Ja, film zat echt vol met leuke humor. In een bioscoop zal hij waarschijnlijk iets vetter zijn geweest; ik had een dvdrip gedownload. Wist je overigens dat die jongen in het echt eigenlijk helemaal niet zwart is?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, opera was melig ja. Ik lachte het hardst bij de snor-scène. Het einde was ook leuk, de warme glimlach en de blijheid die hij uitstraalde..
Al met al liep ik met een voldaan gevoel de bios uit.
Ik herinner geen gesprekken met jou. Wel met amenth. Jij postte ook onder zwollesjappie toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:48 schreef Gulmez het volgende:
Hey ZarGon, hoe is het met je, tijd niet meer gesproken juli dacht ik.
je komt toch uit Delft?
En vertel is over je liefdes geschiedenis, ben wel benieuwd wie je eigenlijk bent,
Wat? Bedoel je Omar Sy? Hij is wel een zwarte, toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, film zat echt vol met leuke humor. In een bioscoop zal hij waarschijnlijk iets vetter zijn geweest; ik had een dvdrip gedownload. Wist je overigens dat die jongen in het echt eigenlijk helemaal niet zwart is?![]()
Mooie feel-good movie.
Ook nietquote:
Ja, ik bedoel die jongen in het echt. De rol die vertolkt wordt door Omar Sy.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat? Bedoel je Omar Sy? Hij is wel een zwarte, toch?
Oooh. De échte Driss. Got it.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die jongen in het echt. De rol die vertolkt wordt door Omar Sy.
De artiesten zijn mooier.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die jongen in het echt. De rol die vertolkt wordt door Omar Sy.
[ afbeelding ]
Hehe inderdaad. De echte Driss was een Algerijn overigens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oooh. De échte Driss. Got it.
Dus dat hele ik kom uit Afrika en zus zo is verzonnen voor de film? Blijkbaar doet een zwarte het beter op het doek dan een blanke..
Niet zo vaak hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef Blocko het volgende:
Hoe vaak ben jij eigenlijk in de bios te vinden ZarGon?
Alleen en met zus.quote:
Doel je op Pathé Arena? Njet, omgeving Delft, dus Den Haag (Spui / Buitenhof / Schevingen) en Delft. Het is dat er geen tramverbinding is tussen Rotterdam en Delft, anders was ik ook vaak in Schouwburgplein. (Tram naar Den Haag is gemakkelijker dan trein naar Rotterdam.)quote:
Aha oke. Ik heb net Intouchables door jullie gekeken. Leuke filmquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doel je op Pathé Arena? Njet, omgeving Delft, dus Den Haag (Spui / Buitenhof / Schevingen) en Delft. Het is dat er geen tramverbinding is tussen Rotterdam en Delft, anders was ik ook vaak in Schouwburgplein. (Tram naar Den Haag is gemakkelijker dan trein naar Rotterdam.)
Die film verdient geen 4. Dan neem ik je gewoon niet serieus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:40 schreef Blocko het volgende:
Je was dus wel positief over hunger games?
:S:S:S:S:S:S?
Alleen als ze plaatsvinden op zolders. En in mijn geval in kelders.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:17 schreef Karzai het volgende:
Gaan jullie weleens naar Turkse feesten?
Mhmm!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Aha oke. Ik heb net Intouchables door jullie gekeken. Leuke film!
Ook net gekeken?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:47 schreef Ayca het volgende:
Ik vond 'm ook heel leuk jaging stuk bij die snor-scene
Net terug vsn een Turks feestje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:17 schreef Karzai het volgende:
Gaan jullie weleens naar Turkse feesten?
Oh, jah. Je liefdesgeschiedenis = wie je bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:48 schreef Gulmez het volgende:
Hey ZarGon, hoe is het met je, tijd niet meer gesproken juli dacht ik.
je komt toch uit Delft?
En vertel is over je liefdes geschiedenis, ben wel benieuwd wie je eigenlijk bent,
Blijkbaar heb ik ruzie met meneer lachstipatie.quote:
't Is altijd een feestje bij Yavuz.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Net terug vsn een Turks feestje.
(>-_-)> Turkish Party <(-_-<)
<(-_-<) Aww yea (>-_-)>
Jij bent ook zo'n gewelddadige persoon, hè.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik ruzie met meneer lachstipatie.
Uyyy. Çok incesin canım.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n geweldige persoon, hè.
Ik heb je wel een aantal blauwe plekke bezorgd, wat dat betreft ben ik een ware geweldenaar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n gewelddadige persoon, hè.
Lik ik je wel schoon.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:13 schreef Julis het volgende:
. Ik wil niet met je praten op het forum. Dan voel ik me vies.
Baska care kalmayinca.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik kan mijn onderdanige rol goed spelen.
Ik weeg 80 kilo. Dat is niet light.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weeg 80 kilo. Dat is niet light..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |