Dan moet je eens in mijn fobo kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie geen borsten, maar een ouwe man.
Ja daar heb je ouwe mannen en tieten, ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je eens in mijn fobo kijken
Oude mannen met tietenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar heb je ouwe mannen en tieten, ook niet om over naar huis te schrijven.
Aha, dus jonge mannen met tieten heb je wel wat mee?quote:
Jep, tienermanboobs zijn de bomquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, dus jonge mannen met tieten heb je wel wat mee?
Koos of GS zouden dat weken geleden doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft nou al iemand die toko gebeld?
Neequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:51 schreef du_ke het volgende:
Gewoon last minute weer van locatie wisselen
Dat werkt net zo goed als planningsambtenaren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:51 schreef du_ke het volgende:
Gewoon last minute weer van locatie wisselen
Vorige keer zat het al bomvol, kon net met pijn en moeite die ene hoge tafel bemachtigen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:57 schreef remlof het volgende:
Anyway, als we vanaf 2 uur binnenkomen is het geen probleem, dan claimen we onze tafels gewoon
Ik denk niet dat dat nodig is in dit geval.quote:
Hommo. Bel zelf maar dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vorige keer zat het al bomvol, kon net met pijn en moeite die ene hoge tafel bemachtigen.
Neu, ik ben toch een van de eersten net als vorige keer.quote:
Vanuit Amsterdam.quote:
Natuurlijk gaat het door, dus uwer aanwezigheid staat nog immer genoteerd.quote:
Alsof ik een OP ga lezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:12 schreef NightH4wk het volgende:
Nee, daarom staan er users in de "Wie komen er?" lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |