Op zich wel mooi dat hij dat er bij zet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar waar wil je nou reactie op ?
Op je spel niet want dat is kut zeg je zelf
Op je sound niet want die is kut zeg je zelf
Het geluid van je nieuwe pickup niet want dat is kut zeg je zelf
Dan blijft er niks over
Goede vraag welquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan blijft er niks over
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef Braddie het volgende:
Nieuwe pick-up getest, kwaliteit van m`n vingers is crap op dit momenten sorry voor de geluidskwaliteit(Ingebouwde microfoon van de webcam is mèh)
Hey, er was hier toch echt iemand die wilde horen hoe de pick-up klonk, anders had ik geen filmpje geupload.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hey, er was hier toch echt iemand die wilde horen hoe de pick-up klonk, anders had ik geen filmpje geupload.
Iemand vroeg er toch om dribbelquote:
Nouja... op julie mening over de pick-up in de strat, geluidskwaliteit is niet top, maar je hoort wel enigzins hoe de pickup klinkt toch?, mijn spel is crap, maar je hoort enigzins hoe het klinkt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan blijft er niks over
Nee hoorquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hey, er was hier toch echt iemand die wilde horen hoe de pick-up klonk, anders had ik geen filmpje geupload.
Dan kunnen ze toch ook gewoon YouTube checkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja... op julie mening over de pick-up in de strat, geluidskwaliteit is niet top, maar je hoort wel enigzins hoe de pickup klinkt toch?, mijn spel is crap, maar je hoort enigzins hoe het klinkt.
Je gaat me toch niet vertellen dat je serieus denkt dat we op filmpjes of geluidsfragmenten zitten te wachten die hoogstwaarschijnlijk dramatisch slecht ingespeeld zijn en hoogstwaarschijnlijk worden opgenomen met een koptelefoonquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Die naald waggelt bij mij altijd van links naar rechts en terug.
Of gewoon de site van Seymour Duncan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch ook gewoon YouTube checken![]()
![]()
![]()
No offense
Ik weet niet waar jullie op zitten te wachtenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je serieus denkt dat we op filmpjes of geluidsfragmenten zitten te wachten die hoogstwaarschijnlijk dramatisch slecht ingespeeld zijn en hoogstwaarschijnlijk worden opgenomen met een koptelefoon
Daar hebben we Basher 2.0 weer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je serieus denkt dat we op filmpjes of geluidsfragmenten zitten te wachten die hoogstwaarschijnlijk dramatisch slecht ingespeeld zijn en hoogstwaarschijnlijk worden opgenomen met een koptelefoon
Nee dat blijktquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie op zitten te wachten
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar hebben we Basher 2.0 weer.
Je kan ook overdrijven nattuurlijk.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gast je zegt het zelf ook! Alleen ipv koptelefoon heb je een crappy webcam gebruikt...quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef Braddie het volgende:
Nieuwe pick-up getest, kwaliteit van m`n vingers is crap op dit momenten sorry voor de geluidskwaliteit(Ingebouwde microfoon van de webcam is mèh)
Kwaliteit van mijn vingers is crap op dit moment.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gast je zegt het zelf ook! Alleen ipv koptelefoon heb je een crappy webcam gebruikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |