er zijn slechts twee scenario’s voor Teheran mogelijk: er ontstaat een revolutie of er volgt buitenlandse interventie. Voor de ineenstorting van het Iraanse regime moet de EU een plan van aanpak klaar hebben of ontwikkelen met betrekking tot de Iraanse oppositie. Helaas kent Iran op dit moment geen legitieme oppositie, slechts een aantal splintergroeperingen die niet serieus te nemen zijn en soms zelfs op de internationale terroristenlijst staan. Het is voor het Westen lastig om te weten wie men moet vertrouwen en steunen. Het is daarom van essentieel belang dat de EU een soort van ‘overgangsraad’ naar Libisch voorbeeld in het leven roept. De Verenigde Staten zijn hiermee al begonnen en hebben de National Iranian-American Council opgericht. Deze organisatie is zeer prominent in Washington en houdt zich bezig met Iraans-Amerikaanse betrekkingen.
Europa moet ook Iran-beleid ontwikkelen
Het is belangrijk dat de EU haar eigen beleid richting het Iranese regime gaat ontwikkelen. Laten we niet de fout maken die we in Irak hebben gemaakt, namelijk onvoorbereid een regime change steunen en bewerkstelligen zonder enige vorm van een politiek alternatief. De EU moet een eigen koers ontwikkelen. De Iraniërs in Iran zijn over het algemeen pro-Westers en hebben geen boodschap aan ‘dood aan Israel’ of ‘dood aan de VS’. We moeten zorgen dat een toekomstig bewind in Iran een bondgenoot is voor het Westen.
Maar hoe? Om te beginnen met een Iranian-European Council. Hierin zullen prominente Iraniërs, politici, experts en EU-afgevaardigden zitting nemen met als hoofdtaak beleid ten aanzien van Iran op te stellen. Hiermee bereiden we de lidstaten voor op een regimeverandering in Iran en ontstaat er draagvlak op dit gebied. Het is tijd dat Europa een einde maakt aan haar onderlinge verdeeldheid en haar eigen, strenge, buitenlandsbeleid ten aanzien van Iran gaat implementeren. Maar dan dit keer met samenwerking met de mensen waar het om gaat: de Perzen.
Linkje naar je twitter, mag ook via DM? Ik weet nog goed dat je zei, "Ik ben net zoals jou een nihilistische, dit dat zus zo", rest heb ik niet goed meer onthouden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb ooit Jami gewezen op het feit dat hij geen nakomeling van Alexander de Grote kan zijn en voor zover zijn historische kennis dus wel weer terug naar school kan gaan. Jij schaart dat onder een toenadering?
Die Tweet kan ik mij niet herinneren. Ik heb inderdaad een Twitteracount, enkel aangemaakt destijds om de opstand in Iran te volgen en daarna om een beetje te trollen, maar hier:quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Linkje naar je twitter, mag ook via DM? Ik weet nog goed dat je zei, "Ik ben net zoals jou een nihilistische, dit dat zus zo", rest heb ik niet goed meer onthouden.
Zit jij nou serieus ruzie te maken met een faalrapper over het Nederlands?quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die Tweet kan ik mij niet herinneren. Ik heb inderdaad een Twitteracount, enkel aangemaakt destijds om de opstand in Iran te volgen en daarna om een beetje te trollen, maar hier:
https://twitter.com/#!/Surenass
Hij kwam even wijs doen omdat ik een woord niet had gebruikt in mijn Tweet. Hij heeft waarschijnlijk het concept van dit hele Twittergebeuren over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zit jij nou serieus ruzie te maken met een faalrapper over het Nederlands?
Serieus, wat een randdebiel. uberhaupt via twitter iemands taal corrigerenquote:Op donderdag 29 maart 2012 01:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij kwam even wijs doen omdat ik een woord niet had gebruikt in mij Tweet. Hij heeft waarschijnlijk het concept van dit hele Twittergebeuren over het hoofd gezien.
Ik bied bij deze mijn excuses aan over het Twitter-gebeuren, ik kan het niet terugvinden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij kwam even wijs doen omdat ik een woord niet had gebruikt in mijn Tweet. Hij heeft waarschijnlijk het concept van dit hele Twittergebeuren over het hoofd gezien.
Ach, hij moest even 'tof' doen en de moraalridder spelen. Los gezien van dat is die hele Twitter-gebeuren best triest. Hoe vaker ik erop kom, hoe 'rechtser' ik word. Wat een boel moraalridders en gevaarlijke idioten lopen er toch rond. Van die mensen die menen de morele waarheid in pacht te hebben, maar tegelijkertijd dreigen aangifte de toen tegen dingen als 'onfatsoenlijkheid'. Op dat soort momenten denk ik dan aan: hoe zwaar hebben die mensen het wel niet dat iemand als Wilders 'deel' uitmaakt van de regering en hoe leven ze elke dag met die gegeven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus, wat een randdebiel. uberhaupt via twitter iemands taal corrigeren
Waarom niet? De reden van die felheid is precies de reden die mensen destijds hadden om het christendom aan te vallen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:43 schreef killfrenzy het volgende:
arya, waarom zo'n felle toon tegen de islam? ook al ben je geen moslim. je zou dan denken dat je alles met de islam achter je laat, inclusief negatieve uitspraken.
van mij mag het hoor, geen probleem. ben alleen benieuwd naar je reden erachter. geloven je ouders wel in een god of is dat allemaal "vrij" gelaten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom niet? De reden van die felheid is precies de reden die mensen destijds hadden om het christendom aan te vallen.
Ouders geloven niet, iig mijn moeder niet. Met mijn vader heb ik geen contact dus ik weet niet hoe hij daarover in het leven staat. De reden ervan, geen idee. Het gebrek aan enig vorm van intelligentie in het geloof wellicht en de wrede zaken die in het geloof genoemd worden of voorkomen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:48 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
van mij mag het hoor, geen probleem. ben alleen benieuwd naar je reden erachter. geloven je ouders wel in een god of is dat allemaal "vrij" gelaten.
Nooit teruglezen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Man, ik dacht ik ga het topic eens teruglezen.. Dat viel ff tegen
Was dat maar zo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar nog even fyi: vrouwen zeuren nooit!
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ook irl zeur ik niet...
Wow, ik ben gewoon de ideale vrouw!
was kennelijk weer een klassiek arya heeft een "onderbouwde" mening over de islam non-discussiequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Man, ik dacht ik ga het topic eens teruglezen.. Dat viel ff tegen
Serieus? Op een klaarlichte prachtige dag ga jij MTV kijken..? Ik heb de tv al de hele tijd aan op RTL7..quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dan ga ik maar eens hersendodende MTV programmas kijken...
Waar heb je het over? Het is koud en bewolkt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Serieus? Op een klaarlichte prachtige dag ga jij MTV kijken..? Ik heb de tv al de hele tijd aan op RTL7..
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:41 schreef Doler12 het volgende:
Ik blijf het toch mooi vinden, zo groene wilde halsbandparkiet in Nederland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom eens onder je steen vandaan.. Hier is het lekker mooi weer vriend..quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het is koud en bewolkt.
quote:'Meisje pleegt zelfmoord om internetgeruchten'
Laatste update: 29 maart 2012 11:10
AMSTERDAM - Een 13-jarig meisje heeft woensdagavond in Pijnacker zelfmoord gepleegd.
Dat bericht het Algemeen Dagblad. Volgens de krant zou het meisje zich van het leven hebben beroofd, omdat er geruchten over haar op internet zouden staan. Die geruchten werden tot nu toe niet bevestigd.
De politie heeft de zelfmoord wel bevestigd, aldus het AD.
Het meisje zou op een zogenaamde bangalijst staan. Op deze lijst, die door scholieren wordt doorgestuurd, worden klasgenootjes gerangschikt naar een verzonnen mate van zedeloosheid.
Bron: NU.nl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef Bilge het volgende:
Als dit geen Turkse vogel is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Welke vogel is dat?
Je zegt 3 keer dat je niet zeurt. Dat is zeuren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ook irl zeur ik niet...
Wow, ik ben gewoon de ideale vrouw!
Ja, want jongens overdrijven nooit en patsers spreken de volledige waarheid.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Is best triest inderdaad, een slet zijn op je 13e.
Uit welke stad kom jij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
Owja, Rotterdam is echt, sfeerloze kutstad. Wel mooie meisjes overal
Nog iemand die uit Doğu Anadolu komt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Blocko het volgende:
Ik heb nog altijd in me hoofd zitten dat een of andere buizerd/arend (idk in ieder geval een enorm groot beest met vleugels) in ons dorp ergens in Ardahan een duikvlucht nam om vervolgens vlak voor mijn en me vaders neus een kip mee te nemen.
Me vader besloot hem achterna te rennen want die zag hem al aankomen van boven. Hij had hem bijna, altans zo leek het.
Echt heel indrukwekkend
Chickies hosseleeeeeen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Blocko het volgende:
Ik heb nog altijd in me hoofd zitten dat een of andere buizerd/arend (idk in ieder geval een enorm groot beest met vleugels) in ons dorp ergens in Ardahan een duikvlucht nam om vervolgens vlak voor mijn en me vaders neus een kip mee te nemen.
Me vader besloot hem achterna te rennen want die zag hem al aankomen van boven. Hij had hem bijna, altans zo leek het.
Echt heel indrukwekkend
wrm noem je ze vader voglequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Chickies hosseleeeeeen.![]()
![]()
Als ie een kip kan optillen, moet het wel een flinke vogel zijn geweest.
Yeah, nog een oost turk hier.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Blocko het volgende:
Echt heel indrukwekkend
Tabi jongeh Ardahan4evurquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog iemand die uit Doğu Anadolu komt?.
Wereld was leuker toen we kleiner waren. O_+. Vaders en moeders zijn dan echt helden, ja.
Wmja ging niet goed dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Chickies hosseleeeeeen.![]()
![]()
Als ie een kip kan optillen, moet het wel een flinke vogel zijn geweest.
Aha een of andere Cihan (weet niet exact is alweer een paar weken geleden) kwam aan de deur om glasvezel te verkopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef zarGon het volgende:
Waar heb je glasvezel voor nodig man..
Tsssss.. Ik ben straks weer in Roosendaal, die sfeerloze kutstadquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
Owja, Rotterdam is echt, sfeerloze kutstad. Wel mooie meisjes overal
Roosendaalquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tsssss.. Ik ben straks weer in Roosendaal, die sfeerloze kutstad
Neem mijn comment vooral serieus. Ik maar denken datquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want jongens overdrijven nooit en patsers spreken de volledige waarheid..
Wel weer opmerkelijk dat je met zulk verweer komt, zelfs wanneer er iemand is gestorven.
Wat is dat nou weer voor gare vergelijkingquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:39 schreef Bilge het volgende:
"Remember what risk the nations of Europe ran, not so many centuries ago of being overwhelmed by the Turks, and how ridiculous such an idea now is! The more civilised so-called Caucasian races have beaten the Turkish hollow in the struggle for existence. Looking to the world at no very distant date, what an endless number of the lower races will have been eliminated by the higher civilised races throughout the world."
Wil jij fittie. Was trouwens op Turkse consulaat, was zo meisje die op jou leek. Zat hele tijd te staren. Ik dacht, zit ze nou te staren omdat het Jaleesa is en mij herkent. Maarja, toen ik dichterbij kwam, was het niet jij. Meisje zwom volgens mij in parfum, werd zo benauwend elke keer als ze langsliepquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tsssss.. Ik ben straks weer in Roosendaal, die sfeerloze kutstad
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je hem de kans gaf om een discussie te voeren. Ik zou nadat ik heb aangegeven er geen behoefte aan te hebben gewoon de deur sluiten. Vooral als ik merk dat-ie hardnekkig is door o.a. te vragen naar de hoofdbewoner.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Aha een of andere Cihan (weet niet exact is alweer een paar weken geleden) kwam aan de deur om glasvezel te verkopen.
Volgens Cihan was vodafone de beste en moesten we daarom overstappen van Ziggo (Hij wist zelfs het pakket dat we hadden). Cihan was echter niet op de hoogte van het feit dat we morgen een snelheidsverhoging naaaar 50Mbit per seconde krijgen. Maar als een echte Turk besloot Cihan gewoon in discussie te gaan. Dus echt heel succesvol was hij niet.
HIj vroeg trouwens ook meermaals naar de "hoofdbewoner" toen hij merkte dat die aan mij niets kwijt kon.
Enne als je dit leest Cihan: Slm Cihan nbr?
Roosendaal is gewoon een irritant tussenstation.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij fittie. Was trouwens op Turkse consulaat, was zo meisje die op jou leek. Zat hele tijd te staren. Ik dacht, zit ze nou te staren omdat het Jaleesa is en mij herkent. Maarja, toen ik dichterbij kwam, was het niet jij. Meisje zwom volgens mij in parfum, werd zo benauwend elke keer als ze langsliep.
En hoezo is Roosendaal sfeerloos? Dit is waar de eckte bazen zitten van Nederland.
Ik zei het omdat jij het zeiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij fittie. Was trouwens op Turkse consulaat, was zo meisje die op jou leek. Zat hele tijd te staren. Ik dacht, zit ze nou te staren omdat het Jaleesa is en mij herkent. Maarja, toen ik dichterbij kwam, was het niet jij. Meisje zwom volgens mij in parfum, werd zo benauwend elke keer als ze langsliep.
En hoezo is Roosendaal sfeerloos? Dit is waar de eckte bazen zitten van Nederland.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
aha, jij was dus die autist die ik daar vanochtend zag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Daar was inderdaad een autist, helaas ben ik die persoon niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:05 schreef xminator het volgende:
[..]
aha, jij was dus die autist die ik daar vanochtend zag.
Bent verplichtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:10 schreef xminator het volgende:
Btw. waarom gaan Turken met hun hele gezin naar het consulaat? Denken ze dat het een gezinsuitje is oid?
Ik was daar van 10 uur tot half 3 ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:44 schreef xminator het volgende:
Niet altijd. Altijd kom je bekende mensen tegen daar..
Vandaag waren de zaken wel goed in orde, kwam aan om 11 uur en was 11.20 klaar.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:54 schreef xminator het volgende:
Vanaf deel 1 : meet dit meet dat, we zitten nu 678 en nog steeds geen meet.
waarom kankergezwelquote:En android is ekt een kankergezwel, enige voordeel is gba emulator.
Turken en plannenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:54 schreef xminator het volgende:
Vanaf deel 1 : meet dit meet dat, we zitten nu 678 en nog steeds geen meet.
De nacht voor het tentamen lerenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 04:09 schreef xminator het volgende:
Hadi iyi geceler, 2 uurtjes slapen en dan knallen.met tentamenn
Plannen lukt uiteindelijk nog wel, maar houden aan een gemaakte planning is écht drama.quote:
Brings back memories.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
De nacht voor het tentamen lerenHeb ik vannacht ook gedaan
zo maar slapen..
Just kiddin'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oog om oog, tand op tand? GAAN WE HET ZO SPELEN
Relatiemateriaal scoren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Just kiddin'
Maarreuh, wat moet ik in godnaam op het turkse consulaat doen?
Hahaha, nein dankequote:
moet je wel eerst vindbaar zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zoek niet.. Ik wil graag gevonden worden
Thanks!quote:
Echt effectief is datquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
De nacht voor het tentamen lerenHeb ik vannacht ook gedaan
zo maar slapen..
Damn, succes!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Echt effectief is dat, nu op kantoor scriptie schrijven en vanavond eindelijk rusten.
4 tentamens in 3 dagen is te veel van het goede, voornamelijk als je in de avond blijft studeren tot 0300
Adres? Ik zal het naar een paar Turken doorsturen, zodat ze je kunnen vinden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zoek niet.. Ik wil graag gevonden worden
Vind je dit mooi?quote:
Vandaag gezien. Zeer zeker een toffe film! Eén van de leukste die ik de laatste tijd heb gezien. Heb een paar keer hard gelachen, en dan niet eens om domme dingen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan je 'Intouchables' wel aanraden. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal trouwens.
Ik lag echt zwaar in een deuk tijdens die opera en toen hij op die auto sloeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vandaag gezien. Zeer zeker een toffe film! Eén van de leukste die ik de laatste tijd heb gezien. Heb een paar keer hard gelachen, en dan niet eens om domme dingen.
Thanks.
Hahaha, opera was melig ja. Ik lachte het hardst bij de snor-scène. Het einde was ook leuk, de warme glimlach en de blijheid die hij uitstraalde.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik lag echt zwaar in een deuk tijdens die opera en toen hij op die auto sloeg.
Ja, film zat echt vol met leuke humor. In een bioscoop zal hij waarschijnlijk iets vetter zijn geweest; ik had een dvdrip gedownload. Wist je overigens dat die jongen in het echt eigenlijk helemaal niet zwart is?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, opera was melig ja. Ik lachte het hardst bij de snor-scène. Het einde was ook leuk, de warme glimlach en de blijheid die hij uitstraalde..
Al met al liep ik met een voldaan gevoel de bios uit.
Ik herinner geen gesprekken met jou. Wel met amenth. Jij postte ook onder zwollesjappie toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:48 schreef Gulmez het volgende:
Hey ZarGon, hoe is het met je, tijd niet meer gesproken juli dacht ik.
je komt toch uit Delft?
En vertel is over je liefdes geschiedenis, ben wel benieuwd wie je eigenlijk bent,
Wat? Bedoel je Omar Sy? Hij is wel een zwarte, toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, film zat echt vol met leuke humor. In een bioscoop zal hij waarschijnlijk iets vetter zijn geweest; ik had een dvdrip gedownload. Wist je overigens dat die jongen in het echt eigenlijk helemaal niet zwart is?![]()
Mooie feel-good movie.
Ook nietquote:
Ja, ik bedoel die jongen in het echt. De rol die vertolkt wordt door Omar Sy.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat? Bedoel je Omar Sy? Hij is wel een zwarte, toch?
Oooh. De échte Driss. Got it.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die jongen in het echt. De rol die vertolkt wordt door Omar Sy.
De artiesten zijn mooier.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die jongen in het echt. De rol die vertolkt wordt door Omar Sy.
[ afbeelding ]
Hehe inderdaad. De echte Driss was een Algerijn overigens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oooh. De échte Driss. Got it.
Dus dat hele ik kom uit Afrika en zus zo is verzonnen voor de film? Blijkbaar doet een zwarte het beter op het doek dan een blanke..
Niet zo vaak hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef Blocko het volgende:
Hoe vaak ben jij eigenlijk in de bios te vinden ZarGon?
Alleen en met zus.quote:
Doel je op Pathé Arena? Njet, omgeving Delft, dus Den Haag (Spui / Buitenhof / Schevingen) en Delft. Het is dat er geen tramverbinding is tussen Rotterdam en Delft, anders was ik ook vaak in Schouwburgplein. (Tram naar Den Haag is gemakkelijker dan trein naar Rotterdam.)quote:
Aha oke. Ik heb net Intouchables door jullie gekeken. Leuke filmquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doel je op Pathé Arena? Njet, omgeving Delft, dus Den Haag (Spui / Buitenhof / Schevingen) en Delft. Het is dat er geen tramverbinding is tussen Rotterdam en Delft, anders was ik ook vaak in Schouwburgplein. (Tram naar Den Haag is gemakkelijker dan trein naar Rotterdam.)
Die film verdient geen 4. Dan neem ik je gewoon niet serieus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:40 schreef Blocko het volgende:
Je was dus wel positief over hunger games?
:S:S:S:S:S:S?
Alleen als ze plaatsvinden op zolders. En in mijn geval in kelders.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:17 schreef Karzai het volgende:
Gaan jullie weleens naar Turkse feesten?
Mhmm!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Aha oke. Ik heb net Intouchables door jullie gekeken. Leuke film!
Ook net gekeken?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:47 schreef Ayca het volgende:
Ik vond 'm ook heel leuk jaging stuk bij die snor-scene
Net terug vsn een Turks feestje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:17 schreef Karzai het volgende:
Gaan jullie weleens naar Turkse feesten?
Oh, jah. Je liefdesgeschiedenis = wie je bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:48 schreef Gulmez het volgende:
Hey ZarGon, hoe is het met je, tijd niet meer gesproken juli dacht ik.
je komt toch uit Delft?
En vertel is over je liefdes geschiedenis, ben wel benieuwd wie je eigenlijk bent,
Blijkbaar heb ik ruzie met meneer lachstipatie.quote:
't Is altijd een feestje bij Yavuz.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Net terug vsn een Turks feestje.
(>-_-)> Turkish Party <(-_-<)
<(-_-<) Aww yea (>-_-)>
Jij bent ook zo'n gewelddadige persoon, hè.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik ruzie met meneer lachstipatie.
Uyyy. Çok incesin canım.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n geweldige persoon, hè.
Ik heb je wel een aantal blauwe plekke bezorgd, wat dat betreft ben ik een ware geweldenaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n gewelddadige persoon, hè.
Lik ik je wel schoon.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:13 schreef Julis het volgende:
. Ik wil niet met je praten op het forum. Dan voel ik me vies.
Baska care kalmayinca.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kan mijn onderdanige rol goed spelen.
Ik weeg 80 kilo. Dat is niet light.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weeg 80 kilo. Dat is niet light..
Vorige week worstelden we even om te zien wie er sterker was. Ze had me in de wurggreep en had gelukkig nog genade, het enige wat ik klaarspeelde was haar kleren kapotscheuren.quote:
Hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weeg 80 kilo. Dat is niet light..
Heel goed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Zie je, ik speel mijn rol zelfs heel goed.
Win-win situatie lijkt me.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vorige week worstelden we even om te zien wie er sterker was. Ze had me in de wurggreep en had gelukkig nog genade, het enige wat ik klaarspeelde was haar kleren kapotscheuren.
Zooo, da's lang geleden.quote:
Nee, taurine in Turks bier komt van halalgeslachte dieren, PETA heeft ze nog aangeklaagd vanwege immorele brouwerij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:43 schreef IkDrinkNooit het volgende:
Turks bier smaakt dat nog een beetje?
Aw yeah. Dat nummer hebben we zo vaak afgespeeld in de auto toen we naar Tirabzon gingen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zooo, da's lang geleden..
*swingt en zingt mee*
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:52 schreef Triggershot het volgende:
Iemand had die clip nog als sig volgens mij op FOK!
Regular erkek.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Valt wel mee dan toch, 80 kilo?
Uhuquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Valt wel mee dan toch, 80 kilo?
Picsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Uhu. Zijn gewicht is gewoon goed over zijn lichaam verdeeld.
80 kilio aan klit is best zwaar hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Uhu. haar gewicht is gewoon goed over zijn lichaam verdeeld.
Iri yarıyım, dalyan gibiyim.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erkek dedigin iri ( Turks, zou schrijf je het toch?) Olur.
quote:
quote:dalyan gibi
1. boylu boslu
"Dalyanda hamlacılar kaçıştı, deniz bir cam kadar sert ve hareketsiz." - A. Dino
Bron: Türk Dil Kurumu.
Is het volgens mij ook toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn Turks gaat achteruit man, ik dacht dat het altijd 'poslu' werd genoemd.
Hm...quote:pos
sıfat
1. sıfat Gür ve uzun (bıyık)
Bron: Türk Dil Kurumu
Maar in je eerdere citaat staat dan weer boslu, dat is een ander woord, voor iets anders weer dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het volgens mij ook toch?
[..]
Hm...
Jammer dat er niet direct gelinkt kan worden.
Niet iedereen is gezegend hé.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een kleintje, zo groot is mijn voorhuid..
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1.76 ( volgens ID 2008 )
76 kilo.
Geen idee hoe het precies zit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar in je eerdere citaat staat dan weer boslu, dat is een ander woord, voor iets anders weer dan?
Mja, sorryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:08 schreef Julis het volgende:
[..]. Okay dan. Je hebt ook een Turkenlengte.
Zo heb ik het ook geleerd idd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee hoe het precies zit..
'Pos' bestaat, 'bos' niet.
wat is een sensagentquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:10 schreef Julis het volgende:
http://dictionary.sensagent.com/boylu+poslu/tr-tr/
Boylu poslu is gewoon goed.
Elimi salasam elisi.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu nog een vrouw vinden met een grote mond.
Dus Turk Dil Kurumu zit fout?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:10 schreef Julis het volgende:
http://dictionary.sensagent.com/boylu+poslu/tr-tr/
Boylu poslu is gewoon goed.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nu nog een vrouw vinden met een grote mond.
Dasak jonge.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben elimi sallayınca elime sadece taşak geliyor.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:14 schreef zarGon het volgende:
Zei m'n opa tenminste nadat-ie het na mijn sünnet proefte.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:19 schreef Julis het volgende:
Ik heb een smiley op mijn pleister getekend.
Je nick klopt aan geen van kanten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:20 schreef IkDrinkNooit het volgende:
alweer oom, begin ouwe zak te worden.
Heb ik ook nooit beweert.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je nick klopt aan geen van kanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |