quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met boebiedoe's lijst
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Boebiedoe's lijst is nog wel eens gecensureerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet bijgehouden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boebiedoe's lijst is nog wel eens gecensureerd.
Ja ook, maar ik heb wel eens het verzoek gehad van "iemand" om dr nickname ervanaf te halenquote:
Uitgehuwelijktquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De arme grietjes van 12/15 die al getrouwd zijn
"iemand"quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik heb wel eens het verzoek gehad van "iemand" om dr nickname ervanaf te halen.
Ze hebben het maar zwaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitgehuwelijkten dan krijgen ze zo ook nog een emmer zuur over zich heen
Rollatorbangalijst?quote:
Kansloosquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boebiedoe's lijst is nog wel eens gecensureerd.
Als je wel neukt ook niet perse. Dus ik snap die lijst niet goed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon niet neuken kom je er ook niet op!
Ze zijn niets meer gewendquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan lopen die blanke sletjes te zeiken
FOK'kers die met FOK'kers nuekenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je wel neukt ook niet perse. Dus ik snap die lijst niet goed.
Ah, het is oldskool, iets van vroegah.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
FOK'kers die met FOK'kers nueken
Goed voor het roddelcircuit maar in de huidige tijdgeest slecht te begrijpen dat het ooit leuk was.
Toen het aantal FOk!sters waar HW het mee had gedaan nog 10% was van de complete populatie aan vrouwen op FOK!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, het is oldskool, iets van vroegah.
Het was ook een aardige volg de SOA lijst.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, het is oldskool, iets van vroegah.
Vergane glorie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen het aantal FOk!sters waar HW het mee had gedaan nog 10% was van de complete populatie aan vrouwen op FOK!
Op zich wel handig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was ook een aardige volg de SOA lijst.
quote:
Zodat je weet wie je moet neuken om je SOA-lijst compleet te maken?quote:
Dan had je ook een naam bij het zaad wat je uit dr doos aan het likken was.quote:
Bitter en zouteloos?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan had je ook een naam bij het zaad wat je uit dr doos aan het likken was.
Misschien konden ze na verloop van tijd ook smaakjes herkennen!
Ik proef...... Danny!
Ja! Soort kwartet, heb jij voor mij in de categorie Niet dodelijk, wel leidend tot onvruchtbaarheid: chlamydia?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zodat je weet wie je moet neuken om je SOA-lijst compleet te maken?
Soa's! Collect them allquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Soort kwartet, heb jij voor mij in de categorie Niet dodelijk, wel leidend tot onvruchtbaarheid: chlamydia?
Leuk informatief spelquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Soort kwartet, heb jij voor mij in de categorie Niet dodelijk, wel leidend tot onvruchtbaarheid: chlamydia?
Sperma in je oog gehad?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:12 schreef L-E het volgende:
Ik heb een ontstoken oog. Ik zie er niet uit.
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet eens. Niet dat ik heb gemerkt tenminste. Hm.
Daar ben ik net vanaf. Ik noemde mezelf elephant man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:12 schreef L-E het volgende:
Ik heb een ontstoken oog. Ik zie er niet uit.
"if you know what I mean"quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar ben ik net vanaf. Ik noemde mezelf elephant man.
het topic slaat dood van coolheidquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het topic slaat dood van coolheid.
Gewoon niet met een Fokker neukenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon niet neuken kom je er ook niet op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |