was kennelijk weer een klassiek arya heeft een "onderbouwde" mening over de islam non-discussiequote:Op donderdag 29 maart 2012 11:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Man, ik dacht ik ga het topic eens teruglezen.. Dat viel ff tegen
Serieus? Op een klaarlichte prachtige dag ga jij MTV kijken..? Ik heb de tv al de hele tijd aan op RTL7..quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dan ga ik maar eens hersendodende MTV programmas kijken...
Waar heb je het over? Het is koud en bewolkt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Serieus? Op een klaarlichte prachtige dag ga jij MTV kijken..? Ik heb de tv al de hele tijd aan op RTL7..
quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:41 schreef Doler12 het volgende:
Ik blijf het toch mooi vinden, zo groene wilde halsbandparkiet in Nederland!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom eens onder je steen vandaan.. Hier is het lekker mooi weer vriend..quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Het is koud en bewolkt.
quote:'Meisje pleegt zelfmoord om internetgeruchten'
Laatste update: 29 maart 2012 11:10
AMSTERDAM - Een 13-jarig meisje heeft woensdagavond in Pijnacker zelfmoord gepleegd.
Dat bericht het Algemeen Dagblad. Volgens de krant zou het meisje zich van het leven hebben beroofd, omdat er geruchten over haar op internet zouden staan. Die geruchten werden tot nu toe niet bevestigd.
De politie heeft de zelfmoord wel bevestigd, aldus het AD.
Het meisje zou op een zogenaamde bangalijst staan. Op deze lijst, die door scholieren wordt doorgestuurd, worden klasgenootjes gerangschikt naar een verzonnen mate van zedeloosheid.
Bron: NU.nl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:13 schreef Bilge het volgende:
Als dit geen Turkse vogel is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Welke vogel is dat?
Je zegt 3 keer dat je niet zeurt. Dat is zeuren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ook irl zeur ik niet...
Wow, ik ben gewoon de ideale vrouw!
Ja, want jongens overdrijven nooit en patsers spreken de volledige waarheid.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Is best triest inderdaad, een slet zijn op je 13e.
Uit welke stad kom jij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
Owja, Rotterdam is echt, sfeerloze kutstad. Wel mooie meisjes overal
Nog iemand die uit Doğu Anadolu komt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Blocko het volgende:
Ik heb nog altijd in me hoofd zitten dat een of andere buizerd/arend (idk in ieder geval een enorm groot beest met vleugels) in ons dorp ergens in Ardahan een duikvlucht nam om vervolgens vlak voor mijn en me vaders neus een kip mee te nemen.
Me vader besloot hem achterna te rennen want die zag hem al aankomen van boven. Hij had hem bijna, altans zo leek het.
Echt heel indrukwekkend
Chickies hosseleeeeeen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Blocko het volgende:
Ik heb nog altijd in me hoofd zitten dat een of andere buizerd/arend (idk in ieder geval een enorm groot beest met vleugels) in ons dorp ergens in Ardahan een duikvlucht nam om vervolgens vlak voor mijn en me vaders neus een kip mee te nemen.
Me vader besloot hem achterna te rennen want die zag hem al aankomen van boven. Hij had hem bijna, altans zo leek het.
Echt heel indrukwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |