Is zeker handig!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarschijnlijk overbodig, maar ik kan het allicht proberen. Ik heb nog steeds een grote partij gloeilampen op FHF staan waar geen vraag voor is. Als je die kan gebruiken dan kan ik die best naar een ander adres in Rotterdam brengen zodat die in 1x opgehaald kunnen worden.
Leuk!!! Ik heb er zeker interesse in!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:53 schreef Cooki het volgende:
Ingrid, ik las dat je een kapstok/kapstokhaakjes zoekt, toen herinnerde ik me dat we hier nog een kinderkapstokje hebben liggen.
Ms leuk en handig voor erbij? Laat maar even weten als je interesse hebt![]()
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef Cooki het volgende:
OK, top, dan is ie voor jou/Kim&Tyler.
Ik woon in de buurt van Blablabla, ms kunnen we iets combineren, anders stuur ik m gewoon op tzt.
Lijkt me handig! Als je er toch vanaf moet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef Puala het volgende:
Ik heb ook nog een houten kastje met 2 schapjes er in. Het is een laag kastje. Ik heb er nu mijn handdoeken in liggen. Heb je daar ook interesse in?
niet helemaal... Het bankje moet opgehaald worden in Rotterdam.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dank je!
Modje, kan bovenstaande lijst in de OP? Volgens mij is deze up to date!
Ik heb dit lijstje in de OP gezet, klopt het zo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik krijg van de lieve fok!kers mits het gaat lukken met vervoer uiteraard:
- Staande lamp , Fotolijst, klok , Dekbed + overtrek 2 persoons – Danic (spijkenisse)
- Tv meubel – Dancing phoebe (Rotterdam)
- Pot witte latex , braadpan– Isabeau (Hoogeveen)
- Koekenpan , Steelpan , 2x 1 persoonsdekbedovertrek voor Kim- Ireth (utrecht)
- Tupperware bakjes – droomvrouwtje
- Lamp – sir stirling mosley
- Berging kast – Bluemage
- Tuinsetje, 2x kleine lack tafel – Bla (Vlakbij Roermond)
- Dvd speler , diverse coca cola glazen, ovenschalen, glazen serveerbakjes , kaarsen - Loezzie (regio Haaglanden)
- Bed incl bodem – Jaleesajoia
- Zwarte zitzak – Vlindur (Friesland)
- Houten eettafel en salontafel - Flugeltje (tilburg)
- Dressoir en eettafel stoelen– TF (vlak bij den Haag)
- Vaste telefoon - Mark (nijmegen)
- 2 persoonsbank met kleed -Muck Rotterdam
- Foodprocessor- Evenstar
- Wasrek, tosti-ijzer, glazen, Princess wok 4-in-1 ding,- Wolken
- kinder kapstokje - Cooki brengt naar Bla, of stuurt op
- 2 p matras, Puala, brengt
- Gordijnen - AllOfTheSameBlood , brengt naar Isabeau, die neemt mee
- Afdruiprek, teiltje, afwasborstel, afwasmiddel, schuurspons
Nachtlampje voor beide kinderen, Wasknijpers, Kookwekker, Broodrooster,
1p anti doorlekmat die je onder hoeslaken kan doen- Papabear, stuurt op
- 18 delig servies (borden enzo) – Noli. brengt
- Dvd speler – Rucky ,stuurt op
- Magnetron - Inlognaam , neemt Simmu mee, brengt
- 2x 1p dekbedovertrek voor Tyler, 2 opbergdozen – yskafredriksson brengt (Groningen)
- 140x200 dekbedovertrekken moet ik hier nog hebben liggen, stuk of 2.
Ook 1x hoeslaken. rvs pedaalemmer, soeppan Van prospera, yska brengt
- Tv voor de slaapkamer – cvboer brengt
- Pastapan, grillmaster, blauw vloerkleed – Lavenderr brengt
- lampje Tyler, lepelrek , een gewone plafonniere , prikbord, spellen, auto´s, chocomelmokken ladywrb ( staat bij Muks, Heerhugowaard) , Waterkoker – muks , brengt
- Fotocamera – Brandx stuurt op
- Blauwe bloem plafondlamp , gele maan wandlamp – debuurvrouw (Friesland) brengt of stuurt op
- Stoel – Nikky, brengt
Sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik begrijp dus goed dat er nog geen vervoersmogelijkheden zijn voor de spullen van Muck, Dancing Phoebe en mij.
Zodra dat er wel is hou ik me aanbevolen om mijn spullen naar een adres in R'dam te brengen of op te laten halen.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Er staan meer huizen op en ook een aantal met 3 slaapkamers! Op 1 alvast gereageerd.
Ik twijfel alleen erg of ik zal reageren op degene die 588.- kost. Ben bang dat het met huurtoeslag niet goed gaat, of dat het verandert wordt. En dat ik dan in de problemen kom.
Morgen ga ik met mijn zusje kijken. Er is nog een flat op de 2e verdieping, en 2 bovenwoningen.
En vervoer geen idee of en hoe dat moet gaan lukken.
Je weet toch wel wat je straks netto binnenkrijgt? Je uitkering + alimentatie? Dan zoek je even op wat je als huurtoeslag krijgt en dan weet je je netto huur.. En dan is het afwegen of je genoeg overhoudt om te kunnen eten, je gas water en licht, verzekeringen, enz enz.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Er staan meer huizen op en ook een aantal met 3 slaapkamers! Op 1 alvast gereageerd.
Ik twijfel alleen erg of ik zal reageren op degene die 588.- kost. Ben bang dat het met huurtoeslag niet goed gaat, of dat het verandert wordt. En dat ik dan in de problemen kom.
Morgen ga ik met mijn zusje kijken. Er is nog een flat op de 2e verdieping, en 2 bovenwoningen.
En vervoer geen idee of en hoe dat moet gaan lukken.
Ja is ook zo!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat je straks netto binnenkrijgt? Je uitkering + alimentatie? Dan zoek je even op wat je als huurtoeslag krijgt en dan weet je je netto huur.. En dan is het afwegen of je genoeg overhoudt om te kunnen eten, je gas water en licht, verzekeringen, enz enz.
Kinderalimentatie toch wel? huurtoeslag afschaffen gaat voorlopig niet gebeuren hoor. 150 eu voor gas en licht is heel redelijk, zelfs wel wat hoog vind ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja is ook zo!
Gemiddeld is bijstand 1100,- maar kan afwijken per situatie staat op de site. Alimentatie komt er niet bovenop! Zorg, huur, kindgebonden budget komt er wel bovenop.
Ben juist bang dat de regering huurtoeslag drastisch gaat verlagen, of afschaffen tzt. Dat ik dan in de problemen kan komen.
Verzekeringen ben ik aan het vergelijken. En gas en licht 150,- lijkt me wel een normaal bedrag. Water is hier 2x per jaar. En ik kan wel ontheffing krijgen van waterschapsbelasting etc.
Nee, gaat er vanaf is mij verteld door iemand van de gemeente.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kinderalimentatie toch wel? huurtoeslag afschaffen gaat voorlopig niet gebeuren hoor. 150 eu voor gas en licht is heel redelijk, zelfs wel wat hoog vind ik.
Ja volgens mij kan ik nu wel in het laagste tarief komen! En is er iets waardoor Kim goedkoper naar zwemles kan.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:42 schreef simmu het volgende:
kosten psz kan wellicht meevallen. bij ons is het een vastgesteld bedrag, maar het is ook wel eens inkomensafhankelijk! dat zit echt raar in elkaar
1 handtekening met 2 minuten sta je buitenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij kan ik nu wel in het laagste tarief komen! En is er iets waardoor Kim goedkoper naar zwemles kan.
Alimentatie brief is binnen en klopt nu wel, nu gaat Djeez wel akkoord! Ouderschapsplan ook!
Dus als we het officiele spul hebben kunnen we tekenen en kan het naar de rechter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |