hoi mnr maagd. Het moet slecht voelenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, maar dat is niet zo.
Naar alle waarschijnlijkheid.quote:
Hij is wel overtuigend jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid.
Of hij wil dat we dat denken
Ok man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hoe weet je dit?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:23 schreef ThaTim het volgende:
Vaseline_ is maagd hoor, ze wil gewoon stoer doen.
Vanmiddag nog haar maagdenvlies gechecked.quote:
Ja zegt iequote:Op woensdag 28 maart 2012 23:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Vanmiddag nog haar maagdenvlies gechecked.
net als jij dus???quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:30 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Als ze nog maagd is weet ze echt niet wat ze mist.
Nee, want heb toch al verteld dat ik geen maagd meer ben. Al een paar jaar niet meer trouwens.quote:
Oja, ik was het vergeten. Sorry knaapquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nee, want heb toch al verteld dat ik geen maagd meer ben. Al een paar jaar niet meer trouwens.
Aldus, Dokter ThaTim.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Vanmiddag nog haar maagdenvlies gechecked.
Jij doet te hard je best ons te vertellen dat je geen maagd meer bent dat we je toch niet meer geloven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nee, want heb toch al verteld dat ik geen maagd meer ben. Al een paar jaar niet meer trouwens.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Het is nu onderhand wel te laat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij doet te hard je best ons te vertellen dat je geen maagd meer bent dat we je toch niet meer geloven.
Kijk daar ga je al de mist in. Je moet gewoon het lijstje doorlopen en een goed target uitzoeken en daar voor gaan ipv te vragen, zo laat je blijken dat je met alles met een gat genoegen neemt. (Dat is ook wel zo waarschijnlijk maar zo'n meske wil zich speciaal voelen dat je haar hebt uitgekozen).quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat komt er op aan. Wil iemand mij ontknapen?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hahahahaha ik zei komt
Ik vroeg de drie dames in het vrouwenlijstje om een kwartet, maar ze weigerden. Ja, zo schiet het ook niet op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al de mist in. Je moet gewoon het lijstje doorlopen en een goed target uitzoeken en daar voor gaan ipv te vragen, zo laat je blijken dat je met alles met een gat genoegen neemt. (Dat is ook wel zo waarschijnlijk maar zo'n meske wil zich speciaal voelen dat je haar hebt uitgekozen).
quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:20 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige maagd op FOK!.
Ik wacht nog op een oneervol voorstelquote:Op donderdag 29 maart 2012 07:59 schreef Pharkus het volgende:
Is er al iemand ontknaapt aan de hand van deze lijst?
Jij, ik, zonsondergang.... hhmmmmquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een oneervol voorstel
waxinelichtjes en roosblaadjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij, ik, zonsondergang.... hhmmmm
Mooi groot stranddeken waar we op bivakkeren, ik gehuld in een bjornborg boxer, jij in een tijgerprint tangaquote:
Klinkt helemaal perfect. Ik geef alleen tho, en ontvang nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooi groot stranddeken waar we op bivakkeren, ik gehuld in een bjornborg boxer, jij in een tijgerprint tanga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |