De 1 doet het met een wip, de ander blijft volhouden. Tjah tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is de bedoeling om naar ontmaagd te gaan, ik geef toe, je moet de nodige skills ten berde brengen...
owquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het is de bedoeling om naar ontmaagd te gaan, ik geef toe, je moet de nodige skills ten berde brengen...
Ik weet niet wat je probleem is?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ey watquote:
Meloewa heeft kinderen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Waarom staat iemand met kinderen tussen de maagden?
ze is pas 18quote:
username toch? En geboortejaarquote:
Dan ben je dus onzijdigquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
4 topics later sta ik nog steeds niet in de lijst
ik dacht dat ik je oorspronkelijk in deel 1 plaatste?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Neehoor, heb er nooit ingestaanquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je oorspronkelijk in deel 1 plaatste?
Nu wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
hopen dat je niet liegtquote:
One night stand meiden, akkoord.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alle ontmaagde vrouwen zijn sletten.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haten op one night standsquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
One night stand meiden, akkoord.
Maar waar je echt een lange relatie mee had, voor de seks kwam niet. Dat is gewoon zo, en kan jij waarschijnlijk ook bevestigen als je ontmaagd bent.
Ga er nou niet serieus op in..quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
One night stand meiden, akkoord.
Maar waar je echt een lange relatie mee had, voor de seks kwam niet. Dat is gewoon zo, en kan jij waarschijnlijk ook bevestigen als je ontmaagd bent.
liever een lover dan een haterquote:
haha jij vind je moeder een sletquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |