Ingrid je staat er niet alleen voor.quote:Op zondag 15 april 2012 11:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oh man ik vind het extra lullig voor mijn vader dat hij niet kan rijden nu. Hij zou helpen met spullen ophalen, of verhuizen tzt. Hij baalt er wel van dat hij nu niet kan helpen op die manier.
Maar ik weet zeker dat dat wel goedkomt! Mijn ouders hebben toffe buren die wel willen helpen waar ze kunnen!
Geen flauw idee. De vrouw bij de gemeente zei toen wel dat ik bijzondere bijstand kon aanvragen voor verf en dergelijke kosten. Hoe en wat geen idee.quote:Op zondag 15 april 2012 12:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ingrid je staat er niet alleen voor.
Je kreeg een urgentie. Kom je in aanmerking voor interieurs en verhuiskosten?
Meestal gaat dienst wonen, zorg en samenleven daarover van de afdeling woonvoorzieningen.
De verhuiskostenvergoeding is 2.552,00. Voor eventueel de verhuizing en vloeraankleding voor
een vier kamerwoning.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:16 schreef mrien het volgende:
Ingrid, ik moet ergens nog een grote emmer met saus (verf) hebben staan, in gebroken wit geloof ik. Heb je daar (als ik hem weer vind, had nl al lopen zoeken) belang bij? Is gok ik 10liter ofzo
Kunnen de mensen zelf kijken of dit zo klopt? En eventueel aanvullen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef dolfina-chica het volgende:
even een vraagje ivm vervoer...
is het een idee om op een rijtje te zetten wat in welke plaats staat/ligt?
Nietus!quote:Op zondag 15 april 2012 21:08 schreef frederik het volgende:
Ingrid, bovenaan staat dat prospera een soeppan voor je heeft (zonder plaatsaanduiding), en onderaan (ongeveer halverwege bij de lijst brengers) staat dat yska wat zaken van prospera mee zal nemen. Heeft Yska geen plek meer voor die soeppan ofzo
quote:
Ingrid kan je DM niet beantwoorden , kan de DM niet aanklikkenquote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Geen flauw idee. De vrouw bij de gemeente zei toen wel dat ik bijzondere bijstand kon aanvragen voor verf en dergelijke kosten. Hoe en wat geen idee.
En ik kon jou niet pmmen vanwege dezelfde reden. Maar pm gehad en teruggestuurd net.quote:Op maandag 16 april 2012 00:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ingrid kan je DM niet beantwoorden , kan de DM niet aanklikken
want TRU zit ervoor, mijn PM is open maar wanneer ik je probeer te PM-en
krijg ik de melding dat -Ingrid- niet beschikbaar is.
Dit topic gaat over inboedel gezocht en niet over interieurskosten van de gemeente
dus zal mijn post inkorten en proberen te pm-en.
Jouw urgentie is helaas geen WMO-beschikking van de gemeente Assenquote:Op maandag 16 april 2012 09:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
En ik kon jou niet pmmen vanwege dezelfde reden. Maar pm gehad en teruggestuurd net.
Ik denk dus niet dat ik via de gemeente een tegemoetkoming kan krijgen voor de kosten van bv een vloer.
Als je het scherm iets groter of kleiner maakt, zit TRU er niet meer voor.quote:Op maandag 16 april 2012 00:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Ingrid kan je DM niet beantwoorden , kan de DM niet aanklikken
want TRU zit ervoor
Ga ik de garage nog een keer doorspitten om te kijken waar die emmer nu gebleven is (hoop dat we hem niet in het oude huis achter gelaten hebben)quote:
Zo wisselend, ook in onze regio , je zit er bovenop en zoekt actief, op een momentquote:Op woensdag 18 april 2012 20:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee. Staat ook belachelijk weinig op. Van de maar 8 woningen zijn er al 5 ongeschikt wegens geen urgentie, 1 slaapkamer, of seniorenwoning. De overigen hebben maar 2 slaapkamers. Volgens de vrouw van actium die ik belde is dit uitzonderlijk en staat er normaal veel meer op. En ook veel met 3 slaapkamers. Ze zei al dat het volgende week beter zou zijn.
Ahnee, hij staat er gewoon volgende week woensdag. Die woning met 3 kamers waar jij op mag en gaat reagerenquote:Op woensdag 18 april 2012 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dank je. Als ik tegen de tijd dat de urgentie bijna afloopt nog steeds niks heb gevonden, dan zal ik wel op 2 slaapkamers reageren.
Allemaal duimen dan volgende weekquote:Op woensdag 18 april 2012 22:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ahnee, hij staat er gewoon volgende week woensdag. Die woning met 3 kamers waar jij op mag en gaat reageren
Ja is zo, je zit er nog middenin, week duurt dan heel lang.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lief! Ik blijf positief, ookal is het even slikken weer.
Je moet ook zeker de moed erin houden ook al is dat niet altijd even makkelijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lief! Ik blijf positief, ookal is het even slikken weer.
Zet maar weer op de lijst. Ik heb er ook nog één over.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zet maar weer op de lijst. Ik heb er ook nog één over.
Fijn ! Ik vond het al zo vervelend, maar om nou een kapotte te geven (hij las niet alle dvd's goed).. dat is ook weer zo iets..quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zet maar weer op de lijst. Ik heb er ook nog één over.
Wat een leukequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:53 schreef Cooki het volgende:
Ingrid, ik las dat je een kapstok/kapstokhaakjes zoekt, toen herinnerde ik me dat we hier nog een kinderkapstokje hebben liggen.
Ms leuk en handig voor erbij? Laat maar even weten als je interesse hebt![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |