Jij gaat naar de meet natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:55 schreef Friek_ het volgende:
Kijk ook morgen naar Goede Tijden, Slechte Tijden.
Ik kan niks weghalen (geen blauw)... ik ben niet islamitisch... heb wel een boel vrienden die islam nog wat zijn. Het gaat toch om een stukje vertrouwen en levenservaring en zo. Jaren tellen ook mee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Oh ja, Mutant ken ik inderdaad als mod. Als een prima persoon ook maar jullie delen niet dezelfde achtergrond of vergis ik me nu? Dat soort dingen weet ik dus ook niet he. Maar jij hebt denk ik geen Islamitische achtergrond en als je het hierover helemaal niet wilt hebben dan haal ik het weg ook. Het is aan jou.
Ik heb zelf heel veel weggehaald. Heb je ook een privebericht gestuurd in reactie op jouw PM. Wil je daar alsjeblieft naar kijken? Ik ga het sjun niet vragen he, dat moet je kunnen begrijpen. En ja, jaren tellen mee, ook voor mij. Maar door de dood van Aaah heb ik nog steeds vragen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 03:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kan niks weghalen (geen blauw)... ik ben niet islamitisch... heb wel een boel vrienden die islam nog wat zijn. Het gaat toch om een stukje vertrouwen en levenservaring en zo. Jaren tellen ook mee.
Jij zult werkelijk nooit ergens in belanden.quote:
Goeie filmquote:Op donderdag 29 maart 2012 04:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben sarcastisch.......(with a good vibe).
Dat hoort er bij, niets aan de hand, gewoon doorlopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 07:39 schreef Nielsch het volgende:
Waarom baggeren Staal en Drugshond in mijn topic?
Haha, wat een zuur gedrag weer. Wat is er toch aan de hand met je?quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Men liep te pochen over te dure klokken om die kleine bleke polsjes en BA zou daar bij de vorige meet al een fotoreportage van maken. En wat kwam er? Een bonnetje met heel veel bier, bitterballen en zelfs thee.
Ik kom jullie nog weleens verblijden maar gelukkig hebben jullie casanova's met al jullie charme genoeg vrouwen op de meet natuurlijk..
Voorschrift is de slimste iig..
Dat is een compliment. Joepiequote:Op donderdag 29 maart 2012 04:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij zult werkelijk nooit ergens in belanden.
Trusten heren..
Jammer, volgende keer beter dan maar, je moet wel een keer langskomen hoor schat, dan mag je m'n klokje hoogstpersoonlijk zien, heb je ook geen last van boze appels.quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kom jullie nog weleens verblijden maar gelukkig hebben jullie casanova's met al jullie charme genoeg vrouwen op de meet natuurlijk..
Voorschrift is de slimste iig..
2 o' clock it'll be then.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
14:00 vind ik prima.
Zeker aangezien ik het minder laat maak dan de vorige edities.
Kan me niet herinneren dat je die hebt laten zien.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat je die hebt laten zien.
Ik zal al wel teveel opgehad hebben, zaterdag maar eens een tweede poging wagen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:33 schreef Nielsch het volgende:
Het kabinet blijft, remlof trakteert op bitterballen!
Mooi hebben we iets om mee te gooien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:33 schreef Nielsch het volgende:
Het kabinet blijft, remlof trakteert op bitterballen!
Ik ben blij dat ik geen decolleté hebquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi hebben we iets om mee te gooien.
Gewoon bij iemand op zijn stoel leggen..... Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen decolleté heb
Same here.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:03 schreef Drugshond het volgende:
Treinkaartje besteld...via de NS (actie - 18 euro).
AH, kruidvat, Hema geen idee of ze vergelijkbare akties hadden. Niet meer uitgezocht.
Dat dan weer wel inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Same here.
Maar wat een omslachtig gedoe zeg, de tering.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:16 schreef Reya het volgende:
Ik weet het nog niet, ik voel me momenteel niet echt geweldig en betwijfel of ik zin heb om naar Utrecht te reizen.
Eerst betalen bij die domme winkel, daarna mail krijgen, daarna doorgestuurd worden naar NS, daar weer alles invullen, daar weer mail van krijgen, daarna de datum uitkiezen en je gegevens invullen, daarna kan je eindelijk een keer printen, en daarna krijg je nog een mail.quote:
U moet wel komen, u bent de enige die de lastige geldzaken kan regelen aan het eind van de avond.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:16 schreef Reya het volgende:
Ik weet het nog niet, ik voel me momenteel niet echt geweldig en betwijfel of ik zin heb om naar Utrecht te reizen.
Er is nochtans een fiscalist aanwezig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U moet wel komen, u bent de enige die de lastige geldzaken kan regelen aan het eind van de avond.
Een juridisch fiscalist, dan kan ik net zo goed de bittergarnituur de berekening laten doen.quote:
Heel goed. Laat die HBO facilitair manager maar zwammen.quote:
Jij was de vorige keer de eerste die het briefgeld op Reya's schoot wierp, schavuit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heel goed. Laat die HBO facilitair manager maar zwammen.
Nadat ik het geteld had. Maargoed, jouw observaties van die avond zijn ook niet geheel helder.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was de vorige keer de eerste die het briefgeld op Reya's schoot wierp, schavuit.
Tellen is inderdaad heel lastig, goed zo knul.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nadat ik het geteld had. Maargoed, jouw observaties van die avond zijn ook niet geheel helder.
Vieze HBO'er.
Zag bij het tentamen dinsdag ook 110 miljoen over het hoofd. Tot die conclusie kwam ik ook na afloop.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tellen is inderdaad heel lastig, goed zo knul.
Waarschijnlijk krijg je nu een 10, de hoge heren van de big 4 zitten te wachten op mensen die goed geld 'kwijt' kunnen raken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zag bij het tentamen dinsdag ook 110 miljoen over het hoofd. Tot die conclusie kwam ik ook na afloop.
Was wel een goede klapper in een keer
In dit geval was het nadelig voor de onderneming.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je nu een 10, de hoge heren van de big 4 zitten te wachten op mensen die goed geld 'kwijt' kunnen raken.
Dat verandert niks aan de zaak, als 't bestuur het maar in de zak kan steken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
In dit geval was het nadelig voor de onderneming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |