Op zich wel handig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was ook een aardige volg de SOA lijst.
quote:
Zodat je weet wie je moet neuken om je SOA-lijst compleet te maken?quote:
Dan had je ook een naam bij het zaad wat je uit dr doos aan het likken was.quote:
Bitter en zouteloos?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan had je ook een naam bij het zaad wat je uit dr doos aan het likken was.
Misschien konden ze na verloop van tijd ook smaakjes herkennen!
Ik proef...... Danny!
Ja! Soort kwartet, heb jij voor mij in de categorie Niet dodelijk, wel leidend tot onvruchtbaarheid: chlamydia?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zodat je weet wie je moet neuken om je SOA-lijst compleet te maken?
Soa's! Collect them allquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Soort kwartet, heb jij voor mij in de categorie Niet dodelijk, wel leidend tot onvruchtbaarheid: chlamydia?
Leuk informatief spelquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Soort kwartet, heb jij voor mij in de categorie Niet dodelijk, wel leidend tot onvruchtbaarheid: chlamydia?
Sperma in je oog gehad?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:12 schreef L-E het volgende:
Ik heb een ontstoken oog. Ik zie er niet uit.
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet eens. Niet dat ik heb gemerkt tenminste. Hm.
Daar ben ik net vanaf. Ik noemde mezelf elephant man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:12 schreef L-E het volgende:
Ik heb een ontstoken oog. Ik zie er niet uit.
"if you know what I mean"quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar ben ik net vanaf. Ik noemde mezelf elephant man.
het topic slaat dood van coolheidquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het topic slaat dood van coolheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |