quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:35 schreef MissMSX het volgende:
Ah, the memories.... toen tettenfoto's nog mochten op Fok!
Ja, geef toe, d'r is toch geen zak meer an zo?quote:
Vroeger, toen alles beter was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:35 schreef MissMSX het volgende:
Ah, the memories.... toen tettenfoto's nog mochten op Fok!
Toen danny nog haar hadquote:
Nee iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, geef toe, d'r is toch geen zak meer an zo?
Waarom heb jij een fb-account voor niet-fokkers? NOU?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, alsof het gisteren was.
Toen QyRoZ nog leefdequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, alsof het gisteren was.
10 jaar terug?quote:
Omdat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom heb jij een fb-account voor niet-fokkers? NOU?!
Toen de tettenpics op zwart gingen, huilden de eksters in Noord-Korea een beetjequote:
Tetten!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ik strompel mijn bedje in, ik ben niks meer waard sinds dat stomme gesport
Dag lieffies, het was weer eens gezellig hier 's avonds
Yikesquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen was het -1,5 ja. Vervlogen tijden.
Ja die gaan mee!quote:
Ik zal proberen weer es wat vaker hier te zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:39 schreef missbehavin het volgende:
Dag lieffies, het was weer eens gezellig hier 's avonds
Je meende het wel! WEL!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. Dat heb je dus echt. Ik meende het niet eens.
Ja, bent hier vaker dan ik. Go figurequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal proberen weer es wat vaker hier te zijn.
Goed zo lieverd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal proberen weer es wat vaker hier te zijn.
Waarom heb jij géén FB, vertel dat maar eens even!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom heb jij een fb-account voor niet-fokkers? NOU?!
Het is fijn weer terug te zijn in jouw leven.quote:
Kost me tijd en energie en ik win er niets mee. Een rekensommetje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom heb jij géén FB, vertel dat maar eens even!
Had jezelf er dan toch ook niet uitgeschopt!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is fijn weer terug te zijn in jouw leven.
Je kan mensen stalken!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Kost me tijd en energie en ik win er niets mee. Een rekensommetje.
Stomme oog-handcoördinatie ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:43 schreef missbehavin het volgende:
Had jezelf er dan toch ook niet uitgeschopt!
Komt van al dat rukkenquote:
Tevens verklaring van hele andere zakenquote:
Dat helpt absoluut niet. Al vraag ik mij af welk effect het op jou heeft om te weten dat ik je tijdens een hoogtepunt met een ongecontroleerde beweging ontvriende.quote:
Whut?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat helpt absoluut niet. Al vraag ik mij af welk effect het op jou heeft om te weten dat ik je tijdens een hoogtepunt met een ongecontroleerde beweging ontvriende.
Fascinerend dat je daar wel op aanslaat en niet op het gegeven dat ik zit te rukken op missb d'r Facebook.quote:
Je hebt mijn hart gebroken!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat helpt absoluut niet. Al vraag ik mij af welk effect het op jou heeft om te weten dat ik je tijdens een hoogtepunt met een ongecontroleerde beweging ontvriende.
Het rukken is begrijpelijker dan het ontvrienden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fascinerend dat je daar wel op aanslaat en niet op het gegeven dat ik zit te rukken op missb d'r Facebook.
Alsof jij je motoriek nog onder controle hebt bij een goed orgasme.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:48 schreef L-E het volgende:
Het rukken is begrijpelijker dan het ontvrienden.
quote:
in foetushouding?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:50 schreef missbehavin het volgende:
Nu ga ik in bed even zachtjes huilen.
Nee. Maar omdat ik dat weet, houd ik me tijdens een orgasme ver van een toetsenbord. Dat kan ook!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof jij je motoriek nog onder controle hebt bij een goed orgasme.
Ja!quote:
Als je dat fascinerend vindt...quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fascinerend dat je daar wel op aanslaat en niet op het gegeven dat ik zit te rukken op missb d'r Facebook.
De taalnazi in me boven halenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, aanschouw wat jouw man heeft aangericht!
Het was ook de eerste en de laatste keer, kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:50 schreef L-E het volgende:
Nee. Maar omdat ik dat weet, houd ik me tijdens een orgasme ver van een toetsenbord. Dat kan ook!
Wat heb ik gedaan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:52 schreef Barbusse het volgende:
L-E, wat ben jij koud efficiënt zeg. Zo ken ik je niet
Rekensommetjes uitvoeren aangaande onbelangrijke edoch grappige sociale contacten.quote:
Awquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:17 schreef L-E het volgende:
Sorry Barb. Ik mis jou ook op mijn niet-fb.
LE!quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:17 schreef L-E het volgende:
Sorry Barb. Ik mis jou ook op mijn niet-fb.
Heb je het wel lief gevraagd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Baby I'm just in love when you waaake meeeee uuuuuuuuup!
Ja dus niet. Niemand die me wakker gaat maken hoor
Werkschuw tuig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Oh.. bijna weekend.. eindelijk!
al ben ik woensdag pas begonnen met werken..
we hebben nog niets gezien toch? Dus lijkt me stug.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Hier nog zelfmoordgevallen adhv onze Bangalijst?.
Ja goed punt, maar het eerste zelfmoordslachtoffer is gevallen las ik netquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
we hebben nog niets gezien toch? Dus lijkt me stug.
Dit is ook ergquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja goed punt, maar het eerste zelfmoordslachtoffer is gevallen las ik net.
Heb maar eens gegoogled.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja goed punt, maar het eerste zelfmoordslachtoffer is gevallen las ik net.
Best wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is ook erg
Jochem van Gelder naar SBS 6
Is dit nou een geval omgekeerde generatiekloof?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb maar eens gegoogled.
Opzich bestonden die lijstjes natuurlijk altijd al, maarja sociale media en techniek, heerlijk
Ik hoorde net dat de bangalijst de druppel was. De grootste reden was gepest worden door klasgenoten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Hier nog zelfmoordgevallen adhv onze Bangalijst?.
Ben ik ook helemaal met je eens. Tis vooral geinig om te zien wat voor heisa's er nu door ontstaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Is dit nou een geval omgekeerde generatiekloof?.
Het is "hun" technologie, ze zijn er mee opgegroeid, zouden dus beter moeten weten....
Idiocracy is near.
Ja ok, zoiets zou al logischer zijn. Maar het hele gebeuren komt nogal "dom" over van alle kanten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat de bangalijst de druppel was. De grootste reden was gepest worden door klasgenoten.
Gepest worden is dan ook een hel. Verdrietig hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat de bangalijst de druppel was. De grootste reden was gepest worden door klasgenoten.
Niet echtquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef MissMSX het volgende:
Heet zo'n ding niet gewoon een boebiedoelijst?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef MissMSX het volgende:
Heet zo'n ding niet gewoon een boebiedoelijst?
Meestal buiten het huwelijk. Slet dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt.
Daar staan mensen op die wellicht 1 keer seks gehad hebben met iemand, das niet per se een slet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |