Oh ik vond het serieus wel een goeiequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Boah, ik pas het wel even aan. Het is ook een drama hoor.
De 1 doet het met een wip, de ander blijft volhouden. Tjah tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is de bedoeling om naar ontmaagd te gaan, ik geef toe, je moet de nodige skills ten berde brengen...
owquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is de bedoeling om naar ontmaagd te gaan, ik geef toe, je moet de nodige skills ten berde brengen...
Ik weet niet wat je probleem is?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ey watquote:
Meloewa heeft kinderen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Waarom staat iemand met kinderen tussen de maagden?
ze is pas 18quote:
username toch? En geboortejaarquote:
Dan ben je dus onzijdigquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
4 topics later sta ik nog steeds niet in de lijst
ik dacht dat ik je oorspronkelijk in deel 1 plaatste?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Neehoor, heb er nooit ingestaanquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je oorspronkelijk in deel 1 plaatste?
Nu wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |