Heb je het wel lief gevraagd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Baby I'm just in love when you waaake meeeee uuuuuuuuup!
Ja dus niet. Niemand die me wakker gaat maken hoor
Werkschuw tuig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Oh.. bijna weekend.. eindelijk!
al ben ik woensdag pas begonnen met werken..
we hebben nog niets gezien toch? Dus lijkt me stug.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Hier nog zelfmoordgevallen adhv onze Bangalijst?.
Ja goed punt, maar het eerste zelfmoordslachtoffer is gevallen las ik netquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
we hebben nog niets gezien toch? Dus lijkt me stug.
Dit is ook ergquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja goed punt, maar het eerste zelfmoordslachtoffer is gevallen las ik net.
Heb maar eens gegoogled.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja goed punt, maar het eerste zelfmoordslachtoffer is gevallen las ik net.
Best wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is ook erg
Jochem van Gelder naar SBS 6
Is dit nou een geval omgekeerde generatiekloof?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb maar eens gegoogled.
Opzich bestonden die lijstjes natuurlijk altijd al, maarja sociale media en techniek, heerlijk
Ik hoorde net dat de bangalijst de druppel was. De grootste reden was gepest worden door klasgenoten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Hier nog zelfmoordgevallen adhv onze Bangalijst?.
Ben ik ook helemaal met je eens. Tis vooral geinig om te zien wat voor heisa's er nu door ontstaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Is dit nou een geval omgekeerde generatiekloof?.
Het is "hun" technologie, ze zijn er mee opgegroeid, zouden dus beter moeten weten....
Idiocracy is near.
Ja ok, zoiets zou al logischer zijn. Maar het hele gebeuren komt nogal "dom" over van alle kanten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat de bangalijst de druppel was. De grootste reden was gepest worden door klasgenoten.
Gepest worden is dan ook een hel. Verdrietig hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat de bangalijst de druppel was. De grootste reden was gepest worden door klasgenoten.
Niet echtquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef MissMSX het volgende:
Heet zo'n ding niet gewoon een boebiedoelijst?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef MissMSX het volgende:
Heet zo'n ding niet gewoon een boebiedoelijst?
Meestal buiten het huwelijk. Slet dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt.
Daar staan mensen op die wellicht 1 keer seks gehad hebben met iemand, das niet per se een slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |