hopen dat je niet liegtquote:
One night stand meiden, akkoord.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alle ontmaagde vrouwen zijn sletten.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haten op one night standsquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
One night stand meiden, akkoord.
Maar waar je echt een lange relatie mee had, voor de seks kwam niet. Dat is gewoon zo, en kan jij waarschijnlijk ook bevestigen als je ontmaagd bent.
Ga er nou niet serieus op in..quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
One night stand meiden, akkoord.
Maar waar je echt een lange relatie mee had, voor de seks kwam niet. Dat is gewoon zo, en kan jij waarschijnlijk ook bevestigen als je ontmaagd bent.
liever een lover dan een haterquote:
haha jij vind je moeder een sletquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hoi mnr maagd. Het moet slecht voelenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, maar dat is niet zo.
Naar alle waarschijnlijkheid.quote:
Hij is wel overtuigend jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid.
Of hij wil dat we dat denken
Ok man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hoe weet je dit?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:23 schreef ThaTim het volgende:
Vaseline_ is maagd hoor, ze wil gewoon stoer doen.
Vanmiddag nog haar maagdenvlies gechecked.quote:
Ja zegt iequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Vanmiddag nog haar maagdenvlies gechecked.
net als jij dus???quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als ze nog maagd is weet ze echt niet wat ze mist.
Nee, want heb toch al verteld dat ik geen maagd meer ben. Al een paar jaar niet meer trouwens.quote:
Oja, ik was het vergeten. Sorry knaapquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nee, want heb toch al verteld dat ik geen maagd meer ben. Al een paar jaar niet meer trouwens.
Aldus, Dokter ThaTim.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Vanmiddag nog haar maagdenvlies gechecked.
Jij doet te hard je best ons te vertellen dat je geen maagd meer bent dat we je toch niet meer geloven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nee, want heb toch al verteld dat ik geen maagd meer ben. Al een paar jaar niet meer trouwens.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |