Koos of GS zouden dat weken geleden doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft nou al iemand die toko gebeld?
Neequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:51 schreef du_ke het volgende:
Gewoon last minute weer van locatie wisselen
Dat werkt net zo goed als planningsambtenaren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:51 schreef du_ke het volgende:
Gewoon last minute weer van locatie wisselen
Vorige keer zat het al bomvol, kon net met pijn en moeite die ene hoge tafel bemachtigen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:57 schreef remlof het volgende:
Anyway, als we vanaf 2 uur binnenkomen is het geen probleem, dan claimen we onze tafels gewoon
Ik denk niet dat dat nodig is in dit geval.quote:
Hommo. Bel zelf maar dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vorige keer zat het al bomvol, kon net met pijn en moeite die ene hoge tafel bemachtigen.
Neu, ik ben toch een van de eersten net als vorige keer.quote:
Vanuit Amsterdam.quote:
Natuurlijk gaat het door, dus uwer aanwezigheid staat nog immer genoteerd.quote:
Alsof ik een OP ga lezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:12 schreef NightH4wk het volgende:
Nee, daarom staan er users in de "Wie komen er?" lijst.
Vast wel, en anders hebben ze prosecco-day voor 12.50 per fles.quote:
Ik hoop vroeg (= optijd wakker worden), wil nog wat van UTR zien. ff solo dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:05 schreef remlof het volgende:
Maar goed, ik probeer er om half vier te zijn, via Den Bosch, misschien kan ik met betyar in de trein vast indrinken?
Hoe laat zijn jullie er?
Ik ben zelf van plan rond 2 er aan te komen sleuren, tenminste heb vernomen dat ook wat anderen wat eerder komen, maar goed meeste schuiven toch aan in de tijdsspanne tussen 3 en 5.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hoop vroeg (= optijd wakker worden), wil nog wat van UTR zien. ff solo dus.
Je wil naar het Zandpad?quote:Ik hoop vroeg (= optijd wakker worden), wil nog wat van UTR zien. ff solo dus.
Is drinken vanaf een uur of 3 tot middernacht te kort voor je?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De markt op/of de stad in , afhankelijk van het weer al op teras zitten.
Lezen .... wellicht ook ff shoppen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is drinken vanaf een uur of 3 tot middernacht te kort voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |