abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110614351
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarschijnlijk overbodig, maar ik kan het allicht proberen. Ik heb nog steeds een grote partij gloeilampen op FHF staan waar geen vraag voor is. Als je die kan gebruiken dan kan ik die best naar een ander adres in Rotterdam brengen zodat die in 1x opgehaald kunnen worden.
Is zeker handig!
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:53 schreef Cooki het volgende:
Ingrid, ik las dat je een kapstok/kapstokhaakjes zoekt, toen herinnerde ik me dat we hier nog een kinderkapstokje hebben liggen.
Ms leuk en handig voor erbij? Laat maar even weten als je interesse hebt :)
[ afbeelding ]
Leuk!!! Ik heb er zeker interesse in!
pi_110614538
OK, top, dan is ie voor jou/Kim&Tyler.
Ik woon in de buurt van Blablabla, ms kunnen we iets combineren, anders stuur ik m gewoon op tzt.
pi_110615773
Ik krijg van de lieve fok!kers mits het gaat lukken met vervoer uiteraard:
- Staande lamp , Fotolijst, klok , Dekbed + overtrek 2 persoons – Danic (spijkenisse)
- Tv meubel – Dancing phoebe (Rotterdam)
- Pot witte latex , braadpan– Isabeau (Hoogeveen)
- Koekenpan , Steelpan , 2x 1 persoonsdekbedovertrek voor Kim- Ireth (utrecht)
- Tupperware bakjes – droomvrouwtje
- Lamp – sir stirling mosley
- Berging kast – Bluemage
- Tuinsetje, 2x kleine lack tafel – Bla (Vlakbij Roermond)
- Dvd speler , diverse coca cola glazen, ovenschalen, glazen serveerbakjes , kaarsen - Loezzie (regio Haaglanden)
- Bed incl bodem – Jaleesajoia
- Zwarte zitzak – Vlindur (Friesland)
- Houten eettafel en salontafel - Flugeltje (tilburg)
- Dressoir en eettafel stoelen– TF (vlak bij den Haag)
- Vaste telefoon - Mark (nijmegen)
- 2 persoonsbank met kleed -Muck Rotterdam
- Foodprocessor- Evenstar
- Wasrek, tosti-ijzer, glazen, Princess wok 4-in-1 ding,- Wolken
- kinder kapstokje - Cooki brengt naar Bla, of stuurt op
- 2 p matras, Puala, brengt
- Gordijnen - AllOfTheSameBlood , brengt naar Isabeau, die neemt mee
- Afdruiprek, teiltje, afwasborstel, afwasmiddel, schuurspons
Nachtlampje voor beide kinderen, Wasknijpers, Kookwekker, Broodrooster,
1p anti doorlekmat die je onder hoeslaken kan doen- Papabear, stuurt op
- 18 delig servies (borden enzo) – Noli. brengt
- Dvd speler – Rucky ,stuurt op
- Magnetron - Inlognaam , neemt Simmu mee, brengt
- 2x 1p dekbedovertrek voor Tyler, 2 opbergdozen – yskafredriksson brengt (Groningen)
- 140x200 dekbedovertrekken moet ik hier nog hebben liggen, stuk of 2.
Ook 1x hoeslaken. rvs pedaalemmer, soeppan Van prospera, yska brengt
- Tv voor de slaapkamer – cvboer brengt
- Pastapan, grillmaster, blauw vloerkleed – Lavenderr brengt
- lampje Tyler, lepelrek , een gewone plafonniere , prikbord, spellen, auto´s, chocomelmokken ladywrb ( staat bij Muks, Heerhugowaard) , Waterkoker – muks , brengt
- Fotocamera – Brandx stuurt op
- Blauwe bloem plafondlamp , gele maan wandlamp – debuurvrouw (Friesland) brengt of stuurt op
- Stoel – Nikky, brengt

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ingrid_ op 22-04-2012 12:57:57 ]
pi_110615825
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef Cooki het volgende:
OK, top, dan is ie voor jou/Kim&Tyler.
Ik woon in de buurt van Blablabla, ms kunnen we iets combineren, anders stuur ik m gewoon op tzt.
Dank je!

Modje, kan bovenstaande lijst in de OP? Volgens mij is deze up to date!
pi_110615869
Ik heb ook nog een houten kastje met 2 schapjes er in. Het is een laag kastje. Ik heb er nu mijn handdoeken in liggen. Heb je daar ook interesse in? :)
pi_110624099
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef Puala het volgende:
Ik heb ook nog een houten kastje met 2 schapjes er in. Het is een laag kastje. Ik heb er nu mijn handdoeken in liggen. Heb je daar ook interesse in? :)
Lijkt me handig! Als je er toch vanaf moet. ;)
  zondag 22 april 2012 @ 11:31:18 #257
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_110624978
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:16 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Dank je!

Modje, kan bovenstaande lijst in de OP? Volgens mij is deze up to date!
niet helemaal... Het bankje moet opgehaald worden in Rotterdam.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_110640933
Vraagje aan Muck en Dancing Phoebe: Naar wie kan ik het beste de lampjes brengen? Ik woon zelf in Kralingen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 22 april 2012 @ 18:45:29 #259
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_110641297
Eh, ik woon in Blijdorp en je mag ze gerust hier zetten, maar dan?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_110643323
Hier idem, ik heb de spullen klaarliggen en wil het best naar Rotterdam brengen naar iemand, maar dan?
Spullen komen dan dus uit Spijkenisse....

Weet je, die dag in de auto zou ik niet eens zo erg vinden, maar ik trek dat gewoon kostentechnisch niet.
pi_110647024
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 23:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik krijg van de lieve fok!kers mits het gaat lukken met vervoer uiteraard:
- Staande lamp , Fotolijst, klok , Dekbed + overtrek 2 persoons – Danic (spijkenisse)
- Tv meubel – Dancing phoebe (Rotterdam)
- Pot witte latex , braadpan– Isabeau (Hoogeveen)
- Koekenpan , Steelpan , 2x 1 persoonsdekbedovertrek voor Kim- Ireth (utrecht)
- Tupperware bakjes – droomvrouwtje
- Lamp – sir stirling mosley
- Berging kast – Bluemage
- Tuinsetje, 2x kleine lack tafel – Bla (Vlakbij Roermond)
- Dvd speler , diverse coca cola glazen, ovenschalen, glazen serveerbakjes , kaarsen - Loezzie (regio Haaglanden)
- Bed incl bodem – Jaleesajoia
- Zwarte zitzak – Vlindur (Friesland)
- Houten eettafel en salontafel - Flugeltje (tilburg)
- Dressoir en eettafel stoelen– TF (vlak bij den Haag)
- Vaste telefoon - Mark (nijmegen)
- 2 persoonsbank met kleed -Muck Rotterdam
- Foodprocessor- Evenstar
- Wasrek, tosti-ijzer, glazen, Princess wok 4-in-1 ding,- Wolken
- kinder kapstokje - Cooki brengt naar Bla, of stuurt op
- 2 p matras, Puala, brengt
- Gordijnen - AllOfTheSameBlood , brengt naar Isabeau, die neemt mee
- Afdruiprek, teiltje, afwasborstel, afwasmiddel, schuurspons
Nachtlampje voor beide kinderen, Wasknijpers, Kookwekker, Broodrooster,
1p anti doorlekmat die je onder hoeslaken kan doen- Papabear, stuurt op
- 18 delig servies (borden enzo) – Noli. brengt
- Dvd speler – Rucky ,stuurt op
- Magnetron - Inlognaam , neemt Simmu mee, brengt
- 2x 1p dekbedovertrek voor Tyler, 2 opbergdozen – yskafredriksson brengt (Groningen)
- 140x200 dekbedovertrekken moet ik hier nog hebben liggen, stuk of 2.
Ook 1x hoeslaken. rvs pedaalemmer, soeppan Van prospera, yska brengt
- Tv voor de slaapkamer – cvboer brengt
- Pastapan, grillmaster, blauw vloerkleed – Lavenderr brengt
- lampje Tyler, lepelrek , een gewone plafonniere , prikbord, spellen, auto´s, chocomelmokken ladywrb ( staat bij Muks, Heerhugowaard) , Waterkoker – muks , brengt
- Fotocamera – Brandx stuurt op
- Blauwe bloem plafondlamp , gele maan wandlamp – debuurvrouw (Friesland) brengt of stuurt op
- Stoel – Nikky, brengt
Ik heb dit lijstje in de OP gezet, klopt het zo?

Tip voor een volgende keer: vraag het even in FB of zet een TR, dan valt je vraag eerder op. ;)
We doen het graag voor je!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_110721367
Had even niet meer meegelezen, vandaar dat deze aanvulling op het lijstje wat laat komt..

- Lamp – sir stirling mosley (Tilburg)
pi_110725736
Ik begrijp dus goed dat er nog geen vervoersmogelijkheden zijn voor de spullen van Muck, Dancing Phoebe en mij.
Zodra dat er wel is hou ik me aanbevolen om mijn spullen naar een adres in R'dam te brengen of op te laten halen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_110738236
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik begrijp dus goed dat er nog geen vervoersmogelijkheden zijn voor de spullen van Muck, Dancing Phoebe en mij.
Zodra dat er wel is hou ik me aanbevolen om mijn spullen naar een adres in R'dam te brengen of op te laten halen.
Sluit ik me bij aan.
pi_110763067
Er staan meer huizen op en ook een aantal met 3 slaapkamers! Op 1 alvast gereageerd.
Ik twijfel alleen erg of ik zal reageren op degene die 588.- kost. Ben bang dat het met huurtoeslag niet goed gaat, of dat het verandert wordt. En dat ik dan in de problemen kom.
Morgen ga ik met mijn zusje kijken. Er is nog een flat op de 2e verdieping, en 2 bovenwoningen.

En vervoer geen idee of en hoe dat moet gaan lukken.

[ Bericht 3% gewijzigd door _Ingrid_ op 25-04-2012 12:42:08 ]
  Milf woensdag 25 april 2012 @ 12:39:19 #266
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_110763253
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
Er staan meer huizen op en ook een aantal met 3 slaapkamers! Op 1 alvast gereageerd.
Ik twijfel alleen erg of ik zal reageren op degene die 588.- kost. Ben bang dat het met huurtoeslag niet goed gaat, of dat het verandert wordt. En dat ik dan in de problemen kom.
Morgen ga ik met mijn zusje kijken. Er is nog een flat op de 2e verdieping, en 2 bovenwoningen.

Klinkt goed!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_110763337
Ik snap alleen niet wat indicatie 37 is, staat bij mijn reactie. Dus heb ik Actium maar gemaild.
pi_110763834
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef _Ingrid_ het volgende:

Je weet toch wel wat je straks netto binnenkrijgt? Je uitkering + alimentatie? Dan zoek je even op wat je als huurtoeslag krijgt en dan weet je je netto huur.. En dan is het afwegen of je genoeg overhoudt om te kunnen eten, je gas water en licht, verzekeringen, enz enz.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110765205
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je weet toch wel wat je straks netto binnenkrijgt? Je uitkering + alimentatie? Dan zoek je even op wat je als huurtoeslag krijgt en dan weet je je netto huur.. En dan is het afwegen of je genoeg overhoudt om te kunnen eten, je gas water en licht, verzekeringen, enz enz.
Ja is ook zo!
Gemiddeld is bijstand 1100,- maar kan afwijken per situatie staat op de site. Alimentatie komt er niet bovenop! Zorg, huur, kindgebonden budget komt er wel bovenop.
Ben juist bang dat de regering huurtoeslag drastisch gaat verlagen, of afschaffen tzt. Dat ik dan in de problemen kan komen.
Verzekeringen ben ik aan het vergelijken. En gas en licht 150,- lijkt me wel een normaal bedrag. Water is hier 2x per jaar. En ik kan wel ontheffing krijgen van waterschapsbelasting etc.
pi_110765314
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:31 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ja is ook zo!
Gemiddeld is bijstand 1100,- maar kan afwijken per situatie staat op de site. Alimentatie komt er niet bovenop! Zorg, huur, kindgebonden budget komt er wel bovenop.
Ben juist bang dat de regering huurtoeslag drastisch gaat verlagen, of afschaffen tzt. Dat ik dan in de problemen kan komen.
Verzekeringen ben ik aan het vergelijken. En gas en licht 150,- lijkt me wel een normaal bedrag. Water is hier 2x per jaar. En ik kan wel ontheffing krijgen van waterschapsbelasting etc.
Kinderalimentatie toch wel? huurtoeslag afschaffen gaat voorlopig niet gebeuren hoor. 150 eu voor gas en licht is heel redelijk, zelfs wel wat hoog vind ik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110765476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kinderalimentatie toch wel? huurtoeslag afschaffen gaat voorlopig niet gebeuren hoor. 150 eu voor gas en licht is heel redelijk, zelfs wel wat hoog vind ik.
Nee, gaat er vanaf is mij verteld door iemand van de gemeente.
Dat is wat we nu betalen, dacht ik hou dat wel aan. Dan heb ik nog de zorgverzekering, monuta, maar das maar 10,- Brand, inboedel (?) etc , peuterspeelzaal en zwemles.
pi_110765651
kosten psz kan wellicht meevallen. bij ons is het een vastgesteld bedrag, maar het is ook wel eens inkomensafhankelijk! dat zit echt raar in elkaar
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_110765937
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:42 schreef simmu het volgende:
kosten psz kan wellicht meevallen. bij ons is het een vastgesteld bedrag, maar het is ook wel eens inkomensafhankelijk! dat zit echt raar in elkaar
Ja volgens mij kan ik nu wel in het laagste tarief komen! En is er iets waardoor Kim goedkoper naar zwemles kan.
Alimentatie brief is binnen en klopt nu wel, nu gaat Djeez wel akkoord! Ouderschapsplan ook!
Dus als we het officiele spul hebben kunnen we tekenen en kan het naar de rechter!
pi_110767551
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:50 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ja volgens mij kan ik nu wel in het laagste tarief komen! En is er iets waardoor Kim goedkoper naar zwemles kan.
Alimentatie brief is binnen en klopt nu wel, nu gaat Djeez wel akkoord! Ouderschapsplan ook!
Dus als we het officiele spul hebben kunnen we tekenen en kan het naar de rechter!
1 handtekening met 2 minuten sta je buiten
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 25 april 2012 @ 14:49:19 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_110768190
Ingrid, gewoon reageren op die ene woning. Misschien gaat er over zoveel tijd wel wat met de toeslagen gebeuren, maar misschien heb jij over zoveel tijd wel gewoon een baan :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')