quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:01 schreef eriksd het volgende:
Ene vreemdeling uit het oosten vraagt of er nog andere mensen uit het oosten rond 12:00 - 13:00 in de trein naar Utrecht zitten.
Al om 12:00 in de trein zitten voor een internetclubjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:01 schreef eriksd het volgende:
Ene vreemdeling uit het oosten vraagt of er nog andere mensen uit het oosten rond 12:00 - 13:00 in de trein naar Utrecht zitten.
Zal hij goud brengen? De rest hoef ik niet zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:01 schreef eriksd het volgende:
Ik dacht dat wij meer betekenden voor je.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al om 12:00 in de trein zitten voor een internetclubje.
Dan word ik bijna wakker.
Dit is mijn nonchalante internetimago.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij meer betekenden voor je.
12 uur? Het is geen high tea toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Al om 12:00 in de trein zitten voor een internetclubje.
Dan word ik bijna wakker.
Jij moet dan ook uit Presikhaaf vertrekken als je een beetje op tijd wil aankomen.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is mijn nonchalante internetimago.
In werkelijkheid doe ik vannacht geen oog dicht.
quote:
Presikhaaf? Thank god, neequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij moet dan ook uit Presikhaaf vertrekken als je een beetje op tijd wil aankomen.
Tranendal of Presikhaaf, dat is toch één pot natquote:
De eerste keer ging dat onze Bolk ook wel goed af.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U moet wel komen, u bent de enige die de lastige geldzaken kan regelen aan het eind van de avond.
Ja dat wel, maar daar woon ik nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Tranendal of Presikhaaf, dat is toch één pot nat
Om vier uur ben ik er ook, kan je je een paar bitterballen meepikkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:58 schreef sneakypete het volgende:
Als ik het goed gezien heb ik die Mariastraat op steenworp afstand van het station te vinden. Ik loop net als de vorige keer wel intuïtief richting de bewegwijzering. Verwacht mij rond een uurtje of vier, zodra ik de schoolbanken mag verlaten. Weest allen op tijd, daar er slechts een korte tijd zich de unieke kans voordoet om mij op een pilsje te trakteren.
Zeer matig excuus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:06 schreef TitusPullo het volgende:
Vervloekt, ik heb net achterstallige huur moeten overmaken, wat mij volledig gekortwiekt heeft.
Ik ben de enige die er hinder van heeft en ik lijd niet aan zelfhaat.quote:
Jammer, als ik nu toezeg dat ik niet kom kunt u zonder terughoudendheid toch deelnemen aan het spektakel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:11 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben de enige die er hinder van heeft en ik lijd niet aan zelfhaat.
Dan moet je ook maar scheefwonenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:06 schreef TitusPullo het volgende:
Vervloekt, ik heb net achterstallige huur moeten overmaken, wat mij volledig gekortwiekt heeft.
Of meer verdienen.quote:
Denk je dat ik bang ben voor een Rotterdammer van gevorderde leeftijd?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Jammer, als ik nu toezeg dat ik niet kom kunt u zonder terughoudendheid toch deelnemen aan het spektakel.
Hopelijk komt die Ottomaan dan heb ik iemand om de Mocro's in het OV mee te bevechten. Op de terugreis dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:28 schreef GSbrder het volgende:
Iedereen komt, niet dat vervelende gezeur.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Denk je dat ik bang ben voor een Rotterdammer van gevorderde leeftijd?
Meer verdienen is niet zo moeilijk.quote:
Ah, waht is een bange Henkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef waht het volgende:
[..]
Hopelijk komt die Ottomaan dan heb ik iemand om de Mocro's in het OV mee te bevechten. Op de terugreis dan.
Ik neem m'n AK47 Uzi uit voorzorg mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |