quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:35 schreef MissMSX het volgende:
Ah, the memories.... toen tettenfoto's nog mochten op Fok!
Ja, geef toe, d'r is toch geen zak meer an zo?quote:
Vroeger, toen alles beter was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:35 schreef MissMSX het volgende:
Ah, the memories.... toen tettenfoto's nog mochten op Fok!
Toen danny nog haar hadquote:
Nee iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, geef toe, d'r is toch geen zak meer an zo?
Waarom heb jij een fb-account voor niet-fokkers? NOU?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, alsof het gisteren was.
Toen QyRoZ nog leefdequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, alsof het gisteren was.
10 jaar terug?quote:
Omdat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom heb jij een fb-account voor niet-fokkers? NOU?!
Toen de tettenpics op zwart gingen, huilden de eksters in Noord-Korea een beetjequote:
Tetten!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ik strompel mijn bedje in, ik ben niks meer waard sinds dat stomme gesport
Dag lieffies, het was weer eens gezellig hier 's avonds
Yikesquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen was het -1,5 ja. Vervlogen tijden.
Ja die gaan mee!quote:
Ik zal proberen weer es wat vaker hier te zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:39 schreef missbehavin het volgende:
Dag lieffies, het was weer eens gezellig hier 's avonds
Je meende het wel! WEL!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh. Dat heb je dus echt. Ik meende het niet eens.
Ja, bent hier vaker dan ik. Go figurequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal proberen weer es wat vaker hier te zijn.
Goed zo lieverd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal proberen weer es wat vaker hier te zijn.
Waarom heb jij géén FB, vertel dat maar eens even!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom heb jij een fb-account voor niet-fokkers? NOU?!
Het is fijn weer terug te zijn in jouw leven.quote:
Kost me tijd en energie en ik win er niets mee. Een rekensommetje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom heb jij géén FB, vertel dat maar eens even!
Had jezelf er dan toch ook niet uitgeschopt!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is fijn weer terug te zijn in jouw leven.
Je kan mensen stalken!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Kost me tijd en energie en ik win er niets mee. Een rekensommetje.
Stomme oog-handcoördinatie ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:43 schreef missbehavin het volgende:
Had jezelf er dan toch ook niet uitgeschopt!
Komt van al dat rukkenquote:
Tevens verklaring van hele andere zakenquote:
Dat helpt absoluut niet. Al vraag ik mij af welk effect het op jou heeft om te weten dat ik je tijdens een hoogtepunt met een ongecontroleerde beweging ontvriende.quote:
Whut?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat helpt absoluut niet. Al vraag ik mij af welk effect het op jou heeft om te weten dat ik je tijdens een hoogtepunt met een ongecontroleerde beweging ontvriende.
Fascinerend dat je daar wel op aanslaat en niet op het gegeven dat ik zit te rukken op missb d'r Facebook.quote:
Je hebt mijn hart gebroken!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat helpt absoluut niet. Al vraag ik mij af welk effect het op jou heeft om te weten dat ik je tijdens een hoogtepunt met een ongecontroleerde beweging ontvriende.
Het rukken is begrijpelijker dan het ontvrienden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fascinerend dat je daar wel op aanslaat en niet op het gegeven dat ik zit te rukken op missb d'r Facebook.
Alsof jij je motoriek nog onder controle hebt bij een goed orgasme.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:48 schreef L-E het volgende:
Het rukken is begrijpelijker dan het ontvrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |